یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۵۸Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 24 اردیبهشت 1403 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1402 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 1 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 2 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 3 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 4 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 5 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 6 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 7 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 8 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 9 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 10 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 11 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 12 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 13 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 14 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 15 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 16 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 17 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 18 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 19 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 20 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 21 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 22 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 23 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 24 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 25 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 26 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 27 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 28 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 29 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 30 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1403 
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۶    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع آب گرفتگی، سیلاب و خسارت به کشاورزان از بارش های شدید در خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۰    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیامی بر لزوم و نیاز امروز جهان بر گسترش عدالت و جلوگیری از ظلم تاکید و تصریح کرد: وضعیت مردم مظلوم غزه از فجیع ترین نمونه های ظلم در تاریخ بشریت است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۷    
حضرت آیت الله سبحانی در پیامی به کنگره جهانی حضرت رضا علیه السلام تصریح کرد: ستم زدایی از چهره امتها، شیوه تمام پیامبران است ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۱    
حضرت آیت الله جوادی آملی در پیامی به اختتامیه پنجمین کنگره جهانی امام رضا(ع) تصریح کرد: عدالت بر همه لازم است و ظلم نسبت به هیچ کس روا نیست ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۵    
فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از روند پروژه انسداد مرزی، مرزهای شمال شرق کشور این پروژه را بسیار بزرگ، مهم و راهبردی برای کشور دانست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۵    
دهمین دوره آموزشی مهارت افزایی و توانمندسازی مبلغات طرح امین شهرستان های تهران (شهریار_ شهرقدس_ ملارد) در جوار آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) شهریار برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۲    
با صدور حکمی، معاون تبلیغ حوزه علمیه شهرستان قدس از توابع استان تهران معرفی شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۶    
حجت الاسلام و المسلمین مطیعی با یادآوری یکی از گفتارهای حضرت آیت الله العظمی بهجت(ره) اظهار کرد: آن عالم وارسته در مورد زیارت امامزادگان می فرمود با توجه به وجود حرم منور امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۰    
مسئول مرکز نفس (نجات فرزند سالم) در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ثبت 110 مورد انصراف از سقط جنین در استان از ابتدای اجرای طرح نفس در استان تا ابتدای اردیبهشت ماه امسال خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۲    
حجت الاسلام عباسی آغوی ضمن بیان اینکه مراکز و مؤسسات علمی، آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی حوزوی و دانشگاهی فعال در قم وجود دارد، تصریح کرد: امروز جامعه علمی کشور، قم را قطب روانشناسی اسلامی می دانند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۶    
نشست خبری همایش بیستمین سالگرد تأسیس انجمن روانشناسی اسلامی با حضور کارشناسان و اصحاب رسانه برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۷    
عضو هیئت علمی جامعه المصطفی(ص) گفت: ارزش هر فرد از جمله امامزادگان، به میزان دفاع آنها از امام زمانشان بستگی دارد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۴۵    
جمعی از مسئولان با حضور در منزل شهید محمد معماریان شهید شاخص سال 1403 بسیج استان قم با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۴۲    
اصفهان آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اثر خون شهید و تاثیر رشادت جوانان کشور در طول دوران دفاع مقدس در عقب نشاندن دشمن، گفت: عملیات وعده صادق سبب سربلندی ایران و مسلمانان شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۷:۴۲    
تصویر کتابی که رهبر انقلاب در بازدید از نمایشگاه کتاب آن را مشاهده کردند منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۴۲    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تحریم نتوانست ملت ایران را وادار به پذیرش تصمیمات آمریکایی ها کند، گفت: اگر در هر نقطه ای از عالم، تهدیدی علیه ما شکل بگیرد، به آن واکنش نشان خواهیم داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۶    
صهیونیست ها در جدیدترین جنایت خود با انتشار شایعه بازگشت برخی خانواده های آواره فلسطینی به شمال غزه، همزمان با گسیل صدها هزار به منطقه حائل شمال و جنوب ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۵    
دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت هشتمین سالگرد شهادت فرمانده جهادی سیدمصطفی بدرالدین سخنرانی کرد و گفت: تصویر بازدارندگی اسرائیل به ویژه بعد از عملیات تلافی جویانه وعده صادق جمهوری اسلامی ایران ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۲    
رئیس پیشین اتحادیه بارفروشان از کاهش 50 درصدی قیمت میوه های نوبرانه در بازار خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: در زمینه قضایایی همچون مشروطیت، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و شخصیتی همچون امام(ره) یا کتاب مناسب وجود ندارد و یا کتاب خواندنی بسیار کم است که باید در این موضوعات ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۱    
پس از ملاقات با نیکسون، شاه متوجه شد که برای خرید هر سلاحی که لازم می داند، چک سفیدی در اختیار دارد و دفاع از منافع آمریکا در خلیج فارس را به عهده می گیرد ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۱    
استفاده حزب الله از موشک های سنگین جدید به نام جهاد مغنیه در هدف قراردادن مواضع ارتش صهیونیستی، فصل تازه ای از استراتژی مقاومت در نبرد با اشغالگران است که جنجال زیادی در محافل اسرائیلی ایجاد می کند و ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۱۶    
20 میلیون کولر آبی با فناوری قدیمی وجود دارد که اگر با فناوری BLDC جایگزین شود، 10 هزار مگاوات مصرف برق را کاهش می دهد و به حل ناترازی برق کمک می کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۳۷    
رئیس سازمان پژوهشگاه علمی و صنعتی ایران گفت: سازمان پژوهش های علمی و صنعتی از ایده های تازه در حوزه دارو حمایت و استقبال می کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۲۵    
علی رغم تأکیدات اسناد بالادستی و قوانین بر لزوم کاهش وابستگی بودجه به نفت، اما با بی توجهی مسئولان وقت طی دهه 90 نه تنها شاهد کاهش این وابستگی نبودیم بلکه روند کسری بودجه هم با رشد فزاینده 7برابری ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۵۲    
نخستین کاروان های زائران ایرانی حج تمتع با بدرقه سرپرست حجاج ایرانی بامداد دوشنبه از طریق ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) عازم سرزمین وحی شدند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۷    
حجت الاسلام مخدوم ضمن تاکید براینکه طلاب مشغول در مدارس به همراه معلمان در صف اول جهاد فرهنگی قرار دارند، ابراز کرد: نیاز است که از این مجاهدان در صف اول تقدیر و حمایت شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۶    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی فعالیت سامانه بارشی در کشور از بارش های سیل آسا و شدید در 14 استان از جمله تهران خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۰    
کرمانشاه حجت الاسلام چراغی گفت: قریب به 7 ماه از تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه می گذرد ولی دریغ از یک بار حمایت واقعی کشورهای اسلامی از مردم بی دفاع غزه و فلسطین.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۷    
مدیر حوزه های علمیه کشور به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر به نمایندگی از جامعه دختران از یک دختر نوجوان محجبه تقدیر کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۷    
اولین فصل از دوره پودمانی تعالی ویژه اساتید استان کرمان با حضور معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه در مدرسه علمیه معصومیه کرمان برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۱    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد، گفت: اینکه جمهوری اسلامی بدون واهمه و با علم به دشمنی همه جانبه و تبعات آن ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۱    
استاد حوزه علمیه قم حضرت معصومه(س) را باب رحمت الهی و شفیع روز جزا دانست و تأکید کرد که ایشان نزد ذات اقدس الهی مقام بسیار بالایی دارند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۱    
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در دیدار سفیران کریمه اهل بیت(س) گفت: وجود نورانی حضرت معصومه(س) شهر قم را متحول کرد و چنان نورانیتی بخشید که حوزه علمیه آن بیش از هزار سال ماندگاری پیدا کرده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۴۶    
اصفهان - دبیر کانون های خدمت رضوی آران و بیدگل از آزادی سه زندانی جرائم غیرعمد با مساعدت خادمیاران رضوی این شهرستان خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۲    
انتشارات خادم الرضا از ناشران دینی استان قم با 190 عنوان جلد کتاب مذهبی، سیاسی و اجتماعی در بخش مجازی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حاضر است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۲    
استاد حوزه و دانشگاه در برنامه بالاتر شبکه خبر در مناظره با آقای علیرضا مناقبی رئیس مجمع واردکنندگان، از مسئولان اتاق بازرگانی خواست تا حقیقت ماجرای تعطیلی شنبه ها را به مردم بگویند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۲۶    
حجت الاسلام نیکزاد ضمن بیان اینکه ورودی های حوزه علمیه ابتدا در آموزش و پرورش تحصیل می کنند، تصریح کرد: حوزه علمیه نباید نسبت به مسائل و سوالات دانش آموزان مدارس بی تفاوت باشد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۷    
با وجود تمام تلاشهایی که نمایندگان مجالس مشروطه از آغاز برای الحاق بحرین به ایران نمودند، نمایندگان دوره بیست و دوم مجلس شورای ملی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۷    
چاپ و نشر کتاب های حوزه دین در یک دهه گذشته بر خلاف دیگر حوزه ها چندان فراز و فرود نداشته و در این میان مرحوم شیخ عباس قمی و حجت الاسلام قرائتی در صدر مولفان 10 سال اخیر هستند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۱    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: بزرگداشت فردوسی فقط به مجسمه سازی نیست. برخی می خواهند یک مجسمه از فردوسی بسازند و با همین کار بگویند ما حماسه سرای خراسان را تکریم کردیم. این حرف ها نیست ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۱    
مدیر داخلی انتشارات حماسه یاران گفت: کتاب موسیو کمال به قلم بهزاد دانشگر، داستان تنها شهید اروپایی دوران دفاع مقدس است. او یک مرد فرانسوی و مسیحی بود که به ایران آمده و مسلمان شد ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۱    
کتاب حقوق طبیعی بشر در ذیل دانش فلسفه و امتداد فلسفی فلسفه حق به رشته تحریر در آمده و راهی بازار نشر شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۷    
روح الامینی با اشاره اینکه هنرمند باید حواسش جمع باشد که تقویم حوادث جامعه نشود، گفت: اما هر موضوعی که در جامعه باعث اصلاح و هدایت افراد شود، قطعاً می تواند سوژه ای برای هنرمند باشد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۷    
مراسم رونمایی از نرم افزار دانشنامه فرق و مذاهب مرکز نور در کنگره بین المللی امام رضا(ع) برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۷    
کارشناس و تحلیل گر مسائل منطقه غرب آسیا، وظیفه اسرائیل را در منطقه، ایجاد اختلافات و جنگ افروزی در منطقه توصیف کرد و گفت ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۲    
از نکات مندرج در تفاهم نامه منعقد شده بین حوزه های علمیه و سازمان انرژی اتمی بهره گیری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل حوزویان در راستای اهداف طرفین به شمار می آید.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۲    
اداره تبلیغات اسلامی کاشان به مناسبت دهه کرامت از دختران شهدای مدافع حرم و امنیت، دختران آزادگان و جانبازان و دختران نخبه علمی و قرآنی و فرهنگی و طلبه کاشان تقدیر شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۶    
اصفهان – حجت الاسلام بلک با تقدیر از دست اندرکاران جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو، والاترین و بالاترین پیام جشنواره رهسپار بودن در مسیر ولایت دانست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۶    
رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیئت علمی کنگره جهانی حضرت رضا(ع) تصریح کرد: به نظر من ما به عنوان شیعه، به عنوان مجموعه اهل تشیّع، یکی از وظایف بزرگمان این است که ائمّه خودمان را به دنیا معرفی کنیم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۶    
اصفهان حجت الاسلام حسین هاشمی از تصویب درختواره رشته های تحصیلی حوزه خواهران خبرداد و گفت: اگر به رشته تبلیغ توجه گردد نقطه پرش در امور فرهنگی و تبلیغی خواهد بود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۰    
مدرسه علمیه جامعه الزهرا(س) در اطلاعیه ای از ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت این مدرسه خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۰    
حجت الاسلام زارعی گفت: امروز در مسئله تبلیغ نیز با کمبود مبلغ و روحانی مواجه بوده و با وجود خانه عالم خالی، روحانی نداریم و مردم از ما توقع دارند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۱    
قم چشمه جوشان انقلاب اسلامی است؛ یعنی این چشمه همیشه جاری است و اگر روزی کم آب شود به همه جا آب کمتر می رسد و به جاهایی حتی شاید نرسد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۶    
با حضور مسئولان کشوری و استانی، پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در حرم مطهر رضوی آغاز به کار کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در مصلای امام خمینی(ره) از سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۳۲    
حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در مصلای تهران از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۳۲    
عضو هیئت علمی دانشگاه رضوی در واکنش به برگزاری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا،میراث ایشان را برای بشریت در همه قرون و اعصار، گفتار ومنش های عدالت خواهانه و بشردوستانه دانست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۳۲    
دادسرای ویژه روحانیت، با ارائه توضیحاتی در خصوص صدور اجرای حکم محکومیت یک طلبه، اخبار منتشره در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را خلاف واقع خواند و همگان را به رعایت تقوا و امانت توصیه کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۶    
آیت الله رجبی با بیان اینکه از مهمترین نگرانی های مراجع تقلید و شخصیت های حوزوی دغدغه های فرهنگی و دینی جامعه است ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۷    
بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیئت علمی پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه السلام که در تاریخ 19 اردیبهشت 1403 برگزار شده بود ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۵۰    
زمان تحول آفرین است و این مساله سنگینی مسئولیت نهادی همچون حوزه های علمیه را در حضور فعال و نقش آفرینی تاریخی خود، دو چندان می کند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۳۵    
هفتاد و دومین شماره از خبرنامه دیجیتال آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها شامل مهمترین اخبار حرم مطهر در هفته گذشته منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۷:۴۱    
حجت الاسلام هاشمیان با تبیین اهمیت بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور و تشریح الزامات، بایسته ها و مؤلفه های این امر مهم، خواستار بازبینی راهبردها و جهت گیری های نهاد ها و سازمان های فرهنگی شد.