شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 4 دی 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 دی 1398 راهبرد معاصر 2 دی 1398 راهبرد معاصر 3 دی 1398 راهبرد معاصر 4 دی 1398 راهبرد معاصر 5 دی 1398 راهبرد معاصر 6 دی 1398 راهبرد معاصر 7 دی 1398 راهبرد معاصر 8 دی 1398 راهبرد معاصر 9 دی 1398 راهبرد معاصر 10 دی 1398 راهبرد معاصر 11 دی 1398 راهبرد معاصر 12 دی 1398 راهبرد معاصر 13 دی 1398 راهبرد معاصر 14 دی 1398 راهبرد معاصر 15 دی 1398 راهبرد معاصر 16 دی 1398 راهبرد معاصر 17 دی 1398 راهبرد معاصر 18 دی 1398 راهبرد معاصر 19 دی 1398 راهبرد معاصر 20 دی 1398 راهبرد معاصر 21 دی 1398 راهبرد معاصر 22 دی 1398 راهبرد معاصر 23 دی 1398 راهبرد معاصر 24 دی 1398 راهبرد معاصر 25 دی 1398 راهبرد معاصر 26 دی 1398 راهبرد معاصر 27 دی 1398 راهبرد معاصر 28 دی 1398 راهبرد معاصر 29 دی 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۹:۳۶    
بهنوش بختیاری برای تبلیغ یک آهنگ حرکات عجیب انجام داد که فیلم آن را ادامه می بینید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۸:۱۵    
وزارت نفت عراق به توقف فعالیت میدان نفتی ناصریه به علت اعتراضات واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۱    
باشگاه متمول قطری که از چندی قبل پیشنهادات مالی خوبی به سرمربی آبی ها داده بود، جدی تر از گذشته خواهان به خدمت گرفتن او شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۱    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه توسعه نظام مالیاتی صرفاً به معنای افزایش درآمدها نیست،اظهار داشت:با استقرار نظام مالیاتی هوشمند، وصول کارا و عادلانه مودیان مالیاتی میسر می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۱    
از اول هم قرار نبود بعد از طرح استعفای روحانی توسط عبدی و هم فکرانش، دولت استعفا دهد و انتخابات زودهنگام برگزار شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۱    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: با توجه به اینکه اصلاح طلبان بسیار مورد سرزنش و انتقاد بدنه اجتماعی شان هستند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۵    
طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو در هفته جاری آغاز خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۷    
خودروسازان در طرح پیش فروش برخی از محصولات با علم به اینکه می دانستند توانایی تولید آنها را ندارند و باید در آینده محصولات جایگزینی را تحویل مشتری دهند، باز پیش فروش آن محصولات را انجام دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۰    
پشت پرده اغتشاشات اخیر را در مستند جنجالی خواب آشوب ببینید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۷    
پویا بختیاری فردی ست که در اغتشاشات آبان ماه در کرج توسط افراد ناشناس و با سلاح غیرسازمانی به شکل مشکوکی مورد اصابت گلوله قرار گرفته است،
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۰:۴۵    
خبر حمله به هانی کرده از اراذل سرشناس تهران خبرساز شد. این سرکرده اراذل تهران که شایعات بسیاری درباره اش شنیده می شد با حمله 6 قمه به دست در خودرویی 206 به شدت آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد و این ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۰۸:۳۶    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تلاش می کنیم احکام رتبه بندی تا بهمن صادر شود، گفت: بیش از 700 هزار معلم مشمول این طرح هستند و هر زمان احکام صادر شود، اعمال افزایش ها از مهرماه خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۶    
فتح الله زاده از سمت خود در باشگاه استقلال استعفا کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۰    
معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از واژگونی اتوبوس در پاکدشت خبر داد و گفت: این حادثه 25 مصدوم بر جا گذاشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۳:۵۷    
منابع خبری چهارشنبه شب از به صدا درآمدن آژیر خطر در سرزمین های اشغالی و منتقل کردن نخست وزیر رژیم صهیونیستی به پناهگاه خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۳:۵۱    
رهبر جریان صدر عراق در پیامی خواهان دور نگه داشتن حکومت عراق از افراد فاسد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۳:۵۱    
مدیران وزارت ورزش وجوانان و باشگاه پرسپولیس از مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال عیادت کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۳:۴۵    
مهدی انصاری کارگردان مستند اختاپوس که در حاشیه رونمایی از مستندش بازداشت شده بود، بعد از ساعاتی آزاد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۳:۲۷    
رییس شورای شهر تهران گفت: متاسفانه به موضوع آلودگی هوا مناسبتی پرداخته می شود و راه حل ها پس از گذر از روزهای ناسالم به فراموشی سپرده می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۳:۱۲    
رئیس سازمان اورژانس استان یزد از تصادف یک دستگاه اتوبوس با تریلی در گردنه خرانق در شهرستان اردکان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۳:۰۰    
وقوع چهار انفجار در شرق، شمال و جنوب بغداد به زخمی شدن 13 نفر منجر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۲:۳۶    
دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین در رژه امروز با حرکتی نمایشی، غلبه ایران بر استکبار جهانی و از هم پاشیدن پرچم آمریکا، انگلیس و ستاره داوود را به تصویر کشیدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۲:۳۶    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا و استکبار در راهبرد فشار حداکثری علیه ملت ایران شکست خورده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۲:۲۷    
رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: اوباشی که با در دست داشتن قمه و عربده کشی در محله اتابک دست به شرارت و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان کرده بودند دستگیر شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۱:۵۷    
همزمان با میلاد حضرت عیسی (ع)، شماری از جوانان مسلمان انگلیسی در اقدامی نمادین با اهدای گل های مزین به احادیث پیامبر اعظم (ص)، پیام صلح و دوستی دین مبین اسلام را به شهروندان رساندند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۰    
گزیده ای از بیانات اخیر رهبر انقلاب در ابتدای جلسه درس خارج فقه که در روز 98/10/01 ایراد فرمودند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۱:۲۱    
مرکز پایش آلودگی هوا، شاخص امروز آلودگی هوای پایتخت را 139 و در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۱:۱۲    
رئیس جمهوری روسیه 5 مقام در پُست های مدیریتی دولت این کشور را برکنار کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۱:۰۶    
شبکه المیادین با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی سلطان عمان از وخامت حال وی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۰:۳۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به تشریح روند بررسی لوایح مربوط به FATF در مجمع پرداخت و گفت: پیوستن ایران به CFT بدون شتابزدگی در حال بررسی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۰:۲۱    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه از بعدازظهر امروز سامانه بارشی از شمال غرب و غرب وارد کشور می شود، گفت: این سامانه فردا در ارتفاعات البرز مرکزی و استان های قزوین، گیلان، مازندران ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۰:۱۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هیچ گونه تسهیلاتی با اجرای FATF به ایران نمی دهند، گفت: عده ای به دنبال آن هستند که تعهدات جدید بپذیریم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۰:۰۰    
چهل و دومین مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین، صبح چهارشنبه 4 دی 1398 با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، در محل این دانشگاه برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۹:۴۵    
یک نویسنده آمریکایی ضمن غیرقابل اعتماد دانستن گزارش رویترز درباره آمار کشته شدگان ناآرامی های اخیر در ایران، گفت: گزارش هایی شبیه این، هیچ ارتباط و هماهنگی با واقعیت و حقایق تاریخی ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۹:۳۶    
با ضربه به تیم تروریستی وابسته به گروهک حرکة النضال که در اغتشاشات آبان 98 فعالیت می کردند تیم 13 نفره کشته سازی در خوزستان منهدم شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۹:۱۶    
محله فرحزاد از محله های قدیمی شمال تهران است که از گذشته به صورت روستایی در مسیر جاده امامزاده داوود استقرار داشته و به مرور زمان و در اثر توسعه پایتخت به صورت محله ای از شهر تهران در آمده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۹:۰۷    
بر اساس اعلام بورس انرژی ، نفت گاز شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران مورد معامله قرار گرفتند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۸:۴۶    
مقاله نویسی و سفارش مصاحبه با چند عامل تکراری چون حق شناس، عبدی، اکبر گنجی و ... براه افتاد و یک نمونه تمام عیار از شارلاتانیزم رسانه ای به نمایش گذارده شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۸:۳۷    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برخی تخلفات و مشکلات در حوزه مسائل مالی گفت: مهمترین گام شورای شهر پنجم برقراری انضباط مالی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۸:۲۵    
منوچهر هادی؛ کارگردان سریال دل درباره علت سانسور لباس نسرین مقانلو در این مجموعه که در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود توضیحاتی ارائه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۸:۱۰    
همزمان با سالروز میلاد حضرت عیسی علیه السلام، تصاویری از حضور توریست های مسیحی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از سوی آستان مقدس حرم منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۷:۵۲    
روابط عمومی ارتش در اطلاعیه ای اعلام کرد: یک فروند جنگنده میگ-29 در منطقه عمومی شمال غرب کشور و در حین اجرای ماموریت دچار سانحه شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۷:۴۰    
ارامنه اصفهان که بیشتر در محله جلفا ی اصفهان زندگی می کنند، به مناسبت آغاز سال نو و میلاد حضرت مسیح جشن می گیرند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۷:۳۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد سرپناه برای کارگران فاقد مسکن، موضوعی اساسی است که تمام نهادهای مرتبط در سطح کشور باید برای تحقق آن اقدام های عملی و جدی انجام دهند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۷:۲۲    
مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: در حال حاضر نزدیک به 12 میلیون موتور سیکلت در کشور تردد دارد که با ارفاق باید گفت تنها سه میلیون راکب نسبت به خرید بیمه نامه های شخص ثالث اقدام کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۷:۱۰    
رئیس جمهور تونس پس از دیدار با رئیس جمهور ترکیه که به این کشور واقع در شمال آفریقا سفر کرده است، گفت که ترسیم مرز دریایی لیبی و ترکیه ربطی به تونس ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۱    
یکی از مراجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه وظیفه امروز علما رساندن حرف مردم به گوش مسئولان است، گفت: تبعیض و بی عدالتی موجب ناراحتی مردم می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۵    
یک رسانه کویتی اعلام کرد: به دنبال امضای توافقنامه دریایی بین کویت و عربستان، مذاکرات بین کویت و عربستان به عنوان یک طرف و ایران به عنوان طرف دوم در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۶    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر شما بتوانید از سیره سیاسی حضرت زهرا(س) برای مردم روضه بخوانید ویامردم را به چله سیاسی حضرت دعوت کنید، باتوجه به نزدیک بودن به انتخابات اثرگذار خواهدبود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۱    
معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت از ضبط گذرنامه و مدارک یکی از متقاضیان صدور گذرنامه خبر داد و گفت: این متهم سعی داشت با کارت پایان خدمت جعلی، گذرنامه بگیرد که شناسایی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۱    
سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به درخواست تغییر تابعیت شطرنج باز نوجوان ایرانی واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۱    
در حالی که طیف سنتی دروایش گنابادی در سوگ از دست دادن زعیم شان هستند، بخش رادیکال دراویش از مرگ نورعلی تابنده در باطن بیشتر خوشحالند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۰    
دبیر کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی با بیان اینکه 116حزب و 8جبهه می توانند فعالیت و نشست انتخاباتی و سیاسی داشته باشند، گفت: سه جبهه پایداری ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۷    
دبیر شورای نگهبان گفت: بررسی شکایات و صلاحیت ها آن هم در زمان کوتاه، اقدامی به شدت طاقت فرساست که البته شورای نگهبان با دقت مشغول انجام آن است تا خدای نکرده حتی حق یک نفر نیز تضییع نشود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۶    
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: در فصل جدید فوتبال کشور یکی از الزامات VAR است، یعنی با تصویب هیئت رئیسه هر استادیومی که VAR نداشته باشد نمی تواند میزبان باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۱    
با وجود تعطیلی مدارس شاخص کیفیت هوا در حال حاضر در 4 منطقه تهران به مرحله اضطرار رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۶    
رئیس کلانتری 112 ابوسعید از وضعیت و جزئیات درگیری شامگاه دوشنبه که به مجروحیت شدید هانی کرده، از اوباش معروف تهران منجر شد، خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۰    
رئیس جمهور گفت: دشمنان راهی جز تسلیم در برابر اراده ملت ایران ندارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۴:۳۷    
قیمت دلار امروز در صرافی های بانکی با اندکی کاهش به 12 هزار و 970 تومان رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۴:۰۷    
ایلهان عمر، نماینده مسلمان سومالیایی تبار از حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا، مواضعی همسو با جمهوری اسلامی ایران داشته که باعث خوش بینی هایی نسبت به وی در تهران شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۴:۰۱    
رئیس دفتر رئیس جمهور در واکنش به خبر رویترز درباره تعداد کشته شدگان در حوادث آبان، گفت: تعدادی که از سوی این رسانه اعلام شده خیلی اغراق آمیز است و اصلا این تعداد نیست ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۳:۳۱    
رئیس کل بانک مرکزی ادامه داد: تا زمانی که از ما نفت نخرند و در آمد نفت برای ما نیاید اینستکس فقط حرف است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۵    
وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیات دولت خبر از راه اندازی سامانه ملی املاک و مسکن تا پایان سال برای اخذ مالیات از واحدهای مسکونی خالی داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۲:۴۶    
سرمربی تیم پرسپولیس از علاقه خود به مهاجمان استقلال و سپاهان صحبت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۲:۴۶    
سخنگوی دولت گفت: رویترز یک آژانس دروغگو است شاید اشکال ما هست که باید سریعتر آمار را تفکیک کنیم، این آمار را بشدت تکذیب می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۵    
فرمانده مرزبانی کشور با اعلام خبر سلامتی 3 سرباز ربوده شده ایرانی در خاک پاکستان گفت: 3 سرباز ربوده شده ایرانی به خاک پاکستان به زودی آزاد می شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۲    
وزیر دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح گفت: رزمایش های نیروهای مسلح طبق برنامه انجام می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۰    
برخی منابع در خبری تایید نشده از سقوط هواپیمای جنگی در دامنه کوه سبلان منطقه گردشگری سردابه خبر دادند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درحالی که روز گذشته با مدیرعامل باشگاه جلسه داشت، امروز در صفحه شخصی خود مواضعی جدید را منتشر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۵    
برخی منابع در خبری تایید نشده از سقوط هواپیمای جنگی در دامنه کوه سبلان منطقه گردشگری سردابه خبر دادند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۱۶    
احتمالا سرمربی سابق استقلال به زودی به عنوان جانشین آندره آ استراماچونی معرفی خواهد شد. او و اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت گزینه نهایی باشگاه بودند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۱۰    
بانک مرکزی ایران در طول دو هفته گذشته مانع از بازگشت نرخ رسمی دلار به پایین تر از 12 هزار و 500 تومان شده، رخدادی که خط مقاومت فرضی جدیدی را به بازار ارز ایران القاء کرده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۷    
بشار رسن هافبک پرسپولیس نامزد بهترین بازیکن سال 2019 عراق شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۵    
استقلال با تنظیم نامه ای برای استراماچونی قصد دارد جواب آخر این مربی را بشنود چون هواداران این تیم هم از چنین وضعیتی خسته شده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۲    
سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: منابع یارانه نقدی و یارانه معیشتی بنزین ردیف و زمانبدی جداگانه دارد و ادغام نمی شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۰    
استاندار خوزستان با تاکید دوباره بر اینکه جمهوری اسلامی هیچ گونه نقشی در این زمینه نداشته است، افزود: ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۷    
رای دیوان عدالت اداری در رابطه با درخواست رئیس سابق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پیرامون ابطال ماده 8 آیین نامه اجرایی قانون منع به کارگیری اسامی بیگانه مصوب هیأت وزیران صادر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۱    
فردا فعالیت سامانه بارشی گسترده شده و علاوه بر مناطق یادشده شمال خوزستان، شمال چهارمحال و بختیاری، همدان، لرستان، زنجان و دامنه های جنوبی البرز به ویژه در ساعات بعدازظهر در استان های قزوین ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۵    
یکی از بهترین روش ها برای پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی شستشوی مرتب دست هاست. شستشوی مرتب دست ها از گسترش بسیاری انواع عفونت ها و ویروس ها و نه تنها ویروس سرماخوردگی پیشگیری می کند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۵    
قیمت دلار ارز سکه طلا در بازار امروز چهارشنبه 4 دی 98 مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۷    
افزایش سقف تسهیلات ساخت و خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در شورای پول و اعتبار تصویب شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۱    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: خودروهای بنز و هیوندای استانداردهای جدید را پاس نمی کنند و با آنها که صحبت می کنیم می گویند این استانداردها را نمی توانیم پاس کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۹:۲۱    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 115 قرار گرفته و هوای پایتخت برای گروه های حساس آلوده است و بر اساس پیش بینی های انجام شده هوا تا فردا سالم می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۶    
نیمه شب 21 دی سال 93 یک مرد 40 ساله در خانه اش در شهریار با ضربات چاقو کشته شد. اشرف همسر وی که با داد و فریاد به همسایه ها خبر داده بود سناریوی عجیبی را مطرح کرد و به ماموران گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۱    
این روزها بیش از پیش نام قاسم سلیمانی در رسانه ها به عنوان تعیین کننده مهم روندهای سیاسی در عراق شنیده می شود اما چه چیز او را تا این حد توانمند کرده که بتواند به چنین شخصیت کاریزماتیکی در عراق تبدیل ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۵    
نخست وزیر موقت لبنان در اشاره به جریان آزاد ملی اعلام کرد، دولت آینده که حسان دیاب مامور تشکیل آن شده دولت جبران باسیل خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۸:۳۰    
نماینده جمهوری خواه سابق ایالت میشیگان آمریکا گفت که ترامپ از نظر روانشناختی، اخلاقی، فکری و روحی شایسته ریاست جمهوری آمریکا نیست.