سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 3 دی 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 دی 1398 راهبرد معاصر 2 دی 1398 راهبرد معاصر 3 دی 1398 راهبرد معاصر 4 دی 1398 راهبرد معاصر 5 دی 1398 راهبرد معاصر 6 دی 1398 راهبرد معاصر 7 دی 1398 راهبرد معاصر 8 دی 1398 راهبرد معاصر 9 دی 1398 راهبرد معاصر 10 دی 1398 راهبرد معاصر 11 دی 1398 راهبرد معاصر 12 دی 1398 راهبرد معاصر 13 دی 1398 راهبرد معاصر 14 دی 1398 راهبرد معاصر 15 دی 1398 راهبرد معاصر 16 دی 1398 راهبرد معاصر 17 دی 1398 راهبرد معاصر 18 دی 1398 راهبرد معاصر 19 دی 1398 راهبرد معاصر 20 دی 1398 راهبرد معاصر 21 دی 1398 راهبرد معاصر 22 دی 1398 راهبرد معاصر 23 دی 1398 راهبرد معاصر 24 دی 1398 راهبرد معاصر 25 دی 1398 راهبرد معاصر 26 دی 1398 راهبرد معاصر 27 دی 1398 راهبرد معاصر 28 دی 1398 راهبرد معاصر 29 دی 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۸:۵۲    
یکی از ادعاهای بسیار عجیب رئیس جمهور آمریکا این است که او همیشه از بهترین کلمات استفاده می کند. اما در حقیقت سخنرانی های ترامپ، تا چند روز آمریکایی ها را گیج می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۸:۳۱    
حکم عربستان سعودی در رابطه با پرونده قتل جمال خاشقچی هرچند در رسانه ها بازتاب گسترده ای داشت ولی از نظر تحلیلگران و مداقه کنندگان امر، تنها نمایشی برای تطهیر حکومت سعودی تلقی می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۲    
این منبع دیپلماتیک می گوید: هر دو طرف ایرانی و سعودی در رابطه با بحران یمن پیشنهاداتی مطرح کرده اند اما خود یمنی ها باید برای حل بحران توافق کنند و بقیه طرف ها تنها می توانند به آنها کمک کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۲    
فوربس 10 ورزشکار ثروتمند یک دهه اخیر جهان را اعلام کرد که فلوید می ودر در صدر قرار گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۸:۳۶    
فعالیت ادارات، مدارس و دانشگاه های خوزستان در روز چهارشنبه، چهارم دی برقرار است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۲۳:۵۷    
سفیر ایران در لندن عنوان کرد: اینکه یک رسانه خارجی بدون داشتن خبرنگار و اطلاعات دست اول در محل، بتواند ادعای دستیابی به آماری از قربانیان حوادث اخیر در ایران داشته باشد محل سؤال است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۲۳:۵۱    
ژان پیر فیلیو متخصص در امور منطقه عربی در دانشگاه علوم سیاسی پاریس به این روزنامه گفته است: این سازمان از قتل ناگهانی البغدادی شگفت زده شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۶    
مردی بدبین در جریان دعوا با همسرش وقتی با دخالت های خواهرزن خود مواجه شد، او را به قتل رساند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۶    
مدیر عامل موقت باشگاه پارس جنوبی فسخ قرارداد ترکمان با این تیم را غیرقانونی دانست و از احضار این بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۲۳:۲۷    
مهاجم تیم فوتبال شارجه امارات به دلیل مصدومیت دیدار با پرسپولیس را از دست داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۰    
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی در رابطه با قرص های مشکوک در کیک های خوراکی گفت: این اقدام بیشتر شبیه به یک عملیات روانی از سوی دشمنان نظام به منظور سیاه نمایی مبنی برناکارآمدی در نظارت و ضربه زدن به ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۲۲:۳۶    
طبق ویدئویی که در فضای مجازی در حال انتشار است، هانی کُرده با حمله 6 نفر با چاقو کشته شد. اما در حال حاضر وضعیت او وخیم اعلام شده و در بخش مراقبت های ویژه بستری است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۲۲:۲۱    
با اعلام کارگروه اضطرار کاهش آلودگی هوا استان البرز، تمامی مراکز آموزش عالی استان البرز تا پایان هفته تعطیل است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۲۲:۱۲    
پوتین روز دوشنبه پل ریلی 19 کیلومتری که روسیه را به شبه جزیره کریمه متصل می کند، افتتاح کرد. به گفته او در سال آینده میلادی 14 میلیون مسافر و 13 میلیون تن کالا از طریق این پل ریلی جابجا می شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۲۱:۴۵    
پارلمان عراق امروز بالأخره قانون جدید انتخابات این کشور را که ساز و کار انتخاباتی را از روش فهرستی به روش فردی تغییر می دهد، تصویب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۱    
خانم جنیفر گروت، مدل و خواننده سرشناس آمریکایی هستند که جدیدا مسلمان و محجبه شده است و با این قرائت زیبا از آیات 285 و 286 سوره بقره، کل جهان را در حیرت و شگفتی فرو برد!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۵    
شهر خودرو با برتری مقابل تراکتور تبریز 28 امتیازی شد و اکنون سه امتیاز با صدر جدول رده بندی فاصله دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۲    
سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه یارانه های نقدی و معیشتی ادغام نمی شوند، زمان واریز آنها را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۱    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: تا زمانی که قوانین بالادستی اجازه ثبت نام مجرد های زیر 35 سال را در طرح مسکن ملی ندهد وزارت راه نیز به عنوان مجری مصوبات دولت نمی تواند برای خانه دارکردن ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۵    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: به این ترتیب چنانچه راننده ای از 20 روز اعتبار خود استفاده کرده باشد و بعد از آن بخواهد با پرداخت عوارض در سطح شهر تردد کند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه عضویت در FATF راه تنفس اقتصاد کشور را می بندد، گفت: این اقدام باعث می شود حتی تحریم های جدید بر علیه ما وضع شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۹:۲۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پمپئو می گوید FATF باید بدون تاخیر تصویب شود و کسانی در داخل همان خواسته را پژواک می دهند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۸:۵۱    
ائتلاف البناء عراق ضمن تاکید بر لزوم تسریع در موافقت پارلمان با وزیر فعلی آموزش برای تصدی کرسی نخست وزیری، اعلام کرد که در صورت رد گزینه فعلی، دو نامزد دیگر را هم مد نظر دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۸:۴۲    
ملانیا در حالی که به شش زبان زنده دنیا مسلط است، اما زبان روسی خود را کتمان می کند و این در حالی است که در اولین دیدار ترامپ و پوتین که مترجم رسمی ترامپ به مدت 20 دقیقه همراهش نبود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۶    
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) فدراسیون فوتبال هنگ کنگ را به دلیل تخلف تماشاگرانش جریمه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۸:۲۱    
به عقیده بسیاری کارشناسان بودجه 99 حداقلهای لازم را برای مدیریت صحیح کشور در سال آینده نداشته و آخر کار را به شورای سران خواهد کشاند، این جدای از انحراف بالای 70 درصدی این بودجه است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۸:۱۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۸:۱۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۰    
کلیات لایحه بودجه 99 درحالی قرار است در نشست آینده کمیسیون تلفیق مورد رسیدگی قرار گیرد که از اعضای کمیسیون مذکور ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۰    
گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در خصوص موضوع پذیرش و نحوه جذب حسین فریدون برای تحصیل در مقطع دکتری منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۵    
اقدام رویترز را می توان به عنوان منبع سازی جهت مشروعیت بخشیدن به یک ادعا در راستای سیاست فشار حداکثری به ایران ارزیابی کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۵:۴۵    
آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا چهار شنبه 4 دی 98 را در ادامه می خوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۵:۲۷    
وزیر آموزش و پرورش ضمن تشریح تدابیر آموزش و پرورش برای جبران عقب ماندگی درسی دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس به علت آلودگی هوا ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی آموزش وپرورش تهران گفت: در روزهای تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا برگزاری امتحان داخلی تخلف است و برگزاری کلاس جبرانی در حال بررسی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۴:۵۷    
باشگاه استقلال به اظهارات مربی فوتبال ایتالیایی خود که در صفحه شخصی اش منتشر کرده بود واکنش نشان داد و ایمیل دریافتی از استراماچونی را منتشر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۴:۰۶    
آبیها بعد از پرداخت پول به سرمربی ایتالیایی تصور می کردند او به ایران بازگردد ولی همانطور که پیش بینی می شد او شرایط جدیدی دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۳:۵۷    
سخنگوی تعزیرات از ممنوع الخروج شدن افرادی که با مهر و سربرگ 40 نشریه، از کاغذ های نرخ دولتی سوءاستفاده کرده اند خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۳:۳۰    
سرمربی پیشین پرسپولیس از عدم توافق با نمایندگان باشگاه پرسپولیس در دور اول مذاکرات خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۳:۲۷    
سروش صحت و بهاره رهنما، یکی در شبکه نسیم و دیگری در یک تیزر تبلیغاتی به مناسبت شب یلدا دو غزل مشهور حافظ را پر از غلط خواندند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۲:۵۷    
همزمان با بارش های شدید، آب های سطحی و فاضلاب در شهر اهواز به خصوص در منطقه کوت عبدالله بالا آمده و فاضلاب وارد خانه اهالی این شهر شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۲:۵۱    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4میلیون و 541 تومان، طلای 18عیار هم 463 هزار تومان و قیمت دلار در بازار آزاد به حدود 13هزار و 200 تومان رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۲:۲۷    
علیرضا فیروزجا استاد بزرگ شطرنج ایران که هم اکنون در فرانسه حضور دارد، به صورت شفاهی به مسئولان فدراسیون شطرنج کشورمان اعلام کرده که به دنبال تغییر تابعیت است تا از این پس زیر پرچمی به جز پرچم ایران ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۲:۲۱    
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اعلام کرد: نمایندگان مجلس با تصویب لایحه بودجه 99 که هیچ تناسبی با وضعیت تحریم کشور ندارد، مقدمات ورود کشور به لبه پرتگاه مذاکره مجدد را تصویب می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۱:۴۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از سیاست جدید دانشگاه در عدم پذیرش دانشجوی ایرانی انتقالی از خارج و ایجاد کالج بین المللی علوم پزشکی شهید بهشتی برای پذیرش دانشجوی غیر ایرانی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۱:۳۶    
نویسنده رمان برنگرد می گوید: من پیش از سریال گاندو از واژه پرستو در کتابم استفاده کردم و بعد از اینکه مردم گاندو را دیدند و محتوا را متوجه شدند، به یکباره موجی پشت کتاب آمد و آن را به چاپ دوم رساند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۱:۲۷    
شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جرایم ویژه اقتصادی، کیفرخواست پرونده کلاهبرداری از حدود 150 کامیوندار را صادر کرد و پرونده را برای رسیدگی به دادگاه فرستاد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۱:۲۷    
نورعلی تابنده قطب دراویش گنابادی درگذشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۱:۲۱    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی از پاسخ وزیر صنعت معدن و تجارت به صورت مشروط قانع شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۱:۲۱    
خیریه هایی هستند که واسطه دریافت رشوه، استفاده نامشروع از حساب بانکی فقرا، پولشویی و جابجایی پول کثیف میشوند ولی با وجود زیرساخت قانونی و اجرایی همچنان با آنها مقابله نمیشود
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۱:۱۵    
قیمت دلار برای سومین روز متوالی در محدوده 12 هزار و 980 تومان باقی ماند .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۱:۱۲    
مدیران فعلی و اسبق باشگاه استقلال نقش زیادی در حل نشدن مشکل استراماچونی داشتند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۶    
وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: ما اقداماتی انجام دادیم تا بر اساس آن تولید خودرو به صورت روزانه به 4 هزار دستگاه افزایش یابد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۶    
نمایندگان مجلس با کلیات طرح دوفوریتی شفاف سازی منابع تأمین مالی تبلیغات و فعالیت های انتخاباتی موافقت کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۰    
معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: از کل این میزان حدود 5000 میلیارد تومان در اختیار صندوق بازنشستگی کشوری قرار می گیرد و 1000 میلیارد تومان متعلق به باقی صندوق هاست ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۰:۵۷    
رفت و آمد با خواهرم را قطع کردم تا این گونه ارتباط او را با همسرم کمتر کنم از سوی دیگر بستگان و فامیلمان نیز رفتار های غیرمتعارف خواهرم را برنمی تابیدند و در هر دور همنشینی خانوادگی که خواهرم حضور ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۰:۲۱    
شب گذشته زمین لرزه خفیفی به بزرگی 2.7 ریشتر مشهد را لرزاند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۰:۱۲    
قیمت دلار ارز سکه طلا در بازار امروز سه شنبه 3 دی 98 مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۰:۰۶    
نخست وزیر روسیه با تأکید اینکه بررسی لغو تحریم های متقابل باید از طرف اوکراین مطرح شود، ابراز اطمینان کرد: به رغم تحریم های آمریکا ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۹:۴۵    
نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز پارلمان با بخشودگی معافیت پرداخت عوارض مخالفت کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۰    
جالب تر اینکه برای انتخابات پیش رو مجلس یازدهم عده ای به این نتیجه رسیده اند که کاهش احتمالی مشارکت،ناشی از عملکرد نقدبرانگیز دولت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۷    
پس از گذشت 4 ماه از ناپدید شدن زهرای 2 ساله تاکنون اثری از او پیدا نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۶    
یک منبع مطلع خبر داد که عناصر فعال در پروژه استمرار اغتشاشات و کشته سازی بازداشت شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۰    
براساس نقشه های ماهواره ای امروز هم اغلب نقاط ایران آسمانی صاف با شرایط جوی پایدار را تجربه می کنند اما از اواخر روز چهارشنبه وزش باد شدید در استان های شمالغربی کشور دور از انتظار نیست و بارش های ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۸:۵۷    
سر مربی پرسپولیس گفت: تا بیست و هفتم(جمعه) صبر می کنم و اگر مشکلات حل نشود دوست دارم مردم یک سری مسائل را بدانند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۸:۴۲    
آندره آ استراماچونی پس از انتشار نامه یازده بندی اش از سوی باشگاه استقلال ، با انتشار یک استوری دست به افشاگری علیه مدیران استقلال زد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۸:۱۵    
اشتباهات داوری در این فصل از رقابت های لیگ برتر و جام حذفی حسابی خبرساز شده و صدای اعتراض بسیاری از تیم ها را بلند کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۸:۱۲    
پنجم مهرسال 92 مأموران پلیس پایتخت با تماس شهروندی از قتل مردی در خانه اش با خبر و راهی محل شدند. مأموران در قتلگاه با جسد خونین مرد جوانی به نام وحید روبه رو شدند که حکایت از این داشت با ضربات جسم ...