شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۴۴Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 30 آذر 1398 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1398 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1398 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1398 خبر گزاری رسا 31 تیر 1398 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1398 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 30 دی 1398 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 1 آذر 1398 خبر گزاری رسا 2 آذر 1398 خبر گزاری رسا 3 آذر 1398 خبر گزاری رسا 4 آذر 1398 خبر گزاری رسا 5 آذر 1398 خبر گزاری رسا 6 آذر 1398 خبر گزاری رسا 7 آذر 1398 خبر گزاری رسا 8 آذر 1398 خبر گزاری رسا 9 آذر 1398 خبر گزاری رسا 10 آذر 1398 خبر گزاری رسا 11 آذر 1398 خبر گزاری رسا 12 آذر 1398 خبر گزاری رسا 13 آذر 1398 خبر گزاری رسا 14 آذر 1398 خبر گزاری رسا 15 آذر 1398 خبر گزاری رسا 16 آذر 1398 خبر گزاری رسا 17 آذر 1398 خبر گزاری رسا 18 آذر 1398 خبر گزاری رسا 19 آذر 1398 خبر گزاری رسا 20 آذر 1398 خبر گزاری رسا 21 آذر 1398 خبر گزاری رسا 22 آذر 1398 خبر گزاری رسا 23 آذر 1398 خبر گزاری رسا 24 آذر 1398 خبر گزاری رسا 25 آذر 1398 خبر گزاری رسا 26 آذر 1398 خبر گزاری رسا 27 آذر 1398 خبر گزاری رسا 28 آذر 1398 خبر گزاری رسا 29 آذر 1398 خبر گزاری رسا 30 آذر 1398 
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۶:۳۶    
موسی حقانی گفت: بعد از مشروطه، فراماسون ها همه کاره مملکت بودند، رضاخان را ماسون ها برای کودتا انتخاب و یک نگهبان ساده را به شاه کشور تبدیل کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۶:۲۷    
شهید گنجی در روز هایی که در تدارک برگشت به کشور بود توسط نویسندگان، شاعران و خبرنگاران به مراسمی برای تودیعش دعوت شد که وداعش با این جهان را رقم زد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۷    
دو ماه به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده و تنور فضای انتخاباتی در حال گرم شدن است و هرروز که می گذرد بر فعالیت انتخاباتی احزاب ...
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۵    
اکنون در ماه های پایانی سال و موعد بررسی بودجه کل کشور، بار دیگر توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه تحلیلی گام دوم انقلاب اسلامی که بودجه بندی معیوب و نامتوازن را از جمله عیوب ساختاری ای که کشور ...
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۲:۵۷    
معرفی سامانه طرح خادمیاران نوجوان، برگزاری مسابقات قرآنی در حرم مطهر رضوی و معرفی برگزیدگان تلاوت های مجلسی از جمله خبرهای کوتاه از آستان قدس رضوی است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۹:۵۷    
آیت الله حیدری بر برنامه ریزی مناسب حوزه و دانشگاه برای جذب جوانان به مسائل دینی و معنوی تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۸:۴۲    
سخنگوی ستاد حمایت معیشتی: امکان دارد افرادی که در حال حاضر حمایت معیشتی را دریافت می کنند بعد از پایش مالی در آینده مشمول نباشند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۸:۳۶    
دولت در حالی با وجود محدودیت منابع ارزی کشور، واردات گندم را کلید زده که متولیان تولید گندم اعلام کرده بودند در صورت همکاری دولت در خرید تضمینی، نیازی به واردات نخواهد بود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۷    
فرهاد جان داد و فرهادهای دیگری هم از این سرزمین برای نان، جان دادند که شاید با اندک تدبیری، الان باید شب یلدا را در کنار خانواده می بودند. اصلا کولبری؛ نبردِ جان و نان شده است، مگر غیر از این بوده؟
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۰    
در شرایطی که 10 شاخص اقتصادی نظیر نقدینگی، تورم، قدرت خرید، ارزش پول ملی، رشد اقتصادی و... در طول دوره پسابرجام بدتر شده است حسن روحانی همچنان به دنبال حفظ برجام به هر قیمتی است!
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۲    
آن قدر پرحرارت از شهدا و حکایت روایتگری خود می گوید گویا سال ها در نبرد بوده، همین اشتیاقش از روایتگری بود که مرا واداشت از او بپرسم "چرا جوانی مثل تو باید سراغ جنگ و جبهه و شهید و شهادت آن هم از نوع ...
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۲    
عزم کمیسیون اروپا برای تشکیل نهاد مستقل مبارزه با پولشویی، نشان دهنده عدم تأثیر استانداردهای FATF در مبارزه با پولشویی است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۰    
دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در شهر بندرعباس تا 6 دی تمدید شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۰    
انتشارات امیرکبیر با اهدای 200 جلد کتاب به پویش بازسازی کتابخانه عمومی تفکر شهریار پیوسته است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۱    
مهلت شرکت در ششمین دوره طرح انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران تا دهم دی ماه تمدید شد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۵    
مدیرکل بودجه مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه مجلس به تنهایی قادر به حذف دلار 4200 تومانی نیست، گفت: در نظر گرفتن نرخ 4200 تومانی و 8500 تومانی دلار در بودجه، تداوم مسیر غلط توزیع رانت است.
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۷    
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی در گذشت آیت الله سید مهدی موسوی خلخالی را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۲    
اتحادیه عرب از تصمیم دادگاه کیفری بین المللی برای انجام تحقیقات درباره جنایات جنگی در اراضی اشغالی فلسطین استقبال کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۵    
ماموستا عبدالله غفوری امام جمعه روانسر پس از یک دوره بیماری امروز دار فانی را وداع گفت.
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۲    
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: آثار شهدای استان بوشهر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب های هنری و فرهنگی عرضه می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۰    
شبکه فساد دارویی استان البرز توسط اطلاعات سپاه متلاشی شد و معاون سابق غذا و دارو و تعدادی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی البرز دستگیر شدند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۷    
امام جمعه کرمان با بیان اینکه استفاده از زبان هنر برای الگوسازی شهدا بسیار اثرگذار است، گفت: شهدا الگوهای واقعی جامعه هستند و باید بدون کم و کاست معرفی شود.
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۱    
حجت الاسلام افضلی گفت: معرفی و پخش یک فیلم توسط امام جمعه در شهر فاقد سینما یک شیوه تاثیرگذار فعالیت فرهنگی بوده که می تواند بازخورد های خوبی را به همراه داشته باشد.
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۶    
مدیر حوزه های علمیه گفت: با توجه به نقش کلیدی سند تحول در نظام تعلیم و تربیت کشور تمام دستگاه ها باید جهت پیشبرد اهداف این سند همکاری کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۶    
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: آموزش وپرورش نیازهای خود را از حوزه بخواهد و دست کمک و یاری به سمت حوزه بگیرد، زیرا این یک فرصت بسیار مناسب برای حوزه علمیه است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۱۵    
یادواره شهدای مدرسه علمیه علوی با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین ماندگاری و عابدینی در قم برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۷    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای حبس غیرقانونی شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه را محکوم کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۲    
رییس جمهور گفت: معتقدیم شکستن تحریم و از بین بردن توطئه آمریکا در تحریم ایران یک کار ضروری، ملی و انقلابی بوده و وظیفه همه ماست که این تحریم را بشکنیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۶    
در جلسه جامعه مدرسین مسائل کلی انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد که ستادی انتخاباتی زیر نظر دفتر جامعه مدرسین تشکیل شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۱    
نخستین سفیر کویت در فلسطین امروز برای تقدیم استوارنامه خود به محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، وارد شهر اریحا شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۱    
استاندار الحدیده و برخی دیگر از مقامات وابسته به دولت نجات ملی یمن با رئیس ناظران سازمان ملل دیدار کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۲    
امام جمعه بغداد نسبت به دخالت بیگانگان در انتخاب نخست وزیر جدید عراق، هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۱    
سرهنگ تورج کاظمی، رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: رسیدگی به جرائم رایانه ای، نیازمند شاکی خصوصی نیست و دادستان به عنوان مدعی العموم به پرونده ورود می کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۱    
انسان آنقدر نباید جاهل باشد که سناریو را نخواند و نفهمد که مطرح کردن بحث استعفای رئیس جمهور یک فرار رو به جلو است که عده ای به راه انداخته اند تا مسئولیت نپذیرند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۱    
دودهه بعد از تأسیس گروه هشت کشور اسلامی درحال توسعه به ابتکار نجم الدین اربکان نخست وزیر فقید ترکیه در دهه 90 میلادی که عربستان سعودی از آن حذف شد ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۱    
برنامه ها و جلسات متعددی برای حل مشکل آلودگی هوا برگزار شده اما باز هم اوضاع همان آش است و همان کاسه و انگار نه انگار مردم برای نفس کشیدن احتیاج به هوای سالم و پاک دارند
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۱    
رئیس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: واریز سود سهام عدالت با اولویت اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه از اوایل اسفند ماه سال جاری، آغاز خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۵    
فرار گسترده مالیاتی در بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی رخ می دهد. باید دید که آیا چتر مالیاتی به فضای مجازی خواهد رسید؟
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۶    
بیشتر افراد نوعی از رژیم های غذایی به منظور تقویت سوخت و ساز و کاهش وزن را تجربه کرده اند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۶    
نوع رفتار و تحرکات اروپایی ها همچون دفعات قبلی نشانه ای دال بر تلاش و تکاپو برای منصرف کردن ایران از برداشتن گام پنجم با تضمین بهره مندی تهران از منافع اقتصادی برجام مخابره نمی کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۰    
بهترین گزینه برای تامین منافع کشور باقی ماندن همین دولت است تا یا در زمان باقی مانده از سوی یک مجلس واقع بین و کارآمد و برخوردار از عقلانیت انقلابی بکارگرفته شود و از این حالت رخوت و کم تحرکی خارج ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۷    
امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به دیروز 4 میلیون و 483 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 449 هزار تومان معامله می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۱    
امپریالیسم جهانی از هیچ فرصتی برای دستیابی به اهداف شوم خود دست بر نمی دارد و اکنون در کمین سرزمین سبز، نشسته است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۱    
یکی از تفاوت های اساسی باراک اوباما و دونالد ترامپ در بهره گیری از ابزار تحریم، اهداف آنهاست. اوباما از تحریم برای تنبیه سیاسی کشور ها استفاده می کرد تا به زعم خود ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۵    
همزمان با کاهش نوسانات نرخ ارز و تخلیه هیجانات ناشی از تغییر قیمت بنزین، بازار خودرو در هفته گذشته روند نسبتا با ثباتی را پشت سر گذاشت و بخشی از حباب قیمتی در آن تخلیه شد ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۵    
پیش شرط هرگونه مذاکره ای بازگشت ترامپ به برجام است، این البته کف ماجراست و کارشناسان در تهران می گویند ایران نباید از حق خود بگذرد و از گرفتن خسارت های سنگینی که خروج آمریکا از برجام در پی داشت ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۵    
اینفوگرافیک | امام علی چه کسی را برای نمایندگی مجلس انتخاب می کند؟
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۲    
آئین نکوداشت حاج حسین خسروخاور جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس با حضور مسئولان، همرزمان و مردم شهرستان میبد برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۰    
پس از 19 هفته تعطیلی مسجد جامع شهر سرینگر در کشمیر از سوی دولت هند، روز گذشته نماز جمعه در این مسجد برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۰    
جامعه مسلمانان منطقه سن مارتین توانستند بعد از 13 سال مجوز ساخت مسجدی را دریافت کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۰    
روابط عمومی مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم فهرست مؤسسات و مراکز آموزش قرآنی طرف قرارداد با مرکز خدمات این استان را اعلام کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۰    
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با دارا بودن سهم نیم درصدی از منابع انرژی جهان و تکیه بر نیروی کار فراوان، کشور ما تمام مؤلفه های اصلی اقتصاد را دارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۷    
پیش اجلاسیه کرسی نظریه پردازی عرفی شدن با رویکرد اسلامی به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری معاونت پژوهشی حوزه های علمیه و انجمن مطالعات اجتماعی حوزه برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۷    
دفتر امام کل شیعیان غنا با مشارکت شورای علمای شیعه، دومین همایش سالانه جامعه شیعیان را برگزار می کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۷    
الحشد الشعبی در قالب نیروهای مشترک عراق با پیگرد عناصر داعش در شرق کشور دو مخفیگاه تروریست ها را کشف و منهدم کرد و در جنوب موصل یک حمله بزرگ داعش را ناکام گذاشت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۷    
مؤسسه تنزیل در پاکستان، کلاس های تدبر و ترجمه قرآن را برای قرآن آموزان در شهر لاهور برگزار می کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۷    
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: کرسی های آزاداندیشی باید در دانشگاه ها فعال شده و به سمت برطرف کردن نیازمندی های جامعه سوق داده شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۷    
منابع عراقی از ادامه فتنه گری رسانه های سعودی علیه تظاهرات در بغداد خبر دادند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۷    
روزنامه سعودی در گزارشی با اذعان به عصبانیت محور سعودی از نشست سران اسلامی در مالزی، این نشست را به مسجد ضرار تشبیه کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۷    
پدر معنوی شیعیان ایتالیا شامگاه جمعه، 29 آذرماه در سن 82 سالگی دار فانی را وداع گفت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۷    
ده ها نظامی سعودی با هدف محافظت از کارشناسان سعودی و مصری، که هفته گذشته وارد میدان نفتی العمر در حومه شرقی دیرالزور سوریه شده اند، در این منطقه استقرار یافته اند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۱    
رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با تأکید بر لزوم توجه بیشتر طلاب به قرآن کریم، گفت: باید بتوانیم مسائل اساسی مسلمانان و نظام اسلامی را از قرآن استخراج کنیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۱    
استاد حوزه علمیه قم با بیان این که کشور دارای مشکل ضعف مدیریت جهادی و کارآمد است، گفت: اگر نگاه مسؤولان مدیریت اداری باشد کار پیش نمی رود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۱    
فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر گفت: یکی از نکات برجسته یادواره شهدا این است که با استقبال بسیار گسترده ای از اقشار و طیف های مختلف سیاسی روبه رو شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۲    
حجت الاسلام روستاآزاد با بیان این که مجموعه های فراوانی درخواست محتوای آموزشی در زمینه فرزندآوری دارند، گفت: متأسفانه تولید متحتوای علمی در این زمینه نداریم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۲    
فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل گفت: ایجاد شبکه ای از معلمان آینده ساز، مومن، انقلابی، توانمند و پای کار از مهم ترین هدف طرح اعتلای بسیج فرهنگیان است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۶    
حجت الاسلام حسینی از نیمه تمام ماندن چهار خانه عالم در روستا های تابعه شهرستان کاشان، مرق، رحق، کامو و خزاق با 60 درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۶    
حجت الاسلام خاکی از آغاز به کار طرح بینش مطهر در مدرسه آیت الله قاضی دزفول برای طلاب و دانشجویان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۷    
امام جمعه بیرجند گفت: دشمنی دشمنان همواره ادامه دارد و در پشت مرزها نیز دشمنانی هستند که می خواهند به بهانه های مختلف در بین مسلمانان تفرقه و اختلاف ایجاد کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۱    
دوره نویسندگی خلاق به صورت حضوری و مجازی به همت مؤسسه آموزش مجازی مؤسسه امام خمینی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۱    
فرمانده سپاه کارون از حضور 500 جهادگر برای شست و شو، پاکسازی و سمپاشی منازل سیل زدگان شهرستان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۵    
آیا برخی افراد با علم به اینکه شرایط قانونی داوطلبی در انتخابات را ندارند، با هدف خاصی در انتخابات ثبت نام می کنند؟
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۵    
والدین می توانند قبل از فوت و برای جلوگیری از دعوای میان فرزندانشان اموال خود را میان آن ها تقسیم کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۵    
در این گزارش با مهم ترین چهره های دنیای فناوری که با ثروت خود در دنیای سیاست نیز تاثیرگذار هستند آشنا می شوید.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۵    
آیت الله تحریری با بیان اینکه طلاب در دوارن طلبگی از طلب سلامت قلب غفلت نکنند، گفت: موعظه اخلاقی قلب را صیقل می دهد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۲    
از اواخر دهه 70، مثلث زن، تاریخ و شمال تبدیل به یک فرمول مطمئن برای سریال سازی شد. موفقیت چشمگیر سریال پس از باران در این دهه باعث شد مدیران و تهیه کنندگان در سال های بعد سراغ این فرمول موفق بروند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۲    
روز گذشته بیستمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار و هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت در محل نمایشگاه بین المللی تهران به پایان رسید.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۲    
300 نفر در خزانه داری آمریکا علیه ایران برنامه ریزی و اقدام ضدایرانی انجام می دهند و در همه دنیا از سوی دولت آمریکا آزادی عمل دارند که یکی از اقدامات آن ها تحریم دارویی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۲    
حالا قانون تسهیل ازدواج در آستانه ورود به 15 سالگی با شکایت کمیسیون فرهنگی مجلس از دولت، وارد فاز جدیدی شده است ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۶    
نقش جامعه حاشیه شهر ها در ایجاد قدرت سیاسی و تکلیف جریان انقلابی در انتخابات پیش رو را در این گزارش بخوانید.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۶    
به نام آگهی دعوت به کار، به کام امیال شیادان! شاید این بهترین توصیف برای آگهی هایی باشد که این روز ها بانوان و دختران جوینده شغل را در اپلیکشن هایی، چون بازار، شیپور و.. ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۰    
هفته گذشته رئیس رسانه ملی با صدور حکمی علی فروغی مدیر شبکه سوم را به عنوان رئیس "شورای تخصصی ورزش صدا و سیما" منصوب کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۲    
حجت الاسلام بیاتی گفت: حجاب دماسنج عفاف است و به صورت طبیعی پوشش این خانم یا آقا خبر از میزان تقید او می دهد، در سیاست های کلی صداوسیما و ترویج مسئله حجاب اختلال دارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۲    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از ثبت 50 وقف جدید امسال در استان خبر داد و گفت: این رقم تا پایان سال افزایش خواهد یافت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۶    
از قضات غیر قابل نفوذ حمایت کامل می کنیم
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۶    
آیت الله خائفی در درس اخلاق خود به تشریح راه های شناخت نفس به عنوان مقدمه ای برای شناخت رب پرداخت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۶    
یلدا و سنت های قدیمی ایران مثل عید نوروز همیشه در بین متدینین محل بحث بوده و هست؛ صله ارحام و احترام به بزرگترها اتفاق خوب این شب ها است که باید قدرش را دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۶    
حجت الاسلام خوبانی گفت: اگر مسؤولان همان طور که در حرف و شعار خود را پیرو ولایت می دانند در عمل نیز از رهنمود های رهبری تبعیت کنند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۷    
سلسله درس های اخلاق اسلامی مرکز تخصصی شیعه شناسی با موضوع شاخصه های اخلاقی شیعیان در آیینه روایات برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۱    
آیت الله غروی با بیان این که بودجه دولتی حوزه علمیه برای طلاب صرف نمی شود، گفت: شهریه طلاب و اساتید از سوی مراجع تأمین می شود و بودجه دولتی مربوط به اجراییات است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۵    
طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) در یک اردوی زیارتی پژوهشی از پژوهشکده سلامت یار و مرکز علوم اسلامی نور استان قم بازدید به عمل آوردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۶    
واقعا جای تعجب است که با توجه به طبیعت سرد هندوانه و اینکه اصلا برای تابستان است، فلسفه خوردن آن در شب اول زمستان چیست؟
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۰    
رییس قوه قضاییه با تأکید بر حمایت کامل دستگاه قضایی از قضات شجاع، جسور و غیرقابل نفوذ، توصیه ها و دستوراتی را خطاب به قضات ارائه کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۵    
رییس جمهور اعلام کرد که درهای ایران به روی دولت و شرکتهای ژاپنی باز است و ایران و ژاپن به عنوان دو دوست قدیمی، نباید اجازه دهند کشور ثالثی در روابط آنها اخلال ایجاد کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۶    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: همه دانشجویان باید با روحیه عدالتخواهانه در راه گسترش ارزش های اسلامی و اعتلای انقلاب اسلامی قدم بردارند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۶    
سخنگوی شورای نگهبان با انتقاد از نام نویسی بی ضابطه در انتخابات گفت: باید مجلس طی یک فرایند قانونگذاری روند ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی را نظام مند کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۰    
حجت الاسلام اسماعیل زاده، تخریب ها علیه نهاد ها و مؤسسات فرهنگی حوزوی در مسأله بودجه را خیانت به کشور و نظام اسلامی دانست.
  • ۱