دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۳:۵۹Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 24 آذر 1398 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1398 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1398 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1398 خبر گزاری رسا 31 تیر 1398 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1398 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 30 دی 1398 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 1 آذر 1398 خبر گزاری رسا 2 آذر 1398 خبر گزاری رسا 3 آذر 1398 خبر گزاری رسا 4 آذر 1398 خبر گزاری رسا 5 آذر 1398 خبر گزاری رسا 6 آذر 1398 خبر گزاری رسا 7 آذر 1398 خبر گزاری رسا 8 آذر 1398 خبر گزاری رسا 9 آذر 1398 خبر گزاری رسا 10 آذر 1398 خبر گزاری رسا 11 آذر 1398 خبر گزاری رسا 12 آذر 1398 خبر گزاری رسا 13 آذر 1398 خبر گزاری رسا 14 آذر 1398 خبر گزاری رسا 15 آذر 1398 خبر گزاری رسا 16 آذر 1398 خبر گزاری رسا 17 آذر 1398 خبر گزاری رسا 18 آذر 1398 خبر گزاری رسا 19 آذر 1398 خبر گزاری رسا 20 آذر 1398 خبر گزاری رسا 21 آذر 1398 خبر گزاری رسا 22 آذر 1398 خبر گزاری رسا 23 آذر 1398 خبر گزاری رسا 24 آذر 1398 خبر گزاری رسا 25 آذر 1398 خبر گزاری رسا 26 آذر 1398 خبر گزاری رسا 27 آذر 1398 خبر گزاری رسا 28 آذر 1398 خبر گزاری رسا 29 آذر 1398 خبر گزاری رسا 30 آذر 1398 
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۶    
جوکر فیلمی تلخ است که جوامع سرمایه داری دنیا را هدف قرار داده، این فیلم بیش از هر چیز به ظلم سرمایه داران اشاره دارد و نادیده انگاری قشر ضعیف تر جامعه که با این نوع ستم، تحقیر شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۰    
با روی کار آمدن شبکه های اجتماعی جامعه شاهد شکل گیری نوع جدیدی از سوءاستفاده از کودکان با عنوان "کودکان کار مجازی" برای کسب درآمد شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۱۵    
از سوی مجمع فرهنگی گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود کارگاه یک روزه تربیت مبلغ بیانیه گام دوم انقلاب 28 آذرماه برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۴:۳۰    
آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چگونه برخی زوجین رابطه عاطفی عمیق و مستحکمی داشته و زندگی موفقی را با شادکامی می گذرانند ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۰۶    
عمران ستوده جانباز 5 درصدی اهل گرمی به همرزمان شهیدش پیوست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۹:۴۲    
یکصد و سی و هفتمین نشست از سلسله نشست های ماهانه فرهنگ مهدوی با موضوع فراماسونری در ایران با حضور دکتر موسی فقیه حقانی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۹:۳۰    
حجت الاسلام قمی گفت: حتما در این گام دوم امکانِ نظر ویژه به جوانان و نوجوانان ضروری است. به جوانان و نوجوانان بی توجهی می کنیم و آنها را دست کم می گیریم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۸:۲۱    
کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام به بررسی میزان کفایت الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پرداخت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۵    
صدها نفر از مسلمانان هند امروز، 24 آذرماه، به لایحه جنجالی اعطای حق شهروندی به غیرمسلمانان سه کشور اسلامی همسایه اعتراض کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۲    
یک عضو جنبش انصارالله یمن تصریح کرد ائتلاف سعودی و اماراتی دست نشانده آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۲    
"مار و پله" کتاب جدید نشر شهید کاظمی، روایت جذابی از زندگی "خانم ادمین" است، عنصر پیوستی گروهک داعش!
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۴۰    
سازمان هواشناسی در اخطاریه ای با اشاره به بارش سیل آسا باران و برف طی امروز و فردا نسبت به آبگرفتگی معابر و کولاک برف در 27 استان کشور هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۷    
رودوزی های سنتی به عنوان هنری چندین هزارساله، رشته ای از صنایع دستی و هنری در دستان بانوان همدانی که در آن طرح را با سوزن نقش می دهند ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۴:۳۶    
دولت آمریکا در روزهای اخیر، طی اظهاراتی که از سوی برخی مسئولان ارشد این کشور عنوان می شود، لحن خود را بازهم تغییر داده و به دنبال روزنه ای برای گشودن باب مذاکره با کشورمان است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۴:۲۱    
افزایش نیافتن قیمت گازوئیل و بی تأثیری کارت سوخت در کاهش میزان قاچاق در شرایطی از سوی وزیر نفت مطرح شده که همین سخنان وی با نگرانی و شگفتی فراوان همراه شده است!
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۴:۲۱    
این، یک قاعده کلی و فراگیر است: اشراف، ولو سابقه انقلابی داشته باشند، گروه خونشان با ولایت و دیانت و جمهوریت و عدالت جور در نمی آید ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۴:۲۱    
نخبگان زمانی می توانند برای جامعه خود موثر باشند که در بطن جامعه حضور داشته و بتوانند نقش ایفا کنند. اما درحال حاضر این سؤال مطرح می شود که برای حضور در مسئولیت های مختلف ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۴:۲۱    
آقا و یا خانم به اصطلاح تستر دهانش را تا جایی که می تواند باز می کند و یک گاز از ساندویچ بزرگش را می چپاند داخل دهانش و شروع می کند به بلعیدن و سرش را به نشانه لذت از طعم غذا تکان می دهد!
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل دفترحمایت و پشتیبانی امورپژوهشی و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری فرآیند حمایت از طرح های پژوهشی دانشجویان توسط وزارت علوم را تشریح کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۳:۱۲    
استاندار ایلام گفت: همچنان که دفاع مقدس شناسنامه اصلی ایران سرافراز است عملیات "میمک" نمایانگر و برند جایگاه عشابر ایلام در تاریخ دفاع مقدس است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۶    
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر 14 هزار حامی ایتام و فرزندان نیازمند را حمایت می کنند و هدفگذاری برای جذب 17 هزار حامی در دستور کار است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۲:۳۱    
حجت الاسلام نیکبخت از آغاز به کار هیأت های بیست گانه داوری همایش کتاب سال حوزه برای بررسی نهایی آثار رسیده به دبیرخانه همایش خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۲:۲۵    
نصرپور گفت: هر رأی که به صندوق ریخته شود اعتباری برای صندوق ذخیره نظام، ارتقای مشروعیت و مقبولیت آن است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۲:۱۶    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دشمن از تفکر انقلابی جوانان ما ضربه خورده است، گفت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم به جریان انقلابی چشم دوخته است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۲:۰۵    
امام جمعه کرمان با اشاره به نقش تبلیغات اسلامی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: ماموریت تبلیغات اسلامی در گام دوم انقلاب حساس تر و هوشمندانه تر است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۱:۴۷    
رئیس کل دادگستری استان البرز در آیین آغازین طرح هر مسجد یک حقوقدان ، گفت: تحول قضایی به خواست عمومی از دستگاه قضائی تبدیل شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۱:۴۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۱:۴۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۳:۵۱    
قائم مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ظرفیت های قانون اساسی مغفول مانده است، گفت: بازنگری در قانون اساسی ناشدنی نیست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۳:۴۵    
هیأت وزیران لایحه حمایت از حقوق افراد مبتلا به اختلالات روانی را در راستای حمایت از حقوق شهروندی افراد دچار اختلال روانی در 25 ماده به تصویب رساند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۳:۴۲    
دبیر همایش مدیریت جهادی از برگزاری "ششمین همایش ملی مدیریت جهادی" در 26 آذر سال جاری خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۳:۴۲    
رییس قوه قضاییه طی پیامی انتصاب حجت الاسلام شهریاری به سمت دبیر کلی مجمع تقریب مذاهب از سوی رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۰:۰۰    
رییس مرکز الحضاره گفت: متأسفانه تاکنون جغرافیای فرهنگی دنیا را نشناخته ایم که لزوماً حوزه علمیه باید در این زمینه فعالیت بیش تری را انجام دهد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۳:۵۷    
رییس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه کشور گفت: برای پیوند دادن پژوهش با رسانه با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند جهاد علمی و رسانه ای است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۳:۴۵    
نشست علمی بازنمایی باورهای آخرالزمانی شیعه در سینمای هالیوود با محوریت مردان ایکس آپوکالیپس با حضور حجت الاسلام قهرمانی در دانشگاه قم برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۳:۴۲    
عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور با بیان این که نهج البلاغه به عبارتی تفسیر قرآن با تعبیرات عالی است، گفت: نهج البلاغه فوق کلام مخلوق و دون کلام خالق است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۳:۳۱    
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از رواج ناهنجاری ها و مسائل خلاف شئونات اسلامی در برخی مدارس به شدت از مسؤولان آموزش و پرورش استان انتقاد کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۳:۲۵    
مراسم رونمایی از کتاب سلونی قبل أن تفقدونی با موضوع تحریر نهج البلاغه تألیف حضرت آیت الله جوادی آملی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۳:۲۰    
جیسون رضائیان یکی از شاه مهره های اصلی ارتباطی میان سازمان سیا و داخل کشور بود ، او تا جایی نزدیک بود که طعم آدامس یکی از بزرگترین مسئولین ارشد کشور را می دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۳:۲۰    
مدیر حوزه های علمیه با اعلام خبر تصویب 20 سند کلان ناظر به سال 1414 حوزه علمیه تقویت شورای پژوهشی را برای فعال سازی و ارتقای همبستگی مراکز حوزوی ضروری دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۳:۱۱    
عضو جامعه روحانیت مبارز استان تهران گفت: طلاب و روحانیون همیشه به فکر همه اقشار جامعه بودند، طلاب و روحانیت نقش مهمی در انقلاب ایفا کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۳:۰۵    
آیت الله ری شهری با بیان اینکه انسانیت در وجود داعش مرده است، گفت: گروه تکفیری داعش با تفسیر به رای قرآن انسان های بی گناه را قتل عام می کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۳:۰۲    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اسلام هرگز زیر بار ذلت نمی رود، گفت: اتحاد مستکبران و دشمنان علیه اسلام بیانگر فرارسیدن نابودی آنان است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۳:۰۲    
آیت الله تحریری با بیان اینکه خداوند منزه از تغییر و تحول است، گفت: تغییر و تحول شاخصه موجودات امکانی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۲:۵۶    
آیت الله حیدری با بیان اینکه مرجعیت روشنگر راه مردم است، گفت: مرجعیت، بزرگترین ضربه ها را بر پیکره استعمار وارد کرده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۲:۵۰    
میرعرب در کتاب جلوه های از سبک زندگی محمد (ص) با بهره گیری از منابع معتبر، در ساختاری گویا و با زبانی روان؛ جلوه هایی از سبک زندکی آن حضرت را ارائه کرده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۲:۵۰    
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب را متنی علمی و فاخر و قابل توجه دانست و الزامات پژوهشی در عرصه بیانیه گام دوم انقلاب را تشریح کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۲:۵۰    
مدیر گروه دانش نامه اهل بیت(ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با ابراز تأسف از کمبود مطالب در موضوع اهل بیت(ع)، گفت: بر پیگیری رویکرد جدید در دانش نامه نویسی تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۲:۴۷    
علی نژاد با بیان اینکه حمله به مرجعیت شیعه در ایران و عراق برگرفته از منافع استعماری است، گفت: مرجع سازی و کوبیدن مرجعیت اصیل دو محور اساسی استعمارگران است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۲:۴۷    
معاون پژوهش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: دائره المعارف المعارف قرآن کریم افتخاری برای حوزه است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۲:۴۷    
سرهنگ ملک پور گفت: بسیج فرهنگیان استان خوزستان در یازدهمین جشنواره علمی پژوهشی حائز رتبه دوم کشوری شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۲:۴۱    
اپ بیستم کتاب توقف ممنوع (انتظارات مقام معظم رهبری از جوان ایرانی) به همت انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۲:۴۱    
رئیس پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: در نظر داریم تا پایان سال، تولیدی این پژوهشکده به حدود 22 اثر می رسد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۲:۴۱    
آیین اختتامیه جشنواره ملی کتاب در فضای مجازی در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۲:۳۵    
ویژه برنامه هفته پژوهش مدرسه امام خمینی اهواز از سوی معاونت پژوهش مدرسه اعلام شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۲:۱۷    
استادان حوزه علمیه ضمن تبیین بایسته های حوزه انقلابی، پاسخگویی علمی به نیازهای جامعه و نظام را یکی از مهم ترین شاخص ها می دانند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۸:۱۲    
رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه یک دختر نوجوان درباره موعد تکلیف الهی، توصیه هایی برای دختران و پسرانی که به عرصه تکلیف الهی وارد می شوند، بیان داشتند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۸:۰۶    
به گفته یک کارشناس عراقی، بغداد در پاسخ به اقدام واشنگتن در تحریم مقامات عراق، از ظرفیت های لازم برای مقابله به مثل برخوردار است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۸:۰۰    
معاون وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد اتحادیه اروپا باید کمک های خود به پناهجویان سوری را افزایش دهد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۷    
مجموعه نرم افزار، کتب، منشورات و کتابخانه دیجیتالی دبیرخانه تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای با حضور وزیر دفاع و رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع رونمایی شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۷    
در پی وزش طوفان سهمگین و در پی آن وقوع سیلاب در شمال فلسطین اشغالی، دستکم یک نفر جان خود را از دست داد و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۷    
رژیم صهیونیستی امیدوار است با حضور در نمایشگاه دبی 2020 بتواند در راه عادی سازی روابط با کشورهای عربی گام بردارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۷:۴۵    
کاظم جلالی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه روز یکشنبه و پیش از عزیمت به محل ماموریت خود با رییس جمهور دیدار و گفت وگو کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۷:۴۲    
کمیته توسعه روستایی و عشایری کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع با موضوع ایده اولیه سیاست های کلی توسعه روستایی به ریاست سید مصطفی میرسلیم، تشکیل جلسه داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۷:۲۷    
یکی از اعضای حزب راستگرای رژیم صهیونیستی اعلام کرد حزبش دیگر از نخست وزیر این رژیم تحت هر شرایطی حمایت نمی کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۷:۲۱    
یک رسانه رژیم صهیونیستی از مشارکت سازمان جاسوسی این رژیم(موساد) در خنثی کردن آنچه عملیات تروریستی در دانمارک خواند، خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۷:۱۵    
احتمال دارد که رییس جمهور آمریکا قبل از تشکیل کابینه جدید در تل آویو، طرح معامله قرن را رونمایی کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۷:۱۵    
زنان مسلمان فعال در زمینه کارآفرینی و اقتصاد با هدف به اشتراک گذاشتن تجارب خود با یکدیگر در شهر بنگلور هند گردهم آمدند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۷:۱۲    
واقعیت این است که مدیران اقتصادی کشورمان غالبا" هم تحصیلات و دانش لازم را دارند و هم تجربیات گران بهایی در انبان خود دارند در عین حال در این بخش مانند برخی بخش های دیگر یک ضعف آشکار وجود دارد!
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۷:۱۲    
کمبود آهن در بدن با علائم شناخته شده ای همچون احساس خستگی، ضعف، رنگ پریدگی، اضطراب و سردی پا ها و دست ها همراه است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۷:۱۲    
ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جزئیات وضعیت جاماندگان از "یارانه حمایت معیشتی" را اعلام کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۵۷    
شصت و یکمین شماره از ماهنامه عربی الکترونیکی الصراط (ویژه ماه ربیع الثانی) منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۵۷    
تغییر برچسب تحریم های از پیش اعمال شده آمریکا علیه ایران با هداف دشوار ساختن واردات غذا و دارو به ایران است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۵۱    
نماینده مردم بافق در مهریز در مجلس شورای اسلامی از عدم توجه مسؤولان به معضل آلودگی هوا انتقاد کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۵۱    
نظامیان رژیم صهیونیستی امروز چندین فلسطینی را در قدس بازداشت و به سمت کارگران فلسطینی گاز اشک آور شلیک کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۵۱    
زهرا عبدالمحمدی خبرنگار خبرگزاری فارس صبح امروز پس از گذراندن یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۵۱    
عضو فراکسیون روحانیت پارلمان گفت: ماحرای کشف قرص در برخی از مواد خوراکی مشکوک است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۵    
پارلمان سوریه بیانیه ای را به مناسبت سی و هشتمین سالروز تصمیم باطل رژیم صهیونیستی در خصوص الحاق جولان سوریه منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۵    
معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز گفت: 40 نفر از طلاب مدرسه علمیه فاطمیه این شهرستان در دوره آموزشی طب سنتی شرکت کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۵    
سرپرست حوزه علمیه لرستان گفت: به مناسبت 27 آذرماه، همایش وحدت حوزه و دانشگاه در استان و به میزبانی حوزه علمیه کمالیه برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۵    
کارشناس تحولات شمال آفریقا معتقد است، تاکید بر مشروعیت انتخابات و به حاشیه راندن تدریجی مخالفان اولین سناریوی است که مقامات الجزیره به دنبال اجرایی کردن آن هستند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۲    
معاون دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق بر مخالفت معترضان عراقی با پروژه آمریکایی تجزیه این کشور تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد در صورت حمله حزب الله به سرزمین های اشغالی، علاوه بر این گروه، لبنان نیز بهای سنگینی خواهد پرداخت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۲    
سخنگوی دولت یمن اعلام کرد فجایع زندان مأرب لرزه بر اندام انسان می اندازد و اشک خانواده های ربوده شدگان، تاج و تخت مزدوران را نابود خواهد کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۲    
نخست وزیر سابق قطر نسبت به نزدیک بودن زمان اجرای طرح صلح ادعایی آمریکا در خاورمیانه، موسوم به معامله قرن ، هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۶    
مأموران سعودی یک زن 50 ساله را که در ویدئویی از برنامه های هیأت سرگرمی سعودی انتقاد می کرد، بازداشت کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۶    
هیات بلندپایه جنبش مقاومت اسلامی حماس به ریاست اسماعیل هنیه که از هفته گذشته راهی سفرهای خارجی شده، قرار است در اجلاس اسلامی کوالالامپور شرکت کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۱۲    
تعدادی از دانش آموزان از دغدغه های خود گفتند؛ از اینکه چرا سند 2030 هنوز اجرا می شود؛ از دغدغه های بنزینی شان و از گلایه های شان نسبت به حذف نام شهدا از کوچه ها، صحبت کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۱۲    
نخست وزیر پیشین الجزائر که بازگرداندن بیت المال به خزانه دولت را شعار انتخاباتی خود قرار داد، با کسب 58.15 درصد آراء پیروز انتخابات ریاست جمهوری شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۶    
مردم یمن با برگزاری تظاهراتی در استان لحج جنایت های رژیم سعودی در این کشور را به شدت محکوم کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۶    
اتحادیه عرب خواستار تشکیل دولت لبنان در اسرع وقت شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن به ائتلاف سعودی نسبت به تداوم تجاوزات خود در یمن هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۰    
منابع کویتی از بازداشت فردی خبر دادند که او را یکی از اعضای کادر سازمان اخوان المسلمین مصر معرفی و آن را ضربه ای جدید توصیف کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۷    
وزیر امور خارجه آمریکا یک حساب شخصی در شبکه اجتماعی توئیتر ایجاد کرد تا گمانه زنی ها درباره کناره گیری وی از وزارت خارجه افزایش یابد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۵    
معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد گفت: طلاب این مدرسه دوره آموزشی روش سخنرانی و تبلیغ را زیر نظر اساتید حوزه فرا می گیرند.
  • ۱