شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۱۶Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزاروز 12 بهمن 1396 - rouzarouz.ir

روزاروز 30 دی 1396 روزاروز 16 اسفند 1396 روزاروز 1 بهمن 1396 روزاروز 2 بهمن 1396 روزاروز 3 بهمن 1396 روزاروز 4 بهمن 1396 روزاروز 5 بهمن 1396 روزاروز 6 بهمن 1396 روزاروز 7 بهمن 1396 روزاروز 8 بهمن 1396 روزاروز 9 بهمن 1396 روزاروز 10 بهمن 1396 روزاروز 11 بهمن 1396 روزاروز 12 بهمن 1396 روزاروز 13 بهمن 1396 روزاروز 14 بهمن 1396 روزاروز 15 بهمن 1396 روزاروز 16 بهمن 1396 روزاروز 17 بهمن 1396 روزاروز 18 بهمن 1396 روزاروز 19 بهمن 1396 روزاروز 20 بهمن 1396 روزاروز 21 بهمن 1396 روزاروز 22 بهمن 1396 روزاروز 23 بهمن 1396 روزاروز 24 بهمن 1396 روزاروز 25 بهمن 1396 روزاروز 26 بهمن 1396 روزاروز 27 بهمن 1396 روزاروز 28 بهمن 1396 روزاروز 29 بهمن 1396 روزاروز 30 بهمن 1396 
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۸    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: تبلیغات فریبنده و کاهش وزن افراد در طول یک هفته، به هیچ عنوان واقعیت ندارد البته دمنوش ها ممکن است به افزایش متابولیسم بدن کمک کنند اما به تنهایی برای ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۳    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: انتظار داریم که با گرم شدن هوا، شاهد بروز برخی بیماری ها باشیم، ممکن است، سالک در بین مردم مشاهده شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۰:۳۹    
وزیر ارتباطات همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: مشکلات کشور با به میدان آوردن جوانان، رفتنی است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۹:۳۱    
مراسم افتتاحیه سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر دقایقی پیش در برج میلاد آغاز شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۹:۳۱    
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر میانمار اعلام کرد که عملیات های خشونت آمیز ارتش این کشور علیه مسلمانان روهینگیا نشانه هایی از نسل کشی دارد .
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۹:۳۱    
سانس های فوق العاده فیلم ها در جشنواره ملی فیلم فجر مشمول آرای مردمی نمی شوند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۹:۳۱    
تحقیقات نشان می دهد رژیم غذایی مدیترانه ای که به خاطر کاهش وزن مشهور است، می تواند شانس باروری را در زنان تحت درمان IVF افزایش دهد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۹:۰۶    
ترکیه سخنان مکرون درباره عملیات عفرین را توهین آمیز خواند تنش لفظی بین آنکارا و پاریس در حالی روی می دهد که ارتش ترکیه با حملات هوایی و درگیری های مرزی بر شدت تهاجم خود افزوده است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۹:۰۶    
سپیده توکلی در پرش ارتقاع رقابت های دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا به اولین مدال ایران رسید.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۹:۰۶    
رئیس پژوهشکده سرطان پستان گفت: صنعتی شدن جوامع، چاقی، دخانیات، عدم تحرک کافی و سابقه خانوادگی، از عوامل بروز سرطان به شمار می رود و نرخ بروز سرطان در ایران کمتر از کشورهای غربی است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۵۶    
دانیل ارزانی پدیده ایرانی فوتبال استرالیا، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن جوان سال این کشور شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۳۶    
وزیر ارتباطات گفت: همه شهرستان های استان کرمان تحت پوشش نسل سوم و چهارم تلفن همراه قرار دارند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۳۶    
با رای شورای مرکزی رئیس و اعضای دفتر سیاسی حزب توسعه ملی انتخاب شدند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۳۶    
کارلوس کی روش در پست جدید خود در فیسبوک برای اشکان دژاگه عضو تیم ملی فوتبال ایران نوشت:
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۳۱    
دبیر اجرایی میز صادرات کشور گفت: برای اولین بار در کشور، امسال به کشورهای اروپایی هم صادرات کیوی انجام شد و این امر فتح بابی برای تولید سال های آینده شد تا این محصول را مازاد بر مصرف داخلی تولید و به ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۲۶    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: طبق مصلحت کشور، شورای عالی امنیت ملی تصمیم گرفت و گفت محاکمه این افراد (محصوران) به مصلحت کشور نیست و فعلا باید محصور باشند و این مصوبه شورای عالی امنیت ملی تاکنون به قوت خود ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۲۱    
خبرگزاری سی ان ان به نقل از منابع آگاه خبر داد؛ آزمایش روز چهارشنبه یک سامانه ضدموشکی در ایالت هاوایی آمریکا با شکست مواجه شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۲۱    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت دهه فجر گفت: نیروهای مسلح با رصد نگاه خصمانه فرعون آمریکا و رژیم صهیونیستی و دنباله های منطقه ای و فرامنطقه ای آنان به حوزه های راهبردی قدرت نظام ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۱۶    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: بیش از 6 میلیون گردشگر خارجی سال 95 به ایران سفر کردند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۱۶    
روسیه امروز / پنجشنبه/ 11 ماهواره را با موشک ماهواره بر سایوز-2.1ای از پایگاه فضایی تازه تاسیس واستوچنی در شرق این کشور به فضا پرتاب کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۰۱    
کمیسیون اروپا جزئیات بسته جدید کمک به فلسطین شامل کمک هایی برای حفظ 'شخصیت فلسطینی' قدس و حمایت از فلسطینیان در مسیر تاسیس کشور فلسطین به عنوان بخشی از راه حل دو کشور برای مناقشه خاورمیانه را اعلام ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۰۱    
همزمان با سفر استانی رئیس جمهوری به کرمان، چندین طرح راهسازی با اعتبار 2 هزار و 150میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی امروز (پنجشنبه) در شهرستان جیرفت راه اندازی شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۷:۵۶    
معاون اول قوه قضائیه گفت: براساس تجربه فعالیت خود در دستگاه قضا معتقدم برگزاری دادگاه و صدور احکام به صورت علنی، تاثیر و بازدارندگی به مراتب بیشتری از حکم اعدام در جامعه دارد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۷:۵۶    
نیروگاه سیکل ترکیبی سمنگان با ظرفیت 492 مگاوات همزمان با سفر رئیس جمهوری و با حضور وزیر نیرو و جمعی از مسئولان در شهرستان سیرجان استان کرمان افتتاح شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۷:۵۱    
خط هفت کنسانتره سنگ آهن گل گهر با اشتغالزایی برای 700 نفر عصر امروز (پنجشنبه) با حضور رئیس جمهوری، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در سیرجان راه اندازی شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۷    
وزیر ورزش و جوانان از تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهرستان های شهربابک و انار طی کمتر از 2 سال آینده خبر داد و گفت: سیاست دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۲    
سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل متحد (فائو) اعلام کرد: برنامه یکپارچه مدیریت پایدار منابع آب در حوضه آبریز دریاچه ارومیه با حمایت مالی دولت ژاپن و با همکاری ستاد احیای دریاچه ارومیه اجرا می شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۲    
'کمیسیون ملی تحقیق در مورد نقض حقوق بشر' در یمن طی گزارشی اعلام کرد که طی درگیری های دو روز گذشته میان نظامیان سعودی و اماراتی در استان عدن' در جنوب یمن، 87 تن کشته شدند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۷    
وزیرآموزش و پرورش گفت: با توجه به تعیین محل جدید برای طرح پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان امیدوارم با پیگیری نمایندگان، این طرح در مجلس به تصویب برسد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۷    
حجت الاسلام سید علی خمینی نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی یکی از علل سقوط رژیم پهلوی را نهادینه شدن تبعیض در جامعه بیان کرد و گفت ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۲    
رییس جمهوری با بیان اینکه بدون رای و نظر مردم نمی توان مسیر پیشرفت و سعادت را پیمود، گفت: افتخار می کنیم تنها انقلابی را به سرانجام رساندیم که هیچ ابرقدرتی حامی آن نبود و امروز ملت ایران برای دفاع از ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۳    
رئیس کمیته علمی دانشگاهی هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر گفت: نخستین گام توسعه و پیشرفت در عرصه مد و لباس ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۳    
هیاتی متشکل از 32 بانوی کارآفرین ایرانی، اعضای اتاق های بازرگانی، روسای شرکت های خصوصی برای شرکت در سمینار ' زن ایرانی؛ زن پویا' و برگزاری رشته ای از گفت وگوهای اقتصادی به پاریس سفر کردند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۳    
محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن بامداد پنجشنبه نوشت: موافق بازگشت به میز مذاکرات و تشکیل یک کمیته آشتی ملی هستیم.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۳    
رئیس انجمن مجسمه سازان گفت: جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر امسال نسبت به دوره های گذشته رشد قابل توجهی از لحاظ کیفیت آثار داشته اما تا زمانی که هدف گذاری مشخص و برنامه ریزی بلند مدت نداشته باشد ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۳    
همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در مدارس کشور به صورت نمادین توسط وزیر آموزش و پرورش در مدرسه دخترانه رفاه تهران به صدا درآمد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۸    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران مدیریت هزینه را رویکرد اصلی این سازمان دانست و گفت: تنها با تامین منابع مالی نمی توان مشکلات فراروی سازمان را رفع کرد بلکه باید موثرترین اقدام ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۸    
هشتمین دوره رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا امروز (پنجشنبه) با رقابت های دو 60 متر زنان در سالن آفتاب انقلاب تهران آغاز شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۳    
معاون فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: دربخش سیاست خارجی عزت آفرینی برای مردم ایران را شاهد بوده ایم به این معنا که هر جا نام ایران برده می شود مردم ایران سربلند هستند که ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۸    
سرپرست دفتربرنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات از امروز پنجشنبه در سراسر کشور آغاز شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۸    
معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهوری روز چهارشنبه از حل مشکل گرد و غبار در جنوب شرق اهواز ظرف 2 سال آینده خبر داد و یکی از معاونان سازمان محیط زیست اعلام کرد که تالاب هورالعظیم در غرب این ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۸    
همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی به میهن و آغاز دهه فجر پیکرهای مطهر 28 شهید هشت سال دفاع مقدس پنجشنبه از مرز شلمچه به کشور بازگشت.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۸    
مدیرکل حقوقی شهرداری تهران گفت که اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر احضار محمدعلی نجفی شهردار تهران به دادگاه در پی شکایت نیروی انتظامی، کذب محض است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۳    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه بر اساس برخی شنیده ها گفته شده پاداش پایان خدمت فرهنگیان کاهش یافته است، درست نیست و این موضوع صحت ندارد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۱:۳۳    
دبیرکل جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار‬ با بیا ن اینکه حل مسائل اقتصادی از عوامل مهم برای حفظ حضور مردم در صحنه است ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۱:۳۳    
آخرین گزارش سالیانه دیوان محاسبات درباره عملکرد مالی دولت یازدهم در سال 95 و اعداد و ارقام ارائه شده در بخش نفت و فرآورده های آن به دلیل اختلاف برداشت و تفسیرهای حقوقی شبهه برانگیز ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۳    
علی دهقان کیا می گوید: اگر فوراً منابع مالی صندوق تامین اجتماعی تامین نشود، این سازمان نمی تواند روی پای خود بایستد. منابع درمانی سازمان تامین اجتماعی نباید به حساب خزانه دولت واریز شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۸    
مراسم نمادین استقبال از امام خمینی در ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد آغاز شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۳    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 12 بهمن تغییر بنیادین در تاریخ ایران رقم زد، گفت: این تغییر این پیام را برای تمام جوانان سرزمین دارد که هنوز برای توسعه و رشد ایران نیاز به راه و گام های نو داریم.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۳    
رییس جمهور در بدو ورود به سیرجان به مردم این شهر وعده داد که طرح های کم نظیری در این استان افتتاح خواهد شد.