شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۲۵Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 1 آذر 1398 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1398 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1398 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1398 خبر گزاری رسا 31 تیر 1398 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1398 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 30 دی 1398 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 1 آذر 1398 خبر گزاری رسا 2 آذر 1398 خبر گزاری رسا 3 آذر 1398 خبر گزاری رسا 4 آذر 1398 خبر گزاری رسا 5 آذر 1398 خبر گزاری رسا 6 آذر 1398 خبر گزاری رسا 7 آذر 1398 خبر گزاری رسا 8 آذر 1398 خبر گزاری رسا 9 آذر 1398 خبر گزاری رسا 10 آذر 1398 خبر گزاری رسا 11 آذر 1398 خبر گزاری رسا 12 آذر 1398 خبر گزاری رسا 13 آذر 1398 خبر گزاری رسا 14 آذر 1398 خبر گزاری رسا 15 آذر 1398 خبر گزاری رسا 16 آذر 1398 خبر گزاری رسا 17 آذر 1398 خبر گزاری رسا 18 آذر 1398 خبر گزاری رسا 19 آذر 1398 خبر گزاری رسا 20 آذر 1398 خبر گزاری رسا 21 آذر 1398 خبر گزاری رسا 22 آذر 1398 خبر گزاری رسا 23 آذر 1398 خبر گزاری رسا 24 آذر 1398 خبر گزاری رسا 25 آذر 1398 خبر گزاری رسا 26 آذر 1398 خبر گزاری رسا 27 آذر 1398 خبر گزاری رسا 28 آذر 1398 خبر گزاری رسا 29 آذر 1398 خبر گزاری رسا 30 آذر 1398 
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۰۰    
یادداشت تحلیلی "انفعال اقتصادی و ظرفیت های بر زمین مانده اقتصاد ایران" به بررسی خسارت بار بودن انفعال در حوزه ی اقتصاد با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب می پردازد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۵۱    
کتاب مگر چشم تو دریاست خاطرات بتول جنیدی، مادر چهار تن از شهدای دلاور این سرزمین را انتشارات شهید کاظمی با قلم جواد کلاته عربی منتشر کرده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۴۲    
حضرت آیت الله سبحانی با حضور در بیت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با این مرجع تقلید دیدار کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۳۶    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اغتشاشات 48 ساعته جمع شد، گفت: همه خبیث های عالم از اغتشاشات اخیر در ایران پشتیبانی کردند و گفتند که به اغتشاشگران کمک می کنیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۰۶    
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با صدور پیامی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی بصیرانه در نقاط مختلف استان قدردانی کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۲    
یکی از جنبه های مهم و قابل تحلیل در مقوله افزایش قیمت بنزین و حوادث پس از آن، موضع گیری مقام معظم رهبری بود و البته مثل بسیاری از موارد دیگر، گذشت زمان عمق این موضع گیری را بیش از حالا نشان خواهد داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۰    
اصلاح طلبان بدخیم سر در آخور دشمن دارند و ولایت جرج سوروس را به ولایت فقیه ترجیح می دهند. مطالبات شرورانه و شریرانه دارند و هیچ گاه دلشان با نظام و امام و مردم صاف نبوده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۵:۳۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۸    
در نخستین روز های هفته بسیج در سطح استان اردبیل برنامه های متنوعی از یادواره های شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا تا افتتاح پروژه های محرومیت زدایی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۲    
طبق سنوات گذشته مسئولان و فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی استان قم، در آیین کتابگردی پاییز 98 با هدف ترویج و تبلیغ کتاب و کتابخوانی، از کتابفروشی های سطح شهر دیدن کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۰    
در جریان اعمال اصلاحات قیمت بنزین، رئیس جمهور هیچ گفت وگویی با مردم ندارد، حرف آنان را نمی شنود و مردم احساس می کنند که دولت از آنان نیست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۵    
نماینده مرجعیت عراق اصلاح قانون انتخابات را تنها راه دوری از بروز بحران در عراق خواند و خواستار تسریع در این کار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۵    
نسخه کامل مصحف رنگی تجوید به همت مرکز علوم قرآن، تفسیر و چاپ وابسته به بخش معارف انسانی و اسلامی آستان مقدس عباسی منتشرشد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۵    
بندر ام قصر بعنوان بزرگترین بندر عراق پس از کنترل نیروهای امنیتی بر آن بازگشایی و فعالیت ها در آن از سر گرفته شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۷    
در پی تغییرات رسمی در استفاده از کارت سوخت به هنگام سوخت گیری متقاضیان زیادی هستند که هنوز کارت خود را از باجه های پستی تحویل نگرفته اند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۱    
مجازات سختی در انتظار اشرار است
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۰:۱۶    
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: اغتشاشگران قطعاً با برخورد های قاطع قانونی مواجه خواهند شد و برای این امر بازپرسان ویژه ای را به صورت تمام وقت اختصاص دادیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۰:۱۰    
سفیر کشورمان در لندن از شکایت ایران از شبکه های معاند فارسی زبان همچون بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال و من و تو خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۱    
سخنگوی قوه قضاییه در جریان بازدید از بازداشتگاه اوین و بازداشتی های حوادث اخیر،از دستگیری یکصد نفر از سردسته و لیدرهای این اغتشاشات خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۲۳:۵۵    
مجلس خبرگان در بیانیه ای با محکومیت اغتشاشات اخیر از دولت و مجلس خواست که مانع ایجاد مشکلات جدید اقتصادی برای مردم شوند و از دستگاه قضا خواست با مجرمان برخورد قاطع کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۲۲:۴۰    
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه حضور حماسی مردم چشم دشمن را کور کرده است، گفت: با تمام قوا مقابل اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت در جامعه خواهیم ایستاد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۲۲:۴۰    
راهپیمایی اقشار مختلف مردم اندیمشک در حمایت از امنیت و اقتدار کشور و محکوم کردن اغتشاشات اخیر برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۲۲:۳۷    
مردم شهر سی سخت همزمان با سراسرکشور تجمعی در حمایت از امنیت و اقتدار کشور برگزار کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۲۲:۳۷    
مردم ولایتمدار بندر ماهشهر با محکومیت اقدامات اشرار در این شهرستان علیه آشوبگران و مخلان امنیت راهپیمایی کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۲    
رییس قوه قضاییه با تأکید بر برخورد دستگاه قضا با ترک فعلها و اقدامات خسارتبار در کنار فعل ها و تخلفات، مردم را در صورت تبیین و اقناع، بزرگترین حامی تصمیمات در کشور دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۰    
فرمانده سپاه قم با بیان اینکه مسؤولان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند،گفت: مسؤولان نباید همه چیز را تمام شده ببینند و کار رها کنند بلکه باید به وعده ها جامه عمل بپوشانند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۰    
همین شماره فصلنامه علمی پژوهشی اسلام پژوهان به صاحب امتیازی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۰    
نسخه الکترونیکی مجموعه کتاب های سبک زندگی به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۰    
کتاب روش های توان افزایی در سختی ها می تواند از سویی به غنای علم در حوزه بهداشت و سلامت روان کمک کند و منشأ طراحی روش های مقابله با استرس و تدوین مداخلات اسلامی گردد
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۰    
نسخه الکترونیکی کتاب رضایت زناشویی؛ بررسی عوامل موفقیت زندگی زناشویی از دیدگاه اسلام به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۷    
کتاب لاضرر و تطبیقات آن در فقه با قلم حسین قدیری به همت موسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی منتشر و روانه بازار نشر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۷    
کتاب تاریخ تحلیلی اسلام با قلم سیدعبدالبصیر حسینی به همت موسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی منتشر و روانه بازار نشر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۷    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم با اشاره به عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب به فعالیت های حوزه کودک و نوجوان، از رایزنی برای غنای برنامه با حوزه ها خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۲    
استاد حوزه سفر حضرت معصومه(س) به قم را مایه افتخار دانست و گفت: سفر حضرت دارای بعد خانوادگی و زیارت برادر است و بالاتر از آن بعد سیاسی و اعلام همراهی با امامت دارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۷    
حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر جاگزین کاظم جلالی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۲    
امام جمعه پردیسان قم با اشاره به اینکه بیانات امامین انقلاب فصل الخطاب است گفت:فتنه ای که قرار بود ماه ها ایران را به آشوب بکشاند در عرض کمتر از یک هفته برچیده شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۲    
امام جمعه قم با اشاره به وفاداری مردم به انقلاب و رهبری، از مسؤولان خواست که به وعده های خود عمل کنند و اجازه ندهند که گرانی های کمر شکن مردم را در فشار قرار دهد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۱    
فرمانده گردان 115 رزمی تبلیغی فیضیه با بیان این که این گردان یکی از 10 گردان تیپ امام صادق(ع) است، گفت: گردان 115 از چهار گروهان و با حضور بیش از 200 طلب تشکیل شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۶    
امام جمعه دامغان با بیان اینکه اعلام حمایت دولتمردان آمریکایی از ملت ما مضحک است، گفت: استکبارجهانی به دنبال تسلط مجدد بر ایران و غارت منابع و ثروت کشور ما است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۷    
امام جمعه اصفهان گفت: مسأله افزایش قیمت بنزین بارها در مجلس مورد بحث قرار گرفته بود و دولت باید اگر مشکلی بود با مردمی که همیشه حامی کشور بوده اند در میان می گذاشت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۵    
امام جمعه شهرکرد با اشاره به نقش بی بدلیل حضور به موقع مردم در دفع فتنه اخیر، گفت: مردم مطالبات به حق دارند و دولتمردان باید حرف آن ها را بشنوند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۲    
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: حمایت از تصمیم سران سه قوه، عظمت رهبر و قدرت و اقتدار رهبری را بار دیگر به رخ جهانیان کشید و آتش فتنه را خاموش و نقشه دشمن را نقش بر آب کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۴:۴۶    
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تمجید از بصیرت ملت در برابر فتنه اخیر، گفت: حمایت مدبرانه رهبری از تصمیم سران قوا فتنه را خاموش و کشور را بیمه کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۴:۴۳    
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت ترویج تفکر بسیجی در جامعه تأکید کرد و گفت: این تفکر که برگرفته از جهاد، مقاومت و ایستادگی است، کشور را در برابر دشمنان بیمه می کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۱    
آیت الله فاضل لنکرانی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را راهگشا و سبب تسکین جامعه دانست و گفت: مردم دلسپرده انقلاب هستند و پای آرمان های آن ایستاده اند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۱    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسؤولان باید به گونه ای برنامه ها را اجرا کنند که مردم دچار شوک نشوند و دشمن هم سوء استفاده نکند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۵    
حجت الاسلام منتظرزاده با اشاره به لزوم توجه بیشتر به فرامین رهبر معظم انقلاب بر ضرورت تشکیل هیأتهای اندیشه ورز در گردان های بسیجی طلاب برای پیگیری فرامین رهبری تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۳    
مردم ولایتمدار و انقلابی شهرری پس از اقامه نماز جمعه با حضوری حماسی در حمایت از رهبر انقلاب به راهپیمایی پرداختند و اقدامات هنجارشکنان را محکوم کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۱    
رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج پرچم دار ملل مسلمان در آزادسازی قدس خواهد بود، گفت: رویکرد ما تمسک به بیانیه گام دوم در راستای تشکیل دولت و تمدن اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۵    
امام جمعه ساری با بیان این که مردم در این حوادث اخیر، ولایت مداری، بصیرت و هوشیاری خود را نشان دادند، گفت: مردم بزرگترین عامل خنثی شدن فتنه اخیر دشمن در کشورمان بودند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۲    
مراسم بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد علامه طباطبایی با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی به همراه تجلیل از نخبگان تبلیغی در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۰    
مردم مشهد با راهپیمایی امروز خود ضمن تجدید بیعت با ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی، اقدامات فتنه گران و آشوبگران را محکوم کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۵    
امام جمعه موقت تهران با آشوبگران باغی و محارب هستند و باید به اشد مجازات برسند، گفت: دولت مانع سرایت گرانی بنزین به سایر کالاها شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۷    
دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز باید اندیشه های امام و رهبری را نشر دهیم، گفت: به مبارزه با دشمنان ادامه می دهیم و نظام و رهبر معظم انقلاب را تنها نخواهیم گذاشت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۲:۵۲    
رییس انجمن ارتباطات حوزه با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: فرمایشات حکیمانه رهبر انقلاب صف مردم و آشوبگران را جدا کرد و مردم نشان دادند که حامی نظام و پیروان رهبری هستند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۳:۱۰    
نجفی قدسی راهپیمایی مردمی علیه آشوبگران را نشانه ایستادگی ملت پای انقلاب دانست و گفت: انتظار مردم از دولتی که نام تدبیر و امید را انتخاب کرده این است که بی تدبیری نکند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۲:۵۵    
حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به سرمایه گذاری ویژه دشمنان برای اغتشاشات اخیر گفت: دشمنان براندازی را دنبال می کنند اما به نتیجه ای نخواهند رسید.