دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۱۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 25 اردیبهشت 1403 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1402 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 1 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 2 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 3 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 4 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 5 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 6 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 7 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 8 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 9 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 10 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 11 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 12 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 13 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 14 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 15 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 16 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 17 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 18 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 19 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 20 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 21 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 22 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 23 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 24 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 25 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 26 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 27 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 28 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 29 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 30 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1403 
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۱    
کتاب دیدم که جانم می رود نوشته حمید داوودآبادی از سوی انتشارات شهید کاظمی برای بیست وسومین بار منتشر و به نمایشگاه کتاب رسید.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۷    
همایش زبان دانان حوزه علمیه استان فارس در سالن جلسات مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) شیراز برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۵۶    
تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۷    
به گفته رئیس اسبق اتحادیه مشاوران املاک بیش از 400 پزشک در بازار مسکن تهران فعال هستند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۷    
شیخ الازهر مصر صبح دیروز دوشنبه 24 اردیبهشت از مسجد بازسازی شده حضرت زینب(س) در قاهره بازدید کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۱    
عضو شورای راهبردی مجمع ملی فعالان جمعیت گفت: پویش در سراسر کشور و همزمان با دهه کرامت و هفته جمعیت با هدف تحکیم خانواده و ارج نهادن به ارتباط خواهر برادری و والد و فرزندی و ترویج الگوی خانواده کامل ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۶    
مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران گفت: بررسی و تحقیق در ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) و منتشر کردنش کار ارزشمندی است که تا اینجای کار با مقالات خوبی که در این همایش ارائه شده انجام شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
آیین رونمایی از کتاب قدمت بر چشم با حضور نویسندگان اثر و سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در کتابخانه مرکزی امام خمینی مشهد برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
آیین اختتامیه پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در مشهد امروز 25 اردیبهشت ماه، به کار خود پایان داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۷    
مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی از جمله اقداماتی است که به خوبی توسط سازمان تبلیغات انجام شده و البته باید استمرار پیدا کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، با تأکید بر لزوم همراهی همه دستگاه ها برای موفقیت در عرصه فعالیت های فرهنگی، گفت: نیازمند همراهی مجموعه اوقاف با اداره کل تبلیغات اسلامی در زمینه مسائل فرهنگی هستیم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۵    
حجت الاسلام اجاقی گفت: بررسی مباحث و موضوعات مرتبط با مبلغان و مشکلات تبلیغ در شهر و روستا، تلاش برای حل دغدغه های مطرح شده توسط طلاب و استمرار و پیگیری جلسات از نکات قابل توجه در برگزاری شورای تبلیغ ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۲    
حضرت آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی امانت الهی است، تصریح کرد: ما در مقطع تاریخی هستیم که باید از همه نظر ممتاز باشیم و این امانت الهی را درست رعایت کنیم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۲    
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به تدوین سند قرآنی در استان همدان، گفت: سند قرآنی را باید سندی مظلوم بخوانیم، چرا که حمایت های لازم برای اجرای آن در میدان از سوی متولیان صورت نگرفته است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۲    
نشست توجیهی چگونگی انتخاب و نحوه گذراندن دروس آموزشی با شیوه پژوهش محور در سطوح 2 و 3 با حضور مسئولان و کارشناسان ستاد راهبری آموزش پژوهش محور برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۷    
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در امور نیروهای مسلح گفت: همه ما وظیفه داریم صدای مظلومان جهان باشیم؛ وجدان های آزادی خواهان جهان مقابل این بی عدالتی ها به درد آمده و در حال بیدار شدن است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۷    
مدیر حوزه های علمیه خواهران تأکید کرد که انسان باید در راستای پیشبرد اهداف اسلامی تلاش کند، بویژه طلاب که وظایفی در قبال آن دارند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۲    
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با بررسی اصلاحات مجلس درخصوص تبصره 2 ماده 2 طرح شفافیت قوای سه گانه، آن را مغایر سیاست های کلی نظام تشخیص نداد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۲    
کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه ضمن اشاره به دشواری های مسئله هدایتگری، گفت: عالمی که اهل خداترسی باشد و خودش به دستورات خدا عمل کند، طبیعتاً علمش در جامعه تاثیرگذار خواهد بود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۱    
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در نشست قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه استان قم گفت: باید محیط واقعی کار را برای مهارت آموزی سربازان وظیفه گسترش دهیم ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۱    
به مناسبت روز ملی امامزادگان و بقاع متبرکه، آیین خطبه خوانی و غبارروبی حرم مطهر امامزاده سید علی (ع) قم با حضور خادمین و تولیت محترم مسجد مقدس جمکران حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد و و خادمین حرم ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۶    
مسئول هیئت مجمع عاشقان حضرت محسن(ع) از حضور 6 روزه کاروان زیر سایه خورشید در شهر مقدس قم همزمان با دهه کرامت خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۷    
در حالی که سازمان بهداشت جهانی در تلاش است مصرف آنتی بیوتیک ها را به دلیل عوارض شان کنترل کند ایران دومین کشور پر مصرف این دارو است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۱۵    
عصبانیت شدید آمریکا از قرارداد 10 ساله ایران و هند برای توسعه بندر چابهار پشت پرده ای دارد که به تحولات منطقه از 7 اکتبر به بعد باز می گردد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۳۰    
رییس پلیس راهور کشور گفت: روزانه 8500 ساعت از وقت مردم تهران در ترافیک هدر می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۱    
چینی ها به وضوح تمایل دارند هنجارهای بین المللی را رعایت کنند و به هیچ عنوان هزینه ی رابطه ی با ایران را در برابر آمریکا به عهده نمی گیرند و تنها به میزانی به تحریم های آمریکا پایبند نیستند که منافع ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۲۱    
طحان نظیف با بیان اینکه حوزویان مطالبه گر اجرای سیاست های کلی انتخابات باشند، تصریح کرد: لایحه عفاف و حجاب نباید خلاف قانون و شرع باشد که اکنون ایرادات این لایحه به مرور کاهش پیدا کرده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۱۵    
پس از استقرار بانک های خارجی و سلطۀ آن ها بر امور، به موازات سیاست دولت های متبوعشان، سیاست های خودشان نیز تغییر می کرد ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۶    
برای دهه ها، غول های فناوری آمریکا از رژیم آپارتاید اسرائیل حمایت و فناوری پیشرفته و سرمایه گذاری مورد نیاز برای تقویت اسرائیل را تامین کرده اند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۷    
بر اساس نتایج پژوهش جدید، دانشمندان دریافتند خواب ممکن است سموم مغز را پاک نکند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۵۷    
سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید تا شنبه هفته آینده و بارش های سیل آسا و شدید در برخی استان های کشور خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۱    
از ارکان مهم هویت و استقلال هر کشوری استقلال فرهنگی است و یکی از مهم ترین ابزار استقلال فرهنگی، زبان است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۱    
ورکشاپ تخصصی نقاشی فلسطین به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در نگارستان اشراق این دفتر برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۱۵    
رئیس جمهور بر اهمیت هماهنگی ایجاد شده میان وزارت ارتباطات و دیگر بخش های مربوط و همچنین لزوم عملیاتی سازی زنجیره ارزش در این صنعت تأکید کرد و گفت ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۱۲    
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور بر تحقق اقتصاد مقاومتی دانش بنیان و مردم پایه از طریق الگوسازی در اقتصاد مقاومتی توسط اساتید بسیجی و احصای مشکلات اقتصادی کشور و ارائه راه حل کاربردی در راستای تحقق ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۴۵    
به همت گروه فرهنگی تبلیغی زفرات و با همکاری دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری قم دوره آموزشی فن رثاء برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۴۵    
کرمانشاه حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: مسلمین باید اختلافاتی بی ارزش و کم ارزش خود را کنار بگذارند و به ید واحده در مقابل رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای مستکبر تبدیل شوند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۴۲    
دبیر اجرایی چهارمین همایش کتاب سال بانوان مهلت ارسال آثار به این همایش را تا 31 خرداد 1403 اعلام کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۰    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنا بر مصوبه شورا یک طبقه قبر رایگان برای متوفیان پیش بینی شده و فروش دو طبقه دیگر (هر طبقه 15میلیون تومان) به تصویب شورا رسیده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۷    
رئیس پژوهشکده هوش مصنوعی دانشگاه امام حسین(ع) اظهارداشت: باید به قابلیت های مهم هوش مصنوعی پرداخته شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۶    
در نماز، در دعا اگر چنانچه انسان احساس کند که در مقابل خدای متعال قرار گرفته است این احساس حضور در محضر الهی خود او انسان را متغیر می کند. اشک را جاری می کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۰    
انتشار تصویر رمان لبنانی تل ابیب سقطت که به همت خانم سعیده سادات حسینی، به فارسی ترجمه شده، در جریان بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه بین المللی کتاب ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۷    
مسائل پیرامون عملیات وعده صادق ابعاد بسیار بزرگ و پیچیده ای دارد که برای رسیدن به یک فهم درست ناچار هستیم که با یک دید وسیع تری به این واقعه بنگریم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۷    
حجت الاسلام امینی نژاد با اشاره به اینکه از نگاه امام خمینی (ره) مجتهد کسی است که جامعه غیر دینی را بهترین وجه اداره کند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۱    
مبلغ آرژانتینی و فعال فرهنگی حوزه بین الملل گفت: در قم ده ها هزار طلبه غیر ایرانی وجود دارند که با خواندن کتاب منقلب و شیعه شدند و کسی از آن ها با تئاتر و سینمای هالیوود شیعه نشده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۶    
با مطرح شدن مساله بحرین در فروردین 1349ه.ش و ارائه گزارش از سوی دولت هویدا در خصوص ارجاع این موضوع به سازمان ملل، به نوعی زمینه های جدایی جزیره بحرین از ایران فراهم شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۰    
دبیر ستاد ملی جمعیت ظهر امروز در نشست خبری با رسانه ها آخرین دستاوردهای دولت در حوزه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را تشریح کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۰    
پنجمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی در تجلیل از نویسندگان کتب و پایان نامه های برتر حکومت اسلامی برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۷    
دفتر ششم کتاب امداد فرهنگی؛ از ادبیات و تجربه (تجربه های زیسته روحانیون امدادگر در گروه ها و سازمان های دین پایه) اثر حسین پرکان و همکاران منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۶    
زاهدی فر با بیان اینکه تاکنون 600 اثر به دبیرخانه چهارمین همایش کتاب سال بانوان ارسال شده است، گفت: از این تعداد آثار، 300 اثر کتاب ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۶    
راهکارهای تعامل و هم افزایی با فعالان وکنشگران در عرصه های مختلف، در کمیسیون هماهنگی و تلفیق قرارگاه کنش گری حوزه های علمیه و روحانیت مورد بحث و تبادل نظر، قرار گرفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۰    
مدیر حوزه های علمیه کشور درگذشت مادر حجت الاسلام والمسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد را تسلیت گفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۰    
عضو ستاد مرکزی اربعین گفت: با تایید و هماهنگی مسئولان ایرانی و عراقی، شعار اربعین 1446 قمری و 1403 شمسی کربلا طریق الاقصی انتخاب و نام گذاری شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۰    
ظرفیت فوق العاده ای پیش روی مسئولان و فعالان عرصه فرهنگی کشور وجود دارد که می توان در دو ساحت نقش امامزادگان در ترویج مکتب تشیع و جهاد تبیین و معرفت افزایی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۰    
سفیران کریمه اهل بیت، به مناسبت دهه کرامت با حضور در شهر سائوپائولو کشور برزیل، ضمن بازدید از مراکز اسلامی و علمی این شهر به تبیین شخصیت و جایگاه حضرت معصومه سلام الله علیها پرداختند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۰    
رهبر انقلاب در بازدید دیروزشان از نمایشگاه کتاب، قدری در غرفه انتشارات موسسه اطلاعات توقف کردند و درباره کتاب های این ناشر قدیمی سخن گفتند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۰    
خانم شاکری با بیان اینکه همایش کتاب سال بانوان به صورت دوسالانه برگزار می شود، گفت: چهارمین دوره این همایش ملی، پاییز امسال در جامعه الزهرا سلام الله علیها برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۰    
بنیان گذار انجمن قلم ایران گفت: یکی از مشخصه های شخصیت اصلی این است که در پایان نسبت به آغاز در او تحولی صورت بگیرد. در رمان برای چندین شخصیت این اتفاق می افتد ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۷    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ثبت معاملات بازار طلا در سامانه جامع تجارت را الزامی و اعلام داشت: زنجیره از بابت ثبت و خریدوفروش باید شفاف شود، در غیر این صورت، تروریست های اقتصادی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۶    
کتاب عملیات برای ادبیات که شعرهایی درباره شهید احمدشاه مسعود است، در نمایشگاه کتاب رونمایی می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۵    
اسرائیل هنوز قادر به ایجاد یک سامانه تشخیص دوست از دشمن IFF نبوده و به سادگی هم پهپادهای شناسایی و هم ذخایر موشک های پدافندی این رژیم بی دلیل از بین می روند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۰    
6 پروژه بزرگ و زیرساختی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و یک قرارداد خرید تجهیزات از تولیدکنندگان داخلی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۲۲    
سخنگوی قوه قضائیه در خصوص علت بازداشت صادق زیباکلام تصریح کرد: این اقدام مطابق قانون بود، حکم وی نیز قطعی شده بود و نامبرده از این حکم نیز خبر داشت و هم اکنون یکی از سه حکم قطعی وی اجرایی شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۰    
جلسه مدیران مرکز نخبگان و استعدادهای برتر با مدیر طرح دارالعلم آستان قدس و مدیر مرکز امور نخبگان خراسان برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۷    
مدیر پژوهشکده زن و خانواده از برگزاری همایش بین المللی خانواده مقاوم چالش های اخلاقی جهان متحول در روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه در تهران و قم خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۱    
زود تمام شدن حجم اینترنت و الزام به تهیه بسته اینترنتی یکی از مواردی است که می تواند سبب گلایه کاربران شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۵    
رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: دشمن می خواهد با کم رنگ کردن ارزش های دینی مثل حجاب و عفاف به زعم خود و با ایجاد اختلاف و شبهه به توفیقاتی برسد که با همت، بصیرت و اگاهی مردم به جایی نمی رسد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۲    
معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: در ادامه دور دوم سفر های استانی، رئیس جمهور روز پنجشنبه به استان مازندران سفر می کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۰    
رژیم اشغالگر طی حدود 8 ماه جنگ نسل کشی علیه نوار غزه، به شکل سیستماتیک برای نابودی همه نشانه های زندگی در این منطقه و ازبین بردن هویت فلسطینی ها تلاش کرده و از هیچ اقدام وحشیانه ای به این منظور دریغ ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۰    
حجت الاسلام لقمانی به معنای کرامت و مصداق کریم در نگاه آیات و روایات اشاره کرد و به تبیین شاخصه های کریمانه زندگی کردن و کسب آرامش در زندگی پرداخت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۷    
نشست واجب اجتماعی؛ رهیافتی قرآنی- فقهی با ارائه حجت الاسلام محمد عشایری منفرد و دبیری حجت الاسلام سعید فاقدی در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.