دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۲:۱۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای رادیو گفت و گو 25 فروردین 1399 - radiogoftogoo.ir

رادیو گفت و گو 28 اسفند 1396 رادیو گفت و گو 27 اسفند 1397 رادیو گفت و گو 29 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 1 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 31 خرداد 1399 رادیو گفت و گو 31 تیر 1399 رادیو گفت و گو 1 مرداد 1399 رادیو گفت و گو 1 شهریور 1399 رادیو گفت و گو 3 مهر 1399 رادیو گفت و گو 30 آبان 1399 رادیو گفت و گو 1 آذر 1399 رادیو گفت و گو 1 دی 1399 رادیو گفت و گو 30 بهمن 1399 رادیو گفت و گو 30 اسفند 1399 رادیو گفت و گو 1 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 2 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 3 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 4 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 5 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 6 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 7 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 8 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 9 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 10 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 11 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 12 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 13 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 14 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 15 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 16 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 17 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 18 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 19 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 20 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 21 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 22 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 23 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 24 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 25 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 26 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 27 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 28 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 29 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 30 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 31 فروردین 1399 
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۰    
برنامه گفتگوی سیاسی، بیست و ششم فروردین با حضور کارشناسان به بررسی و تحلیل جنگ هیبریدی آمریکا علیه ایران می پردازد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۵    
رمضانعلی سبحانی فر، اظهار کرد:مناسب است در مورد فرکانسی که در اختیار صدا و سیما است و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ،در مورد آن با صدا و سیما اختلاف نظر دارد ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۰    
یک کارشناس مسائل افغانستان، اظهار کرد: اشرف غنی چاره ای جز توافق کردن با عبدالله عبدالله ندارد چرا که عدم توافق این دو نفر در مورد تشکیل دولت ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۰    
یک کارشناس مسائل غرب آسیا، اظهار کرد : آمریکا تلاش می کند از خلاء قدرت در عراق برای بازگرداندن نیروهای داعش به این کشور استفاده کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۵    
شاه نظری در مصاحبه با رادیو گفت و گو اظهار کرد: میانگین رشد ضریب حقوق در سال 1399 نسبت به سال قبل 15 درصد است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۵    
یک کارشناس روابط بین الملل، گفت : شیوع ویروس کرونا باعث شده که اعتماد کشورها به یکدیگر از بین برود و اعتماد مردم برخی از کشورها نسبت به دولت هایشان کمتر از قبل شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۵    
کارشناس اقتصادی خلق پول توسط بانک های خصوصی را موجب افزایش سرسام آور تورم و متضرر شدن تولید و مردم جامعه دانست.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۱    
محمود نیلی احمدآبادی با بیان اینکه آموزش های مجازی یک سرمایه خیلی خوب از نظر فناوری و محتوا ایجاد کرد ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۵    
نماینده کارگران در شورایعالی کار حقوق منطقه ای کارگران را بهره کشی و مغایر با روح قوانین اسلامی و اهداف عالیه انقلاب دانست.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۰    
سرهنگ مجید کریمی گفت: به دلیل نبود زیرساخت های نظام مند در خصوص نگهداری افرادی که به نوعی با آسیب های مواد مخدر مرتبط هستند، اکنون با شیوع ویروس کرونا در خصوص این افراد رهاسازی شده است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۱    
محمد صادق کوشکی عنوان کرد: کسانی که دائم از مذاکره سخن می گویند قبل از اینکه واقعاً به دنبال راه حل جدی برای مشکلات کشور باشند، به دنبال این هستند که مفهوم مذاکره به عنوان یک پدیده سیاسی ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۱    
سخنگوی دولت اعلام کرد که سیاست بازگشایی ها مبتنی بر دیدگاه کارشناسی است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۱    
خسرو پیری بیان کرد: دو شرکت در حال تولید و ارائه یک دارو برای کاهش التهاب مشکلات روی کرونا در بیماران هستند و در حال حاضر نیز تولیدات آن ها با عنوان تجاری کرکودون در بازار وجود دارد که از زردچوبه ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۱    
یک کارشناس حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اظهار داشت: در چند دهه اخیر متاسفانه افراد بسیاری تحت فرهنگی غلط به سمت کارمند شدن حرکت کرده اند و انگار برای همه عادت شده که باید صبح تا ظهر حتما سر کار ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۶    
عضو تیم مشاوره وزارت نفت عنوان کرد : یکی از چالش های بزرگ در زمینه پژوهش و اقتصاد دانش بنیان این است که نهادهای قانون گذاری و سیاستگذاری این حوزه یکدیگر را تکمیل نمی کنند و حتی موازی هم عمل می کنند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۱    
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: ما فقط درباره جایگاه و اهمیت ویژه رایزنان بازرگانی حرف می زنیم و در عمل حاضر به هزینه کردن برای آنها نیستیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۱    
نماینده مجلس از پیگیری دکتر نمکی برای جذب پرستار در این موقعیت خبرداد و گفت: امیدوارم جذب 10 هزار پرستاری که دکتر نمکی در نیمه دوم سال 1398 قول داده بودند امسال عملی شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۱:۱۶    
یک استاد دانشگاه، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا تاثیر گسترده ای بر افکار عمومی جهان و شکستن هیمنه و اقتدار غرب داشته است .
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۱:۱۱    
وزیر ارشاد در نامه های جداگانه به معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون اقتصادی رئیس جمهور با اعلام خسارت های وارده به بخش فرهنگ کشور خواستار مساعدت سریع تر ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۶    
بیات با انتقاد از افزایش 21 درصدی دستمزدها در شرایط تورم 40 درصد گفت: می توان این تخلف را به دیوان عدالت اداری و سازمان بین المللی کار شکایت و گزارش کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۱    
مجله علمی_تحلیلی خیابان فرصت، بیست و پنجم فروردین با حضور کارشناسان به بررسی ظرفیت های جهش تولید می پردازد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۶    
یک کارشناس مسائل بین الملل،اظهارکرد: ویروس کرونا مانند موشکی است که پدافند آن هنوز ساخته نشده است و کشوری که زودتر به پدافند آن دست پیدا کند ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۱    
مرتضی موسویان اظهار داشت: فریلنسرها خودشان را به یک شرکت نمی فروشند، بلکه کار خودشان را به شرکت های مختلف می فروشند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۰:۲۱    
تهران در این روزها با آمار صعودی بستری بیماران کرونایی در بخش های مراقبت های ویژه مواجه است و این یعنی، فاجعه ای در راه است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۰:۲۱    
رضایی گفت: شخصیتی مانند شهید مرتضی آوینی با بیان زیبایی ها، لطایف و حقیقت های جنگ در عین تمام سختی های آن ضمن زنده کردن روح جامعه، افکار خود را نیز به مخاطبان منتقل کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۶    
حسینی هاشمی اظهار کرد: سیاست هایی که باعث سود بانکی می شوند دلیل اصلی این موضوع است زیرا این سپرده ها رضایت خاطر سپرده گذاران را تأمین می کنند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۶    
دکترای تخصصی روانشناسی سلامت گفت: با انجام راهکارهایی مانند ریلکسیشن، تکنیک های پرت کردن حواس، تنفس شکمی و ورزش کردن می توان مشکلات رفتاری ناشی از شرایط جدید کشور را مدیریت کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۶    
رضا سیمبر بیان کرد: آمریکا در موضوع مقابله با کرونا تبعیض آمیر عمل کرده است و به همین دلیل قربانیان زیادی نیز در این کشور گرفته است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۱    
مرتضی کارآموزیان معتقد است که سواد رسانه ای در خانواده و به خصوص برای نوجوانان از اهمیت بسیار زیادی دارد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۱    
رایزن بازرگانی ایران و عراق در کشور عراق مهم ترین دلیل نبود رایزنان بازرگانی ایران در بسیاری از کشورها را ناشی از مشکلات بودجه ای و ارزی مطرح کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۸:۵۶    
برنامه گفتگوی اقتصادی، بیست و پنجم فروردین با حضور کارشناسان موضوع راهکارهای اقتصادی و بحران کرونا را بررسی می کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۸:۵۱    
نصیربیگی ارزشهای دینی و جایگاه مردمی را دو شاخصه اصلی ادبیات انقلاب معرفی کرد و گفت: هر آنچه که در مصادیق انقلاب اسلامی بگنجد گفتمان انقلاب اسلامی و هنر و ادبیات انقلاب اسلامی محسوب می شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۸:۴۶    
محمد صادق افراسیابی، رژیم مصرف، تفکر انتقادی، قدرت تجزیه و تحلیل محتوا، اخلاق کاربری و توانایی تولید محتوای سالم را از عناصر مهم سواد رسانه ای عنوان کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۸:۳۶    
مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی به راهکاری مهم از امیرالمؤمنین(ع) برای رفع گرفتاری و بلایا اشاره کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۸:۳۶    
مدیر شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی گفت: نظام بانکی ما امروز در جایگاهی نیست که بتوان گفت از تولید حمایت می کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۸:۲۶    
حسین رمضان پور، تولیدکننده و صادرکننده ایمپلنت دندانی گفت: از نخستین پیشگامان ایمپلنت دندانی در کشور هستیم که محصولمان را بر پایه دانش بومی در سطح تکنولوژی جهانی در سال 99 وارد بازار خواهیم کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۸:۰۶    
گفتگوی اجتماعی قصد دارد تا در بیست و پنجم فروردین موضوع مدیریت ساز و کارهای اجتماعی کشور در پساکرونا را بررسی کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۸:۰۶    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: در خوشبینانه ترین حالت، نقش قانون در حوزه فرهنگ کمتر از 30 درصد است چراکه عوامل دیگری نیز می توانند در جامعه فرهنگ ساز باشند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۸:۰۱    
معاون امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی قوانین و سیاستگذاری های مختلف حاضر در حوزه فضای سایبری باید مورد بازنگری قرار بگیرند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۷:۵۶    
کمالی گفت: امسال حداقل 10 رایزن را به 10 بازار مهم صادراتی کشور از جمله روسیه، ترکیه، کردستان عراق، عمان، چین، هند، افغانستان و ارمنستان صادر خواهیم کرد.