چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۸:۱۲Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 22 اردیبهشت 1403 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1402 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 1 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 2 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 3 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 4 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 5 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 6 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 7 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 8 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 9 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 10 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 11 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 12 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 13 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 14 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 15 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 16 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 17 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 18 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 19 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 20 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 21 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 22 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 23 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 24 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 25 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 26 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 27 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 28 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 29 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 30 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1403 
رسا   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۶:۰۲    
پنجمین جشنواره ملی شعر سلامت با عنوان عروج سلامت با شعر و فرهنگ برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۱۰    
با تلاش مأموران پلیس، شبکه فروش کتاب های غیراخلاقی و جنسی شناسایی و اعضای آن دستگیر و این شبکه منهدم شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۲    
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند گفت: به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با محیط حوزه علمیه اردوهایی یک روزه با حضور دانش آموزان نهاوندی برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۶    
در دکترین جدید هسته ای، ایران است که در ترسیم گزاره ها، ثوابت، پیش شرط ها و حتی مدل های هر گونه توافق یا تفاهم، ابتکار عمل را در دست خواهد داشت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۲    
فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: یک کارگاه تهیه و ساخت انواع سلاح و مهمات جنگی و شکاری در این شهرستان کشف و منهدم شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۶    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، از برگزاری جشن های دهه کرامت با استفاده از ظرفیت های مردمی در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۲    
همزمان با دهه کرامت، کنگره جهانی حضرت رضا(ع) با حضور اندیشمندان مطرح اسلامی ایران و جهان در مشهد برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۱    
اصفهان - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از اکران فیلم های کوتاه با موضوع ایثار و شهادت در استقبال از کنگره ملی شهدای کاشان خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۶    
اصفهان - همایش قاریان و حافظان ممتاز و شاگردان جلسات استاد سبزعلی در کاشان توسط هیات حضرت ابوالفضل و خانه قرآن حضرت زهرا (س) در مسجد امام حسین (ع) روستای دره برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۶    
با اعلام اسامی 45 منتخب باقی مانده انتخابات مجلس، تکلیف 290 کرسی بهارستان برای دوره دوازدهم مشخص شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۱    
معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه اصفهان گفت:براساس برنامه ریزی صورت گرفته بیش از40 برنامه فرهنگی به مناسبت دهه کرامت در حوزه علمیه اصفهان برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۷    
اکنون به جرأت می توان گفت که جمهوری اسلامی ایران به عنوان کمترین اقدام ضروری باید اجرای تمامی قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۷    
مازندران - امام جمعه ساری با بیان اینکه امروز دنیای سیاهی و تباهی می خواهد الگوهای ما را تغییر دهد، گفت: بالاترین خیانت ها، خیانت به بشریت و انسان و نسل آینده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۷    
چگنی نژاد گفت: اوقات فراغت فرصتی برای جذب اقشار مختلف به مساجد، تربیت نیروهای انقلابی و مقابله با توطئه های دشمنان است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۶    
سمیه عالمی گفت: لازم است در کنار سلحشوری مردان، سلحشوری زنانه نیز روایت شود؛ اینکه چطور در خانه و در زمین و زمان با خود می جنگد تا همسرش را به میدان بفرستد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۰    
کتاب حماسه خوان خمینی دوشنبه 24 اردیبهشت توسط انتشارات کتاب جمکران در سی وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۰۱    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از مراجعه بیش از 100 هزار نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی این استان در سال 1402 خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۳:۳۱    
اشغال ایران موجب گسیختن ساختارهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی شد. هجوم ارتش های متفقین به خاک ایران که به بهانه حضور مستشاران آلمانی به ایران هجوم آوردند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۷    
دلایل مختلفی برای افزایش خودکشی پزشکان در رسانه ها منتشر شده است،اما تاکنون هیچ تحقیق جامعی درباره پدیده افزایش خودکشی جامعه پزشکی منتشر نشده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۷    
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرد، مذاکراتی که در قاهره مورد بحث بود به سرانجام نرسید و اکنون نیز متوقف شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۷    
بیستم اردیبهشت 1359 امام خمینی حکمی برای دو نفر صادر کردند که در روزنامه های آن موقع بازتاب وسیعی پیدا کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۰    
کتاب اسرار جنگ تحمیلی به روایت اسرای عراقی نوشته مرتضی سرهنگی را می خوانیم. این کتاب، نخستین بار در سال 1363 توسط انتشارات سروش منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۷    
مقاومت لبنان اعلام کرد پادگان و سایت نظامی رژیم صهیونیستی رامیا را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۴۰    
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود، از بین جوانان (مرد) مومن، متعهد و کارآمد دارای مدرک تحصیلی دیپلم در رشته های نظری، فنی حرفه ای و کار و دانش ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۱۱    
رئیس پلیس راهور گفت: افزایش مبلغ جرائم رانندگی تصویب شده است اما همچنان در انتظار ابلاغ دولت است و تا زمانی که دولت ابلاغ نکند، مبلغ جرائم مانند گذشته است و تغییری ندارد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۰۵    
بخش مهمی از فعالیت های جمعیت شیر و خورشید در دوران پر التهاب انقلاب بود. کارکنان شیر و خورشید سرخ درچند صد مرکزدرمانی در طول شبانه روز زخمی ها و مصدومان انقلاب را مداوا و پرستاری می کردند و آمبولانس ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۵    
گزارش های مراکز آماری داخلی و خارجی از جمله مرکز آمار ایران و بانک جهانی از رشد 10میلیون نفری شمار فقرا در کشور در دهه 90 به دلیل اتخاذ سیاست ها و اقدامات غلط اقتصادی از سوی دولتمردان وقت حکایت دارد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
پژوهشگر تاریخ و استاد دانشگاه، جدا شدن بحرین را در راستای اعمال و انجام تمام دستورات کشورهای غربی به وسیله رژیم پهلوی عنوان کرد و گفت: به دستور انگلستان بحرین را در سینی طلایی تقدیم کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۰    
در این کلیپ شما داستان جدایی بحرین از ایران به روایت سر دنیس رایت سفیر بریتانیا در ایران را گوش می دهید.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۲    
حدادعادل زبان فارسی یکی از ارکان هویت ملی ایرانیان دانست و تصرح کرد: تا وقتی ایران بوده، زبان فارسی نیز بوده و تا وقتی زبان فارسی باشد، ایران هم خواهد بود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۰    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 21 استان از جمله تهران به مردم توصیه کرد از سفرهای بین شهری و اتراق در بستر رودخانه ها خودداری کنند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۰    
کتاب مرد ابدی روایتی مستند از زندگی شهید حسن طهرانی مقدم به قلم معصومه سپهری برای اولین بار در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۵    
آیت الله رئیسی در دومین سفر به استان قم در دیدار با مراجع تقلید به تشریح برنامه ها و اقدامات دولت در دو سال و نیم گذشته در مواجهه با مشکلات و دشواری های اداره کشور پرداخت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۶    
حجاب و پوشش به عنوان یک فریضه دینی که در مبانی قرآن و روایات جایگاه ویژه ای دارد، پرتوی از آفرینش الهی است که فلسفه وجودی آن حفظ مقام و ساحت زن و مرد و زمینه ساز رشد و کمال تا رسیدن به مراتب بالای ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۷    
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: بر اساس یک نظرسنجی، نسل زیر 25 سال معتقد به ضرورت توقف جنگ بودند و جمع بندی این نظرسنجی نشان داد که نسل جوان آمریکایی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۱    
در سومین روز از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی میزبان رونمایی از آثار جدید مرحوم آیت الله مصباح یزدی(ره) بود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۵    
بانک مرکزی اعلام کرد: رئیس کل بانک مرکزی به دنبال انتشار غیرقانونی اطلاعات مالی موسسه مصاف در فضای مجازی، ضمن تاکید بر خلاف قانون بودن این اقدام نادرست از سوی هر فرد و جریانی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۵    
نشست هم عهدی ادبا با محوریت اقتدار و مظلومیت مردم فسلطین در نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۶    
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت تلاش دارد نیازهای جمعیت هلال احمر را تأمین کند چرا که هلال احمر در حوادث و شرایطی به کمک مردم می آید که تقریباً جایگزینی برای آن وجود ندارد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۰    
یک مسئول ارشد حماس با بیان اینکه صهیونیست ها و شخص نتانیاهو مذاکرات آتش بس و تبادل اسرا را به بن بست کشاندند تاکید کرد درحال حاضر هیچ مذاکره ای انجام نمی شود و حماس تحت تاثیر هیچ گونه فشار سیاسی و ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۰    
نیکزاد از تلاش برای تشکیل یک فراکسیون اقتصادی جدید در مجلس دوازدهم با نام جهش تولید با مشارکت مردم خبر دارد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۷    
وزیر کشور در جمع خبرنگاران، گفت: انتخابات در اوج امنیت، دقت، سلامت و با مشارکت بسیار خوب و رقابت جدی در میدان برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۲    
نتایج آزمون متمرکز مدارس و مراکز فقهی حوزه علمیه قم (سال تحصیلی 1404-1403) که در تاریخ 13 اردیبهشت ماه 1403 برگزار شد، اعلام شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۲    
رئیس یک مرکز مطالعاتی برجسته صهیونیستی درباره قدرت نظامی حزب الله و آمادگی یگان ویژه رضوان آن برای ورود به فلسطین اشغالی هشدار داده و تاکید کرد که حزب الله یک ارتش کامل با صدها هزار موشک بوده و هر ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۷    
حجت الاسلام والمسلمین قمی به تأکید رهبر معظم انقلاب نسبت به تبدیل شدن مساجد به پایگاه قرآنی، اشاره و گفت: طلبه باید بتواند این امر مهم را عملی و فراهم سازد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۷    
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه گفت: چندین سند تازه با موضوعات نوشت افزار، بازی های رایانه ای و فناوری های نوین در حوزه صنایع فرهنگی منتشر می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۱    
اصفهان آیت الله طباطبایی نژاد هزینه کردن در مسیر اهل بیت(ع) را توفیق الهی دانست و گفت: آنچه که در این راه هزینه می شود برای انسان باقی می ماند و مابقی از بین می رود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۱    
حجت الاسلام غلامی گفت: حضرت معصومه الگویی ماندگار برای دختران ایران اسلامی است و ایشان ولایتمداری و فعالیت موثر در جوابگویی به شبهات زمانه خود بود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۱    
دبیر چهارمین جشنواره ملی جهادگران گفت: 11 کارگاه آموزشی در موضوعات مختلف هنری، ادبی و تخصصی برای فعالین جهادی و منتخبین بخش های استانی و قشری، در رویداد دو روزه چهارمین جشنواره ملی جهادگران برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۰    
دوره آموزشی فرقه شناسی و نقد مدعیان دروغین ویژه طلاب جامعة الزهرا(س) به صورت غیرحضوری برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۷    
سفر دو روزه رییس دولت سیزدهم طی روز های بیستم و بیستم و یکم اردیبهشت ماه 1403، به شهر مقدس قم، با استقبال گرم و صمیمانه اقشار مختلف مردم، علما و روحانیت از ایشان همراه بود ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۱    
مسعود رجوی متولد 1327 و چهارمین فرزند خانواده رجوی در سال 1350 از دانشکده حقوق دانشگاه تهران موفق به اخذ لیسانس حقوق سیاسی شده است و به سبب فارغ التحصیلی زبان انگلیسی از کلاس های انجمن ایران و آمریکا ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۰    
کتاب حکمت متعالیه و استدلال های کلامی اثر لیلا بانشی و سید احمد فاضلی منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۷    
حجت الاسلام صبور با تاکید بر اینکه نهاد های فرهنگی باید در مورد حجاب و عفاف هم اندیشی و تصمیم گیری کنند، ابراز کرد: لازم است از 32 دستگاهی که متولی بحث حجاب بودند مطالبه گری شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۲    
جمعی از مسؤلان جامعه المصطفی لبنان ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی تفاهم نامه ای پیرامون همکاری های علمی با این نهاد علمی و فرهنگی امضا کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۰    
داداشی گفت: اجرای نمایش های رادیویی خاطرات گروه های جهادی کار اصلی و متفاوت این گروه جهادی برای ترویج گفتمان جهادی بین مردم است که در رویداد جشنواره ملی جهادگران نیز 4 رادیو تئاتر اجرا می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۷    
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه بانوان و دختران در زمین دشمن بازی نکنند، گفت: فرهنگ غربی تلاش دارد تا جایگاه والای بانوان در فرهنگ اسلامی را تخریب کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۷    
تیم ملی فوتبال جوانان ایران با حضور در حوزه اخذ رأی مصلی امام خمینی رحمه الله علیه در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۵    
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: گر چه دشمن می داند که نمی تواند جلوی حرکت پرشتاب ایران اسلامی را سد کند، اما به عملیات روانی و شبهه افکنی نسبت به باور ها و ارزش های دینی نزد جوانان و اختلاف افکنی در جامعه ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۲    
اصفهان -شانزدهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو با آیبن افتتاحیه و حضور مدیرکل اداره نذورات آستان قدس رضوی در دبیرستان ماندگار امام خمینی(ره) کاشان آغاز به کار کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۲    
اسماعیل زاده گفت: مراکز مختلف فرهنگی، اجتماعی، صنعتی و درمانی در بیش از 2 هزار منطقه جغرافیایی ایران و 18 کشور در دهه کرامت میزبان کاروان های زیر سایه خورشید است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۲    
اصفهان - ابوالشهید بهمنی خیّر 92 ساله کاشانی خدمتگزار بیماران و محرومان از مردم برای مردم زیر سایه خورشید توسط مدیر کل اداره نذورات آستان قدس رضوی تقدیر شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۲    
کرمانشاه با انتخاب عبدالرضا مصری و فضل الله رنجبر عملا پرونده انتخابات دوره دوازدهم در کرمانشاه بسته شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۰    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون مرحوم والدشان انس عجیبی با کتاب و کتابخوانی دارند و اشراف و اطلاعات شان در این حوزه متخصصان امر را به تعجب واداشته است. رسانه KHAMENEI ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۵    
رئیس جمهور ایجاد عدالت فرهنگی و از جمله دسترسی همگانی به کتاب بر اساس سند آمایش سرزمینی را از محورهای سیاست های فرهنگی دولت عنوان کرد و گفت ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۲    
آیت الله مروی با تاکید بر خواندن قوی دروس حوزه، بیان کرد: تمام تاثیر شهید مطهری(ره) در دانشگاه ها، جامعه و... به خاطر خوب خواندن دروس حوزه بود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۱۵    
آیت الله اعرافی از جمعیت هلال احمر و همچنین خیل عظیم جوانان که با روحیه جهادی و بسیجی با هلال احمر همراهی می کنند، تشکر و قدردانی کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۱۲    
اصفهان – حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: یکی از ابعاد شخصیت حضرت معصومه(س) ظلم ستیزی است و اسلام نیز دینی ظلم ستیز بوده و با ظلم و ظالم مبارزه می کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۶    
بر اساس اعلام ستاد انتخابات لرستان، هادی هاشمی نیا و رضا سپهوند منتخبین حوزه خرم آباد و چگنی اعلام شدند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۰    
امام جمعه پاکدشت گفت: دختران ایران پرچم داران تمدن ایران اسلامی هستند و دشمن برای از بین بردن این جایگاه سرمایه گذاری فراوانی کرده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۵۱    
اسامیِ نهاییِ نامزدهای منتخبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر توسط ستاد انتخابات اعلام شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۲:۰۶    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور نتایج اولیهٔ مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.