جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 2 دی 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 دی 1398 راهبرد معاصر 2 دی 1398 راهبرد معاصر 3 دی 1398 راهبرد معاصر 4 دی 1398 راهبرد معاصر 5 دی 1398 راهبرد معاصر 6 دی 1398 راهبرد معاصر 7 دی 1398 راهبرد معاصر 8 دی 1398 راهبرد معاصر 9 دی 1398 راهبرد معاصر 10 دی 1398 راهبرد معاصر 11 دی 1398 راهبرد معاصر 12 دی 1398 راهبرد معاصر 13 دی 1398 راهبرد معاصر 14 دی 1398 راهبرد معاصر 15 دی 1398 راهبرد معاصر 16 دی 1398 راهبرد معاصر 17 دی 1398 راهبرد معاصر 18 دی 1398 راهبرد معاصر 19 دی 1398 راهبرد معاصر 20 دی 1398 راهبرد معاصر 21 دی 1398 راهبرد معاصر 22 دی 1398 راهبرد معاصر 23 دی 1398 راهبرد معاصر 24 دی 1398 راهبرد معاصر 25 دی 1398 راهبرد معاصر 26 دی 1398 راهبرد معاصر 27 دی 1398 راهبرد معاصر 28 دی 1398 راهبرد معاصر 29 دی 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۲۲:۰۷    
وزیر خارجه پاکستان با رییس جمهور کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۶    
بوئینگ در بیانیه ای گفته است “هیئت مدیره تصمیم گرفت که تغییر رهبری برای بازگرداندن اعتماد به شرکت برای گام برداشتن در جهت بازسازی روابط با ناظران، مشتریان و سهامداران ضروری است.”
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۳:۱۵    
رسانه های خبری با انتشار گزارش هایی در خصوص روند تعیین جانشین پادشاه کنونی عمان به گزینه های احتمالی اشاره کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۲:۱۲    
اعلام بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که نسبت به دیروز نرخ 26 ارز مانند یورو و پوند افزایش و قیمت 7 واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ دلار و 13 ارز دیگر ثابت ماند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۰:۵۷    
مراسم رونمایی از مستند اختاپوس با موضوع مافیای خودرو که قرار بود بعد از ظهر امروز -چهارشنبه 4 دی ماه- برگزار شود،به دلیل بازداشت کارگردان لغو شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۶:۲۵    
استاندار تهران با اشاره به تصمیم به تعطیلی مدارس با توجه به پایداری شرایط جوی گفت:مدل های پیش بینی وضعیت جوی هفته آینده تا پنجشنبه آماده می شود که در آن زمان تصمیم های لازم گرفته خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۶    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت افزود: هر 17 نفر به اتهام سوء استفاده های مالی، اخذ رشوه و واسطه گری در اخذ رشوه تفهیم اتهام شدند و قرار تامین بازداشت موقت برای همه این افراد صادر شده و این ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۲    
عوارض نوشیدن بیش از حد آبپژوهشگر روسی اعلام کرد نوشیدن بیش از حد آب می تواند سیستم قلبی-عروقی و سیستم ادراری را تحت فشار قرار دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۸:۴۲    
مدیرکل حمل و نقل وزارت کشور از افزایش جریمه ورود به محدوده های ممنوع از 20 به 90 هزارتومان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۳:۵۷    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: در نشست امروز این کمیسیون تاکید شد که معافیت مدارس از پرداخت قبوض آب، برق و گاز در سال 99 استمرار پیدا کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۳:۴۵    
29 آذرماه دو سال پیش بود که زلزله به قدرت 5.2 ریشتر ملارد در اطراف تهران را لرزاند؛ زلزله ای که اگرچه قدرت تخریبی زیادی نداشت اما باعث شد زنگ هشدار را برای مردم و مسؤولان از خطر زلزله ای مهیب در ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۳:۳۰    
سفیر انگلیس در روسیه با اشاره به سفر اخیر دیپلمات های اروپایی به مسکو برای رایزنی در مورد برجام، گفت طرفین در حفظ توافق هسته ای با ایران منافع مشترکی دارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۳:۱۵    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: نرخ تورم نقطه ای استان تهران در آذر ماه 1398 در مقایسه با ماه قبل 2 واحد درصد افزایش یافته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۳:۰۶    
وزیر کشور از دبیر شورای امنیت پایدار شرق و غرب کشور خواست تا بررسی های لازم و کارشناسی برای رسیدن به راهکارهای عملیاتی ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مرزنشین انجام شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۲:۵۱    
جزئیات وام ازدواج 50 میلیونی در بررسی های جلسه امروز کمیسیون فرهنگی اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۲:۱۵    
فتح الله زاده عضو هیات مدیره استقلال برخی تغییرات مدنظر سرمربی قهر کرده استقلال را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۲:۰۰    
سرمربی ایتالیایی تیم استقلال از مسئولان این باشگاه خواسته در صورتی به تهران بر می گردد که تمام رقم قرارداد خود را به صورت یکجا دریافت کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۱:۵۱    
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس یازدهم، اصولگرایان و اصلاح طلبان برای رسیدن به لیست هایی که قدرت رای آوری داشته باشد، تلاش می کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۱:۲۷    
یک مقام ارشد آمریکایی با استقبال از احکام صادره در پرونده قتل جمال خاشقچی ، این دادگاه را یک گام نخست مهم توصیف کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۱:۱۵    
دولت روحانی از زمان روی کار آمدن با ارائه وعده های عملیاتی نشده در زمینه ساماندهی کولبری بخش زیادی از رأی مردم این مناطق را به سبد خود ریخت ولی امروز بعد از گذشت بیش از شش سال هنوز خبری از تحقق این ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۰:۵۷    
سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان، از دستگیری تعدادی از عوامل مسلح حوادث و اغتشاشات اخیر ماهشهر خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۰:۵۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه وابستگی بودجه به نفت کمتر از 10 درصد است، از اختصاص 6 هزار میلیارد برای همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۰:۴۵    
برگزیت اتحادیه اروپا را به گوشه ای جهنمی برمی گرداند و باید دید چه چیزی می تواند اتحادیه اروپا را به پایان برساند؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۰:۲۷    
تازه ترین آلبوم محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ کشورمان با عنوان بی نام از روز دوشنبه دوم دی ماه در قالب نسخه دیجیتالی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۰:۱۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: چهار پزشک متخصص در یک بیمارستان خصوصی به سبب دریافت مبالغی خارج از تعرفه مصوب از بیمار، محکوم شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۵۷    
کتاب روح سبز ما! بهار ما! سلام شامل سروده های کودکانه برای رهبر انقلاب توسط انتشارات به نشر منتشر و راهی بازار نشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۴۵    
سردار شریف با تکذیب برخی شایعات در خصوص شهادت سردار حاجی زاده در سوریه، گفت :دشمنان آمال و آرزوهای باطل و شوم خود را در شایعه پراکنی و دروغ پردازی های رسانه ای دنبال می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۳۶    
دولت آمریکا در پیامی به سنای این کشور با طرحی که سناتورها برای اعمال تحریم ترکیه تدوین کرده اند، مخالفت کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۲۱    
سخنگوی کمیسیون شوراها مجلس از تصویب طرح شفافیت هزینه های تبلیغات انتخابات مجلس در این کمیسیون و ارجاع به صحن خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۲    
در سالگرد درگذشت آیت الله منتظری فرزند وی بار دیگر اتهامی را متوجه حاج احمد خمینی می کند. در این گزارش به تهمت ها و دروغ هایی که در سال های اخیر علیه فرزند امام راحل شدت یافته است می پردازیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۰۶    
ادعای خبرگزاری انگلیسی رویترز درخصوص تعداد کشته شدگان حوادث آبان ماه در ایران، از سوی رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تکذیب شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۸:۵۷    
دفتر نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد، برخی اظهارات مبنی بر اینکه وی موافق نامزدی حسان دیاب برای نخست وزیری بوده، صحت ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۸:۴۵    
دولت ترکیه ساعاتی پس از صدور احکام قضایی دادستانی عربستان سعودی در رابطه با اعدام پنج نفر به اتهام ایفای نقش در قتل خاشقچی، گفت که این حکم نه ترکیه و نه جامعه جهانی را متقاعد نمی کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۰    
وزیر دفاع در دیدار با سفیر جدید یمن گفت: پیشرفت های تسلیحاتی نیروهای مسلح یمن با اتکا به متخصصین و کارشناسان بومی دنیا را به تعجب واداشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۸:۲۱    
احتمال این که استقلالی ها در نیم فصل اردوی خارج از کشور نداشته باشند زیاد است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۸:۱۲    
بانوان آلیش کار ایران بر سکوی نخست رقابت های قهرمانی جهان ایستادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۸:۰۰    
دور اول گفتگوهای محمدجواد ظریف وزیر اور خارجه کشورمان با یوسف بن علوی وزیر امور خارجه عمان عصر امروز در مسقط برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۷:۴۵    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت آیت الله سیدمهدی خلخالی را تسلیت گفتند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۷:۴۲    
معاون فرهنگی سپاه گفت: قلم ها باید اوج فتنه 96، توطئه 98 و فتنه 88 را آشکارا بیان کنند. درود بر آن قلم هایی که پشت پرده توطئه 98 را می شکافند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۷:۴۲    
دیدار تیم های شهرداری ماهشهر و پرسپولیس به سود شاگردان کالدرون به پایان رسید تا سرخپوشان اولین تیم صعودکننده به نیمه نهایی جام حذفی باشند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۷:۳۶    
رئیس قوه قضائیه گفت: امروز مهم ترین مسأله در کشور، امنیت است و بر این اساس، ضمن حاکمیت رأفت اسلامی نسبت به همه آحاد جامعه، به هیچ وجه اجازه ایجاد ناامنی را به هیچکس نخواهیم داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۷:۲۷    
استاندار تهران در مورد احتمال تعطیلی ادارات استان تهران تأکید کرد: هیچ گونه تعطیلی از جمله تعطیلی ادارات و دانشگاه ها تا پایان هفته نخواهیم داشت و تنها مدارس تعطیل هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۷:۲۱    
جلال محمودزاده نماینده مهاباد از فساد گسترده در هلال احمر کشور در جلسه علنی مجلس سخن گفت: در کارخانه نساجی هلال احمر، مواد شوینده معامله می کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۷:۰۶    
دیدار تیم های فوتبال شهرداری ماهشهر و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال به دلیل پرتاب سنگ تماشاگران متوقف شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۷    
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران هرگونه اجبار مدیران مدارس غیردولتی برای حضور دانش آموزان در مدرسه، در روزهای تعطیل به علت آلودگی هوا را تخلف دانست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۶:۱۵    
آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا سه شنبه 3 دی 98 را در ادامه می خوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۰    
هافبک پرسپولیس در آستانه جدایی از این تیم و پیوستن به تیم شهرخودرو قرار دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۵۱    
مدار ثانویه راکتور اراک با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی ایران راه اندازی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۷    
رئیس جمهور گفت: آمریکا ناگزیر است دیر یا زود، قبل یا بعد از انتخابات ریاست جمهوری اش دست از فشار حداکثری بر ایران بردارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۱    
دادستانی کل عربستان سعودی 5 متهم به قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی را به اعدام محکوم کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۰    
مذاکرات نمایندگان کشورمان برای حضور برانکو در تیم ملی فوتبال در شرایطی ادامه دارد که به مراحل مالی رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۰    
گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب 11 نفره تیمش برای دیدار مقابل شهرداری ماهشهر را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۰    
به زبان ساده پول استراماچونی توسط صرافی ها و با بسته های 3 تا 4 هزار دلاری از منابع متعدد به حساب او واریز شده است لکن به دلیل تشخیص FIU ایتالیا این پولها در حساب او بلوکه شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۵۷    
قیمت سکه بهار ازادی امروز با نوسانی اندک روبرو بود و ریزش قیمت در برخی قطعات سکه آغاز شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۴۵    
کیفیت هوا در ایستگاه های اقدسیه (منطقه 1)، پونک، پاسداران (منطقه 3)، ژئوفیزیک (منطقه 6)، ستاد بحران (منطقه 7)، گلبرگ (منطقه 8) ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۶    
همزمان با کاهش قیمت در بازار ارز، قیمت دلار بار دیگر به کانال 12 هزار تومان بازگشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۶    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور پرطرفدارترین اسامی ایرانی در سال 98 را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۱    
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از نامه گروهی از نمایندگان به مقام معظم رهبری در خصوص FATF و تبعات نپیوستن به آن از منظر فعالان اقتصادی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۲    
مدارس البرز تا چهارشنبه تعطیل شدمعاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به استمرار آلودگی هوا، مهدهای کودک ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۷    
نمایندگان با 97 رای موافق، 79 رای مخالف و 3 رای ممتنع از مجموع 201 نماینده حاضر در مجلس اعلام کردند که از پاسخ های وزیر قانع نشدند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۶    
معاون وزیر خارجه آمریکا که بر روی اعتراضات لبنان حساب دیگری باز کرده بود با سفر به لبنان و روبرو شدن با واقعیت ناچار به تغییر تاکتیک شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۰    
سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی مشاور مقام معظم رهبری چند توصیه به پاسداران اهل قلم کرد و گفت: زبان مردم باشید و از قوت ها و ضعف های جامعه سوژه یابی کنید و از هر دو همزمان بنویسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۲:۳۶    
پیگیری ها حکایت از این دارد که خبر شهادت سردار امیرعلی حاجی زاده صحت ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۰    
درحالی که تولید سیب درختی در سال جاری به میزان زیادی تولید شده است و باید مازاد آن صادر شود این محصول در میدان مرکزی و به صورت عمده فروشی 4 تا 8 هزار تومان به فروش می رسد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۰    
سازمان هواشناسی با اعلام افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهر صنعتی و پرجمعیت طی سه روز آینده از آغاز بارش برف و باران در نوار غربی از چهارشنبه خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۰    
نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت که طرح ممنوعیت شلیک مستقیم به کولبران که به صورت دو فوریتی مطرح شده هفته آینده در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۲    
معاون اول رئیس جمهور گفت: پرداخت یارانه معیشتی ادامه می یابد و امیدوارم با راهکارها و جذب منابع جدید کمک ها و حمایت های بیشتری از مردم شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۲    
امتحانات نهایی دانش آموزان از امروز آغاز شد، با وجود اینکه مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل هستند اما امتحانات نهایی برقرار است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۰    
عضو سابق اتاق بازرگانی ایران معتقد است دولت می تواند با واقعی کردن قیمت ارز، حمایت خود از اقشار کم درآمد را با یارانه نقدی دنبال کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۷    
حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک کشتی آزاد کشورمان، صبح امروز با حضور در بیمارستان آماده انجام عمل جراحی زانوی خود می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۱    
قیمت دلار ارز سکه طلا در بازار امروز دوشنبه 2 دی 98 مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۷    
با تکمیل ظرفیت ثبت نام مسکن ملی در استان تهران و البرز ، مان ثبت نام از متقاضیان جدید اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه نارسایی هایی دارد و می شود در مجلس آن نارسایی ها را رفع کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۱    
یک روانشناس گفت: جدایی والدین و طلاق بر فرزندان اثر نمی گذارد، بلکه طولانی شدن فرآیند طلاق آسیب زاست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۱    
ستاره تیم فوتبال پرسپولیس از این باشگاه طلب زیادی دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی گفت: یکی از معاونین گمرک بازرگان به اتهام معاونت در قاچاق سازمان یافته بازداشت شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۵    
محمدرضا عیوضی، خواننده باسابقه با اشاره به آن چه در زمینه ترانه در موسیقی پاپ می گذرد، می گوید، عواملی در شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی و مرکز موسیقی و سرود سازمان صداوسیما حضور دارند که عملکردشان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۲    
روزنامه گاردین روز یکشنبه نوشت: وضعیت سلامت سلطان قابوس پادشاه عمان وخیم و دیوان پادشاهی به دنبال انتخاب جایگزین وی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۱    
درست در سال 95 بود که با موافقت مقام معظم رهبری 500 میلیون دلار(1500 میلیارد تومان آن سال و 6000 میلیارد تومان سال جاری) برای توسعه سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۹:۴۵    
یک عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد که مخالفان پیوستن به FATF منطقی پشت مخالفت خود نداشته و در صورت نپذیرفتن لوایح مرتبط با FATF شرایط کشور سخت تر می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۰    
کارمند آزمایشگاه هنگام جا به جایی ظرف الکل دچار حادثه شد و بر اثر سوختگی فوت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۸:۵۱    
فاطمه گودرزی گفت: فکر می کنم سینما طی سالهای گذشته کمی دسته بندی شده و دوستان با رفقای خود کار می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۲    
پیرمردی که بر اثر اصابت ضربه های کارد در خانه اش مجروح شده بود پس از یک هفته تسلیم مرگ شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۶    
افزایش قیمت محصولات خوراکی عمدتا به دلیل رشد قیمت کالا هایی بوده که متاثر از شرایط آب و هوایی پاییز، عرضه آن ها در بازار کاهش یافته است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۸:۲۱    
مرد میانسال که 10 سال قبل برادرزنش را به قتل رسانده بود با رضایت بی قید و شرط مادرزنش از پای چوبه دار به زندگی برگشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۸:۱۵    
غیر از برانکو ایوانکوویچ که گزینه هدایت تیم ملی است, فدراسیون فوتبال به دنبال یک گزینه ایرانی هم هست.