چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۱۰:۲۸Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزاروز 16 بهمن 1396 - rouzarouz.ir

روزاروز 30 دی 1396 روزاروز 16 اسفند 1396 روزاروز 1 بهمن 1396 روزاروز 2 بهمن 1396 روزاروز 3 بهمن 1396 روزاروز 4 بهمن 1396 روزاروز 5 بهمن 1396 روزاروز 6 بهمن 1396 روزاروز 7 بهمن 1396 روزاروز 8 بهمن 1396 روزاروز 9 بهمن 1396 روزاروز 10 بهمن 1396 روزاروز 11 بهمن 1396 روزاروز 12 بهمن 1396 روزاروز 13 بهمن 1396 روزاروز 14 بهمن 1396 روزاروز 15 بهمن 1396 روزاروز 16 بهمن 1396 روزاروز 17 بهمن 1396 روزاروز 18 بهمن 1396 روزاروز 19 بهمن 1396 روزاروز 20 بهمن 1396 روزاروز 21 بهمن 1396 روزاروز 22 بهمن 1396 روزاروز 23 بهمن 1396 روزاروز 24 بهمن 1396 روزاروز 25 بهمن 1396 روزاروز 26 بهمن 1396 روزاروز 27 بهمن 1396 روزاروز 28 بهمن 1396 روزاروز 29 بهمن 1396 روزاروز 30 بهمن 1396 
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۷    
کاریکاتور
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۱۴    
جناحی صحبت کردن، حرف بی ربط و بی مورد زدن، به شعار پرداختن، توهین و جسارت کردن و غیبت کردن حرام است، این چه نمازی است که در آن شرکت کنم و فحش دادن به یک مسلمان را بشونم؟ آقایی که در نماز جمعه مومنی ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۹    
رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک وزارت کشور اعلام کرد: به زودی دریافت کپی شناسنامه و کارت ملی در ارایه خدمات دولتی در کشور حذف می شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۱۹    
استاندار تهران با اشاره به جزییات حادثه امروز در محدوده نهاد ریاست جمهوری گفت: باید صبر کنیم وضعیت فرد مورد نظر بهتر شود و روند بازپرسی از وی انجام گیرد تا جزییات حادثه مشخص شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۰۹    
بنابر مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوای استان تهران تمام مقاطع تحصیلی استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه به دلیل آلودگی بیش از حالت استاندارد هوا ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۰۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: عیدی با حقوق بهمن پرداخت می شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۳۹    
جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور اعضا و دستگاه های مربوطه برگزار و تاکید شد که باید بین مطالبات اقتصادی مردم با اغتشاشاتی که منشا خارجی دارد، تفکیک قائل شویم.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۰۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: 1246 شهر تحت پوشش نسل سوم و چهارم موبایل قرار گرفت تا مردم عادلانه از خدمات استفاده کنند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۵۹    
رئیس جمهور با بیان اینکه نه تنها رژیم شاه، بلکه همه قدرتها در برابر خواست مردم ایستاده بودند، گفت: بدخواهان، هنوز هم در صدد انتقام از ملت ایران هستند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۵۴    
در پی تداوم آلودگی هوای پایتخت، مدارس تهران فردا سه شنبه 17 بهمن ماه تعطیل است و طرح زوج و فرد از درب منزل اجرا می شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۳۹    
سامانه پایش اطلاعات کشور پاک در راستای شفافیت اطلاعاتی و ارایه تصویر واقع گرایانه از عملکرد دستگاه های دولتی با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور رونمایی شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۳۴    
روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که این فدراسیون تاکنون هیچ شکایتی از علی کریمی نکرده است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۹    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.1 ریشتر ساعتی پیش هجدک راور را لرزاند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۳۴    
مامه بابا تیام مهاجمی که مد نظر استقلال است، امشب (دوشنبه) به تهران می رسد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۱۴    
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور اعلام کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی با افراد تخریب گر با اقتدار و قاطع مقابله کردند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۵۹    
نباید خود را از مردم جدا کرد؛ وضعیت معیشتی مردم بسیار بد است البته من وارد این حوزه نمی شوم چون کاری از دستم برنمی آید اما زمانی که غذا می خورم ناراحتم که چرا ما دستمانم به دهانمان می رسد ولی برخی ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۴۹    
آتش سوزی هتلی در شهر نجف جان دو زائر ایرانی استان مرکزی را گرفت و یک نفر هم در بیمارستان بستری شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۴۹    
دادستان مشهد گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در مورد آن هایی که وابستگی سازمانی و تشکیلاتی با معاندین ندارند، ارفاق شود، عده ای از افراد مورد مساعدت قرار گرفته و آزاد شدند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۱۹    
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه انتظار شورا از بودجه شهرداری بیشتر بود، گفت: می توان هزینه ها را بیشتر کاهش داد و انضباط مالی موسسات وابسته به شهرداری را افزایش داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۱۹    
وکیل جمعی از کارگران پرونده تامین اجتماعی با بیان اینکه محاکمه و محکومیت قضایی مرتضوی یک طرف قضیه است، گفت: اموال کلانی که به برخی وزرا، معاونین رییس جمهور وقت ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۱۴    
فردی که با سلاح سرد تلاش کرد وارد نهاد ریاست جمهوری شود مورد اصابت نیروهای امنیتی قرار گرفت.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۰۹    
همزمان با دهه مبارک فجر خط تولید انبوه پهپاد تاکتیکی مهاجر 6 مجهز به بمب هوشمند نقطه زن قائم با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و فرمانده نیروی زمینی سپاه افتتاح شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۰۹    
شمخانی با بیان اینکه با سه موضوع شایعه، بایکوت و تحریف مواجه هستیم گفت: امنیت، اقتصاد و معیشت سه بال در کنار هم هستند که هر یک بدون دیگری معنایی ندارد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۷:۰۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با خطرناک خواندن سینمای گیشه بی اندیشه، می گوید: سینمای ما باید از ابتذال و سطحی نگری فاصله بگیرد ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۶:۵۹    
وزارت خارجه کره شمالی در پاسخ به سخنرانی سالانه ترامپ که در آن قول داد حداکثر فشارها را بر کره شمالی اعمال کند، بیانیه ای منتشر کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۶:۴۹    
رئیس فدراسیون فوتبال از قعطی شدن هفت بازی تیم ملی پیش از مسابقات جام جهانی خبر داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۶:۳۴    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد مصرف طولانی مدت روغن ماهی یا روغن آفتاب گردان خطر ابتلا به بیماری کبد چرب را افزایش می دهد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۶:۳۴    
رئیس سازمان جمعیت هلال احمر از کاهش40درصدی ذخایر انبارهای این سازمان خبر داد و گفت: قرار است تا 75 دستگاه آمبولانس به پایگاه های امداد و نجات کشور تا پایان سال تزریق شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۶:۲۹    
سخنگوی وزیر بهداشت درباره تعیین تکلیف تعرفه های پزشکی سال 97 توضیحاتی ارائه داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۶:۲۹    
معاون بهداشت وزیر بهداشت در نامه ای به استاندار تهران از وی خواست تا به دلیل تشدید معضل آلودگی هوا، علاوه بر تعطیلی کلیه مهدهای کودک، مقاطع تحصیلی ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۶:۱۹    
بیست و ششمین جلسه شورای معاونان دادسرای تهران، با حضور معاونان و سرپرستان نواحی دادسرای تهران، سرپرستان دوایر نظارت و دادیاران ناحیه 25 دادسرا به ریاست دادستان تهران برگزار شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۶:۱۹    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه اشتغال زنان باعث بیکاری آقایان نمی شود، گفت: شرع و قانون هم استقلال مالی را برای خانم ها به رسمیت شناخته است و هیچ کس نمی تواند این حق را از ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۶:۱۹    
کاروان نظامی ترکیه متشکل از تانک ها، خودروهای زرهی و کامیون ها صبح امروز (دوشنبه) از "کفرلوسین" وارد منطقه تلة العیس در شمال سوریه شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۴    
سخنگوی وزارت خارجه صبح امروز در نشست هفتگی خود تاکید کرد: ما هیچ اطلاعی از کارگروه اصلاح برجام نداریم و خبری را در این ارتباط اتحادیه اروپا به ما نداده است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۹    
رئیس پلیس تهران بزرگ تأکید کرد که پلیس هیچ برنامه ای برای برخورد با دراویش در تهران نداشته و ندارد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۵۹    
مصدومیت ملی پوش تکواندوی بانوان ایران برطرف شده است و در لیگ برتر حاضر می شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۵۹    
نمایندگان هیأت مدیره انجمن ورزشی نویسان جهت پیگیری طرح ترافیک خبرنگاران صبح امروز با محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران دیدار و گفت وگو کردند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۴۹    
صبح امروز (دوشنبه) مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل با حضور جامعه ورزش کشور، وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۴۴    
بازیکن بلغارستانی با استقلال قراردادش را امضا کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۳۴    
سامانه موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن صبح امروز (دوشنبه) یک موشک بالستیک کوتاه برد را به پایگاه نظامی ملک فیصل در خمیس مشیط در عسیر شلیک کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۲۴    
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد، تمامی اعضای کمیسیون قانون اساسی سوریه مشخص شده اند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۱۹    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور، فردا سه شنبه 17 بهمن ماه اعلام می شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۴    
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در دستورالعمل نظارت بر مدارس غیردولتی شاخص ها ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۴    
معاون نظارت شورای شهر تهران از تصویب افزایش 20 درصدی نرخ کرایه مترو برای سال آینده در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران خبر داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۴۹    
معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به فعالیت حدود 1500 خیریه و سازمان مردم نهاد در حوزه سلامت در کشور گفت: مشارکت مردم ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۳۹    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دانش آموزان دوره ابتدایی نیاز به کتاب های کمک آموزشی و تست و آزمون ندارند و خانواده ها باید به این موضوع دقت داشته باشند تاکید کرد ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۲۴    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بر اساس تصمیم شورای عالی آموزش و پرورش برگزاری آزمون های تستی در دوره ابتدایی ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۹    
رئیس جمهور، توسعه حمل و نقل عمومی و کنترل تردد انواع خودروها را عامل مهمی در بهبود محیط زیست دانست و با تاکید بر اینکه طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل گام بزرگ دولت برای بهبود محیط زیست است ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۰۴    
بهره برداری از دو طرح بزرگ صنعتی در هشتگرد با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی آغاز شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۵۴    
معاون پارلمانی سپاه از خریداری و نصب تجهیزات مورد نیاز برای بارور کردن ابرها بر روی هواپیما خبر داد و گفت که سپاه برخی از موادی که برای تزریق به ابرها جهت بارور کردن لازم است را خریداری کرده است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۵۴    
رئیس فراکسیون امید مجلس با اشاره به حوادث اخیر کشور، به تریبون داران و خطبای کشور توصیه هایی ارایه داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۴    
بورکینافاسو با 954.54 دلار گران ترین قیمت اینترنت را در جهان دارد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۴    
مشترکانی که تمایل ندارند از سرویس های ارزش افزوده ای که قبلا سفارش داده اند استفاده کنند، می توانند با مراجعه به پرتال شرکت مخابرات ایران، سرویس مورد نظر را لغو کنند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۹    
وزیر آموزش و پرورش از رهایی دانش آموزان ابتدایی از آماده شدن برای آزمون های تیزهوشان، نمونه دولتی و مدارس خاص خبر داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۲۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه سال آینده تصویب کردند: 60 درصد از سود واردات خودروها در سال های 95 و 96 به عنوان مالیات ویژه دریافت کنندگان خودرو اخذ و صرف حمایت از تولید و اشتغال شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۲۹    
همایش طرح های نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای، درون شهری و اشتغال زایی صبح امروز - دوشنبه - با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری آغاز به کار کرد.