شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۰۶Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزاروز 11 بهمن 1396 - rouzarouz.ir

روزاروز 30 دی 1396 روزاروز 16 اسفند 1396 روزاروز 1 بهمن 1396 روزاروز 2 بهمن 1396 روزاروز 3 بهمن 1396 روزاروز 4 بهمن 1396 روزاروز 5 بهمن 1396 روزاروز 6 بهمن 1396 روزاروز 7 بهمن 1396 روزاروز 8 بهمن 1396 روزاروز 9 بهمن 1396 روزاروز 10 بهمن 1396 روزاروز 11 بهمن 1396 روزاروز 12 بهمن 1396 روزاروز 13 بهمن 1396 روزاروز 14 بهمن 1396 روزاروز 15 بهمن 1396 روزاروز 16 بهمن 1396 روزاروز 17 بهمن 1396 روزاروز 18 بهمن 1396 روزاروز 19 بهمن 1396 روزاروز 20 بهمن 1396 روزاروز 21 بهمن 1396 روزاروز 22 بهمن 1396 روزاروز 23 بهمن 1396 روزاروز 24 بهمن 1396 روزاروز 25 بهمن 1396 روزاروز 26 بهمن 1396 روزاروز 27 بهمن 1396 روزاروز 28 بهمن 1396 روزاروز 29 بهمن 1396 روزاروز 30 بهمن 1396 
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۳۱    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی درباره رسیدگی به تراکنش های بانکی مشکوک و برای مبارزه با فرار مالیاتی گفت: از محل شناسایی بیش از 3000 مودی مشکوک با تراکنش های سنگین، 6300 میلیارد تومان مالیات مطالبه شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۳    
استاندار کرمانشاه گفت: براساس برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده به مستاجران مناطق زلزله زده استان در صورت تمایل واحدهای مسکن مهر داده می شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۹:۲۹    
معاون فرهنگی پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: سفرهای اردویی از حالت تعلیق درآمده و اردوی راهیان نور نیز از 1 بهمن ماه شروع شده است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۹:۲۴    
به گزارش روزاروز به نقل از ایلنا، محمد حسین مقیمی، استاندار تهران در پاسخ به خبرنگار ایلنا درباره عملکرد شهرداری تهران در روزهای برفی گفت: در شبی که برف بارید، حتی با وجود سرمای شدید ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۹:۱۴    
استاندار تهران تاکید کرد: سرمایه گذاران با ایجاد اشتغال نقش موثری در رفع چالش های مرتبط با بیکاری دارند و درصورت بررسی کارشناسی و نداشتن مشکلات اداری به هیچ عنوان نباید برای دریافت تسهیلات از بانک ها ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۹:۰۹    
خواهر زاده ی صادق تبریزی ضمن اعلام این خبر که وی مبتلا به سرطان پانکراس بوده، افزود: مراسم خاکسپاری ایشان در لندن انجام شده است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۹:۰۹    
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل هنرهای تجسمی در پیامی درگذشت صادق تبریزی را تسلیت گفتند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۹:۰۹    
وزیر کشور از ارائه گزارشی به رییس جمهوری درباره مشکلات و موانع کمک رسانی به مردم در برف اخیر خبر داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۸:۵۹    
رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان از موافقت معاون اول رئیس جمهور با پیشنهاد این مجمع در راستای تمدید ممنوعیت واردات برنج تا پایان امسال خبر داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۸:۵۹    
معاون سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه امکان هیچ گونه دستکاری در اطلاعات در هر دو جعبه سیاه وجود ندارد ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۸:۴۹    
دادستان کل کشور با اشاره به نارضایتی مردم در فرودگاه امام(ره) پس از بارش برف اخیر و مشکلاتی که باعث تبدیل شدن حوادث طبیعی به جریانات مورد سوءاستفاده دشمن شد ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۸:۲۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر پیام داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۸:۲۹    
کارگروه هماهنگی و پیشگیری از افت فشار گاز ومدیریت بهینه مصرف در تهران مصوب کرد تا از چهارشنبه 11 بهمن تا اطلاع ثانوی سیستم های گرمایشی همه ادارات ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۷:۳۴    
معاون امور رفاه وزیر کار از ابلاغ دو بخشنامه وزیر کار در خصوص جلوگیری از پرداخت های نامتعارف و ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در شرکت های تابعه این وزارتخانه خبر داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۷:۲۹    
هنگامی که با خستگی وارد آشپزخانه می شوید و با یک آشپزخانه ی کثیف مواجه می شوید و روی کف آن غذای کودکتان ریخته و یا بعد از استفاده از گاز آن را تمیز نکرده اند ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۷:۲۹    
معاون وزیر امورخارجه با تأکید بر حفظ هویت تاریخی، فرهنگ ساز و تمدن ساز قدس شریف گفت: قدس پایتخت قطعی جهان اسلام و فلسطین است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۷:۲۹    
مدیر اجرایی و دبیر شورای سیاستگذاری هنر و تجربه تاکید کرد درنظرگیری بودجه رسمی در لایحه بودجه برای این گروه سینمایی اتفاق خوشحال کننده ای است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۷:۲۴    
استیو کیم مسئول سابق رقابت های باشگاهی در AFC با تاکید بر اینکه اجرای قانون بازی به صورت رفت و برگشت در آسیا دشوار است، گفت: بازی نمایندگان ایران و عربستان در زمین ثالث مقطعی خواهد بود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۷:۲۴    
خانواده مرحوم حمدرضا شاکر، در خصوص اهدای اعضای عزیز از دست رفته شان بیانیه ای سرشار از احساس منتشر کردند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۷:۲۴    
اگر کودکان از همان سنین پایین شیوه زندگی فعالی را برگزینند، با احتمال کمتری در دوران بزرگسالی چاق می شوند. ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۷:۱۴    
بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران وضعیت خود را بعد از سانحه رانندگی خوب ارزیابی کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۷:۱۴    
هنوز پس از پنج سال وقتی پای پرونده های تخلف احمدی نژاد به میان می آید همه نقل قول ها یک حرف را تکرار می کنند: "در حال پیگیری است"!
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۷:۰۹    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: کنار هم نشاندن اعضای هیات علمی دانشگاهها از وظایف ماست و در این نشست ها اصل هم اندیشی فارغ از نوع اندیشه ها مورد نظر است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۶:۴۰    
اولین نماینده جنبش حماس در تهران که از بارزترین فرماندهان این جنبش به شمار می رود دیروز (سه شنبه) خاکسپاری شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۶:۴۰    
فرمانده سپاه قدس کشورمان با دبیرکل جنبش نجبا دیدار و گفت وگو کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۶:۲۵    
متعاقب پیگیری های پلیس و هماهنگی امنیتی دو نوجوان به اسامی ا.ع ،پانزده ساله و م.م 13 ساله از ترکیه به ایران بازگردانده شدند .
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۶:۲۵    
عضو مجمع زنان اصلاح طلب،گفت: باید این موضوع به صورت حقوقی پیگیری شود و قوه قضاییه نیز باید همان طور که در دهه 70 درباره شهردار وقت تهران اقدام به برگزاری دادگاه و صدور حکم کرد ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۶:۲۰    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تقارن ایام فاطمیه با سالگرد پیروزی انقلاب یک فرصت است، که باید از فرصت فاطمیه برای دهه فجر استفاده کنیم.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۶:۰۰    
پنج شنبه 12 بهمن تمام مشمولان سهام عدالت به جز چهار گروه، سود سهام عدالت مربوط به سال مالی 1395 را دریافت می کنند ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۶:۰۰    
استاندار اصفهان اعلام کرد: فرماندار گلپایگان برکنار و توسلی سرپرست شد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۵    
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سه شنبه، 17 بهمن ماه جاری اعلام می شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۵    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به حضور برخی زنان بدون حجاب در برخی معابر گفت: هیچ اجباری برای حجاب زنان در جامعه دیده نمی شود و بسیاری از آنان با هر وضعی که دوست دارند در جامعه حضور پیدا می ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۵    
نتایج پژوهش محققان ایرانی نشان می دهد: انتخاب نام نامناسب برای فرد، می تواند در بروز برخی ناهنجاری های تحصیلی او در دوران مدرسه نقش داشته باشد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۵:۴۰    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: هرگونه قصور شرکت های هوایی در سرگردانی مردم و مسافران در فرودگاه ها رسیدگی خواهد شد و با هر کسی که در این زمینه مقصر باشد، برخورد قانونی خواهیم کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۵:۴۰    
توییت تازه محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران از جهل ترامپ نسبت به ایران و منطقه خبر می دهد
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۵:۳۵    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: امسال با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی، کمک معیشتی به مددجویان زیرپوشش این نهاد حداقل سه برابر افزایش یافته است.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۵:۲۵    
آیین ویژه گرامیداشت سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه همزمان با 12 بهمن و سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور در حرم مطهر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی برگزار می شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۵:۲۰    
جانشین قائم مقام وزیر کشور گفت: موضوع رعایت حجاب و عفاف با کار فرهنگی درست می شود و باید در اولویت دستگاه های فرهنگی قرار گیرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۵:۱۰    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور، امروز - چهارشنبه - سرزده از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بازدید و با مردم گفت وگو کرد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۵:۱۰    
رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با اشاره به بازدید روز گذشته 11نماینده مجلس از چند بخش اوین ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۴:۱۵    
همزمان با دومین سفر استانی رییس جمهوری به کرمان ، طرحهایی به ارزش 10 هزار میلیارد تومان در این استان به بهره برداری می رسد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۴:۰۵    
مرکز پایش آلودگی هوای اداره محیط زیست استان تهران با صدور اطلاعیه ای نسبت به انباشت آلاینده ها در پایتخت هشدار داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۴:۰۰    
مقامات قضایی به ماجرای برداشتن حجاب توسط چند دختر تهرانی واکنش نشان دادند
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۵    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه امام خمینی (س) خودباوری، استقلال و آزادی را به مردم بازگرداند، گفت: اینکه امروز همه مردم ما در صحنه هستند و در مقابل تهدیدات کشورهای سلطه به میدان می آیند و گاهی جلوتر ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۰    
یادگار گرامی امام با تأکید بر اینکه پمپاژ یأس نتیجه ای جز بهره برداری دشمنان ندارد، گفت: یکی از بزرگترین شعارها و آرمان هایی که امام به همه ما آموخت این بود که ما می توانیم؛ ما با توانمندی ایرانی ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۰۰    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه علنی بعدی مجلس شورای اسلامی برای بررسی لایحه بودجه سال 1397 کل کشور شنبه آینده - 14 بهمن - برگزار می شود.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۲:۵۵    
سخنگوی وزارت خارجه اظهارات رئیس سازمان سیا را اظهاراتی نابجا و ناموجه و نمونه آشکار سیاست های مداخله جویانه و نامشروع ایالات متحده آمریکا ارزیابی و بیان داشت ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۲:۴۵    
نشست سوچی با تاکید بر حل و فصل سیاسی مشکلات سوریه براساس 12 اصل از جمله یکپارچگی این کشور، تعیین سرنوشت سوریه از سوی مردم آن و ارتش ملی یکپارچه به کار خود پایان داد.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۲:۴۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه دهه فجر و سالروز ورود شکوهمند امام خمینی به ایران اسلامی در اولین ساعات صبح امروز - چهارشنبه - در مرقد مطهر امام راحل حضور یافتند و با اقامه نماز و قرائت فاتحه به ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۲:۴۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 859 هزار داوطلب در آزمون سراسری 97 خبر داد و گفت: داوطلبان تا آخر وقت امروز چهارشنبه 11 بهمن فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۲:۴۰    
سرگروه داوران بخش زبان های خارجی جشنواره کتاب رشد گفت: کتاب های کمک آموزشی با مطالب کیفی و مناسب باعث می شود تا دانش آموزان از ساعات بیرون از کلاس درس نیز استفاده کرده و به صورت خودآموز ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۱:۴۵    
امشب ماه در حالی در آسمان طلوع می کند که در نزدیکترین فاصله خود با زمین قرار می گیرد ضمن آنکه ناظران زمینی شاهد ماه گرفتگی هستند و به گفته کارشناسان این پدیده از ساعت 15 آغاز می شود ولی تا ساعت 17 که ...
روزاروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۱:۴۵    
رییس جمهور با بیان این که امام خمینی(ره) به ما جرات ایستادگی، نقد و اعتراض را یاد داد ، گفت: حکومت ها باید صدای نصیحت، خواست، مطالبه، انتقاد و اعتراض مردم را به خوبی بشنوند.