شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۴۰Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 17 آذر 1398 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1398 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1398 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1398 خبر گزاری رسا 31 تیر 1398 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1398 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 30 دی 1398 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 1 آذر 1398 خبر گزاری رسا 2 آذر 1398 خبر گزاری رسا 3 آذر 1398 خبر گزاری رسا 4 آذر 1398 خبر گزاری رسا 5 آذر 1398 خبر گزاری رسا 6 آذر 1398 خبر گزاری رسا 7 آذر 1398 خبر گزاری رسا 8 آذر 1398 خبر گزاری رسا 9 آذر 1398 خبر گزاری رسا 10 آذر 1398 خبر گزاری رسا 11 آذر 1398 خبر گزاری رسا 12 آذر 1398 خبر گزاری رسا 13 آذر 1398 خبر گزاری رسا 14 آذر 1398 خبر گزاری رسا 15 آذر 1398 خبر گزاری رسا 16 آذر 1398 خبر گزاری رسا 17 آذر 1398 خبر گزاری رسا 18 آذر 1398 خبر گزاری رسا 19 آذر 1398 خبر گزاری رسا 20 آذر 1398 خبر گزاری رسا 21 آذر 1398 خبر گزاری رسا 22 آذر 1398 خبر گزاری رسا 23 آذر 1398 خبر گزاری رسا 24 آذر 1398 خبر گزاری رسا 25 آذر 1398 خبر گزاری رسا 26 آذر 1398 خبر گزاری رسا 27 آذر 1398 خبر گزاری رسا 28 آذر 1398 خبر گزاری رسا 29 آذر 1398 خبر گزاری رسا 30 آذر 1398 
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۳:۱۷    
مرتضی نجفی قدسی که 9 سال مدیریت دارالقرآن علامه طباطبایی را برعهده داشت، طی نامه ای از این جایگاه کناره گیری کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۶    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در کرمانشاه خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۷:۱۲    
مشاور رسانه ای رئیس جمهور و عضو شورای نظارت بر صداوسیما فیلش یاد هندوستان کرده و درباره عادل فردوسی پور به حجت الاسلام محسنی اژه ای ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۷:۱۲    
سال 92 تحریم های آمریکایی که به بخش دارو و پزشکی رسیده بود یک بحران جدی برای جان ایرانی های دیالیزی ها رقم زد؛ کمبود تجهیزات و اقلام مصرفی دیالیز. بحرانی که در دهه 80 نیز زنگ هشدارش شنیده شده بود ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۷:۱۲    
انتخابات در کشور، معمولا موجب نشاط سیاسی شده و به روح امید برای تغییر و بهبود روند ها دامن زده است. از نشانه های اقتدار جمهوری اسلامی و اتکا و اهتمامش به رای مردم ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۷:۱۲    
احمد مهنه خبرنگار میدانی در عراق و همکار مشرق در جریان درگیری های جمعه شب در میدان التحریر عراق به شهادت رسید. خبرنگار مشرق از آخرین گفت وگوی خود با این شهید می گوید.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۷:۰۶    
دولت در طی 5 سال تصدی، با مدیریت غلط، عنان نرخ ارز را به دست کسانی سپرد که روند کاهش نرخ برابری ریال در برابر دلار حتی صدای صندوق بین المللی را نیز در آورد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۷:۰۶    
برملا شدن عدم صداقت دولت در سرک نکشیدن به زندگی شخصی مردم بزرگترین شوک خبری بعد از افزایش شبانه قیمت بنزین بود ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۴:۱۵    
عربستان سعودی و متحدانش پس از 5 سال حملات گسترده علیه ملت مظلوم یمن، دیگر توان مقابله با توانمندی های نظامی انصارالله را ندارند و ناگزیر پرچم سفید تسلیم مقابل انصارالله را بالا برده اند تا آبرومندانه ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۴:۱۲    
روزنامه انگلیسی ایندیپندنت ، فاش ساخته است که ارسال تسلیحات و تجهیزات نظامی به حلب که اکنون با شکست تروریست ها و ائتلاف ضد سوری، در اختیار ارتش سوریه قرار گرفته است؛ از سوی عربستان صورت گرفته است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۴:۰۶    
رئیس جمهور امریکا دوباره توهم مذاکره زد که سخنان اخیر روحانی و برنامه سفر او به ژاپن در آن بی تأثیر نیست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۳:۵۷    
جدیدترین شماره مجله فرهنگی اجتماعی راه به سردبیری سعید خورشیدی منتشر شد. این شماره با محور نقد و بررسی صدا و سیما به بازنمایی خانواده ایرانی در رسانه ملی پرداخته است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۳:۰۰    
نشست علمی نقد کتاب اوراق منفعت تحلیل فقهی و اقتصادی از سوی انجمن علمی اقتصاد اسلامی حوزه علمیه برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۱    
در شرایطی که 75 درصد کل بودجه کشور صرف شرکت های دولتی می شود، میزان مالیاتی که این شرکت ها پرداخت می کنند حدود 3/5 درصد کل درآمد مالیاتی است!
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۱    
شفاف شدن هزینه های تبلیغاتی نامزد های انتخابات و محل تامین آنها، برای داشتن مجلسی تمیز و سالم، ضروریست. چه خوبست شورای نگهبان در دفاع از قانون اساسی و حق مردم، از ابزار کارامد شفافیت، استفاده کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۲:۰۰    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: آن تکیه گاه مطمئنی که در ابهامات، بزنگاه ها و شبهه ها باید به آن مراجعه کنیم، امامت و ولایت است،
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۱:۵۷    
نماینده ولی فقیه در اصفهان با اشاره به نزدیکی به ایام انتخابات، گفت: برخی شادی مردم را درک نمی کنند و به دنبال ترویج بی بندوباری برای مرفهین به بهانه شادی مردم هستند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۱:۵۱    
جراح مغز و اعصاب خادم محرومان و نیازمندان با موافقت تولیت آستان قدس رضوی خادم حرم منور رضوی شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۱:۴۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۹:۴۵    
حضرت آیت الله شبیری زنجانی با بیان این که کسی برای مدرک درس می خواند ملّا نمی شود، گفت: خروج طلاب با استعداد از حوزه به دلیل فشارهای معیشتی خسارت است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۰    
هیأت وزیران به منظور رفع ایراد هیأت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین درخصوص آیین نامه اجرایی یکی از مواد الحاقی به قانون مبارزه با پولشویی، با اصلاح آن موافقت کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۸:۵۱    
وزیر دفاع گفت: ارزش پایداری امنیت همه جانبه بسیار بالاتر از بهایی است که صرف آن می کنیم چرا که همه پیشرفت ها، دستاوردها و آرامش ملت در بستر" امنیت " معنا پیدا می کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۳:۴۵    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی نخستین جلسه درس خارج فقه خود در سال تحصیلی 98 را برگزار کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۰    
حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه باید از انقلاب در برابر صدمات و توطئه ها پاسداری کنیم، گفت: با انجام رسالتهای خود انقلاب را به نسل های بعدی منتقل کنیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۰    
جعفری گفت: هزار و 113 نفر کاندید انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند که 536 نفر از حوزه انتخابیه مشهد و کلات نامزد شده اند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۰:۵۱    
حضرت آیت الله جوادی آملی با اشاره به کشتارهای جنگهای جهانی گفت: نزدیک یک قرن از این کشتار بی رحمانه می گذرد اما آدم کش هایی مثل آمریکا چه بهره ای جز رسوایی بردند؟
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۵    
نصرپور از زمان تاسیس رادیو زیارت، اهداف و ماموریت محوری آن ونیز مشخصه های حضور در گام دوم انقلاب گفت و از برگزاری اولین جشنواره ملی تولیدات رادیو زیارت در خراسان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۲    
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام گفت: 16 آذر نماد استقلال طلبی، مطالبه گری و نگاه ضد استکباری، استبدادی و استعماری دانشجو و دانشگاه است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۶    
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: هجرت حضرت معصومه به مرو فقط بر اساس عاطفه خواهر و برادری نبوده بلکه برای حمایت از امام خود هجرت کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۶    
حجت الاسلام سلیمانی داشتن بصیرت سیاسی را لازمه طلبه تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: حوزه انقلابی باید همواره در مسیر اندیشه های امام و رهبری گام بردارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۰:۲۱    
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مردم با بی عدالتی مواجه بشوند نسبت به بسیاری از مسائل بی اعتماد می شوند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۰:۲۱    
مجموعه روایت ها و تاریخ شفاهی فرماندهان و سرداران دوران دفاع مقدس استان گیلان با تهیه، نگارش و رونمایی از 20 عنوان کتاب جدید به زودی وارد مرحله تازه تری می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۹:۱۲    
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی به صورت مشروط از توضیحات وزیرا راه قانع شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۸:۴۵    
انجمن فرهنگی نون یمن، حکم صادر شده علیه شیخ حسین معتوق را محکوم کرد و خواستار تجدید نظر در این حکم شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۸:۴۵    
وکلای ملت در مجلس شورای اسلامی از روند کند مبارزه با فساد در کشور انتقاد و تأکید کردند که کلید حل مشکلات در داخل است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۸:۴۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی قصد دارند علاوه بر شکایت از وزیر نفت، وی را در صحن علنی پارلمان استیضاح کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۸:۴۲    
عضو فراکسیون روحانیت پارلمان از نحوه توزیع یارانه بنزین از سوی دولت به شدت انتقاد کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۸:۳۰    
یکِ یک ؛ نیم نگاهی به زندگی و اوج بندگی شهید سید جمعه هاشمی شیخ شبانی دارد که به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۸:۲۷    
دومین جلد در چهارفصل: نهج البلاغه و آموزه های نظری، نهج البلاغه و آموزه های عرفانی، نهج البلاغه و ساختار حکومت و نهج البلاغه و شبهات تنظیم شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۸:۲۱    
نمایش و تحلیل مستند ایکسونامی روز دوشنبه، 18 آذر ماه در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات استان تهران برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۸:۲۱    
مجلس علمای شیعیان پاکستان، حکم صادر شده علیه شیخ حسین معتوق را عجولانه توصیف کرد و خواستار لغو آن شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۸:۰۶    
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حکم صادر شده از سوی دادگاهی علیه شیخ معتوق را محکوم کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۵۱    
در میان شهیدان می توان به افرادی اشاره کرد که زیست اجتماعی شان بعد از انقلاب تغییر جدی کرد، 17 آذر سالروز شهادت شهید ضرغام حر انقلاب اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۲۷    
جلسه دفاع از پایان نامه سطح سه با موضوع تحلیل و بررسی ادله قرآنی تجرد نفس با تأکید بر تفاسیر روایی در جامعه الزهرا(س) برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۱۵    
درحالی حسن روحانی لایحه بودجه را امروز تقدیم به مجلس کرد که استان تهران بیشترین بودجه و استان قم کمترین بودجه را در این لایحه به خود اختصاص داده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۰۶    
در حوزه های علمیه خواهران بیش از 60 هزار طلبه شاغل به تحصیل و 50 هزار فارغ التحصیل وجود دارد و این ظرفیت عظیمی است که باید از آن استفاده کنیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۰۰    
جلسه دفاع از پایان نامه سطح سه با موضوع تسخیر موجودات در قرآن در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۷    
دادگاهی در کویت حکم 5 سال بازداشت شیخ معتوق را تایید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۱    
محمدعلی شاه از زمانی که فرمان به توپ بسته شدن مجلس را داد، هرگز گمان نمی کرد یک سال دیگر با وجود حمایت روس و انگلستان ناچار شود به سفارت روسیه پناه ببرد و برای همیشه با دستگاه شاهی خداحافظی کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۲    
در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هم 464 هزار و 500 تومان ارزش گذاری شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۶    
نود و دومین شماره فصلنامه علمی پژوهشی پژوهش های قرآنی به صاحب امتیازی پژوهشکده اسلام تمدنی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه پاییز 98 منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۰    
نسخه الکترونیکی کتاب تاریخ حدیث شیعه در ماوراء النهر و بلخ به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۰    
نسخه الکترونیکی کتاب تحدی قرآن از نگاهی دیگر به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۶    
سمینار آسیب شناسی رشته مطالعات زنان، چالشها و رهیافت ها به همت موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم و با همکاری مرکز پژوهشی زن و خانواده رفیعه المصطفی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۰    
محفل چهاردهم عصر نشینی هنر و اندیشه "دیدار" با نمایش و تحلیل پر فروش ترین فیلم بزرگسال جهان "Joker 2019" برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۵:۵۷    
لایحه بودجه سال 1399 کل کشور درحالی امروز تقدیم مجلس شد که بودجه فعالیت های قرآنی کشور با کاهش 80 درصدی به مبلغ 20 میلیارد تومان ارائه شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۵:۵۱    
عضو هیأت علمی اندیشکده یقین گفت: پوشش، ظهور امری درونی به نام حیاء است. آن کس که حیاء دارد یا ندارد، طبعا ظهورش باید در پوشش و حجاب او دیده شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۵:۵۱    
هر جا کم کاری شده دشمن دارد کار می کند، پس باید خودمان را به آنجا برسانیم تا بتوانیم از انقلاب دفاع کنیم ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۵:۳۶    
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران استکبار ستیزی، تعهد، تخصص، انقلابی بودن و ساده زیستی را مهم ترین ویژگی های مدیر تراز انقلاب اسلامی دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۵:۳۰    
اینفوگرافیک | سهم قرآن از بودجه ایران!
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۷    
سقف معافیت مالیاتی حقوق بگیران در لایحه بودجه سال 99 کل کشور 360 میلیون ریال تعیین شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۷    
امام جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه باید بیش از حجاب ظاهری، اهتمام خود را به تقویت حیا معطوف کنیم، گفت: درواقع تقویت حیا سبب ترقی عفاف و تجلی حجاب در جامعه می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۱    
کماکان محل اصلی بحث، بستن لیست های پروپیمان تر و یارکشی های مرسوم است؛ یارکشی هایی که نهایت سطح مناقشات در آنها، حضور این چهره یا آن یکی در فلان لیست و بهمان ائتلاف انتخاباتی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۵:۱۲    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید افراد مقصر حادثه اخیر تالار عروسی سقز مجازات شوند تا دیگران درس عبرت بگیرند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۶    
پیش نشست علمی همایش بین المللی نظریه انتظار در اندیشه آیت الله خامنه ای مدظله العالی در قالب کرسی علمی ترویجی با موضوع مؤلفه های انسانی جامعه موعود در قرآن برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۰    
آیت الله توکل گفت: بدن و روح دو سنخ است و غذای روح با غذای بدن متفاوت است، اگر غذای بدن را به بدن و غذای روح را به روح دهیم، در مسیر معنویت قرار می گیریم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۷    
مدیر کل کمیته امداد فارس از پرداخت 14 میلیارد و 431 میلیون تومان صدقه توسط مردم نیکوکار استان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۱    
مجمع عمومی صندوق قرض الحسنه مرکز خدمات به منظور بررسی عملکرد و ارائه گزارش حسابرسی صندوق برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۶    
نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به جایگاه جوانان در جامعه گفت: دشمن در صدد نفوذ در دانشگاه و تسلط بر تفکر جوانان است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۰    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با انتقاد از شیوه ابلاغ دستور اجرای قیمت بنزین، گفت: به دستور افزایش قیمت بنزین حرفی نداریم ولی به شیوه اجرا انتقاد داریم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۰    
نشست علمی پژوهشی تبیین محورهای شانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت با حضور اعضای هیأت علمی مؤسسه آینده روشن در جامعه الزهرا(س) برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: افرادی باید وارد مجلس شوند که ارزشی بوده و با خط ولایت زاویه نداشته باشد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۲    
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: کنگره استانی شهدای سادات 19 دی ماه امسال مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در حسینیه جماران بیرجند برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۲    
تفاهم نامه همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با سازمان تبلیغات اسلامی طی آیینی با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران و رییس سازمان تبلیغات اسلامی به امضا رسید.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۲    
استاندار مازندران از رشد هشت درصدی ثبت نام داوطلبان با مدرک حوزوی در استان خبر داد و گفت: تعداد این افراد در دوره گذشته 25 نفر بود که در دوره جدید به 27 نفر رسیده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۷    
حجت الاسلام و المسلمین قمی با بیان این که رهبر معظم انقلاب برترین الگوی امروزی طلاب است، از حوزویان خواست مسائل اساسی انقلاب را به درستی فهم کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۳:۴۵    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید حسین طاهری را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۵    
حجت الاسلام گرامی پور ادبیات شهید مطهری و بحث های شهید صدر را چراغ سبز به بحث های مقاصد الشریعه دانست و افزود: تدوین فقه نظام بدون توجه به مقاصد الشریعه ممکن نیست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۵    
دبیر کل انجمن علمای یمن ضمن تمسخر دلجویی هیأت علمای سعودی از آمریکا به دلیل حادثه تیراندازی فلوریدا، اغلب جنایات صورت گرفته در کشورهای اسلامی را نتیجه فتوای آنها دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۵    
جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز، 17 آذرماه، حملاتی را علیه مواضع مقاومت فلسطین در نوار غزه انجام دادند که با واکنش پدافندی گروه های مقاومت مواجه شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی گردان های القسام، شاخه نظامی حماس، به اشغالگران صهیونیست هشدار داد که ادامه تعرض آنها به مسجد الاقصی اوضاع را به سمت انفجار پیش خواهد برد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۵    
مصر به اطلاع سران حماس رسانده طرح آمریکا موسوم به معامله قرن به آن شکلی که پیش تر مطرح شده بوده، ساقط شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۵    
دوره آشنایی با اصول تفسیر قرآن 23 و 24 آذرماه در دانشگاه ناتینگهام انگلیس برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۵    
یکی از اعضای جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرد، جنبش فتح صدور فرمان ریاستی برای برگزاری انتخابات را مشروط به تحویل سلاح مقاومت کرده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۲    
استاندار نجف ضمن هشدار درباره توطئه طرف هایی برای فتنه انگیزی در این استان گفت که حرم مطهر امام علی(ع) و بخش قدیمی نجف در امنیت کامل است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۲    
داعش مسؤولیت ترور یک مقام امنیتی شورای انتقالی جنوب یمن را که تحت حمایت امارات است، در شهر عدن پایتخت موقت دولت مستعفی هادی پذیرفت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۲    
یک زن و مرد انگلیسی یک دختر نوجوان مدرسه ای محجبه را در یک اتوبوس در جنوب یورکشایر مورد حمله و ضرب و شتم قرار دادند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی از احتمال استیضاح سه وزیر دولت دوازدهم توسط نمایندگان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۲    
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان اینکه دشمنان نمی خواهند عراق آرامش داشته باشد، گفت: این اعتراضات از آن سوی مرزها، هدایت و رهبری می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۱:۵۷    
هانی زاده با بیان اینکه آمریکا و غرب به دنبال ناامنی در عراق هستند، گفت: مرحله بعدی اعتراضات عراق پس از خشونت های خیابانی، ترور شخصیت های تأثیرگذار شیعی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۱    
علی اصغر بوسف نژاد سؤالات نماینندگان به هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی را اعلام وصول کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۱:۱۵    
دوره مهارت های بیان تفسیر به روش استاد قرائتی از سوی ستاد تفسیر قرآن کریم ویژه طلاب پایه شش به بالا و طلاب جامعه المصطفی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۱:۱۵    
استاد حوزه علمیه دین اسلام و حرکت امامان و اهل بیت(ع) را سیاسی دانست و گفت: تا سیاسیون اصلاح نشوند، مشکلات حل و اخلاق درست نمی شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۱:۱۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با قانونی شدن تشکیل شورایاری ها مخالفت کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۰:۵۷    
سخن نگاشت | تذکر انتخاباتی آیت الله اعرافی به مدیران حوزه های علمیه
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۵    
رییس جمهور گفت: بودجه سال آینده بودجه ایستادگی و استقامت در برابر تحریم است و این به دنیا اعلام می کند که ما علیرغم تحریم، کشور را بدون نفت اداره می کنیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۰:۲۷    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: طرح شفاف سازی درآمد حاصل از سهمیه بندی بنزین به مجلس ارائه شد اما این شفافیت سازی ها در مجلس رأی نمی آورد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۰:۲۱    
حجت الاسلام شفیعی گفت: صاحب جواهر به صراحت اعلام کرده است، اگر کسی ولایت فقیه را رد کند طعم فقه را نچشیده است، از این رو ولایت فقیه زعیم جامعه اسلامی در عصر غیبت است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۰:۰۶    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر همه نمایندگان مسائل روستا و شهرها را دیده و از همه ابزارها برای حل این ها استفاده کنند، در جامعه نباید مشکلی باشد.