چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۰:۱۴Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 28 اردیبهشت 1403 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1402 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 1 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 2 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 3 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 4 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 5 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 6 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 7 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 8 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 9 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 10 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 11 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 12 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 13 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 14 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 15 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 16 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 17 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 18 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 19 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 20 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 21 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 22 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 23 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 24 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 25 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 26 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 27 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 28 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 29 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 30 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1403 
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۷    
با توجه به توان گسترده پدافند هوایی ارتش روسیه درون خاک اوکراین، پنتاگون در ماه آگوست 2022 میلادی تصمیم به ارسال موشک های ضد رادار هارم برای ارتش اوکراین گرفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۶    
همزمان با دهه مبارکه کرامت و هفته ملّی جمعیت، مراسم اختتامیه اولین همایش ملّی "جوانی جمعیت روستایی و عشایری" با حضور منتخبین خانواده های روستائی و عشایر کشور برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۵    
مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) بیان اینکه متخصصان فقهی ما طی جلسات و کنگره هایی که با پژوهشگاه رویان و سایر پژوهشگاه های مرتبط داشتند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۲    
نشر معارف پس از تأکید رهبر معظم انقلاب بر تولید آثار خلاق در حوزه ادبیات نوجوان، در نمایشگاه کتاب امسال از برند برنا رونمایی کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۱    
حجت الاسلام و المسلمین مروی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۲    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: عزیزان من، گاهی اوقات انسان می تواند تمام دنیا و آخرت خود را در یک سفر حج بسازد زیرا حس و اخلاصی که در این سفر معنوی به انسان دست می دهد ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۶    
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان سمنان از برگزاری سلسله نشست های تبیینی "ایران جوان بمان" در استان خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۶    
مدیریت حوزه علمیه خواهران استان سمنان، گفت: اساتید، طلاب، مبلغین و مسئولین حوزه های علمیه خواهران استان با توجه به نقش آفرینی خود در حیطه تربیت و تعالی عموم بانوان و دختران ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۷    
از زمانی که صهیونیست ها از تصمیم خود برای حمله به منطقه رفح خبر داده اند، جامعه بین الملل و افکار عمومی جهان نسبت به انجام این اقدام صهیونیست ها هشدار داده اند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۶    
برقعی با بیان اینکه در سختی ها و مشکلات، استعدادها بروز و ظهور پیدا می کند، گفت: ما باید به دنبال نوآوری باشیم و طرح ها و ایده های جدید ارائه دهیم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۱    
در پی وقوع یک حادثه در محور شیراز سروستان، تعدادی از راهداران شهرستان سروستان برای ایمن سازی صحنه حادثه به محل اعزام شدند که متاسفانه با خروج یک تریلی از محور ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۷    
آزمون اختصاصی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در شهرهای قم، مشهد، تهران و شیراز برگزار شد و بیش از 700 داوطلب در این آزمون به رقابت با یکدیگر پرداختند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۱۷    
کرمانشاه حجت الاسلام محمدی پور گفت: هر کس با تحلیل سیاسی خود باعث یأس و ناامیدی اطرافیان شود به انجام یکی از گناهان کبیره کمک کرده و باعث اشاعه منکرات شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۱۷    
حجت الاسلام جوکار گفت: ما از دولت مردمی سیزدهم می خواهیم شتاب زده عمل نکند و با تشکیل کارگروهی متشکل از کارشناسان متخصص بی غرض و منصف در این موضوع ورود کنند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۱۱    
حضرت آیت الله سبحانی در نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن بیان استدلال های خود در مخالفت با تعطیلی روزهای شنبه ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۴۷    
رئیس جمهور با تأکید بر این که دولت بر جذب مشارکت مردم در جهت تولید تأکید دارد، گفت: چگونگی جذب مشارکت مردم برای جهش تولید، محور جلسه پیگیری های ویژه برای جهش تولید در استان بود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۲    
امام جمعه موقت تهران با اشاره به تصویب ساماندهی بازار فروش مسکن و اجاره بها گفت: همکاری نزدیک مجلس و دولت و شورای نگهبان سبب شد تا این قانون به سرعت ابلاغ شود ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۷    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی روند رو به رشد جمعیت سالمند کشور اشاره و بر لزوم افزایش جمعیت تأکید کرد و اظهار داشت: طی سه دهه آینده با چالش و پدیده سالمندان سرراهی موجه خواهیم بود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۰۵    
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که مشکل جمعیت هم در مازندران جدی است، خواستار ارائه مشوق های لازم برای خروج از این بحران شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۰۵    
کرمانشاه حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: متأسفانه برخی کشورهای اسلامی به جای حمایت از غزه به دنبال ایجاد روابط دیپلماتیک با صهیونیست ها هستند که این خیانت واضح و آشکار به اسلام و مردم فلسطین و حتی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۰۲    
امام جمعه قم با بیان اینکه روزی فتح خرمشهر داشتیم و به فضل الهی شاهد فتح بیت المقدس خواهیم بود، گفت: رهبر انقلاب فرمودند حج امسال حج برائت است و آنچه که امروز در غزه اتفاق می افتد شاخص عظیمی است که ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۵۶    
مولوی عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان که از ناحیه سینه احساس درد می کرد برای درمان به خارج از کشور سفر کرد و به ترکیه رفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۷    
رئیس جمهور در دیدار جمعی از خانواده های شهدای مازندران، گفت: حق طلبی و عدالت خواهی امروز در مقابل نظام سلطه به برکت خون شهدا حاصل شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۵    
اصفهان - شهر بادرود چهارمین شهرِ زیارتی و شهر یاقوت سرخ ایران از توابع شهرستان نطنز در استان اصفهان زیر سایه خورشید نورافشانی کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۲    
به مناسبت روز بزرگداشت امین ولایت، حضرت احمدبن موسی الکاظم علیهماالسلام، جلسه هفتگی سلسله نشست های همسرانه، مادرانه ، همراه با مدیحه سرایی در ثنای سیدالسادات الاعاظم برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۲    
مراسم عقد ازدواج دائم 7 زوج جوان، به صورت جداگانه و رایگان، با حضور خادم یاران آستان قدس رضوی(ع)، همراه با مولودی خوانی و قرائت صلوات خاصه حضرت، در سالن پیوند آسمانی حرم مطهر برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۵    
مراسم معرفی موسوعه معارف اهل البیت فی الکتب الاربعه با پیام تصویری حضرت آیت الله جوادی آملی و حضور علما و محققین حوزه علمیه قم در مؤسسه علوم وحیانی اسراء برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۲    
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه موسوعه معارف اهل البیت در دست مخاطبان مجتهد می تواند مورد استفاده های بی شمار قرار گیرد گفت: این موسوعه تمام نیازهای یک منبری و سخنران را برطرف می کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۶    
رییس پژوهشکده علوم و معارف حدیث پژوهشگاه قرآن و حدیث با انتقاد از اینکه عموم طلاب در مراجعه به کتب روایی سستی می کنند گفت ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۷    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یکی از مشکلات کشور مسئله معیشت است و عده ای در رنج زندگی می کنند بنابراین همه باید همت کنند تا این مشکلات معیشتی حل شوند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۵    
مدیر حوزه های علمیه استان تهران با اشاره به اینکه سالن های اختصاصی برای انتشارات دانشگاهی در نمایشگاه کتاب پیش بینی شده ...