دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۷:۴۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای رادیو گفت و گو 24 فروردین 1399 - radiogoftogoo.ir

رادیو گفت و گو 28 اسفند 1396 رادیو گفت و گو 27 اسفند 1397 رادیو گفت و گو 29 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 1 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 31 خرداد 1399 رادیو گفت و گو 31 تیر 1399 رادیو گفت و گو 1 مرداد 1399 رادیو گفت و گو 1 شهریور 1399 رادیو گفت و گو 3 مهر 1399 رادیو گفت و گو 30 آبان 1399 رادیو گفت و گو 1 آذر 1399 رادیو گفت و گو 1 دی 1399 رادیو گفت و گو 30 بهمن 1399 رادیو گفت و گو 30 اسفند 1399 رادیو گفت و گو 1 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 2 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 3 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 4 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 5 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 6 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 7 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 8 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 9 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 10 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 11 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 12 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 13 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 14 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 15 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 16 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 17 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 18 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 19 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 20 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 21 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 22 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 23 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 24 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 25 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 26 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 27 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 28 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 29 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 30 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 31 فروردین 1399 
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۸:۰۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:شیوع کرونا در آشکارسازی خلأها و چالش های فضای مجازی کشور مؤثر بود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۷:۳۶    
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ،اظهار کرد:وزیر جدید کشاورزی قول داده است که در زمینه افزایش صادرات محصولات کشاورزی و همچنین بیمه این محصولات قدم های مهمی را بردارد .
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۵:۴۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، اظهار کرد:در حال حاضر ظرفیت های وسیع تولیدی در کشور وجود دارد که بخشی از آن فعال و بخشی دیگر نیمه فعال و یا راکد هستند، بنابراین دولت در راستای تحقق جهش تولید ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۵:۳۶    
نایب رئیس انجمن انبوه سازان استان تهران: با کاهش قدرت مالی مردم برای خرید مسکن، انبوه سازان نیز انگیزه ای برای سرمایه گذاری در حوزه مسکن پیدا نمی کنند
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۵:۳۱    
یک استاد دانشگاه، اظهار کرد : پروژه نفوذ دشمنان در حوزه علوم انسانی جدی تر از حوزه هایی همچون فنی مهندسی و تجربی است، چرا که حوزه علوم انسانی با ذهن ،فکر و شیوه نگرش افراد درگیر است .
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۶    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: مردم ایران در مقابله و مبارزه با ویروس کرونا بسیار متمدنانه عمل کردند، در حالی که بسیاری از مردم کشورهای مختلف رفتار مطلوبی را از خود نشان ندادند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۴:۳۶    
نماینده کارگران در شورای عالی کار با انتقاد از جلسه مشترک برای تعیین دستمزد کارگران تاکید کرد: ما همه راه ها را رفتیم ولی با تیم اقتصادی دولت به تفاهم نرسیدیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۴:۱۱    
ابراهیم متولیان در خصوص نقش بسیج جامعه پزشکی کشور از پیشگیری تا اقدامات برای درمان ویروس کووید 19 توضیح داد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۴:۱۱    
رمضانی گفت: یکی از دلایلی که با قطعیت نمی توانیم بگوییم چه دارویی روی کرونا اثرات مثبت زیادی دارد و نتایج عالی دریافت کرده ایم تفاوت اثرات بیماری می باشد و فعلا از دارویی استفاده می کنیم که در شکلهای ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۶    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا و تبعات ناشی از آن در نقاط مختلف جهان، فرصتی که دنیا مقداری به خود بیاید و دربرخی از رفتارهای گذشته خود تجدید نظر کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۳:۳۱    
علیرضا سلیمی گفت: تعداد مبتلایان متخصصان بیهوشی که در آی سی یو بستری شده اند فوق العاده زیاد است. همکارانی را این روزها از دست دادیم ولی مردانه ایستاده اند و افتخار می کنند که به هم میهنانشان و مردم ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۳:۲۶    
پروفسور علی کرمی، متخصص بایوتکنولوژی پزشکی شعار خود را ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی عنوان کرد و گفت ما نباید ارزش های خود را گم کنیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۳:۱۶    
رئیس جمهور گفت: از امروز تردد بین شهرستان ها در استان ها به طور کامل آزاد است و بین استان ها هم که فعلا ممنوع است، از روز اول اردیبهشت آزاد می شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۳:۱۱    
مقدم گفت: دوربین های راهنمایی و رانندگی در سطح شهر همچون گذشته موارد را ثبت می کنند اما در شرایط فعلی خودروهای فاقد معاینه فنی تا 15 اردیبهشت اعمال قانون و جریمه نخواهند شد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۱    
بازار سرمایه با صعود شاخص کل به تغییر مدیرعامل سازمان بورس و اوراق بهادار کشور روی خوش نشان داد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۶    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برخی از اقدامات در معاونت حمل ونقل شهرداری مانند طرح ترافیک بدون هماهنگی با شورای شهر صورت گرفته است، گفت: ممکن است این موضوعات منجر به طرح سؤال از شهردار شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۱    
حسین عرفانی در خصوص حجم زیاد مسافران در تهران در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی اظهار کرد: اگر قرار است از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده شود ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۲:۱۱    
نصیرزاده گفت: در نوشتن اساسنامه باید نگاهمان کلان باشد و به نفع یک طرف خاص عمل نکنیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۶    
رئیس پیشین دانشگاه صنعتی شریف، با بیان اینکه برای جلوگیری از نفوذ دشمنان در بین افکار و اندیشه های جوانان باید خودباوری را در بین آنها تقویت کنیم ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۱:۵۱    
فاطمی به اقدامات وزارت بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا اشاره و بیان کرد: این وزارت خانه بسیاری از پروتکل های عادی خود را برای اثبات اثربخشی و عدم عارضه جانبی محسوس یک دارو فعلاً کنار گذاشته است و ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۶    
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: دلیل اجرایی نشدن طرح ترافیک ضرورت استفاده مردم از خودروی شخصی و عدم استفاده از وسایل نقلیه عمومی در شرایط کنونی است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۱    
یک کارشناس مسائل بین الملل اظهار کرد: آنچه در مورد برجام رخ داد یک توافق پشت پرده بین آمریکا و اروپا بود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۱    
وحید شقاقی معتقد است که دو نرخی شدن سود بانکی و تفکیک حسابهای حقیقی از حقوقی در شرایط فعلی به نفع تولید و تولیدکنندگان است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۰:۵۶    
جامه بزرگ اظهار داشت: شرایط کرونایی فرصت مناسبی را برای افزایش بینش و آگاهی و مطالعه و تحقیق مردم جامعه فراهم کرده است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۰:۵۱    
سید محمدرضا حسینی گفت: از مسواک های نرم استفاده کنید چون به لثه ها آسیب نمی رساند. همچنین اگر پرزهای سر مسواک به هم ریخت یا حداکثر شش ماه پس از مصرف باید تعویض شوند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۰:۵۱    
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: مردم و پایگاههای بسیج شناخت دو طرفه از هم دارند و این ظرفیت می تواند هدف اصلی رزمایش کمک مومنانه یعنی شناسایی نیازمندان و بویژه آسیب دیدگان از کرونا را محقق سازد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۰:۵۱    
معاون وزیر اقتصاد گفت: اگر همه دستگاه ها در راستای تسهیل فضای کسب و کار حرکت کنند و یک حرکت انقلابی در این زمینه ایجاد شود، این حوزه می تواند بیشترین کمک را به موضوع جهش تولید در کشور کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۱    
برنامه رواق تماشا بیست و چهارم فروردین با بررسی موضوع گردشگری و تحقق جهش تولید تقدیم مخاطبان می شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۱    
برنامه گفتگوی سیاسی، بیست و چهارم فروردین با حضور کارشناسان به بررسی سناریوی جنگ بیولوژیک در شیوع کرونا می پردازد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۱    
محمد نبی گفت: ما گزارش مالی فدراسیون فوتبال را در دستور کار شش ماه نخست امسال قرار دادیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۱    
مرتضوی با تأکید بر اینکه تزریق پول به واحدهای تولیدی راهکار اصلی جهش تولید نیست گفت: جهش تولید بدون تقویت صادرات در بازار واحدهای تولیدی و افزایش قدرت خرید مردم محقق نخواهد شد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۰:۱۱    
برنامه بدون انقضاء رادیو گفت و گو با موضوع اقدامات استانداری استان فارس برای جلوگیری از شیوع کرونا با نزدیک شدن ماه مبارک رمضان با دکتر عبدالرضا قاسم پور جانشین استاندار در ستاد کرونا استان فارس به ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۹:۴۱    
روح الله ذوالفقاری درباره حوزه سرمایه گذاری خطرپذیر بیان کرد: بیش از 300 میلیارد تومان برای سرمایه گذاری روی محصولات دانش بنیان در این حوزه پیش بینی شده است و همچنین سرمایه گذاری صاحبان سرمایه در بخش ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۹:۳۶    
علی فیروزی بیان کرد: برای بهبود شاخص های کسب و کار، تاکنون 68 هزار عنوان مجوز صنفی روی پایگاه مرکز مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار بارگذاری شده است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۹:۳۶    
علیرضا پورابراهیمی اظهار داشت: ما تا به حال به شبکه ملی اطلاعات در شرایط بحران نگاه نکردیم و این حوزه را در وضعیت بحرانی نسنجیده ایم ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۹:۲۱    
ملانوروزی با تأکید بر ضرورت بازتولید هنر انقلاب در شرایط کنونی گفت: حوزه هنری به هنرمندانی چون سلمان هراتی و قیصر امین پور فرصت داد تا آثارشان را چاپ کنند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۹:۱۶    
کمال سیدعلی گفت: فاصله بین نرخ سود سپرده بانکی اشخاص حقیقی و حقوقی نوعی فرار مقرراتی و فسادآور است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۶    
شهیدی حشد الشعبی را یک ظرفیت بزرگ برای عراق دانست و عنوان کرد: این نیروها داوطلب هستند و بدون هیچ چشم داشتی وارد عرصه های پرخطر می شوند و نسبت به خدمات رسانی به مردم عراق اقدام می کنند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۸:۴۶    
نائب رئیس اول سابق فدراسیون فوتبال مطرح کرد: فدراسیون فوتبال باید مستقل و غیردولتی شود تا خود مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران تصمیم بگیرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۸:۲۱    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی تأمین، توزیع و تنظیم بازار اقدامات این ستاد را برای ماه مبارک رمضان تشریح کرد و گفت ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۸:۲۱    
امامی هنر برخاسته از انقلاب اسلامی را یادآور و بازگشتی به فطرت انسانیت دانست و گفت: متاسفانه امروز بعد از چهل سال جای این موضوع مهم در قلم هنرمندان ما همچنان خالی است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۸:۱۱    
احسان حجازیان، متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: برای اینکه سیستم ایمنی بدن ما خوب کار کند باید غذای کافی و متعادل بخوریم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۸:۰۱    
برنامه "بی قاب، بی نقاب" کاری از رادیو گفت و گوست که به شفاف سازی چالش های موجود در حوزه های گوناگون با حضور کارشناسان و مسئولان می پردازد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۷:۳۱    
در شرایط کنونی و برای غلبه بر استرس ناشی از بیماری کرونا رادیو گفت و گو با برنامه بدون انقضا مخاطبان را همراهی می کند.