شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۳۴Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزاروز 4 بهمن 1396 - rouzarouz.ir

روزاروز 30 دی 1396 روزاروز 16 اسفند 1396 روزاروز 1 بهمن 1396 روزاروز 2 بهمن 1396 روزاروز 3 بهمن 1396 روزاروز 4 بهمن 1396 روزاروز 5 بهمن 1396 روزاروز 6 بهمن 1396 روزاروز 7 بهمن 1396 روزاروز 8 بهمن 1396 روزاروز 9 بهمن 1396 روزاروز 10 بهمن 1396 روزاروز 11 بهمن 1396 روزاروز 12 بهمن 1396 روزاروز 13 بهمن 1396 روزاروز 14 بهمن 1396 روزاروز 15 بهمن 1396 روزاروز 16 بهمن 1396 روزاروز 17 بهمن 1396 روزاروز 18 بهمن 1396 روزاروز 19 بهمن 1396 روزاروز 20 بهمن 1396 روزاروز 21 بهمن 1396 روزاروز 22 بهمن 1396 روزاروز 23 بهمن 1396 روزاروز 24 بهمن 1396 روزاروز 25 بهمن 1396 روزاروز 26 بهمن 1396 روزاروز 27 بهمن 1396 روزاروز 28 بهمن 1396 روزاروز 29 بهمن 1396 روزاروز 30 بهمن 1396 
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرصت ثبت نام داوطلبان در آزمون سراسری سال 97 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، ساعت 24 فردا هشتم بهمن ماه پایان می یابد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۹:۴۵    
در سرماخوردگی مصرف غذاهای غلیظ مثل ماکارونی, الویه, پیتزا, پاستا, غذاهای نشاسته ای غلیظ, پفک, خیار, کالباس و سوسیس, عدس, قارچ و موز مصرف نشود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۹:۴۵    
معاون خدمات شهری شهرداری بوکان گفت: نیروهای ستاد مبارزه با تکدی گری این شهر موفق به دستگیری گدایی با بیش از 46 میلیون و 660 هزار ریال وجه نقد و مقادیری دینار عراق شدن
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۸:۵۵    
داروهایی که به طور متداول مصرف می کنید، نقش مهمی در ابتلا به اضافه وزن و چاقی دارند. ثابت شده است که 6 نوع داروی تجویزی و مصرف مداوم آن ها سبب افزایش وزن می شوند: ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۰    
ارسال پیامک به تعدادی از مشترکان یک اپراتور مبنی بر گذشتن مبلغ میان دوره صورتحسابشان از سقف مجاز، با قطع یک طرفه ارتباط ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۷    
طرح دولت برای بافت های فرسوده که در گفت وگوی تلویزیونی رئیس جمهور، تحت عنوان زمین مجانی اعلام شد 10 پرسش در فضای عمومی و کارشناسی به وجود آورده است ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۰:۰۷    
دادستان کل کشور بر لزوم استفاده از نیرو، تلاش و تعهد جوانان در عرصه های فرهنگی و اطلاع رسانی به ویژه در فضای مجازی تاکید کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۰:۰۲    
جدول سینماهای نمایش دهنده فیلم های سی وششمین جشنواره فیلم فجر در فاصله هشت روز مانده تا آغاز مهمترین رویداد سینمایی سال منتشر شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۷    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: اطلاعات جعبه سیاه نفتکش سانچی و کشتی فله بر چینی در اختیار 4 کشور ذینفع این حادثه دریایی قرار گرفت.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۷    
وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند دو محموله بمب، مواد منفجره و مهمات را که به منظور عملیات تروریستی و انفجاری گسترده در اماکن عمومی وارد کشور شده بود ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۲    
اسنپ از امکانات جشنواره موسیقی فجر کمال بهره را برد و تبلیغات بسیاری برای خود انجام داد اما رانندگانش جشنواره را دور زدند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۲    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: گاهی روحیه آقازادگی در رسانه های داخلی بیداد می کند در حالی که این صفت با رسالت رسانه همخوانی ندارد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۷    
مهاجم ایرانی تیم فوتبال المپیاکوس به عنوان باارزش ترین بازیکن هفته هجدهم سوپر لیگ یونان رسید.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۲    
سرمربی تیم فوتبال سایپا اعتقاد دارد، طارمی با اظهارات اخیرش در برنامه 90 خودش و همه چیز را زیر سؤال برده است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۷    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات اخیر مهدی طارمی واکنش نشان داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۲    
وزیر کشور:مقرر شد که ما از ظرفیت مردم و سازماندهی سمن ها و NGOها و ظرفیت های مردمی استفاده بیشتری داشته باشیم و مصوب شد که تعداد سمن ها را در تهران افزایش دهیم ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۲۷    
مطالعه جدید نشان می دهد اشعه های منتشر شده از مایکروویوها هم مشکلات جدی برای محیط زیست به همراه دارند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۲۷    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت:همه کشورهای اطراف ما یا در چتر ناتو هستند یا قدرت هسته ای دارند و حیات و ممات آن ها به قدرت های بزرگ وابسته است که با یک عطسه ترامپ می لرزند و یا با خنده آن سرخوش می شوند ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۲۲    
فرماندار سرپل ذهاب درباره چگونگی هزینه کرد پول هایی که سلبریتی ها از مردم برای زلزله زدگان گرفتند، گفت هنوز در این رابطه ابهام وجود دارد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۲۲    
رییس حراست شهرداری تهران با اشاره به ارجاع پرونده متخلفان مدیریت شهری گذشته به حراست شهرداری گفت: زمانی که مدیری به طور ناگهانی دو هزار نفر با تحصیلات دیپلم را استخدام می کند ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۲۲    
پویا جبل عاملی اقتصاددان گفته است: خواهشمندیم مشاوران اقتصادی دولت آمار تراز پرداخت های سال پیش را به رئیس جمهوری نشان دهند تا دریابند برای آنکه ایشان در سال گذشته مکدر نشوند ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۱۷    
هفت نفر از اطرافیان احمدی نژاد با ارسال نامه ای خطاب به وزیر کشور خواستار صدور مجوز تجمع مردمی برای اعلام اعتراض به برخی روندهای جاری در کشور و انتقاد از شرایط بد اقتصادی شدند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۱۷    
رهبر گروه انصارالله یمن به دولت سعودی هشدار داد: در چند روز آینده شما را غافلگیر خواهیم کرد وخواهید فهمید که ما به قولی که می دهیم عمل خواهیم کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۸:۲۲    
داشتن استرس با علائمی روی بدن مشخص می شود که یکی از آن ها سرد شدن بینی است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۷:۵۲    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اعضای هیئت رییسه کمیسیون تلفیق مجلس با حضور رئیس جمهور و رئیس مجلس جلسه ای برگزار کردند و درباره لایحه بودجه 97 به درک و فهم مشترک رسیدند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۷:۴۲    
محققان دانشگاهی با استفاده از هوش مصنوعی سیستمی برای تخمین زمان مرگ بیماران در مراحل پایانی عمرشان ساخته اند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۷:۴۲    
صادرات نفت ایران به اسار اویل هند در ماه دسامبر سال گذشته میلادی با رسیدن به بیش از 139 هزار بشکه در روز، 2 برابر رشد کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۷:۳۷    
شبکه های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشوری در دی ماه بیش از 2 هزار و 200 زمین لرزه رخ داده در ایران و نواحی مرزی را ثبت و تعیین محل کرده اند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۷:۳۷    
مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه پیام نور با حضور معاون آموزشی وزارت علوم برگزار شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۷:۳۲    
داور بخش بین الملل جشنواره قصه گویی گفت: کودکان امروز هم قصه های قدیمی را دوست دارند و یکی بود، یکی نبود همچنان برای آن ها جذاب است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۷:۳۲    
بنیانگذار پایگاه استنادی علوم جهان اسلام گفت: میزان تولیدات علمی کشورهای جهان در حوزه فناوری نانو در ژانویه 2018 میلادی منتشر شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۷    
آتش سوزی در مخازن قیر مرکز نگهداری مواد نفتی در بندرعباس موجب کشته شدن سه نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر شده و آتش سوزی همچنان ادامه دارد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۷    
مشاور مالیاتی اتاق بازرگانی ایران گفت: در حالت خوش بینانه 30 درصد طلای ورودی به کشور قاچاق است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۷    
سرمربی استقلال با بیان اینکه نه مهدی رحمتی و نه هیچکس دیگری روی او تاثیری ندارند، گفت: استقلال مثل بایرن مونیخ است و همه دوست دارند اولین تیمی باشند که ما را شکست می دهند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۷    
مشکل آلودگی هوا تنها مختص ایران نیست بلکه همه کشورهای دنیا در سراسر جهان با این معضل رو به رو هستند. اتفاقی که برای برطرف کردن آن برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در نظر گرفته اند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۵۷    
داعش مسئولیت حمله امروز به دفتر کودکان را نجات دهید در جلال آباد افغانستان را بر عهده گرفت.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۴۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه افزایش نرخ دلار به رشد بودجه دولت مربوط نیست، گفت: دولت حق برداشت از درآمدهای ناشی از افزایش نرخ ارز در ماههای آتی را ندارد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۴۲    
وزیر آموزش و پرورش درباره بخشنامه این وزارتخانه برای ممنوعیت بازدید دانش آموزان از گلزار شهدا گفت: استفاده از واژه گلزار شهدا در بخشنامه اخیر وزارت آموزش و پرورش کم دقتی بوده است که ما در دستورالعمل ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۴۲    
رزمایش مشترک محمد رسول الله (ص) پنج ارتش که از بامداد روز(دوشنبه 2 بهمن جاری) با اعلام رمز یا رسول الله (ص) در مناطق عملیاتی جنوب، جنوب شرق کشور، سواحل مکران و دریای عمان آغاز شده بود ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۴۲    
معاون غذا و داروی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه قیمت دارو در سال 97 افزایش نخواهد یافت ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۳۷    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: نه فرانسه و نه هیچ کشور دیگری حق دخالت در امور داخلی کشورمان را ندارند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۲۷    
معاون اول رییس جمهوری بر برنامه ریزی همه دستگاه های دولتی برای تأمین کالاهای مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال تاکید کرد و گفت ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۲۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز پرداخت وام اشتغال روستاییان از فردا- پنج شنبه- خبر داد و گفت: در مرحله نخست دو هزار میلیارد تومان به هشت هزار متقاضی وام اشتغال پرداخت می شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۲۲    
رئیس مجلس گفت: اینکه آمریکا، حماس و حزب الله و امثال آنها را تروریست می خواند ما به هیچ عنوان قبول نداشته و به رسمیت نمی شناسیم.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۲    
استفاده ترکیه از تانک های آلمانی در جنگ علیه کردها سبب شد منتقدان دولت آلمان و مرکل را زیر آتش بگیرند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی رای دادند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۲۷    
کردهای سوریه از آمریکا خواستند برای متوقف کردن حملات ترکیه به عفرین، وارد عمل شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۲۷    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای ارائه پاره ای از توضیحات مهدی طارمی و مدیران باشگاه پرسپولیس را احضار کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۷    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز مجلس، گفت: بررسی لایحه بودجه 97 یکشنبه در دستور کار قرار می گیرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دولت 3 هزار میلیارد تومان در سال 97 مازاد بودجه دارد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۲:۵۷    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: لحظاتی پیش پلمب جعبه سیاه VDR نفتکش سانچی و همین طور کشتی فله بر چینی باز و فرآیند رمزخوانی جعبه سیاه هر دو کشتی آغاز شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۲:۴۷    
رییس دفتر رییس جمهوری از برگزاری نشست خبری رییس جمهوری با حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی طی دو هفته آینده خبر داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۲:۴۲    
پزشکان توصیه می کنند برای جلوگیری از ابتلا به سرطان از مصرف گوشت و نوشیدنی های پرکالری خودداری شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۲:۳۲    
یک مدرس ارتباطات درباره گفت وگوی رییس جمهور با اجرای رضا رشیدپور اظهار کرد: گفت وگوی دوشنبه شب با رییس جمهور یک گفت وگوی چالشی نما بود ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 201 هزار داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری سال 97 خبر داد و گفت: این مهلت هشتم بهمن ماه پایان می پذیرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۷    
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره به این که استانی کردن بودجه آموزش و پرورش مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد، گفت: سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی دولت در سال 97 به 8.2 درصد کاهش می یابد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۷    
یافته های پژوهشی که توسط محققان ایرانی انجام شده، حاکی از آن است که نوع زایمان مادران ازلحاظ میزان دشواری و زمان آن، می تواند بر وضعیت روحی مادران و حتی روابط آن ها با نوزادشان تأثیر بگذارد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۷    
رییس سازمان حج و زیارت از افزایش احتمالی سهمیه حجاج ایرانی در سال 97 خبر داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۷    
بهرام قاسمی گفت: ملت ایران برای دهه های متوالی طعم دوستی آمریکایی را با انواع بدخواهی و اقدامات ناعادلانه چشیده است.