دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۳:۴۶May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای رادیو گفت و گو 20 فروردین 1399 - radiogoftogoo.ir

رادیو گفت و گو 28 اسفند 1396 رادیو گفت و گو 27 اسفند 1397 رادیو گفت و گو 29 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 1 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 31 خرداد 1399 رادیو گفت و گو 31 تیر 1399 رادیو گفت و گو 1 مرداد 1399 رادیو گفت و گو 1 شهریور 1399 رادیو گفت و گو 3 مهر 1399 رادیو گفت و گو 30 آبان 1399 رادیو گفت و گو 1 آذر 1399 رادیو گفت و گو 1 دی 1399 رادیو گفت و گو 30 بهمن 1399 رادیو گفت و گو 30 اسفند 1399 رادیو گفت و گو 1 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 2 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 3 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 4 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 5 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 6 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 7 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 8 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 9 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 10 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 11 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 12 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 13 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 14 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 15 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 16 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 17 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 18 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 19 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 20 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 21 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 22 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 23 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 24 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 25 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 26 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 27 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 28 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 29 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 30 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 31 فروردین 1399 
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۶    
فرداد فرخی دارای دکترای مهندسی پزشکی گرایش بیوالکترونیک گفت که ساخت تجهیزات پزشکی هسته ای با در نظر گرفتن مزیت تولید انجام می شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۲۶    
مدیر گروه اخلاق مرکز تخصصی مهدویت گفت : با وجود اینکه ما دوستار این امام هستیم اما رفتار و گفتارشان همواره در زندگی ما جریان ندارد ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۶    
علی اصغر مونسان بیان کرد: کشورهای منطقه ای سپس کشورهای اروپایی و بعد کشورهایی مانند چین که بازارهای هدف جدیدمان هستند، بیشترین آمار گردشگران به ایران را اختصاص داده اند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۵۶    
آصفی درباره تحرکات آمریکا در عراق بیان کرد: ترامپ برای اینکه فضای داخلی را مدیریت کند و تغییر دهد و در واقع از فشارهای داخلی علیه خود کم کند، سعی دارد در فضای بین الملل اقداماتی را انجام دهد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۵۱    
یک کارشناس مسائل غرب آسیا، با اشاره به مخالفت گروه های شیعه عراق باکاندیدای پیشنهاد شده از سوی برهم صالح به عنوان نخست وزیر عراق گفت : عدنان الزرفی شانس چندانی برای نخست وزیری عراق ندارد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۱    
محسن مومنی گفت: معرفی چهره سال هنر انقلاب اسلامی از برنامه های همه ساله حوزه هنری در هفته انقلاب است که امسال به دلیل شرایط شیوع کرونا به بعد از عید فطر موکول می شود
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۱۶    
جعفر قادری با تصریح بر اینکه آثار و پیامدهای بیماری کرونا در همه بخش های اقتصاد قابل مشاهده است، اظهار کرد: شیوع این بیماری باعث افزایش نرخ بیکاری و کاهش تولید ناخالص ملی و خدمات دولت می شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۱۱    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با ابراز خرسندی از رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزیر جدید کشاورزی گفت: برنامه ها ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۶    
یک استاد دانشگاه عنوان کرد : کل رسانه های جهان بسیج شده اند تا ثابت کنند انسان در وضعیت استیصال است و هیچ عاملیتی ندارد ، از این رو نمی توان این استیصال را به معنای آخرالزمانی تعبیر کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۱    
مجتبی نجفی در خصوص کارکردهای دانش هسته ای در صنعت پزشکی عنوان کرد: پزشکی هسته ای در تشخیص و درمان سرطان اندام های بدن کاربرد دارد و در ایران پنج دهه است که از روش های آن استفاده می شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۶    
برنامه انعکاس بیستم فروردین با بررسی نقش رسانه در دوران کرونایی و با حضور کارشناسان روی آنتن رادیو گفت و گو می رود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۶    
ابراهیم متولیان اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی سعی کرده تا در مرحله بیماریابی و تریاژ فعالیت های متعددی انجام دهد و تمام حوزه ها و نواحی را در این مورد فعال کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۶    
تابش اظهار کرد: عمده برنامه های ما در سال 1398 بازسازی های گسترده ای بود که انجام شده و ادامه این اقدامات هم در سال جاری دنبال خواهد شد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۱    
رئیس مرکز فناوریهای راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزایش کمی و توسعه کیفی زیست بوم نوآوری در کشور را از جمله برنامه های این معاونت در راستای تحقق جهش تولید معرفی کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۶    
برادران گفت: طبق آمار فقط یکی از بزرگترین پلتفرم ها رشد 2 تا 2.5 برابری مطالعه کتاب و افزایش 600 تا 800 هزار مخاطب برای یک ماه گذشته با میانگین هفت دقیقه مطالعه گزارش شده است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۶    
اصغر زارعی درباره حملات هوایی عربستان به یمن تصریح کرد: بمباران های کور عربستان نشان می دهد که دچار سردرگمی نظامی و سیاسی شده و این شرایط به دلیل شکست های پی در پی در استان های مختلف یمن ایجاد شده ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۱    
غلامرضا کاتب اظهار کرد: با توجه به کاهش قیمت جهانی نفت و شیوع کرونا عملا منابع درآمدی نفتی و مالیاتی را برای بودجه 99 نداریم ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۱    
مهدی توتونچی، عضو هیئت علمی گروه ژنتیک پژوهشگاه رویان گفت: 80 درصد از حوالی های ویروس سارس کوو 2 که باعث کووید 19 شده با هم مشابه هستند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۱    
نماینده منتخب مردم در مجلس یازدهم گفت: جوانان ما با همت و توان علمی کلمه "ما می توانیم" را عملی کردند و ما نیز در مجلس با وضع قوانین موظف به صیانت از این دستاوردها هستیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۴۶    
سرهنگ سید محمدرضا طبایی از رونمایی اپلیکیشن پلیس من در روزهای آتی خبر داد و گفت: ما در راستای هوشمندسازی پلیس و دستورالعمل هایی که در این زمینه داشتیم این اپلیکیشن را طراحی کردیم و به زودی اعلام می ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۴۱    
مظاهری گفت: نظام بانکی ما ضمن تأمین بخش بزرگی از نیازهای دولت، هم اکنون نیز تأمین بخش بزرگی از هزینه های ناشی از عواقب اقتصادی کرونا را بر عهده گرفته است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۴۱    
مدیرعامل موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج) گفت: ما در همه کارها و عبادات باید رضایت امام زمان (عج) را در نظر بگیریم در این صورت همه سختیها و بلایا را تحمل خواهیم کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۱۱    
محمود تولایی عنوان کرد: بررسی ویروس کرونا گمانه زنی های زیادی را به وجود آورد. یکی از ظن ها این است که چه تغییراتی اتفاق افتاده که بسیار فراتر از کروناهای قبلی وضعیت بیماری را به ما نشان می دهد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۵۶    
عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) گفت : تعداد بسیار کم پزشک ، رابطه گروه پزشکان بدون مرز با صهیونیسم ، سابقه نامطلوب کشورهایی چون فرانسه و نحوه عملکرد این گروه در گذشته ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۱    
حجت الاسلام عادل گفت: برنامه توسل، سخنرانی و دعا برای هموطنانی که علاقمند به احیای شب نیمه شعبان هستند از جوار امامزادگان و در قالب شبکه های استانی و فضای مجازی پخش می شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۱    
فتاحی گفت: انتظار ما تولیدکنندگان این است که بانکها سود بانکی و تضامین بانکی را معقول تر در نظر بگیرند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۲۶    
محمدحسین قربانی اظهار داشت: طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مخالفین متعدد داشت و حتی در حالت دو فوریت هم رای نیاورد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۵۱    
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: برنامه های مسجد مقدس جمکران از ساعت 18 امشب آغاز و تا ساعت 5 بامداد در سه بخش جشن، استغاثه و احیای شب نیمه شعبان دنبال می شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۱    
حمید رضا اعتمادی ، با اشاره به سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران گفت: این کشور در حوزه تروریسم اقتصادی نتوانست به مقاصد خود علیه ایران دست پیدا کند و در حال حاضر تروریسم درمانی را علیه ملت ایران ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۱    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی، به تشریح برخی از برنامه های این شرکت در راستای تحقق شعار جهش تولید در کشور پرداخت .
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۱    
حق دوست گفت: چند روزی است که در حالت پایداری وضعیت قرار داریم و روند افزایشی در هیچ یک از استانهای کشورمان مشاهده نشده است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۶    
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان عنوان کرد: برنامه "قرار معنوی" در تمام شبکه های مجازی، ختم میلیونها صلوات و دعای توسل و همچنین کانالی در این زمینه برای کودکان، نوجوانان و بانوان پیش بینی شده است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۱    
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل گفت: تحریم های یکجانبه آمریکا علیه کشورها به نفع ویروس کرونا و به ضرر همه جهان است و باید برداشته شوند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۱    
حجت الاسلام متفکر با اشاره به نامگذاری سال 99 توسط مقام معظم رهبری به جهش تولید گفت: برای رسیدن به جهش تولید باید برآورد راهبردی از تولید کشور، جی.دی.پی و جی.ان.پی داشته باشیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۳۶    
صادقی اظهار داشت: ویروس کرونا کماندار یک جنگ چند لایه است که لشکر اصلی آن پس از شیوع خود را نشان خواهد داد و صهیونیسم تلاش می کند با پرداختن به اقتصاد پساکرونا ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۳۱    
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک از افزایش اجاره بها در بهار امسال در محدوده یا کمتر از تورم عمومی به دلیل شیوع کرونا خبر داد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۲۱    
علی بابایی گفت: سیاست های مالی در نظام بانکی باید متناسب با تولید و در جهت حمایت از تولید باشد و مجلس هم باید این خلأها را پیگیری کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۱۱    
حجت الاسلام آخوندپور تأکید کرد: هر مطلب درباره امام زمان (عج) باید سند روایی و قرآنی داشته باشد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۵۱    
محمد حاتمی با اظهار به اینکه مرحله شوک، مرحله پیشرفته و مزمنی است و عمدتا شرایط پیشرفت کرده است، متذکر شد ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۳۶    
عضو کمیته کشوری مقابله با کرونا عنوان کرد : اگر تا آخر فروردین ماه این فاصله گذاری فیزیکی با همکاری مردم رعایت شود می توانیم ریزش قابل توجهی از بیماری و مسطح شدن نمودار رشد بیماری در تهران و حتی کاهش ...