پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۲:۴۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 11 اسفند 1393 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 4 اسفند 1393 صاحب نیوز 5 اسفند 1393 صاحب نیوز 6 اسفند 1393 صاحب نیوز 7 اسفند 1393 صاحب نیوز 10 اسفند 1393 صاحب نیوز 11 اسفند 1393 صاحب نیوز 12 اسفند 1393 صاحب نیوز 13 اسفند 1393 صاحب نیوز 14 اسفند 1393 صاحب نیوز 15 اسفند 1393 صاحب نیوز 16 اسفند 1393 صاحب نیوز 17 اسفند 1393 صاحب نیوز 18 اسفند 1393 صاحب نیوز 19 اسفند 1393 صاحب نیوز 20 اسفند 1393 صاحب نیوز 21 اسفند 1393 صاحب نیوز 22 اسفند 1393 صاحب نیوز 23 اسفند 1393 صاحب نیوز 24 اسفند 1393 صاحب نیوز 25 اسفند 1393 صاحب نیوز 26 اسفند 1393 صاحب نیوز 27 اسفند 1393 صاحب نیوز 28 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1393 
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۲    
36 سال از دیدار گروه سه نفره از مقامات آمریکایی در فرانسه با امام می گذرد و رمزی کلارک داستان کل سابق آمریکا در سالهای 1342 تا 1345 هرچند به خاطر کهولت سن حافظه اش یاری نمی کند ولی به بیان چند خاطره ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۹    
نشست خبری اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان با حضضور مسئولین و خبرنگاران برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۴    
شب گذشته به همت موسسه فرهنگی شهید صیاد در محل سینما سپاهان جلسه سخترانی با حضور استاد علی اکبر رایفی پور با موضوع جوان ، ازدواج و عصر غیبت برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۹    
اسلام هراسی و اسلام ستیزی در غرب رو به افزایش است و از این رو مسلمانان قصد دارند که برای جلوگیری از این موضوع با ارائه قرآن و جزوات رایگان مردم امریکا را از محتوای حقیقی اسلام آگاه سازند .
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۹    
باستانی کار 22 ساله و جوان کاشانی تیم ملی باستانی ایران موفق شد عنوان قهرمانی جهان را در بخش رشته چرخ تیز و مقام قهرمانی جهان را به خود اختصاص بدهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۹    
رئیس شورای شهر کاشان از قطعی شدن بودجه 430 میلیارد تومانی شهرداری این شهرستان در سال آینده خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جزئیات محرومیت اجتماعی دارندگان کارت معافیت خرید خدمت را تعیین کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۹    
رئیس کانون مداحان و شاعران آیینی کاشان با بیان اینکه شرکت در آزمون کتبی، آزمون شفاهی و ارائه لوح فشرده تصویری از جلسه مداحی از جمله مراحل تعیین وضعیت مداحان است، گفت: زمان برگزاری آزمون ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۴    
عصر امروز هفتاد و ششمین نشست خبری حجت الاسلام محسنی سخنگوی قوه قضاییه با حضور نمایندگان رسانه ها برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۴    
حجت الا سلام تقی زاده در همایش مادر ملکوت با اشاره به هجوم فرهنگی جبهه استکبار به عقاید دینی و مذهبی جوانان گفت: هرچه به ایام معنوی نزدیک می شویم پخش شبهات در مورد ائمه و اعتقادات ما بیش تر می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۴    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان از درخشش مداحان این شهرستان در نهمین سوگواره نواها و اشعار آیینی کشور خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۴    
نایب رئیس شورای شهر اصفهان گفت: حرکت شورا پیرامون مسائل فرهنگی ایجاد پردیس فرهنگی و فرهنگ سرای تخصصی بانوان در سال آینده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۹    
یک روز ازغندی گفت که سیدعلی اندرزگو برای من پیغام فرستاده که به ازغندی بگویید پایش را از گلیم من بکشد بیرون و الّا بد می بیند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۹    
ئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از تشییع پیکر 80 شهید تازه تفحص شده در 22 استان کشور در ایام فاطمیه امسال خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۴    
جشن صدمین شماره نشریه باور با هنرنمایی رضا احسان پور و اجرای تئاتر طنز روز گذشته در تالار شریعتی دانشگاه اصفهان برگزار شد .
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۴    
امریکا به منظور ایجاد بستر های سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی هم سو با منافع خود در منطقه خاورمیانه ، طرح خاورمیانه بزرگ را مطرح ساخت .
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۹    
در حاشیه بازدید وزیر بهداشت و رییس سازمان زندان های کل کشور از زندان قزل حصار کرج
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۴    
شهردار نطنز گفت: همزمان با سفر مهندس طرفه معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به شهرستان نطنز شش پروژه عمرانی و فرهنگی شهرداری نطنز به بهره برداری می رسد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۹    
اردوی تیم ملی دوچرخه سواری رشته کوهستان زیرنظر هری هنریکس مربی هلندی در اصفهان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۴    
به گزارش موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک، پس از سه سال کاهش هزینه های نظامی در جهان، در سال 2014 میلادی مخارج نظامی به میزان 1.7 درصد افزایش یافت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۹    
غرفه صنایع دستی و گردشگری تا روز پنج شنبه در دانشگاه پیام نور برپا است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۹    
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی استان در قالب سومین آزمون سراسری حفظ قرآن کریم در بقاع متبرکه استان در 15 اسفند ماه خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۹    
کیوسک اطلاعرسانی مسافران نورزوی، برپایی نمایشگاه در ورودی های برخوار، اسکان مسافران نورزوی و... از جمله برنامه های اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان برخوار ویژه نوروز 94 می باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۲    
فرماندار سمیرم در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کشاورزی دانشگاه پیام نور سمیرم را دارای منابعی قوی ولی مغفول دانست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۷    
کرسی آزاد اندیشی با حضور کارشناسان بسیج شهرستان کاشان، نمایندگان تشکل های دانشجویی و نمایندگان اعضای هیئت علمی به همت معاونت فرهنگی دانشگاه کاشان با موضوع نقش رسانه در حوزه حجاب در دانشگاه کاشان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۷    
به نظر می رسد در اصفهان برای مشکل آلودگی هوا کاری جز بررسی میزان آلودگی آن هم از رنگهای تابلوهای نشانگر آلایندگی انجام نمی شود و مدیران به جای عملی کردن وعده های خود هرازگاهی با افزایش اعداد این ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۷    
رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: فوتبالیست هایی که با مشکل غیبت سربازی مواجه اند مشمول معافیت و خرید سربازی نمی شوند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۷    
سردار علی رضا توسلی فرمانده شجاع و حماسه آفرین تیپ فاطمیون در دفاع از حرم بانوی مقاومت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) مدالِ شهادت را به سینه نصب کرد
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۲    
سپاه هفته گذشته در یک رزمایش، مدلی از ناو هواپیمابر نیمیتز را منهدم کرد. پس از انتشار تصاویر و اخبار این عملیات، شبهاتی درباره انهدام ناو در شبکه های اجتماعی پیش آمد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۳    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد: ما مصمم هستیم که در میدان باقی بمانیم و میدان را برای اسرائیل و تکفیری ها خالی نکنیم حالا هر چقدر هم که می خواهد صداها بلند شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۳    
خیلی ها خود را خواننده می دانند ولی فقط تعداد معدودی از آن ها خواننده واقعی هستند. البته بعضی ها هم صدای خوبی دارند ولی بداقبالند زیرا آهنگساز ندارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۸    
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: برگزاری کوهگشت های خانوادگی نشاط و شادابی در بین خانواده ها را چند برابر می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۹    
دایی من 33 سال جانباز قطع نخاع بود. کدامیک از رسانه ها از او سراغ گرفتند و امروز که به شهادت رسیده است گوشی هایمان مدام زنگ می خورد تا درباره او بدانند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۹    
در تونس هم گردان عقبه بن نافع با داعش اعلام بیعت کرده است. باید دقت کرد که این گردان روابط مستحکمی با گروه انصار الشریعه ی تونس و انصار الشریعهی لیبی دارد و بر همین اساس ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۴    
شکست ایالات متحده در حوادث اخیر منطقه، مخصوصاً عراق و دست برتر ایران در این موضوع و از سویی دیگر، نیاز اوباما برای حل پرونده ی هسته ای ایران، موجب شد تا نامه ی اوباما به رهبر انقلاب نوشته شود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۹    
شب گذشته مردم غزه در حمایت از جنبش حماس و علیه سیاست های مصر تظاهرات کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۹    
مرجان کریمی قهرمان درچه ای ووشو بانوان دوست دارد بر روی سکوی قهرمانی جهان بایستد وبعد ازآن هم مربی تیم ملی شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۴    
در11ماه گذشته،64میلیارد تومان کمک های مردمی به کمیته امداد اهدا شده و این کمک ها به دست97هزار خانوار در استان اصفهان رسیده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۹    
تیم کاشی نیلو اصفهان دو هفته مانده به پایان مرحله پلی آف، صعودش به لیگ برتر فوتسال را قطعی کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۹    
یک بچه کرگدن تازه متولد شده در باغ وحشی در دانمارک، لحظاتی پس از تولد با کمک مادرش شروع به راه رفتن می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۹    
آئین غبار روبی و عطر افشانی ضریح مطهر امامزاده سید داود (علیه السلام) خور برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۴    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی امروز تحریم را بهانه می کنند، ما سال هاست تحریم هستیم و از اول انقلاب تحریم بودیم، هر مقامی که مدعی است نمی توانیم بدون تعامل با غرب اقتصاد شکوفایی داشته باشیم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۹    
درحالی که آمریکایی ها برای فشار به دیگر کشورها با تبلیغات دروغین و گسترده سعی دارند خود را حامی حقوق بشر معرفی کنند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۹    
یک رسانه غربی آماری از برخی کشورهایی که تروریستهایشان به عراق و سوریه رفته اند منتشر کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۴    
عناوین 10 کیلومتر از مسیر مترو تا اردیبهشت به بهره بردای می رسد ، مجمع خیران ازدواج اصفهان به یاری جوانان می شتابد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۹    
مجموعه تلفن در بازارچه رهنان، بازارچه دردشت و چندین محل قدیمی و سنتی اصفهان همچنین حاشیه زاینده رود تصویربرداری شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۹    
داعش اصلی ترین سرمایه کشورهای منطقه(نفت) را به چنگ آورده بود و به سطحی از تسلیحات دست یافته بود که بعید است حتی 10 کشور منطقه به آن سطح دست یافته باشند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۴    
رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از پذیرش دوره سطح چهار (دکتری) ویژه خواهران طلبه در رشته فقه و حقوق خانواده خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۴    
هزاران نفر از مردم آرژانتین بدنبال تبرئه رئیس جمهوری این کشور کریستینا فرناندزد کرشنر از اتهامات سرپوش گذاشتن بر پروندهٔ انفجار مرکز یهودیان آمیا در بوئنوس آیرس به جشن و پایکوبی پرداختند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۴    
آخرین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 93 فردا با حضور رئیس جمهور برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۹    
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه ندا در انتخابات آتی مجلس در سراسر کشور کاندیدا دارد ، گفت: اگر آنها (برخی گروه های اصلاح طلب) نخواهند با ما ائتلاف کنند ما کار خودمان را خواهیم کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۰    
در مراسم تودیع و معارفه سرپرست نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان فریدونشهر در حضور مسئولین استانی، نگرانی های زیست محیطی فریدونشهر مطرح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۰    
کرسی آزاد اندیشی پیرامون اعجاز قرآن کریم در تالار صائب دانشکده ادبیات دانشگاه اصفهان با حضور دانشجویان، اساتید و مسئولان دانشکده ادبیات برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۵    
وقتی این فیلم در جشنواره فیلم فجر اکران شد، بعضی از نزدیکان آقا با ما تماس گرفتند و گفتند که این فیلم را به دست ما هم برسانید. چون گویا آقا همیشه سعی می کنند فیلم های مطرح جشنواره فجر را ببینند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۰    
سران لابی صهیونیستی آیپک یکشنبه شب اعلام کردند که افزایش فشارها بر ایران، تنها اولویت آن ها در سال جاری خواهد بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۰    
نحوه الگو دادن رسانه های گروهی و همچنین پدران و مادران به کودکان به عنوان نسل آینده ساز کشور در شرایط کنونی نگران کننده است .
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۰    
طرح جداسازی آب از سرباره کوره بلند ذوب آهن اصفهان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به بهره برداری رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۰    
ما انتظار داریم به این مجموعه با توجه به اینکه براساس نیاز انقلاب اسلامی در مورد تقویت ابعاد فرهنگی و هنری تعریف شده است رسیدگی شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۱    
پس از افشای هویت واقعی یک تروریست انگلیسی، رئیس سابق MI6 برای توجیه افراطی گری برخی اتباع این کشور ادعا کرد، دین اسلام نمی تواند خودش را طبق معیارهای قرن فعلی، به روز کند !!
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۱    
این کتاب قبلاً در کابل پایتخت افغانستان از طرف این مرکز رونمایی شده است که اکنون در دیار مولاعلی بلخ و بعدآ در کشورهای ایران و تاجکستان رونمایی خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۶    
صحنه سازی و انجام برخی اقدامات خشن و تهدید زا در اطراف این مرکز آموزشی با هدف انتصاب آنها به منقدان خود و شکایت از ایشان
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۶    
این کلیپ، صحبت های استاد حسن رحیم پور ازغدی درتاریخ 1393/12/08در نماز جمعه تهران می باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۶    
صادرات کالا از استان اصفهان امسال 23 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۱    
سخنگوی جبهه ایستادگی با اشاره به پیشنهاد این تشکل به اصولگرایان برای حضور هرچه بهتر در انتخابات مجلس دهم، گفت: تشکیل “جبهه بزرگ اصولگرایان” برای حضور منسجم این تشکل در انتخابات آینده امری ضروری است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۱    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه گفت :باید رفتار و پوشش خدام بقاع متبرکه مناسب باشد تا حس اعتماد در مردم به وجود آید چرا که بازخورد بیرونی عملکرد خدام مراجعه بیشتر مردم به بقاع است
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۶    
مدیر تیم امید از مخالفت کارلوس کی روش با حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در تیمش خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۶    
منابع عراقی از پیشروی نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی از سه محور اصلی به سمت شهر تکریت برای پاکسازی نهایی آن از لوث داعش خبر دادند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۱    
با وجود گرم شدن زود هنگام هوا اداره کل منابع طبیعی استان اعلام کرد ورود زود هنگام دام عشایر به مراتع استان اصفهان ممنوع است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۶    
کتابخانه پوده در سال 1387 احداث و با هفت هزار و 600 عنوان کتاب برای گروه سنی کودک و نوجوان بیشتر از 330 عضو دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۸    
بیش از 180 مسئول امنیتی سابق رژیم صهیونیستی از نخست وزیر این رژیم خواست تا در سخنرانی خود در کنگره تجدید نظر کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۸    
حقیقتش من از اول مسلمان نبودم اما بنا به دلایلی به اجبار و به ظاهر مسلمان شدم اما قلباً نه تا اینکه برحسب اتفاق عکس برادر شما را دیدم، وقتی عکس را دیدم حال عجیبی به من دست داد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۹    
گلخانه داران استان اصفهان امسال 24میلیون و 810 هزار اصله درخت ودرختچه های زینتی تولید کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۵    
علیرضا رحیمی بعد از تجربه دو دوره مدیریتی در باشگاه های سپاهان و پرسپولیس برای بار سوم به صحنه بازگشته و این بار از سوی وزارت نفت به عنوان مدیرعامل باشگاه راه آهن انتخاب شد تا اوضاع بحرانی این تیم را ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۸:۰۰    
رئیس حزب ضد یوروی آلمان با تاکید بر اینکه در کشور ما این دولت است که پارلمان را کنترل می کند، رای مثبت پارلمان برای ادامه حمایت های مالی از یونان را شکست دموکراسی ارزیابی کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۷:۳۶    
مرکز بررسی جرائم سازمان یافته فرماندهی امنیت سایبری سپاه پاسداران با انتشار بیانیه ای، جزئیات جدیدی از پروژه عنکبوت در شبکه اجتماعی فیس بوک را رسانه ای کرد و تصریح نمود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۷:۲۱    
مدیر کمیته امداد نطنز گفت: هفته احسان و نیکوکاری در سال جاری از 13 تا 15 اسفندماه همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان نطنز نیز برگزار می شود.