دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۵:۲۵May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای رادیو گفت و گو 19 فروردین 1399 - radiogoftogoo.ir

رادیو گفت و گو 28 اسفند 1396 رادیو گفت و گو 27 اسفند 1397 رادیو گفت و گو 29 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 1 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 31 خرداد 1399 رادیو گفت و گو 31 تیر 1399 رادیو گفت و گو 1 مرداد 1399 رادیو گفت و گو 1 شهریور 1399 رادیو گفت و گو 3 مهر 1399 رادیو گفت و گو 30 آبان 1399 رادیو گفت و گو 1 آذر 1399 رادیو گفت و گو 1 دی 1399 رادیو گفت و گو 30 بهمن 1399 رادیو گفت و گو 30 اسفند 1399 رادیو گفت و گو 1 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 2 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 3 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 4 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 5 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 6 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 7 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 8 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 9 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 10 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 11 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 12 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 13 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 14 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 15 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 16 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 17 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 18 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 19 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 20 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 21 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 22 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 23 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 24 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 25 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 26 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 27 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 28 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 29 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 30 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 31 فروردین 1399 
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۶    
یک کارشناس مسائل اقتصادی تاکید کرد: ایجاد دو گانه انگاری در ارتباط با موضوع سلامت و اقتصاد در کشور امری خطرناکی است و باید به این دو موضوع به صورت همزمان توجه شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۶    
محمود فتوحی گفت: بیش از 90 درصد دروس تئوری دانشگاه شریف توسط آموزش های مجازی با نظارت کامل و کیفیت بالا ارائه شده است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۱    
اسد الله عباسی گفت: ما در جلسه امروز ضمن اینکه مشکلات ناشی از کرونا را بررسی خواهیم کرد برای مقابله با کرونا هم اعلام آمادگی می کنیم و به کمک ستاد و مسئولان خواهیم شتافت.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۱    
رئیس جمهور گفت: اگر برادران و خواهران افغان در ایران به کرونا مبتلا شده اند، براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا درمان آنان به صورت رایگان انجام شود چرا که ما و همسایگان مان بهم پیوسته ایم و باید ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۶    
استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) ضمن توصیه به خواب کافی و صحیح در شبانه روز گفت: نیایش، دعا و ذکر بر کاهش اضطراب، سلامت روح و روان و تقویت سیستم ایمنی تاثیرگذار است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۶    
یک دیپلمات پیشین کشورمان، تاکید کرد: ساز و کار اینستکس به گونه ای نیست که بتواند مسائل اقتصادی ایران ناشی از تحریم ها را حل کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۶    
خالقی با اشاره به موافقت مقام معظم رهبری مبنی بر برداشت یک میلیارد یورویی دولت از صندوق توسعه ملی گفت : به نظر می رسد که باید بخش عمده ای از این برداشت صرف توسعه زیرساخت ها در کشور شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۶    
شهریاری با تصریح بر اینکه اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند شدنی نیست، گفت: وقتی مردم به خارج از خانه می آیند دیگر امکان رعایت فاصله گذاری هوشمند وجود ندارد زیرا نمی توان در کنار هر کارگاه و در هر مکانی ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۱    
کاظمی گفت : با جهش تولید در صنایع فراموش شده حوزه گردشگری مانند صنایع دستی ، می توان خون تازه ای در رگ های این حوزه به گردش درآورد و خسارت را تا حدودی جبران کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۶    
برنامه "رویداد " رادیو گفت و گو در ارتباط تلفنی با اسدالله عباسی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس به روی آنتن رفت.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۶    
نماینده منتخب مردم در دوره یازدهم مجلس اظهار داشت: با این اوصاف جدید و شلوغ شدن شهرها ما نمی توانیم زنجیره شیوع کرونا را قطع کنیم، چرا که شلوغی های مختلف زنجیره های جدیدی را ایجاد می کنند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۶    
دکتر آزادمنش اظهار کرد : مرحله کشت ویروس در فرآیند تولید واکسن در ایران میسر نیست به همین دلیل تمامی مراحل تولید را نمی توان در داخل کشور انجام داد .
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۱    
کورش کرم پور حقیقی با اشاره به گمانه زنی ها در خصوص تک نرخی شدن قیمت بنزین گفت: هنوز چیزی در مجلس مطرح نشده است. اگر در این زمینه برنامه هایی را داشته باشیم در کمیسیون در دستور کار قرار خواهد گرفت.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سه فوریت طرح تعطیلی کشور برای یک ماه آینده مخالفت کردند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۱    
سیف گفت: برای شتاب بخشیدن به پژوهش های دانش بنیان، حلقه های مختلفی از جمله آموزش و فعالیت دانشگاه تا ارتباط دانشگاه ها با مراکز پژوهشی و صنعتی نقش ایفا می کنند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۶    
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: آمریکایی ها به دروغ می گویند که می خواهند در موضوع مبارزه با کرونا به ایران کمک کنند در حالی که هدف آنها از طرح این موضوع ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۱    
مدیر دفتر مدل سازی اقتصادی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: 65 درصد صنایع و کسب و کارها و اصناف ابراز کردند که وضعیتشان از حیث تولید محصول نسبت به قبل بدتر شده است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۱    
سودابه امینی گفت: اگر اعضای خانواده در کنار هم و به نوبت کتاب را با صدای بلند قرائت کنند فضای آرامبخش و لذت بخشی برای کودکان و نوجوانان فراهم خواهد شد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۶    
کارشناس مسائل بین الملل اظهار کرد: شیوع کرونا فرصتی برای آمریکایی ها بود که بخشی از رفتار گذشته خود در مورد ایران را با لغو تحریم ها جبران کنند ولی آنها نه تنها از این فرصت استفاده نکردند بلکه به ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۶    
خدایی گفت: مصوبه ستاد ملی کرونا این است که 20 روز بعد از امتحانات نهایی کنکور برگزار شود. لذا ما منتظریم آموزش و پرورش و همکاران ما در وزارت بهداشت بتوانند برنامه شروع آموزش متوسطه را اعلام کنند تا ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۶    
حسینی گفت: به ما توصیه شد که مراکز گرمخانه را تعطیل کنیم اما در این صورت با دو چالش بی خانمانی افراد بی سرپناه و خطر کم مراقبتی این افراد برای مردم شهر مواجه می شدیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۶    
هادوی با تأکید بر اینکه باید از توان تولیدی و خدماتی کشور حداکثر استفاده را کنیم، تأکید کرد: باید از توان علمی و دانشی کشور کمال استفاده را ببریم و در این زمینه مجموعه دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۶    
برنامه گفتگوی سیاسی، نوزدهم فروردین با حضور کارشناسان به بررسی فعالیت های گروه موسوم به پزشکان بدون مرز می پردازد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
موسس موسسه پژوهشهای برنامه ریزی اقتصاد کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی به دو راهبرد اصلی وزارتخانه در سال جهش تولید اشاره کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
رضا خواه بیان کرد: ویروس کرونا هنوز شرایط جدید را ایجاد نکرده است و شاید اگر این ویروس یک تا دو سال بعد قابل کنترل نباشد، شاهد تغییرات گسترده در جهان و ایجاد نظم متفاوتی از شرایط کنونی خواهیم بود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۰۶    
قائم مقام مرکز تخصصی مهدویت عنوان کرد : همدلی از نشانه های ایمان و از برکات عصر ظهور امام زمان (عج) است و اشاعه این اصل مهم در جامعه ، زمینه را برای ظهور فراهم می کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۰۱    
استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله خاطرنشان کرد که از بین رفتن کرونا و برگشتن به زندگی عادی، به مردم بستگی دارد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۶    
عباسی گفت: مجلس از روز سه شنبه کار خود را با رعایت پروتکل و دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا، آغاز می کند و روز چهارشنبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار می ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۶    
خاندوزی گفت: افت درآمد و افزایش بیکاری خود به خود منجر به کاهش قدرت خرید مردم و تقاضا می شود و در ادامه هم وقفه در تولید را رقم خواهد زد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۱    
سردار خداداد گفت: تاکنون هیچ سربازی را به دلیل کرونا از دست ندادیم و این نشانه دقت و اهمیت نیروهای مسلح در حفظ جوانان سرباز است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۱۱    
مهین جمشیدی اظهار داشت: اگر به پیک بیماری برسیم شاید امکانات بهداشتی و درمانی پاسخ گوی بیماران نباشد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۶    
نویسنده داستان حوزه کودک و نوجوان گفت: گرچه جامعه ما با بحران کرونا مواجه شده اما در عین حال بحران کتاب نخواندن را نیز در جامعه ما روشن کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۵۶    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش آغاز شد و قرار است سه عضو کابینه از وضعیت بیماری کرونا در کشور گزارشی ارائه دهند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۴۱    
روح الله متفکر بیان کرد: ابعاد اقتصادی و ابعاد اجتماعی دو وجهی هستند که بیماری کرونا اثرات زیادی روی آن ها گذاشته است؛ حتی اگر این ویروس یک سلاح بیولوژیک نیز باشد که احتمال آن زیاد است ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۶    
برنامه "سوفیا" با ساختاری مجله ای و پرداختن به موضوع کارکردهای فلسفه در زندگی امروز از رادیو گفت و گو تقدیم مخاطبان می شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۶    
هرندی اذعام و تملیک بنگاههای کسب و کارهای مکمل یکدیگر و حرکت به سمت شراکتهای راهبردی بین بنگاهها را به عنوان یک استراتژی اصلی برای به حداقل رساندن آسیب های اقتصادی در شرایط کرونایی موثر دانست.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۶    
محمود آموزگار کرونا را فرصتی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه دانست و گفت: کرونا در عین حال که تهدیدی برای جامعه است اما یک فرصت نیز محسوب می شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۵۶    
یزدان رضایی اظهار کرد: امسال با توجه به اینکه آب و برق نهاده اصلی بخش تولید است برنامه های خودمان را بر این اساس تنظیم کرده ایم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۴۱    
لیلا وصالی اظهار داشت: هر شخص در قبال وظیفه خود برای مبارزه با ویروس کرونا در ابتدای کار باید از خودش محافظت کند تا بتواند از خانواده و جامعه خود محافظت کند ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۳۶    
علی آذراشک، مسئول فنی و مدیر دارویی بیمارستان شهید باهنر اظهار کرد: هنوز بسیاری از پیشنهادات دارویی برای کرونا در مراحل کارآزمایی بالینی قرار دارند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۳۱    
برنامه گفتگوی اقتصادی، با حضور کارشناسان نوزدهم فروردین موضوع جهش تولید و اصلاح نظام بانکی را بررسی می کند.