سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۰:۴۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای رادیو گفت و گو 27 فروردین 1399 - radiogoftogoo.ir

رادیو گفت و گو 28 اسفند 1396 رادیو گفت و گو 27 اسفند 1397 رادیو گفت و گو 29 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 1 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 31 خرداد 1399 رادیو گفت و گو 31 تیر 1399 رادیو گفت و گو 1 مرداد 1399 رادیو گفت و گو 1 شهریور 1399 رادیو گفت و گو 3 مهر 1399 رادیو گفت و گو 30 آبان 1399 رادیو گفت و گو 1 آذر 1399 رادیو گفت و گو 1 دی 1399 رادیو گفت و گو 30 بهمن 1399 رادیو گفت و گو 30 اسفند 1399 رادیو گفت و گو 1 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 2 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 3 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 4 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 5 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 6 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 7 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 8 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 9 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 10 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 11 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 12 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 13 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 14 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 15 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 16 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 17 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 18 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 19 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 20 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 21 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 22 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 23 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 24 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 25 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 26 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 27 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 28 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 29 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 30 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 31 فروردین 1399 
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۰۷:۰۸    
رادیو گفت وگو برنامه اکسیر را به منظور بررسی بند هفتم گام دوم انقلاب تولید کرده است که هر هفته به موضوعی مرتبط در این خصوص می پردازد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۴    
محمدجواد ظریف امروز در دمشق با مقامات ارشد سوریه دیدار می کند اما چرا در شراطی که ویروس کرونا جهان را به حالت نیمه تعطیل درآورده و تمامی دیدارهای دیپلماتیک لغو شده، چنین سفری انجام می شود؟
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۱:۰۵    
در شرایط کنونی و برای غلبه بر استرس ناشی از بیماری کرونا رادیو گفت و گو با برنامه بدون انقضا مخاطبان را همراهی می کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۵    
تحلیلگر مسائل جنگ نرم با اشاره به اینکه جنگ هیبریدی یا ترکیبی مولود رسانه های نوین است، افزود: رسانه های دشمن در ماجرای کووید 19 جنگی هیبریدی را علیه ایران آغاز کرده اند ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۵    
یک عضو ستاد تسهیلات کرونا اعلام کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، تلاش خواهیم کرد که وام یک میلیونی تومانی دولت به مردم قبل از آغاز ماه رمضان یا اوایل ماه مبارک در اختیار مردم قرار داده شود .
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۰    
مرتضی کرباسی گفت: ما توانستیم ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده دست را بالا ببریم به طوری که حداقل استان خراسان رضوی را کاملا پوشش دادیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۷    
یک کارشناس مسائل غرب آسیا ، با بیان اینکه عربستان سعودی در موضوع یمن دچار چندین شکست راهبردی شده است ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۵    
نماینده منتخب مردم معتقد است قاچاق قیمت کالای خارجی را نسبت به محصولات داخلی کاهش می دهد
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۰    
سلطانی گفت: گروه های جهادی بسیج از اسفند ماه از طرف قرارگاه بسیج اساتیددانشگاه تهران، برای بیمارستان بقیه الله مامور شدند و از آن روز تاکنون 35 نفر از طلاب حوزه علمیه تهران شامل خواهران و برادران ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۰    
معین شرقی اظهار داشت: برخی از پرونده های موجود در فرآیند دادرسی نیازی به تدافع یا حضور طرفین ندارند، بر همین اساس دادگاه می تواند به طور غیر حضوری این پرونده ها را مورد ارزیابی و صدور حکم قرار دهد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۵    
برنامه گفتگوی اقتصادی، بیست و هفتم فروردین با حضور کارشناسان موضوع حذف چهار صفر از پول ملی را بررسی می کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۰    
کارگردان و پژوهشگر گفت: بچه های جهادی حوزه رسانه گام اول را در عرصه مستندسازی و انتقادی برداشتند و در کنار این، کارهای داستانی و دراماتیک نیز با روحیه انقلابی و نه شعاری ساخته شد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۵    
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو و یک کارشناس بازار خودرو در مصاحبه با رادیو گفت و گو، به موضوع تصمیمات برای قیمت گذاری خودرو پرداختند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۵    
برنامه انعکاس بیست و هفتم فروردین با بررسی کارکردهای رسانه در حوزه آموزش روی آنتن رادیو گفت و گو می رود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۰    
سید محمد قاضی اظهار کرد: با توجه به اینکه بیماران خاص برای درمان باید به بیمارستان بروند، کارگاهی را برای ساخت محصولات حفاظتی و بهداشتی تشکیل دادیم و این محصولات را در اختیار این بیماران قرار می دهیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۵    
یک طراح صحنه، هنر انقلاب را هنری آگاهی دهنده، روشنگر و پیشرو دانست و گفت: هنر انقلاب با شناسایی شرایط محیطی و فضای موجود کشور برای آینده فرهنگ شروع به برنامه ریزی می کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۰    
فواد ایزدی گفت: در داخل آمریکا، عده ای نگاه شان به کرونا یک فرصت است و اهدافی را که با تحریم علیه ایران به دست نیاوردند، شاید با کرونا به دست بیاورند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۰    
صفاری گفت: ما در سال "جهش تولید" برای افزایش درآمدهای دولت فقط کافی است که نرخ مالیات را به جای افزایش، کاهش دهیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۵    
محمود محمودزاده، اظهار کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته 200 هزار واحد نیمه تمام مسکونی در کشور وجود دارد که طی فراخوانی اعلام کردیم که دارای آمادگی لازم برای کمک به مالکین این واحدها برای تکمیل و ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۰:۵۰    
کیهان نیا گفت: پرسه زدن در خیابان ها در واقع بی رحمی و قساوت در حق سلامتی خودمان و دردسرسازی برای مسئولان است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۰:۳۵    
قربانی ساده سازی قوانین و هدفمند کردن معافیت های مالیاتی را از الزامات رونق تولید و تحقق درآمدهای مالیاتی دولت دانست و بر اجرایی شدن آن ها تأکید کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۵    
سخنگوی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: ما پس از عبور از مرحله ساخت و تولید کیت های تشخیصیِ صددرصد به مرحله ساخت کیت های غربالگری ورود کرده ایم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۰    
دبیر ستاد فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری گفت: امر معروف در حوزه اقتصاد، پیاده سازی فرهنگ کار و تلاش برای رساندن کشور به قله ها افتخار است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۹:۴۰    
رسول منفرد در رابطه با وضعیت سینمای کمدی در کشورمان گفت: سینمای کمدی در ایران سینمای حل مسئله نیست و به سینمای فیلم فارسی قبل انقلاب شبیه تر است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۵    
برنامه گفتگوی فرهنگی بیست و هفتم فروردین با حضور کارشناسان به بررسی معیارها و تفاوت های هنر وارداتی و ارزشی می پردازد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۹:۰۵    
طغیانی گفت: قطعاً راه افزایش درآمد دولت، فشار آوردن به حوزه تولید نیست چراکه این کار هزینه تمام شده تولید را به شدت بالا می برد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۸:۵۰    
اسماعیل قادری فر بیان کرد: شرکت های دانش بنیان ایرانی به ساخت ماشین آلات تولید ماسک N95 و همچنین دستگاه تنفس مصنوعی هوشمند دست پیدا کردند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۸:۳۵    
رئیس سازمان نظام روانشناسی گفت : اگر ترس منطقی وجود داشته و مراقبت ها صورت گیرد ، استرس و نگرانی از بین خواهد رفت ؛ در چنین شرایطی سیستم ایمنی بدن در برابر ویروس کرونا چیره خواهد شد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۸:۲۵    
عارفی معتقد است یکی از دستاوردهای مهم "جشنواره فیلم عمار" در ده سال گذشته تزریق نیروی جدید به بدنه سینمای ایران و حرکت کارگردانان شهرستانی به سمت سینمای حرفه ای است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۸:۲۰    
بَکی حَسکویی گفت:آثار اقتصادی شیوع ویروس کرونا هنوز برای ما روشن نیست و هنوز نمی دانیم این ویروس تا چه زمانی مهمان ناخوانده ما خواهد بود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۸:۱۷    
رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به اولویت بندی رزمایش سراسری کمک مومنانه، فقرای آسیب دیده از ویروس کرونا و مشاغلی که تحت تاثیر قرار گرفتند را دو اولویت اصلی این طرح عنوان کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۷:۳۵    
پژوهشگر اقتصادی با نگاهی به شرایط پیرامونی شرکت های دانش بنیان در کشور، توان این مجوعه های علمی در تحقق جهش تولید را بررسی کرد.