شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۴۳Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 20 آذر 1398 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1398 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1398 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1398 خبر گزاری رسا 31 تیر 1398 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1398 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 30 دی 1398 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 1 آذر 1398 خبر گزاری رسا 2 آذر 1398 خبر گزاری رسا 3 آذر 1398 خبر گزاری رسا 4 آذر 1398 خبر گزاری رسا 5 آذر 1398 خبر گزاری رسا 6 آذر 1398 خبر گزاری رسا 7 آذر 1398 خبر گزاری رسا 8 آذر 1398 خبر گزاری رسا 9 آذر 1398 خبر گزاری رسا 10 آذر 1398 خبر گزاری رسا 11 آذر 1398 خبر گزاری رسا 12 آذر 1398 خبر گزاری رسا 13 آذر 1398 خبر گزاری رسا 14 آذر 1398 خبر گزاری رسا 15 آذر 1398 خبر گزاری رسا 16 آذر 1398 خبر گزاری رسا 17 آذر 1398 خبر گزاری رسا 18 آذر 1398 خبر گزاری رسا 19 آذر 1398 خبر گزاری رسا 20 آذر 1398 خبر گزاری رسا 21 آذر 1398 خبر گزاری رسا 22 آذر 1398 خبر گزاری رسا 23 آذر 1398 خبر گزاری رسا 24 آذر 1398 خبر گزاری رسا 25 آذر 1398 خبر گزاری رسا 26 آذر 1398 خبر گزاری رسا 27 آذر 1398 خبر گزاری رسا 28 آذر 1398 خبر گزاری رسا 29 آذر 1398 خبر گزاری رسا 30 آذر 1398 
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۴۵    
نشانه های ظهور و قیام حضرت مهدی علیه السلام و به طور ویژه نشانه های حتمی از بحث هایی است که امروزه در کانون نگاه دوستداران و نیز مخالفان و دشمنان این باور قراردارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۰    
شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور طی فراخوانی از ثبت نام سراسری خادمین شهدا در عملیات راهیان نور جنوب کشور خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۲    
گاهی مردم به جای پرداخت پول عوارضی، دلار و یورو می پردازند، گاهی هم میوه می دهند. حتی به جای پول، هندوانه هم داده اند، اما ما نمی توانیم قبول کنیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۵    
مسئول روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: باند 11 نفری فساد از مدیران و کارکنان انجمن بیماران کلیوی شهرستان ساوه شناسایی و منهدم شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۵    
اگر به دنبال یادگیری مهارت های لازم برای داشتن یک ازدواج موفق هستید با ما در این مطلب همراه شوید.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: یکی از مشکلات اساسی ما با دولت یازدهم و دوازدهم این است که این دولت در پارادوکس های اقتصادی شدیدی گرفتار شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی سازمان حفظ نباتات گفت: هم اکنون ریزش های مختصر ملخ در استان هرمزگان اتفاق افتاده، ولی تاکنون هیچگونه آسیبی به مزارع و باغات وارد نشده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۲:۰۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۱:۳۰    
در گزارش جدید شرکت گلس دور از بهترین شرکت های جهان برای کارکردن، شرکت های فیس بوک، گوگل و اپل با کاهش رده بندی روبرو شده اند و هیچ کدام از آن ها جزو 10 شرکت برتر جهان برای اشتغال نبودند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۰:۴۲    
ما که به تو رأی دادیم، برای این بود که تابع ولی فقیه باشی. تا زمانی که تابع امام هستی، رأی ملت برقرار است وگرنه عزل هستی، یعنی به خودی خود معزول می شوی.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۲۳:۱۲    
دویست وچهاردهمین شماره هفته نامه خط حزب الله با عنوان مثل خمینی(ره) منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۸:۰۰    
پژوهش های بومی نشان می دهد که مهم ترین عامل سقط عمدی در ایران عدم تمایل به فرزند بیشتر است. هر خانواده تعدادی فرزند برای خود مشخص کرده که می خواهد در یک بازه زمانی آن ها را به دنیا بیاورد ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مهار بیماری آنفلو انزا در کشور خبر داد و گفت: دارو به اندازه کافی در مراکز درمانی وجود دارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۵:۴۲    
موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور با اعلام آخرین وضعیت ثبت نام انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری گفت: تاکنون 241 نفر نام نویسی کرده اند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۵:۳۰    
رییس جمهوری هندوراس در ادامه خوش خدمتی به صهیونیست ها، برنامه های شبکه ایرانی هیسپان تی وی را زیر سوال برد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۵:۱۲    
در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام که به ریاست آیت الله آملی لاریجانی برگزار شد و طرح دو فوریتی تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور، مورد بررسی قرار گرفت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۵:۱۲    
مانور بیژن زنگنه روی بابک زنجانی در شرایط بحرانی ب. ز یا همان بیژن زنگنه در دولت صورت می گیرد به همین دلیل است که دولت سعی می کند پرونده بابک زنجانی همیشه باز بماند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۵:۰۰    
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا درخصوص کلاهبرداری های صورت گرفته با ترفند دریافت رمز دوم یکبار مصرف به شهروندان هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۵:۰۰    
نرخ ارز که در هفته های اخیر به دلایل مختلفی افزایش یافته بود از دیروز با تدبیر بانک مرکزی کاهش یافت و فقط ظرف یک روز قیمت دلار هزار تومان افت کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۵:۰۰    
معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: بنزین، سهم اندکی از میزان قاچاق سوخت دارد و اصلاح قیمت سوخت، تأثیر چندانی در کاهش قاچاق بنزین نخواهد داشت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۴:۵۷    
رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه موضوع بیشتر تجمعات دانشجویی صنفی و آموزشی است، گفت: در همین رابطه در شیوه نامه جدید انضباطی تدابیر و نکات مثبتی دیده شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۴:۵۷    
قاچاق و تکثیر غیرقانونی 5 میلیون نسخه کتاب در سال، آمار بزرگی است و حدود 10 درصد از کتاب های تجدیدچاپی سال را شامل می شود، اما وقتی مجرمان با یک فیش حقوقی آزاد می شوند ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۴:۵۷    
رئیس جماعت علمای عراق و معاون رئیس سازمان حشد الشعبی در سومین سالگرد شکست داعش، در کنار برخی کارشناسان عراق در صحبت های جداگانه از نقش حشد الشعبی و مرجعیت دینی در نجات عراق گفته اند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۴:۵۱    
گفتگو با میثم عسگری، مدیر عامل پیام رسان ایرانی آیگپ در مورد وضعیت این پیام رسان در زمان قطعی اینترنت و چالش های پیش رو برنامه های ایرانی را مشاهده می کنید.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۴:۵۱    
چالش های حقوقی هوش مصنوعی در هنگام جنگ و مخاصمات یکی از موضوعات حقوقی جدی در این حوزه است؛ جنگ افزار های خوداتکایی که بر مبنای هوش مصنوعی کار می کنند بدون دخالت انسان یا با دخالت حداقلی ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۴:۵۱    
آیا لایحه جدید کاهش سهمیه کنکور به کنکور سراسری خواهد رسید و آیا آزمون کارشناسی ارشد دچار تغییراتی در این باره خواهد شد؟
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۴:۴۲    
وزیر فرهنگ مصر از استرداد دومین بخش از قرآن خطی حراجی لندن به مصر خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۴:۴۲    
حزب الله لبنان اقدام بحرین در برگزاری کنفرانس عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و استقبال این کشور از صهیونیست ها را محکوم کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۴:۰۰    
حضرت آیت الله جوادی آملی گفت: نماز عمود دین است، اگر برای این عمود مشکلی پیش بیاید کل دین آسیب می بیند در نتیجه ائمه جماعت و جمعه باید هر روز در جهت رشد معنوی خود بکوشند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۲:۵۱    
یک کارشناس بانکی گفت که با اجرای طرح رمز دوم پویا، این امید می رود که بحث فیشینگ در نظام بانکی منتفی شود. او همچنین از افزایش مدت زمان اعتبار این رمز ها از 60 ثانیه به 120 ثانیه نیز خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۲:۵۱    
سعید لیلاز گفت: اولین کسی که راجع بی اثر بودن تحریم ها اظهار نظر کرد، بنده بودم. این سخن من سرمقاله روزنامه همشهری در سال 74 یا 75 بود. آرشیوش هم موجود است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۳:۵۰    
حجت الاسلام اسلامی تبار رفع مشکلات کشور را درگرو داشتن مجلس قوی و توانمند دانست و گفت: مجلس قوی هم توانایی تصویب قوانین خوب و هم توانایی کنترل و نظارت بر دولت را دارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۳:۴۷    
نماینده دادستان قم تأکید کرد که آمران و ناهیان در نظر داشته باشند که اگر رفتارشان از حیطه چارچوب قوانین خارج شود ما هیچ حمایتی نمی توانیم از آنها به عمل بیاوریم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۳:۴۱    
مسؤول طرح مردمی پارسا تأکید کرد که تذکر مهربانانه نسبت به افراد غافل، برخورد هوشمندانه با افراد هنجارشکن و برخورد قاطعانه با براندازان از اهداف ما در طرح مردمی پارسا است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۳:۳۵    
آیت الله ری شهری نتیجه تبعیت از راهنمایی آمریکا را گمراهی و تفرقه دانست و گفت: سعادت و پیروزی در گرو تبعیت از فرامین راهنمایان الهی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۳:۳۲    
حجت الاسلام کهوند گفت: جای سوال دارد که وزارت ارتباطات در زمینه زیرساخت های بومی فضای مجازی چه اقداماتی را انجام داده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۳:۲۶    
همایش توجیهی طرح مردمی پارسا با حضور آیت الله محمدی عراقی در سالن کوثر دفتر تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۲:۲۶    
دبیر قرارگاه 19 دی با بیان اینکه برخی دستگاه های مسؤول در زمینه مسائل فرهنگی به وظایف خود به درستی عمل نمی کنند، گفت: دشمن با به دنبال خارج کردن قم از مرکزیت انقلاب است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۲:۱۷    
مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم با بیان اینکه دست های خائنی قصد انقلاب زدایی از قم دارند، گفت: زمینه طمع دشمنان نسبت به انحراف قم مقدسه را از بین ببریم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۱:۵۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۱:۱۰    
آنچه که در بودجه آمده بود و به نظر قابل دفاع نیست، این است که 50 درصد تمام این نوع معافیت ها لغو می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۱:۰۷    
این خیلی مایه تأسف است که حادثه مسجد گوهرشاد با این عظمت و با این اهمیت هیچ انعکاسی در تاریخ ما، در ادبیات ما، در کتابهای رمان ما نداشته باشد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۰:۵۵    
نبرد تحریف شده خیر و شر در سینمای پساآخرالزمانی دوباره در هالیوود جدی تر شده است و سریال دیدن قصه آمدن منجی غرب را برای مخاطبینش روایت می کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۹:۴۲    
کارشناس مسائل استراتژیک گفت: کشورهایی که اقتصاد موفق داشتند، اتکایشان به داخل بود، خریدار تلاش کرد تا تولید داخل را بخرد و تولید کننده هم خیانت نکرد و بر کیفیتش افزود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۸:۵۱    
مدیر حوزه های علمیه جایگاه قم را در تمامی حوزه های دانشی و قلمروهای اجتماعی و سیاسی برجسته و ویژه خواند و تحول در علوم انسانی را یکی از رسالت های روحانیت ذکر کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۸:۴۲    
دبیر شورای حوزه که به دلیل عمل جراحی قلب مدتی را در بیمارستان و منزل بستری بود پس از گذراندن دوران نقاهت، در محل کار خود حاضر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۷:۱۲    
یکی از مهمترین موانع کسب و کار در ایران مربوط به صدور مجوز و پروانه کار است؛ این مانع موجب میل رانت توسط بهره مندان از مجوز های انحصاری و حیف فرصت ها برای متقاضیان داخلی و خارجی شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۷:۰۰    
در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 508 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 609 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 919 هزار تومان فروخته می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۶:۵۷    
مدتی پس از آنکه جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور گفت: بهتر از دولت ما پیدا نمی کنید ، سخنگوی دولت خطاب به دانشجویان گفت خوشحال باشند که جرئت نقد دولت را دارند و اگر هرکدام از نامزد های دیگر ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۶:۵۷    
آیت الله حسینی مازندرانی با تاکید بر اینکه طلاب با کسب علوم دینی به مردم خدمت کنند، گفت: طلاب به علم همراه با تقوا توجه داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۶:۴۵    
فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت های تمام آحاد جامعه و دستگاه های متولی زمینه مرتفع ساختن مشکلات کشور را فراهم کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۶:۴۲    
استاد حوزه علمیه بیانیه گام دوم را به مثابه منشوری برای دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی دانست و گفت: مخاطب این بیانیه ملت ایران است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۶:۳۰    
طبق گزارش یک رسانه رژیم صهیونیستی، اتحادیه اروپا در جلسه ژانویه، درباره احتمال به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین بحث و رایزنی خواهد کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۶:۳۰    
سفیر جمهوری عراق در تهران گفت: ایران و عراق، دو کشور در یک جبهه واحد هستند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۶:۳۰    
حضرت آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه باید به اندازه ای قوی باشیم که دشمن طمع نکند، گفت: با ندانم کاری، مسامحه کاری و سستی نمی توان کشور را اداره و مشکلات را حل کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۶:۲۷    
دانشجویان در الجزایر طبق روال 10 ماه گذشته بار دیگر به خیابان ها آمدند و مخالفت خود را با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۶:۲۷    
وزیر مشاور در امور خارجی امارات تاکید کرد که بحران منطقه خلیج فارس میان قطر و چهار کشور عربی ادامه دارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۶:۱۲    
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از تحویل 2 هزار و 500 واحد مسکونی به سیل زدگان استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد بقیه واحدهای احداثی نیز تا پایان سال تکمیل و تحویل مردم شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۶:۱۲    
استاندار گلستان گفت: تمامی چادرها در مناطق سیل زده برچیده شده و فقط 5 چادر در آق قلا وجود دارد که تا پایان آذر منازل مسکونی این خانواده ها نیز تحویل داده خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۶    
پاراکتاب | معارف نهج البلاغه
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۶    
رئیس ستاد اقامه نماز گفت: مدرک گرایی به آفتی در جامعه تبدیل شده است و جامعه بی مهارت منجر به فروپاشی می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۰    
آیت الله رشاد حلم توام با علم را ویژگی مهم متقین برشمرد و گفت: بی رغبتی به دنیا و اشتیاق به آخرت دلیل زهد متقین است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۵:۵۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی درگذشت استاد موسوی قهار، مناجات خوان آستان کبریایی که نوای بی نظیر و سِحرانگیز او در دعا و مناجات خوانی در ذهن تمام ایرانیان است را تسلیت گفتند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۵:۵۱    
مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر بربستر بیانیه گام دوم انقلاب با موضوع های استانی مصرف بهینه برق و سازگاری با کم آبی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۵:۴۵    
فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید ویژه ای به نقش جوانان و نوجوانان شده است، این بیانیه در حلقات صالحین تبیین می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۵:۴۵    
رئیس دادگستری استان اردبیل گفت: با تلاش دستگاه قضائی و نیروهای اطلاعاتی عوامل و اعضای 2 فرقه نوظهور در اردبیل دستگیر شدند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۵:۴۲    
بسیاری از رانندگان شرکت های تاکسی اینترنتی معتقدند کمک هزینه بنزین به آن ها اختصاص نیافته است. در این شرایط بسیاری از رانندگان از این وضعیت ناراضی هستند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۶    
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در زمان پهلوی ها زمین ها و خانه های مردم با ظلم و ستم به نفع رژیم پهلوی مصادره شده بود که اسناد آن به نام مردم صادر می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۰    
بازرسین سازمان ملل در گزارشی جامع پیرامون حمله به تاسیسات آرامکو سعودی اورده اند که هیچ نشانه ای دال بر ایرانی بودن منشا حملات به تاسیسات نفتی سعودی بدست نیاورده اند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۰    
پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه عاشورا، در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، یک باند پولشویی را متلاشی کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: قبلا هم به مردم عزیز عرض کردم که دارایی خود را در ریسک خریدوفروش ارز قرار ندهند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید جوانان متدین و متعهد در کنار کارکشته ها و پیشکسوت ها در همه میدان ها وارد شوند تا ایرانی آزاد و مستقل و خودکفا داشته باشیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۱    
عضو جامعه مدرسین تکبر و غرور در سیاست، علم و تقوا را خطرناک و سبب انحراف افراد دانست و تأکید کرد که برخی تنها توهم علم و تقوا دارند و خود را از دیگران برتر می دانند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۴:۵۵    
نویسندگان این کتاب کاکاجان ایمورنژاد و مهران مظفری یاسوجی، به اهتمام دکتر عباسی، مسئول انتشارات فتح این کتاب را به رشته تحریر درآورده اند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۶    
فرمانده سپاه با بیان اینکه به دنبال تبدیل مقاومت اقتصادی به اقتصاد مقاومتی هستیم تا رویه تحریم ها معکوس شوند، گفت: می خواهیم تحریم را به گورستان تاریخ بسپاریم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۰    
صدر الجریده بیانیه گام دوم، عدالت و مبارزه با فساد است
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۴:۳۱    
دبیر شورای نگهبان خطاب به هیأت های اجرایی متذکر شد که در بررسی صلاحیت ها با دقت عمل کنند تا شاهد شکایت کمتری به هیأت های نظارت و شورای نگهبان باشیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۴:۰۷    
حضرت آیت الله علوی گرگانی شکل گیری انقلاب اسلامی را مرهون حرکت جمعی مردم و یاری امام راحل دانست و گفت: اگر ملت واحده باشیم دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۴:۰۱    
حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به کمرنگ شدن توجه به علم الحدیث، تأکید کرد که با توجه به جایگاه مهم روایات و احادیث باید علم الحدیث را احیا کنیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۳:۳۷    
بدی یا خوبی زمان،یا به خاطر حوادث خوب و بدی است که در آنها واقع می شود و یا در جوهر زمان نحسی یا خیری است که ما از آن خبر نداریم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۳:۲۵    
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران دراستان قم از پرداخت بیش از 11 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به هموطنان در استان قم خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۳:۲۵    
دومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی 10 اسفند ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۳:۱۶    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: نظام اسلامی و حاکمیت ولایت فقیه و مردم بصیر و انقلابی مثلث سه ضلعی مهار فتنه ها و تبدیل تهدیدها به فرصت ها در کشور هستند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۳:۰۷    
حوزه علمیه ولی عصر بناب علاوه بر پذیرش و تربیت طلاب برادر و خواهر با تاسیس مدارس طاها در مقطع متوسطه اول و دوم برای دانش آموزان در حال فعالیت است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۳:۰۱    
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تبیین و تبلیغ صحیح مبانی و اصول انقلاب اسلامی از سوی مبلغان دینی در سطح مدارس آموزش و پرورش تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۷    
حجت الاسلام صالحی با بیان این که نباید همه مشکلات را به تحریم ها نسبت داد، گفت: بخش مهمی از این مشکلات فعلی نتیجه بی تدبیری مسؤولان کشور است که باید اصلاح شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۲:۲۵    
وای بر امتی که از رهبر الهی خود فاصله بگیرد
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۲:۲۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۲:۱۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۲:۰۰    
حجت الاسلام بابائیان، پیشرفت امروز کشور را مرهون تدابیر رهبری دانست و گفت: مسؤولان در هر سطحی از نظام اسلامی باید مطیع رهبری انقلاب باشند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۱    
استاد حوزه تحریف ، بدل سازی و مبارزه مستقیم را از حربه های غربی ها برای مقابله با جریان مهدویت دانست و گفت: جریانات انحرافی مهدویت با علم و عالم مخالف هستند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۱:۴۵    
فاطمی با بیان اینکه تبلیغ مهمترین رسالت طلبه است، گفت: نقش و جایگاه طلاب و حوزه های علمیه در تقویت باورهای دینی و تحکیم بنیان خانواده انکار ناپذیر است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۱:۳۱    
یکی از عوامل آلودگی به اعتیاد، بیکاری است
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۱    
نشست مجمع عمومی انجمن های علمی حدیث و ادیان و مذاهب حوزه علمیه به همراه انتخابات هیأت مدیر و بازرسان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۵    
مرکز آموزش مجازی و نیمه حضوری مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در مقطع کارشناسی ارشد از طریق آزمون سراسری دانشجو می پذیرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۹:۴۲    
سردار جلالی گفت: نرم افزار اسرائیلی ویز در تهران، همه جمعیت را به سمت اتوبان ها هدایت می کرد تا راه بندان ایجاد شود و اغتشاشگران راحت تر بتوانند مردم را گروگان بگیرند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۰:۰۶    
اصغری حمایت از حوزه های علمیه خواهران را از مصادیق جهاد فرهنگی دانست و گفت: طلاب با تقویت باورهای دینی جامعه با هجمه های فرهنگی دشمن مقابله کنند.
  • ۱