چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۷:۳۷Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 29 اردیبهشت 1403 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1402 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 1 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 2 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 3 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 4 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 5 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 6 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 7 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 8 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 9 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 10 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 11 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 12 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 13 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 14 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 15 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 16 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 17 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 18 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 19 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 20 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 21 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 22 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 23 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 24 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 25 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 26 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 27 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 28 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 29 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 30 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1403 
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۳۷    
مدیرکل دفتر صنایع و منسوجات و پوشاک وزارت صمت گفت: پروژه تولیدی چادر به ظرفیت 18 میلیون متر در قم در حال احداث است که به ظرفیت کارخانه موجود تولید چادر مشکی، به زودی 12 میلیون متر اضافه خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۶    
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در نخستین رویداد هم افزایی ارکان حاکمیتی در موضوع جمعیت که در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه تهران برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۶    
فرشیدی در نخستین رویداد هم افزایی ارکان حاکمیتی در موضوع جمعیت که در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه تهران برگزار شد با تبریک ولادت امام رضا (علیه السلام) برگزاری این رویداد را بسیار زیبا و خلاقانه توصیف ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۶    
محبی تبار دبیر ستاد ملی جمعیت کشور در نخستین رویداد هم افزایی ارکان حاکمیتی در موضوع جمعیت برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب برای چندمین بار موضوع جمعیت را از موضوعات حیاتی نظام عنوان کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۱    
رییس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 16 استان، از امدادرسانی به بیش از 5800 حادثه دیده، خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۲۵    
معاون موزه های سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از بازدید رایگان موزه های رضوی در روز میلاد امام رضا(ع) خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۶    
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از رونمایی و تست عملیاتی پهپاد اطفای حریق برای نخستین بار در کشور در شهر شیراز خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۶    
پیکر پاک پدر شهیدان عباس و حسن ردانی پور پس از تشییع در امامزاده ابراهیم ردان در گلزار شهدا، کنار مزار فرزندان شهیدش به خاک سپرده می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۶    
گردهمایی ملی مسئولان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری و دانش و پژوهش سپاه های استانی که به میزبانی بسیج علمی فارس در شیراز برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۰    
ایمانیه گفت: بنا داریم بهترین مشوق ها را معرفی و رقابت مثبتی ایجاد کنیم تا باعث ایجاد انگیزه در ازدواج جوانان و فرزندآوری در خانواده ها شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۰    
پیکر مادر شهیدان رحیمی خوراسگانی پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۷    
حجت الاسلام والمسلمین دژکام گفت: اگر می خواهیم استان فارس پیشرفت کند کلیدش همین است که ما نسبت به حرم توجه بیشتری داشته باشیم و بیشتر کار کنیم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۷    
کانون های هلال احمر و کنشگران جوان و تشکل های طلبگی مدارس علمیه خراسان رضوی، برای پوشش عملیات حوادث احتمالی ناشی از وقوع سیل و آبگرفتگی در خراسان رضوی، در آماده باش کامل هستند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۱    
در راستای ارتقای سطح اخلاقی و تربیتی طلاب، اجلاسی با حضور مدیران و معاونین فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان اصفهان با عنوان "تهذیب و تربیت" برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۱    
نشست تاکید بر ترویج فرزندآوری و جلوگیری از سقط جنین در مدرسه علمیه خواهران سیدالشهدا(ع) اصفهان برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۱    
درحالی رسانه های معاند مدعی اعدام یک فعال سیاسی شدند که محکوم به حمل مواد مخدر بوده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۱۰    
استاندار لرستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از سطح آموزش و پرورش آغاز شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۱    
کارشناسان و رسانه های بین المللی و صهیونیستی با اشاره به اختلافات شدید میان مقامات سیاسی و نظامی اسرائیل و بن بست بزرگی که نتانیاهو در غزه گرفتار آن شده است ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۳۱    
هرساله همزمان با آغاز فصل پرداخت مالیات اصناف، سروصداها علیه مالیات زیاد می شود، آن هم از جانب برخی صنوف و مشاغلی که علی رغم درآمدهای ده هامیلیاردی، به جای مالیات دهی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۵    
اولین روز از رویداد 36 ساعته اختتامیه جام رسانه امید با حضور رسانه های داخلی و خارجی برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۴۶    
شبکه المیادین گزارش داد که حزب الله، سلاح های جدید را وارد درگیری با ارتش اسرائیل کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۶    
صبح روز گذشته (جمعه)، مجاهد شیخ سرپرست شهرداری ایذه با انتشار تصویری در فضای مجازی از حمله مسلحانه عده ای ناشناس به منزل خود خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۷    
اهمیت آموزش روزنامه نگاری و ارتباطات، اهمیت انتخاب استادان این رشته را نیز در بر می گرفت به طوری که بر اساس اسناد، ساواک نظارت دقیقی بر گزینش استادان این دانشکده دارد ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۵    
سرعت پیشروی صهیونیست ها در جنوب نوار غزه با مقاومت رزمندگان فلسطین و فعال شدن جبهه شمالی تا حدود زیادی کند شده و فقط بخش هایی از محلات جنوبی و شرقی شهر رفح به اشغال درآمده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۰    
در اولین روز از مراسم اختتامیه جشنواره جام رسانه امید از یادواره سیده شهید خانم طاهره حدادی نژاد با حضور بهادری جهرمی سخنگوی دولت رونمایی شد
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۰    
ارتش بعث عراق با به کارگیری 7 تیپ پیاده، 2 تیپ زرهی و مکانیزه و یک گردان کماندویی، در تاریخ 27 اردیبهشت 1365، بار دیگر مهران را اشغال کرد ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۵    
بررسی وضعیت بازار سرمایه در دهه 90، نشان می دهد علیرغم صعود این بازار در اکثر سال های این دهه، اما اعتمادی که بر اثر ریزش سنگین بازار سرمایه در سال 99 رخت بر بست، همچنان به بازار برنگشته است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۲    
کتاب "آسیب شناسی جامع فضای سایبر از علت یابی تا تدوین روش اقدام" با حضور نویسندگان و اصحاب رسانه در خبرگزاری رسا رونمایی شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۶    
شاه میرزایی با اشاره به اهمیت صنایع پتروشیمی در کشور گفت: در بعد از انقلاب اسلامی بالغ بر 96 میلیون تن صنعت پتروشیمی پیشرفت کرده و موانع پیش روی این صنعت برداشته شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۰    
مؤسسه تحقیقات علم و فناوری پروفسور شهید مسعود علیمحمدی در دانشگاه تهران راه اندازی شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۵    
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: نظام سیاسی و رسانه های آمریکایی توان توجیه و اقناع دانشجویان پیرامون سیاست ها و اقدامات خود و در نتیجه ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۵    
معاون ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه در اولین کارگاه نقش هوش مصنوعی در ایمنی صنعت بر ضرورت بهره مندی از هوش مصنوعی در پیشگیری از آسیب ها و خسارات در سازمانها تاکید کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۲    
نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با 100 اثر تازه نشر در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 1403 حضور یافت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۶    
سخنگوی وزارت دفاع گفت: هدفگذاری امسال این است که در حوزه محصولات دفاعی صادراتی نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش تولید داشته باشیم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۶    
آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان اولین دوره مسابقات قرآن و معارف مدارس علمیه قرآنی کشور با سخنرانی آیت الله علیرضا اعرافی برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۰    
روان پزشک جمعیت هلال احمر گفت که ممکن است زائران دچار اضطراب و استرس باشند و در این میان برخی زائران با توجه به شرایط خود باید تحت نظر پزشک قرار داشته باشند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۰    
اهداف و راهبرد های کلان پنج ساله پدافند غیرعامل کشور در جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل به ریاست سرلشکر باقری، تصویب شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۰    
اجلاس بین المللی بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آن در غزه، به همت مجمع جهانی بیداری اسلامی برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۶    
بهادری جهرمی با اشاره به راهبردی بودن مسئله امید در کشور امیدآفرینی را شاه کلید حل مشکلات عنوان کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۶    
مراسم رونمایی از کتاب آسیب های جامع فضای سایبر، از علت یابی تا تدوین روش اقدام در خبرگزاری رسا برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۷    
حسینی نیک با اشاره به این که ابتکار قرارگاه خاتم الانبیا (ص) این بود که مهندسی ساخت را با کمک مهندسان ایرانی آغاز کرد، گفت: یکی از شرکت های کره ای فعال در پارس جنوبی در تبلیغات خود ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۷    
معروفی با اشاره به خدمات گسترده بسیج در کشور گفت: امروز بسیج، سد بلای ملت ایران و انقلاب اسلامی است و بسیج بر این مسئله افتخار و همیشه در مسیر ولایت و پشتیبانی از نظام اسلامی تلاش و کوشش می کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۵    
رسانه های آمریکایی گزارش دادند مقامات ارشد ایرانی با همتایان آمریکایی خود در عمان درحال مذاکره غیرمستقیم برای جلوگیری از تشدید تنش در منطقه هستند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۵    
زمان تحول آفرین است و این مساله سنگینی مسئولیت نهادی همچون حوزه های علمیه را در حضور فعال و نقش آفرینی تاریخی خود، دو چندان می کند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۲    
کتاب اسرار جنگ تحمیلی به روایت اسرای عراقی نوشته مرتضی سرهنگی را می خوانیم. این کتاب، نخستین بار در سال 1363 توسط انتشارات سروش منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۲    
باید عادت کنیم که هر چه شنیدیم را نباید بر زبان آورد. این فضای جامعه را فضای بیماری می کند. فضای جامعه می شود فضای بیمار.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۰    
نشست مشترک مجمع نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی و کارگروه های راهبردی نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۷    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه اگر نیروی انتظامی، ستاد احیا و دادستانی تصمیم به اعمال قانون و پملپ مکانی را گرفتند، برخی برای رفع اعمال قانون توصیه نکنند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۱    
دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان لرستان گفت: برنامه های بزرگداشت دهه کرامت با محوریت مساجد در نقاط مختلف شهری و روستایی استان لرستان برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۱    
حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه اگر ما می خواهیم جامعه ای آسیب ناپذیر و هوشیار و مقاوم داشته باشیم لازمه آن ترویج و احیای فریضتین امر به معروف ونهی از منکر است ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۰    
فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به ویژگی های ماهواره بر قائم105 گفت: آخر امسال و یا اوایل سال آینده پرتاب این ماهواره بر 4مرحله ای انجام می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۷    
جوان ایرانی برای کشف فرآیند استخراج لانولین موفق به کسب جایزه نوبل ایرانی و فناور برتر کشور شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۲    
گزارش ویدئویی از رویداد رسانه ای جام رسانه امید در سالن همایش های دانشگاه انقلاب.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۱    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی از برخورد بدون تبعیض با مقصران حادثه سیل اعم از نهاد های عمومی یا غیر عمومی و اشخاص حقوقی و حقیقی احتمالی خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۱    
گروه فرهنگی تبلیغی زفرات با همکاری مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی دوره مهارت افزایی فن رثاء را برگزار می کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۱    
کارآموزیان گفت: امروز شبه رسانه های معاند در صدد سیاه نمایی و ناامید کردن مردم ایران دارند که در مقابل رسانه های داخلی باید با جهاد تبیین صحیح به امیدآفرینی در جامعه بپردازند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۷    
حجت الاسلام اصغری با تأکید بر اینکه تفاوت نسل باید پذیرفته شود از ضرورت تقویت مهارت های پاسخ به شبهات سخن گفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۷    
رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت تبیین، توجیه و اقناع افکارعمومی و همه کسانی که از نفوذ کلام برخوردارند، گفت: ما نیازمند باز کردن گره های ذهنی در زمینه تشکیل خانواده ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۱    
فرمانده کل سپاه با اشاره به نقش آفرینی سپاه در میدان های مختلف، تصریح کرد: سپاه در نبرد با دشمن و آن زمانی که شمشیر می زد و گام های محکمش را مثل کوه با ثبات برمی داشت ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۵    
سردار زهرایی با اشاره به ضرورت و اهمیت وجود رویداد رسانه ای جام رسانه ای امید ، بر لزوم لزوم تبدیل جام رسانه ای امید به جریان رسانه ای در کشور تاکید کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۷    
همزمان با ایام دهه کرامت، مدیر، اساتید و جمعی از طلاب مدرسه علمیه عالی فقه و اصول و صدوقی واحد 4 با خانواده شهید مدافع حرم عبدالصالح زارع دیدار و گفت وگو کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۱    
دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت فارس از نور باران اماکن مذهبی فارس در جشن امام رئوف(ع) خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۱    
حجت الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اول قوه قضاییه با حضرت آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گفت وگو کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۵    
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف رتبه های برتر پیشرفت ها را به خود اختصاص داده که شگفتی دشمنان را به دنبال داشته است ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۲    
حجت الاسلام تراشیون به اهمیت دوری و فاصله از محیط آسیب دیده برای کنترل خشم اشاره کرد و گفت: انسان در زمان تجلی خشم نباید تصمیم بگیرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۵    
اگر کسی به دنبال تحلیل دقیق حوادث سیستان و بلوچستان هست، بیشتر از سفر عبدالحمید به ترکیه، به صحنه آرام و بدون تنش جمعه این هفته زاهدان بنگرد و جای دوری نرود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۲    
آیت الله کریمی جهرمی پوشاندن اسرار مردم را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: موفقیت برای عالمان و مردمانی است که با کمال صداقت، مهربانی و عطوفت و تواضع با مردم رفتار می کنند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۰    
مسئول بخش برنامه ریزی و نظارت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه از انتصاب حجت الاسلام دهقانی به عنوان معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه تهران خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۷    
ارتشبد حسین فردوست (1296- 28 اردیبهشت 1366)، یکی از برجسته ترین مقامات اطلاعاتی دورۀ پهلوی بود. وی در این دوره ریاست دفتر ویژۀ اطلاعات (از 1338) ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۵    
اصفهان -خدام حرم رضوی کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از مشهد مقدس به شهرستان کاشان و شهرستان های شمال استان اصفهان با پرهام فروتن و خانواده این معجزه قرآنی در شهرستان نطنز دیدار و گفتگو کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۵    
اصفهان – حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: چهره انسان ها در قیامت بیانگر وضعیت واقعی آنها است، مومنین با سیمای نورانی و شاد هستند و هاله ای از نور وجود آنها را فرا گرفته است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۵    
مدیرعامل مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی ضمن بیان خبر برگزاری اختتامیه جشنواره گنجینه مهر بر نقش اثرگذار رسانه در گسترش هر چه بیشتر جریان مکتب هنر رضوی تأکید کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۲    
در آستانه میلاد باسعادت حضرت رضا(ع)، اختتامیه نخستین جشنواره هنری گنجینه مِهر توسط مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی و با همکاری دانشگاه هنر ایران در مشهدمقدس برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۲    
معاون امور طلاب مرکز خدمات حوزه های علمیه آذرابیجان شرقی با حضور در مدرسه علمیه خواهران معصومیه(س) شهرستان تبریز، با مدیر و طلاب این مدرسه دیدار و گفت وگو کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۲    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه شورای شهر اتاق جنگ نیست، تصریح کرد: لازم است شوراها تنها به سمت عمران و آبادانی شهر حرکت و از دعواهای سیاسی پرهیز کنند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۶    
شماری از شخصیت ها، علما، وزرا و مسؤولان کشوری و حوزوی، در پی در گذشت والده مسئول دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی پیام تسلیت صادر کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۱    
سد قیز قلعه سی محصول مشترک ایران و آذربایجان که بر روی رود ارس احداث شده، فردا با حضور مقامات عالی دو کشور به افتتاح خواهد رسید.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۵    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با ابراز اینکه هفتاد درصد لایحه عفاف و حجاب فرهنگی و اقتصادی است، از تمرکز این لایحه در برخورد با مروجان اصلی بی حجابی و بی عفتی نظیر سلبریتی ها ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۵    
نشست علمی دو روزه امکان سنجی و موانع تاسیس حقوق بشر با رویکرد شرقی در دانشگاه باقرالعلوم (ع) برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۱۷    
امام جمعه کرج گفت: اعتماد به جوانان مؤمن متعهد در کارهای بزرگ همیشه نتیجه بخش بوده است . فرماندهان جنگ که عملیات های بزرگی مثل ثامن الائمه، فتح المبین، بیت المقدس، خیبر ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۷:۴۷    
رویداد 36 ساعته جام رسانه امید صبح امروز با حضور رسانه های داخلی و خارجی آغاز شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۷:۰۵    
استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به اینکه کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن کریم متناسب با نیاز های روز جامعه است ...