پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۲۱:۳۸May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای رادیو گفت و گو 26 فروردین 1399 - radiogoftogoo.ir

رادیو گفت و گو 28 اسفند 1396 رادیو گفت و گو 27 اسفند 1397 رادیو گفت و گو 29 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 1 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 31 خرداد 1399 رادیو گفت و گو 31 تیر 1399 رادیو گفت و گو 1 مرداد 1399 رادیو گفت و گو 1 شهریور 1399 رادیو گفت و گو 3 مهر 1399 رادیو گفت و گو 30 آبان 1399 رادیو گفت و گو 1 آذر 1399 رادیو گفت و گو 1 دی 1399 رادیو گفت و گو 30 بهمن 1399 رادیو گفت و گو 30 اسفند 1399 رادیو گفت و گو 1 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 2 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 3 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 4 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 5 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 6 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 7 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 8 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 9 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 10 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 11 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 12 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 13 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 14 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 15 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 16 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 17 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 18 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 19 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 20 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 21 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 22 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 23 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 24 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 25 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 26 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 27 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 28 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 29 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 30 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 31 فروردین 1399 
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۸:۳۰    
بیش از 2 میلیون نفر در سراسر جهان با ویروس کرونا دست به گریبان هستند حال آنکه رقم قربانیان نیز نزدیک به 120 هزار نفر است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۸:۳۰    
وزارت تعاون اعلام کرد خانوارهای یارانه بگیر، برای استفاده از تسهیلات بانکی تقاضای خود را صرفاً با پاسخ به پیامک هایی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرشماره v.refah ارسال می کند ثبت کنند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۸:۱۵    
نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: رسانه ها باید از موارد حاشیه ای بپرهیزند و به دنبال خواسته ها و مطالبات مردم باشند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۶:۱۰    
عضو فراکسیون کارگری مجلس با تاکید بر اینکه افزایش حقوق سال 99 کارگران باید 42درصد افزایش می یافت، نه 21 درصد، تصریح کرد: نماینده های کارگری به حق مصوبه افزایش حقوق را امضا نکردند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر لزوم توجه به فضای پسا کرونا اظهار کرد: با ساختارهای موجود دستیابی به جهش تولید سخت و مشکل است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۵:۱۰    
تحلیلگر مسائل غرب آسیا آتش بس را حربه سعودی ها برای تجدید قوا دانست و تاکید کرد عربستان آتش بس را تنها برای کاهش فشارهای بین المللی در عرصه نظامی یمن مطرح می کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۴:۳۵    
محمدرضا نقی پور معتقد است که اگرچه در بعضی شهرستان ها سیر اپیدمی کرونا نزولی است اما به معنی خاتمه یافتن آن نیست لذا باید همیشه هوشیار بود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۵۰    
ابراهیم درستی در رابطه با جایگاه اتاق اصناف در ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: جای نماینده و رئیس اتاق اصناف در ستاد ملی مقابله با کرونا خالی است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۵    
دکتر رحیمی گفت: پیشنهادم به مردم این است که به کرونا فکر کنند چراکه انکار کرونا و سرکوب استرس ناشی از آن، آسیب روانی بیشتری به ما وارد خواهد کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۰    
بزرگترین مجتمع تولید ماسک جنوب غرب آسیا در شهرک صنعتی اشتهارد به بهره برداری رسید.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۲۵    
نمایندگان مجلس طی بیانیه ای با اشاره به اینکه قانون، حداقل حقوق کارگران را 2 میلیون و 800 هزار تومان تعیین کرده است ، خواستار اجرای مُرّ قانون شدند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۱۰    
رئیس جمهور گفت: وام یک میلیون تومانی به صورت قرض الحسنه خواهد بود و آن بحث هایی که به عنوان سود مطرح شده بود را دولت بر عهده گرفت و دولت پرداخت خواهد کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۰۵    
حسین شیخ الاسلام گفت: بعد از تسخیر لانه جاسوسی دستگاه هایی از آمریکایی ها به دست ما افتاد و با استفاده از آنها توانستیم برخی تندی هایی که بنی صدر نسبت به دانشجویان داشت را شنود کنیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۰۵    
کامران ندری درباره علل افزایش قیمت ارز گفت: مسئله اصلی به حداقل رسیدن درآمدهای ارزی است زیرا صادرات نفت به حداقل ممکن رسیده و گفته می شود بین 100 تا 300 هزار بشکه نفت صادر می کنیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۰    
معلمی گفت: برگزاری برنامه اختتامیه و معرفی چهره سال هنر انقلاب به دلیل درگیری با ویروس کرونا و مخدوش شدن کلیه فعالیتها به خردادماه موکول شده است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۰    
محمدرضا حنفی اظهار داشت: بخش عمده ای از بیماران کووید 19 کسانی هستند که بی خیال بوده اند و نکات بهداشتی را رعایت نکرده اند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۲:۳۰    
علی کرمی از اهمیت توجه به عوامل بیولوژیک و بیوتروریسم بیش از سلاح های هسته ای گفت و اظهار کرد: ویروس کرونا یک هراس بین المللی ایجاد کرده است و بر خلاف سلاح های شیمیایی که مواد مرده محسوب می شوند ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۰    
زیتون نژاد با اشاره به شرایط تحریمی کشور اظهار کرد: برای تحقق جهش تولید و افزایش صادرات باید واقع بینانه فکر و عمل کنیم و به کشورهایی صادرات انجام دهیم که رابطه سیاسی مناسبی داشته باشیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۰    
دکتر قنبری ، کارشناس فضای مجازی گفت : ترس فروشی تکنیکی است که پس از شیوع ویروس کرونا در جامعه آغاز شد و با این کار بسیاری از رسانه ها و حتی برخی از سلبریتی ها برای خود کیسه دوختند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۵    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از برگزاری جلسه امروز کمیسیون در رابطه با تعیین وظایف دستگاه های فرهنگی در شرایط کرونایی کشور خبرداد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۵    
استاد دانشگاه تهران معتقد است که میزان و شدت آسیب پذیری اقتصاد ایران نسبت به کشورهای پیشرفته و صنعتی دنیا از کرونا کمتر است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۰    
شاعر و نویسنده کشورمان معتقد است که هنر انقلاب اسلامی همیشه در صحنه بوده و همگام با تحولات انقلاب اسلامی حرکت کرده است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۵    
کارشناس فضای مجازی گفت: در حال حاضر استفاده از تکنولوژی جلوه های ویژه در دنیا برای تبادل احساسات بین افراد در حال جهانی شدن است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۵    
محمد آقاقوام بیان کرد: با توجه به سیاست خصمانه ای که آمریکا علیه ایران اتخاذ کرده است بعید به نظر می رسد وامی از طرف صندوق بین الملی پول به ایران داده شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۵    
معاون مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی وزارت صمت، اظهار کرد: یکی از مهم ترین برنامه های پیش روی این وزارتخانه در سال جاری اجرای سیاست" اصلاح و تثبیت نظام تعرفه کالا و خدمات" در کشور است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۵    
چهره نام آشنای ادبیات گفت: کسی که صرفا به زبان فارسی سخن می گوید یا با یک حکم مدیریت را بر عهده گرفته در حوزه زبان فارسی نمی تواند ابراز عقیده کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۰    
سید حمید حسینی از خارج شدن 19 میلیون بشکه نفت از بازار عرضه جهانی گفت و اظهار کرد: این کاهش تولید و عرضه قطعاً می تواند به ثبات بازار جهانی نفت و تثبیت قیمت ها کمک کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۰    
معاون دبیرخانه شورای تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: سطوح اولیه بهداشتی در کشورهای مختلف باید مورد بازنگری قرار بگیرند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۰    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از رئیس جمهور و وزیر ارشاد درخواست کرد که کسب وکار هنرمندان را هم ردیف مشاغل آسیب دیده قرار دهند و باپیش بینی یارانه و کمک هزینه معیشت و دیگر روشها از آنها حمایت کنند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۵    
کارشناس ارشد مسائل استراتژیک با طرح نظریه هایی در باب انتشار کرونا در اقصی نقاط جهان به نظریه هایی در حوزه نفوذ و توهم توطئه در این خصوص اشاره کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۵    
زادبوم با اشاره به کاهش 17 درصدی صادرات به کشورهای همسایه در اسفند ماه گفت: روند صادرات کالا از ایران به دو کشور عراق و افغانستان همچنان به شکل رسمی انجام می شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۵    
علی ماهر گفت: از پروتکل های بهداشتی مربوط به کرونا در تهران بسیار دور هستیم و راه حل اصلی در این شهر همچنان یک قرنطینه شدید در مدت معین است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۰    
حکیم زاده گفت: با توجه به شرایط خاص امسال، قرار بر این شد که آزمون هماهنگ برای پایه ششم تحصیلی برگزار نشود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۵    
سردار یزدی از توزیع 30 هزار سبد کالایی بین نیازمندان و بیکار شده های ناشی از کرونا در تهران توسط سپاه محمد رسول الله (ص) و سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) خبرداد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۵    
زارعی گفت: حوزه هنری بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و به ویژه کشف و پرورش نیروی متعهد جوان انقلابی را نصب العین تمامی تولیدات هنری خود قرار داده است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۰    
مشاور سازمان ایرانگردی و جهانگردی از خسارت 3هزار میلیاردی کرونا به صنعت گردشگری خبر داد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۰۰    
برنامه گفتگوی اقتصادی، بیست و ششم فروردین با حضور کارشناسان موضوع جهش تولید و رویکرد اصلاحی به نظام مالیاتی را بررسی می کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۰۰    
ابوالحسن صفرپور صفرپور گفت: مناطق حاشیه ای امکان ها و فرصت های شغلی، اقتصادی، اجتماعی و منزلتی افراد را به حداقل می رساند و از طرفی فرصت های آسیب زای آن ها ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۸:۳۵    
رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق ایران گفت : از نظر اتاق بازرگانی نماد اعتماد الکترونیک به هیچ عنوان ضمانتی به همراه ندارد و در سوابق آن هم این موضوع دیده شده است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۷:۵۰    
کارشناس کسب و کار گردشگری و بازاریابی با تاکید بر اینکه اپیدمی کنونی به زودی با همت مردم و جامعه پزشکی نابود می شود، تاکید کرد مهم ترین نیاز مردم برای فراغت از این شرایط رفتن به سفر است.