دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۴:۲۴Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزاروز 7 بهمن 1396 - rouzarouz.ir

روزاروز 30 دی 1396 روزاروز 16 اسفند 1396 روزاروز 1 بهمن 1396 روزاروز 2 بهمن 1396 روزاروز 3 بهمن 1396 روزاروز 4 بهمن 1396 روزاروز 5 بهمن 1396 روزاروز 6 بهمن 1396 روزاروز 7 بهمن 1396 روزاروز 8 بهمن 1396 روزاروز 9 بهمن 1396 روزاروز 10 بهمن 1396 روزاروز 11 بهمن 1396 روزاروز 12 بهمن 1396 روزاروز 13 بهمن 1396 روزاروز 14 بهمن 1396 روزاروز 15 بهمن 1396 روزاروز 16 بهمن 1396 روزاروز 17 بهمن 1396 روزاروز 18 بهمن 1396 روزاروز 19 بهمن 1396 روزاروز 20 بهمن 1396 روزاروز 21 بهمن 1396 روزاروز 22 بهمن 1396 روزاروز 23 بهمن 1396 روزاروز 24 بهمن 1396 روزاروز 25 بهمن 1396 روزاروز 26 بهمن 1396 روزاروز 27 بهمن 1396 روزاروز 28 بهمن 1396 روزاروز 29 بهمن 1396 روزاروز 30 بهمن 1396 
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۸:۳۸    
سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز پیش ثبت نام سفر به عتبات عالیات در اولین روز دهه مبارک فجر در سراسر کشور خبر داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۶:۴۳    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، افزودن فیبرهای رژیمی به وعده غذایی روزانه نظیر نخودفرنگی، کلم بروکلی، شاتوت، تمشک، نارگیل و انجیر از احتمال چاقی می کاهد. ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۶:۳۳    
فقط غذاها و نوشیدنی های تیره رنگ نیستند که می توانند دندان ها را زرد کنند، بلکه به گفته ی کارشناسان هر غذایی که می تواند یک تی شرت سفیدرنگ را لک کند، می تواند دندان های شما را هم لک کند. ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۵:۵۹    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: احراز هویت در معاملات ملکی با کارت هوشمند ملی و با استفاده از اثر انگشت تعبیه شده در این کارت انجام می شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۳:۳۹    
فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی با بیان اینکه علت اجازه ندادن به تردد اتوبوس ها در راه نماندن خودروهای عازم از آذربایجان شرقی است گفت ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۳:۳۹    
بر اساس اعلام راهداری، برف 12 جاده کشور را مسدود کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۳:۳۹    
بر اثر بارش برف در سطح شهرهای کشور و سرمای شدید، مدارس فردا صبح تعطیل اعلام شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۳:۲۹    
رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان های تهران اعلام کرد: مدارس همه مقاطع شهرستان های تهران فردا یکشنبه هشتم بهمن ماه در نوبت صبح تعطیل است. منبع: روزنامه همشهری
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۲:۳۹    
در حالی که جایگاه زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید به دلیل نتایج ضعیف هفته های گذشته این تیم تضعیف شده بود، اما شاگردان وی با شکست 4 بر یک والنسیا در خارج از خانه بار دیگر جایگاهش را تثبیت کردند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۲:۳۴    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: با توجه به بارش برف و باران در مناطق مختلف پایتخت به ویژه مناطق شمالی ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۲:۲۹    
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد: تحریم های آمریکا به صنایع روسیه خسارت وارد نمی کند و فرصت بیشتری را برای توسعه و پیشرفت روس ها را فراهم می کند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۲:۲۴    
فرمانده نیروی زمینی سپاه به بیان جزئیاتی از درگیری های رزمندگان قرارگاه نجف این نیرو با یک تیم تروریستی گروهک تکفیری داعش در غرب کشور پرداخت.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۹    
در این روزها شاخص بازار سهام علیرغم رشد تا کانال 99 هزار واحدی با احتیاط بیشتری حرکت می کند، به طوری که نماگر اصلی بازار امروز برخلاف روزهای پایانی هفته گذشته روند کاهشی را از سر گرفت ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۸:۴۴    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه زور کسی در کشور به مافیای خودروسازی نمی رسد، گفت: خودروهایی تولید می شود که مصرف سوخت بالاتر از استاندارد و سوختی پایین تر از استاندارد دارند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۸:۳۴    
پس از گفت وگوی تلفنی سخنگوی دفتر ریاست جمهوری ترکیه با مشاور امنیت ملی آمریکا منابع ترکیه ای تایید کردند که واشنگتن ارسال سلاح برای شبه نظامیان کرد را متوقف می کند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۸:۲۹    
متوسط قیمت هر متر خانه در تهران به حدود پنج میلیون و 240 هزار تومان رسیده است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۷:۳۹    
وزیر بهداشت تاکید کرد: نمی توان گفت سونامی شیوع سرطان در دنیا از جمله در ایران وجود دارد، اما این موضوع به معنی آن نیست که در آینده با این مشکل روبرو نمی شویم، بلکه باید از الان هوشیار باشیم.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۷:۳۹    
در سومین هفته از جمعه خشم شهرهای مختلف کرانه غربی امروز (جمعه) صحنه تظاهرات و درگیری های شدید فلسطینیان با اشغالگران رژیم صهیونیستی در اعتراض به تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در اعلام شهر قدس ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۷:۲۹    
سومین جلسه کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور بررسی انطباق لایحه بودجه سال 97 با سیاست های کلی نظام به ریاست محسن رضایی، دبیر مجمع برگزار شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۷:۱۹    
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت اعلام کرد که مصرف تریاک، قلیان، بهداشت پایین دهان و نوشیدن چای داغ جزو عوامل خطر اختصاصی ایران در زمینه ابتلا به سرطان هستند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۷:۱۹    
در حالی که مقام های آمریکایی قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل درباره قدس را محکوم می کنند، ترامپ موافقت شورای امنیت با تحریم علیه کره شمالی را نشانه صلح خواهی جهانیان دانست.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۷:۱۴    
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از پایان فرصت ثبت نام در چهل و پنجمین دوره آزمون دستیاری تا پایان امروز خبرداد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۷:۰۴    
لیلی رشیدی و حمید پورآذری میزبان و مدیر بخش خارج از صحنه (آف استیج) جشنواره ی تئاتر فجر، متنی را منتشر کردند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۶:۵۹    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: کاهش دما تا روز دوشنبه (9 بهمن ماه) و ماندگاری هوای سرد تا روز چهارشنبه ( 11بهمن) در کشور پیش بینی می شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۶:۵۹    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با بیان این که آمریکایی ها می خواهند با تشویق بعضی از عوامل در منطقه، سوریه را تجزیه کنند ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۶:۴۹    
وزیر خارجه ترکیه از آمریکا خواست فورا از منبج سوریه عقب نشینی کند.وی گفت که منطقه عفرین در سوریه را پس از پاکسازی از تروریستها در عملیات شاخه زیتون به صاحبان اصلی اش تحویل می دهیم.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۶:۳۴    
کارخانه فولاد نی ریز به عنوان چهارمین واحد فولادی استانی کشور روز شنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به بهره برداری رسید تا بدین ترتیب ایران در صدر تولیدکنندگان آهن اسفنجی در جهان قرار ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۶:۲۴    
روابط عمومی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از درگیری های رزمندگان این قرار گاه با یک تیم تروریستی گروهک تکفیری داعش در کشور خبر داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۳۹    
جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز برای بررسی وضعیت دستگاه های خدمت رسان به منظور مقابله با بحران احتمالی ناشی از موج سرمای پیش رو امروز شنبه هفتم بهمن تشکیل جلسه داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۹    
گزارشی که به تازگی "عادل آذر" از مغایرت های بودجه 1395 در قالب گزارش تفریغ بودجه به مجلس برد، با واکنش های بعضا تندی از سوی دولتمردان همراه بود ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۹    
وکیل مدافع بابک زنجانی نسبت به رسانه ای شدن موضوع حضور شرکای خارجی بابک زنجانی در ایران برای انجام مذاکرات از سوی مسئولان وزارت نفت انتقاد کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۹    
شورای شهر همدان بعد از تخریب محله کبابیان با فشار رسانه ها، از مردم عذرخواهی کرد و شهردار قول احیای این بافت تاریخی به عنوان سالم ترین بافت تاریخی همدان را داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۴    
وزیر ارتباطات با بیان اینکه از فیلترشکن برای ورود به شبکه های ارتباطی مانند توئیتر استفاده نمی کند گفت ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۳:۴۵    
حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور ویژه سیاسی روز شنبه با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه دیدار کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۳:۴۵    
ناتالی گوله، سناتور فرانسوی سفر رئیس جمهوری فرانسه به ایران را سفری تعیین کننده توصیف کرد. سناتور فرانسوی و رئیس اسبق گروه دوستی فرانسه-کشورهای خلیج فارس در مقاله ای در هافینگتون پست نوشت ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۳:۴۰    
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به نشست اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا تاکید کردند که جوان دانشجو باید خود را آماده تحولات و انتظارات زمان کنونی کند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۳:۲۵    
نرخ سکه و دلار در بازار امروز به روند نزولی هفته قبل ادامه داد، به طوری که هر دلار آمریکا 18 تومان و سکه تمام 34 هزار تومان کاهش یافت.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۳:۲۵    
افزایش جمعیت و توسعه کشاورزی بدون وجود الگوی کشت دلایلی است که اقدام به برداشت بی رویه آب های زیر زمینی شده است از این رو محققان سازمان زمین شناسی با تاکید بر اینکه بسیاری از دشت های کشور با مساله ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۵۵    
وزیر اطلاعات گفت: جذب حداکثری مردم به نظام جمهوری اسلامی به عنوان تاکید موکد رهبر معظم انقلاب وظیفه مهم و نخست مسئولان نظام است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۰    
برنامه نرم افزاری(اپلیکیشن) دولت همراه با ارسال #4* بر روی گوشی های هوشمند تلفن همراه قابل نصب است و مردم می توانند با نصب این نرم افزار تعدادی از خدمات عمومی دولتی را بدون نیاز به حضور در دستگاه های ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۵    
وزیر نفت با بیان اینکه در ارتباط با اختلاس اخیر چند نفر را برکنار کردم،گفت: ابزاری برای شناسایی مدیران دو تابعیتی در اختیار ندارم،اما اگر قوه قضائیه کسانی رامعرفی کند، آنها را برکنار می کنم.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۵    
جهانگیری گفت: این دولت، دولتی است که نسل جوان آن را به سرکار آورد بنابر این بیشترین تلاش را برای جوانان انجام داده است اما برخی چون کوچک هستند ایران را کوچک می دانند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۵    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد سفیران چند کشور در این سازمان را برای بازدید از آنچه به ادعای وی بقایای موشک های مورد استفاده ایران علیه ریاض است، به واشنگتن دعوت کرده است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی ها به دنبال تقویت کردها علیه ترکیه هستند و ترکیه نیز به دنبال این است که برنامه آمریکا را به هم بزند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۵    
مذاکرات فشرده طرف های سوری در وین جمعه شب درحالی با تاکید 'استفان دی میستورا' نماینده سازمان ملل بر لزوم پیگیری فرایند ژنو و اجرای قطعنامه 2254 به پایان رسید که او گفت آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل ...