یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۲۸Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزاروز 15 بهمن 1396 - rouzarouz.ir

روزاروز 30 دی 1396 روزاروز 16 اسفند 1396 روزاروز 1 بهمن 1396 روزاروز 2 بهمن 1396 روزاروز 3 بهمن 1396 روزاروز 4 بهمن 1396 روزاروز 5 بهمن 1396 روزاروز 6 بهمن 1396 روزاروز 7 بهمن 1396 روزاروز 8 بهمن 1396 روزاروز 9 بهمن 1396 روزاروز 10 بهمن 1396 روزاروز 11 بهمن 1396 روزاروز 12 بهمن 1396 روزاروز 13 بهمن 1396 روزاروز 14 بهمن 1396 روزاروز 15 بهمن 1396 روزاروز 16 بهمن 1396 روزاروز 17 بهمن 1396 روزاروز 18 بهمن 1396 روزاروز 19 بهمن 1396 روزاروز 20 بهمن 1396 روزاروز 21 بهمن 1396 روزاروز 22 بهمن 1396 روزاروز 23 بهمن 1396 روزاروز 24 بهمن 1396 روزاروز 25 بهمن 1396 روزاروز 26 بهمن 1396 روزاروز 27 بهمن 1396 روزاروز 28 بهمن 1396 روزاروز 29 بهمن 1396 روزاروز 30 بهمن 1396 
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۱:۵۹    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق پایتخت طی امروز در شرایط ناسالم برای همه اقشار جامعه است و انتظار می رود تا فردا شرایط کیفیت هوای بیشتر ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۵۹    
سرمربی ذوب آهن درباره آشتیش با مهدی رحمتی واکنش جالبی داشت.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۵۴    
سفیر روسیه در پاکستان تایید کرد که توپ های فوتبال جام جهانی 2018 در کشور پاکستان تولید می شوند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۳۹    
مهاجم رئال مادرید در این فصل عملکرد ضعیفی داشته است و زین الدین زیدان نمی داند چگونه از ستاره تیمش بهره ببرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۳۴    
بازیکن مراکشی رئال بتیس با آسیب دیدگی شدید مواجه شد و جام جهانی را از دست داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۴۹    
مدیر کل روابط عمومی قوه قضاییه گفت: حضور رئیس دستگاه قضایی در بیمارستان برای انجام بررسی های دوره ای پزشکی است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۱۹    
مسئول روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: عناصر وابسته به گروه معاند ' ری استارت ' با هوشیاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان محلات دستگیر شدند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۲۴    
زیگمار گابریل وزیر امور خارجه آلمان روز یکشنبه با محکوم کردن برنامه دولت آمریکا برای تقویت توان هسته ای آن کشور ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۰:۴۹    
مرتضی اشراقی نوه امام(ره) در پیامی از مردم خواست که با حفظ آرامش و با درک و بصیرت واقعی وحدت همیشگی را به رخ معاندان و مخالفان نظام و مردم ایران بکشند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۰:۰۴    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: برای تامین مالی خرید هواپیماهای نو بخشی از دو خط اعتباری شرکت های ایتالیایی و فرانسوی به ایران ایر اختصاص یافته است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۵۹    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پس از بازدید هیات نمایندگان از زندان اوین در کانال تلگرامی خود در یادداشتی به بررسی ابعاد مرگ سینا قنبری پرداخته است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۴۹    
مهران مدیری با حضور در برنامه هفت از حاشیه های مربوط به حضورش به عنوان مجری هفت، شایعات دستمزدهای میلیاردی اش، علت باز بودن فضای نقد در تلویزیون برای او و همچنین زمان پایان ساخت دورهمی سخن گفت.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۴۴    
وزیر بهداشت گفت: وزارت بهداشت در حد توان محدود خود به حوزه پژوهش کمک کرده اما نگاه به پژوهش و رشد علمی در کشور، در حد انتظار نیست.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۳۹    
هیأت داوران سی و ششمین جشنواره فیلم فجر کار خود را از 12 بهمن آغاز کرده و نامزدها 24 ساعت قبل از اختتامیه معرفی خواهند شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۳۴    
دادستان تهران، از صدور حکم برای فردی که با 9 بار ملاقات با مأمور اطلاعاتی آمریکا اطلاعات کشور از جمله در زمینه تحریم ها و افشای امور هسته ای به کشورهای دیگر انتقال داده بود، خبر داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۲۴    
جنگنده های ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش به سرکردگی آمریکا در جنایتی جدید و هولناک در حومه دیرالزور 38 غیرنظامی از جمله 20 زن و کودک را به خاک و خون کشیدند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۱۹    
در پایان هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتبال، تیم ذوب آهن خودش را به رده دوم جدول رده بندی رساند، اما استقلال در رده ششم باقی ماند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره مباحث اخیر مطرح شده در مورد قطع سرویس USSD در کشور تاکید کرد که اگر اپراتورها نتوانند از عهده تضمین امنیت بسترهای USSD بربیایند ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۴    
عوامل فیلم سینمایی مصادره امشب در سینما آزادی حاضر می شوند. این فیلم کمدی در دو روز اول جشنواره بیشترین سانس فوق العاده را به خود اختصاص داده است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۸:۱۹    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: چندین هزار قاضی پاک و پاک دست داریم و اگر چنان چه قاضی یا کارمندی تخلف کند به خصوص اگر فساد مالی باشد ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۸:۱۴    
مسعود آب پرور معتقد است به جای تعیین پوشش برای شرکت کنندگان در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر، بهتر است با اعمال تمهیداتی از سوی تلویزیون، امکان پخش این مراسم را فراهم کنیم.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۸:۰۹    
بابک رادمنش درباره اینکه شنیده می شود سامی یوسف برای حضور در ایران شرط هایی مانند سفر با هواپیمای اختصاصی دارد، گفت: او آرزوی اجرا در ایران را دارد؛ شرط او آرزویش است. سامی خیلی خاکی است ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۴۴    
سرمربی پرسپولیس گفت: کمیته اخلاق وقت نحوه ورود دو بازیکن اوکراینی به تیم را از من جویا شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۴۴    
رئیس شورای ورزش عربستان تاکید کرد که حضور زنان در ورزشگاه ها مختص به شهر خاصی نیست و آنها در هر شهری می توانند به ورزشگاه بروند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۳۹    
استقلال با حساب 2 بر یک مغلوب ذوب آهن شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از باخت تیمش در اصفهان گفت: حریف امروز ما فقط بازی بلند انجام می داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۹    
رئیس کنفدراسیون احزاب آسیایی با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۹    
نمایندگان مجلس تصمیم گیری درباره نحوه افزایش قیمت آب، برق و گاز را به کمیسیون تلفیق واگذار کردند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۴    
نماینده مردم اصفهان گفت: در مقطعی بسر می بریم که ثبات انقلاب و امنیت نظام و تمامیت ارضی ما منوط به نگاه واقع گرایانه به مسایل جامعه و حل معضلات اقشار مختلف مردم است ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۴    
احمد توکلی گفت: ما در جناح های سیاسی موجود نسبت هم رحم و تحمل کمی داریم و باید نگاهمان را عوض کنیم و یک بازنگری داشته باشیم.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۴    
معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: با راه اندازی سامانه سنام از ثبت اسناد جعلی جلوگیری شده و نظارت بر کار دفاتر اسناد و ترجمه رسمی به روز می شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۴    
عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: امروز در جوامع سنتی بین زن و مرد تفاوت وجود دارد و دیواری ضخیم کشیده شده است که بخش عمده ای از حقوق و اختیارات جامعه را به مردان می دهند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۰۴    
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی خبر داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۰۴    
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز از ادامه پرداخت هزینه های تحصیلی فرزندان زندانیان خبر داد و گفت: با توجه به سیاست های انجمن و تعهدی که در زمینه آموزش فرزندان زندانیان و ادامه تحصیل فرزندان آنان و ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۵۴    
فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های دشمنان علیه انقلاب اسلامی، در مراسم 22 بهمن امسال شاهد حضور منسجم تر و گسترده تر مردم خواهیم بود تا جواب محکمی به آنها بدهند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۵۴    
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصمیم اخیر رئیس قوه قضائیه مبنی بر معرفی قضات متخلف را به جا و خوب ارزیابی کرد و گفت که این تصمیم منجر به افزایش اعتماد عمومی به دستگاه قضایی خواهد شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۵۴    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه خدشه ای به گزارش دیوان محاسبات در مورد تفریغ بودجه 95 وارد نیست گفت که بهتر بود نظرات دولت نیز در این گزارش اخذ می شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۴۹    
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 97 گفت که طبق مصوبه جدید مجلس در مورد مالیات پلکانی، حقوق های تا 8 میلیون تومان مالیات کمتری نسبت به سال گذشته می پردازند و نرخ مالیات حقوق بالای 20 میلیون تومان از 10 ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۴۹    
محققان دریافتند که جایگزین کردن نشستن با ایستادن، تا 6 ساعت در روز می تواند به کاهش وزن کمک کند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۴۹    
وزیر نفت با بیان اینکه مذاکرات برای توسعه میادین با شرکت های داخلی و خارجی ادامه دارد،گفت:جرات نمی کنیم اسم قراردادی که نزدیک به نتیجه گیری است را اعلام کنیم زیرا می ترسیم کاری کنند که امضا نشود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۹    
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر ارائه آخرین آمار از قضات متخلف با اشاره به تاکید رییس قوه قضاییه بر معرفی اسامی و عکس قضات متخلف ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۰۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به اظهارات اخیر رییس سازمان پدافند غیرعامل در رابطه با سهم بالای تلگرام از پهنای باند ایران واکنش نشان داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۰۹    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تشریح جزییات طرح ترافیک جدید و گروه های معاف از پرداخت عوارض، درباره نحوه تردد ساکنان محدوده طرح، تکلیف خودروهای پلاک شهرستان ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۵۴    
شهردار تهران درباره لایحه بودجه سال 97 گفت: بودجه در چارچوب برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران نوشته شده و فرصت اندکی برای تغییر سیاست ها داشتیم.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۴    
وزیر آموزش و پرورش گفت: از 100 هزار مدرسه 30 هزار مدرسه توسط خیرین ساخته شده است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۳۴    
عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: متاسفانه در لایحه بودجه سال 97 شهرداری تهران سهم حوزه مدیریتی فرهنگی و اجتماعی به شش درصد کاهش یافته است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۵۴    
رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر نماینده نوشهر که انتقاداتی نسبت به دریافت مالیات از اعضای هیات علمی مطرح کرده بود ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۳۹    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح در گفت وگوی تلفنی با وزیر دفاع افغانستان گفت: آمریکا تلاش دارد داعش را از مهلکه سوریه و عراق خارج کند و به افغانستان انتقال دهد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۳۹    
جاش کمبل مامور ویژه نظارت پلیس فدرال آمریکا (FBI) به دلیل آنچه که حملات بی وقفه منتقدانی همچون دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و جمهوری خواهان کنگره به این نهاد برای کسب اهداف سیاسی عنوان کرد ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۳۹    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بخشنامه ای به معاونان و مدیران کل ستادی و استانی این سازمان، بر ضرورت بازدید دوره ای برای هر سال حداقل دو بار از پروژه ها و برنامه های توسعه ای که مجوز فعالیت دریافت ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۲۹    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان موفق شدند بزرگترین محموله وارداتی مواد مخدر طی سال های اخیر را کشف کنند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۲۹    
رییس جمهوری با تاکید بر این که قدرت ملی برای جنگ نیست برای صلح است، گفت: قدرت را باید برای بازدارندگی و صلح عزتمندانه داشته باشیم و همواره آماده باشیم تهدیدات را سر مردم دفع کنیم ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۱۴    
وزیر نفت با بیان اینکه ایران خط لوله صادرات گاز را به مرز پاکستان رسانده اما پاکستان اقدامی نکرده است، افزود: از نظر وزارت نفت به دلیل این کوتاهی، باید وارد دعوای حقوقی شویم.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۰۴    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با حضور در موزه دفاع مقدس10مرکز فرهنگی را در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس کرمانشاه ...