پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۳:۴۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 25 اسفند 1393 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 4 اسفند 1393 صاحب نیوز 5 اسفند 1393 صاحب نیوز 6 اسفند 1393 صاحب نیوز 7 اسفند 1393 صاحب نیوز 10 اسفند 1393 صاحب نیوز 11 اسفند 1393 صاحب نیوز 12 اسفند 1393 صاحب نیوز 13 اسفند 1393 صاحب نیوز 14 اسفند 1393 صاحب نیوز 15 اسفند 1393 صاحب نیوز 16 اسفند 1393 صاحب نیوز 17 اسفند 1393 صاحب نیوز 18 اسفند 1393 صاحب نیوز 19 اسفند 1393 صاحب نیوز 20 اسفند 1393 صاحب نیوز 21 اسفند 1393 صاحب نیوز 22 اسفند 1393 صاحب نیوز 23 اسفند 1393 صاحب نیوز 24 اسفند 1393 صاحب نیوز 25 اسفند 1393 صاحب نیوز 26 اسفند 1393 صاحب نیوز 27 اسفند 1393 صاحب نیوز 28 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1393 
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۸:۱۷    
تحرک تبلیغاتی حامیان تروریسم تکفیری در مسیر ایجاد فتنه مذهبی در منطقه و همچنین پیشبرد پروژه ایران هراسی تشدید شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۳    
تیم های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در آخرین بازی شان در سال 93 مقابل حریفان پیروز شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۸    
خمینی شهر کانون پرورش اسب اصیل ایرانی در استان اصفهان شناخته شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۳    
مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان ضمن تاکید بر استقلال قوه قضائیه این کشور اعلام کرد که مداخله هند در مورد اعلام تبرئه و آزادی ذکی الرحمان لکهوی عامل حمله بمبئی غیر منطقی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۹    
شاهزاده سعودی مدعی شد رسیدن ایران و غرب به توافق هسته ای می تواند به بحران انرژی در منطقه منجر شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۴    
با آشکار شدن تغییر موضع آمریکا در قبال سوریه و سخنان اخیر کری مبنی بر اینکه واشنگتن راهی جز مذاکره با اسد ندارد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۰    
نتانیاهو ائتلاف کابینه را به هم زد و خواستار انحلال پارلمان شد تا همگرایی بیشتر گروه های راست گرای افراطی را به دست آورد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۵    
فوتبالیست ها با عنوان اصلی کاپیتان سوباسا محصول کشور ژاپن در سال 1985 است که روز سه شنبه ساعت 17:40 روی آنتن می رود. ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۱    
هلاکت 24 داعشی در منطقه الکرامه و بازداشت 31 تروریست در مناطق مختلف عراق از جمله خبرهای امنیتی این کشور به شمار می رود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۸    
نخست وزیر مصر اعلام کرد که حجم سرمایه گذاری ها و وام های دریافتی از سوی دولت قاهره در کنفرانس شرم الشیخ به 60 میلیارد دلار رسید .
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۴    
روزنامه عرب تایمز چاپ کویت نوشت: “غرور مقامات ایرانی به بالاترین حد خود رسیده است. علی یونسی مشاور رئیس جمهور ایران گفت: ایران در حال حاضر امپراطوری است که پایتخت آن بغداد است.”
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۴    
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) با توجه به عدم قطعیت در نتیجه مذاکرات تاکید کرد: در سایه تحریم ها بود که کشور توانست به توانمندی برسد و در عرصه ی موشکی ورود فعال داشته باشد زیرا زمانی که باور ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۴    
اداره ورزش و جوانان برخوار از افتتاح 5 باب سالن ورزشی و یک باب زمین چمن فوتبال در شهرستان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۴    
عکس های ارسالی باید فاقد هرگونه تاریخ، توضیح، امضا و یا لوگو بر روی عکس بوده و فایل اصلی عکس ها باید باکیفیت اصلی در قالب لوح فشرده cd به دبیرخانه مسابقه (امامزاده نرمی) ارسال شود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۹    
انقلاب اسلامی 36 سال قبل رخ داد و قرار نیست در حال حاضر ما گورستان برای استعمارگران در خاک خود ایجاد کنیم، اینها مربوط به قبل از انقلاب است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۹    
سال جدیدی که در راه است با سالهای قبل فرق می کند سال 94 با عزادار بودن به حضرت فاطمه الزهرا(ع)شروع می کنیم و عیدیمان را از چادر خاکی و پهلوی شکسته بی بی دو عالم می گیریم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۹    
محاصره گروهک های تروریستی فعال در سوریه توسط ارتش و مبارزان مردمی باعث شده تا این تروریست ها از هر وسیله ای برای ساخت سلاح و پرتاب خمپاره و موشک استفاده کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۴    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اعلام کرد: سردار مبارزه با ناو های آمریکایی و شهید راه حجاب ؛ شهدای سال بسیج در 94 هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۴    
خدا را شکر تعطیلات عید نزدیک است، ما از همین جا به آقای مشاور توصیه می کنیم از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و با تماشای فیلم های سینمایی تلویزیون کمی هم کلاه قرمزی ببینند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۴    
دکتر بحری معاون جدید آموزشی و دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۴    
مراسم عزای شهادت جانسوز حضرت زهرای مرضیه (س) طی ده شب در دولت آباد برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۹    
جان کری، وزیر خارجه آمریکا نامه اخیر سناتورهای جمهوریخواه به ایران را اقدامی بی سابقه و حسابگرانه دانست و گفت که وی به خاطر این نامه عذرخواهی نمی کند زیرا بر خلاف قانون اساسی بوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۹    
جامعه آماری شرکت کننده در این نظرسنجی شامل 5210 نفر از افراد بالای 11 سال در بین تمام شهرها و روستاهای کشور بوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۹    
با برگزاری جلسه مشترک هیات های ورزشی شهرستان اصفهان در پایان سال 1393 برترین های ورزشی شهرستان اصفهان در سال 1393 معرفی شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۹    
وقتی وارد ورزنه می شوید به محور شرق می رسید و می توانید از گاوخونی تا بند شاخ کنار ساعت ها در فضایی بکر با زیبایی دو صد چندتان سیر کنید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۴    
حداقل دستمزد94مشمولان قانون کار از 608900 تومان به 712425 تومان افزایش یافت.بن نقدی ماهیانه به 110هزارتومان و حق مسکن 40هزارتومان شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۹    
رئیس شورای شهر درچه از تشکیل کار گروه ویژه ترافیک شهر درچه خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۹    
در طی سالهای گذشته اصفهانی ها هر سال حداقل با یک جام قهرمانی ویترین افتخارات فوتبال اصفهان را پر رنگ می کردند و بعد از سه قهرمانی سپاهان در لیگ برتر و دو عنوان قهرمانی در جام حذفی توسط ذوب آهن و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۴    
شمارش معکوس پایان سال 93 آغاز شده است و از امروز تنها 4 روز تا سال جدید فاصله داریم و نزدیک شدن به پایان سال ما را بر آن داشت تا نگاهی داشته باشیم به اتفاقات و اخبار رخ داده در سال 93 در شهرستان آران ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۴    
بنای تاریخی خانه فاطمی در محله نوآباد و جنب بازار تاریخی شهر نائین واقع گردیده است این بنا به عنوان یکی از مهمترین مساکن سنتی شهرستان نائین محسوب گشته و در حال حاضر در مالکیت اداره میراث فرهنگی و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۹    
آئین معارفه امام جمعه شهر زیارتی رزوه با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان،مردم ولایتمدار شهر زیارتی رزوه و مسئولان شهرستان چادگان در مصلای این شهر برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۹    
در حوزه تئاتر برخلاف دیدگاه موجود که اصفهان را استانی برخوردار می دانند امکانات چندانی وجود ندارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۹    
عناوین پیش بینی ایجاد 200 هزار شغل در نیمه اول 94 ، تعهد دستگاه ها برای ایجاد اشتغال در شان استان نیست ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۵    
حمایت ایران از حزب الله و حماس در سوریه و فلسطین، اثر پذیری بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی و نقش محوری ایران در عراق از یک سو و مخالفت با سیاست های استکباری غرب و وجود اسرائیل از سوی دیگر باعث شده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۵    
یکی از کارشناسان نظامی یمن که خود یک افسر ارتش است ادعا کرد که برد موشک های انصارالله یمن به عمق خاک عربستان سعودی می رسد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۵    
این سوگواره داستان و روایت حادثه فدک است که پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) روی می دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۵    
بازارچه هنر های دستی و سبزه آرایی امروز در مدرسه رودکی برپا شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۵    
سرانجام همانطور که دستگاه قضا وعده داده بود، حکم م . ه آقازاده جنجالی صادر شد؛ حکمی که بنا به گفته معاون اول قوه قضائیه شامل حبس، جزای نقدی و انفصال است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۰    
مبلغ جمع آوری شده از داخل ضریح بالغ بر 33 میلیون ریال بود که صرف کارهای عمرانی و فرهنگی آستان مقدس امامزاده احمدرضا خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۰    
این دوره از مسابقات با حضور قهرمانان کشوری و استانی از شهرستان های فریدن، چادگان و فریدونشهر به میزبانی شهرستان چادگان در سالن کوثر ادراه ورزش و جوانان برگزار گردید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۰    
“قرار است به اندیمشک برویم و بعد از آموزشهای لازم به اردوگاهی در کنار سد دز منتقل شویم تا فنون جنگ آبی خاکی را بیاموزیم... من فاصله اندیمشک تا اردوگاه کنار سد دز را در این دفتر با یک فلش طی می کنم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۰    
یکی از عاملین اصلی توزیع جزوه های انحرافی و توهین آمیز به دین اسلام و مرجعیت توسط نیروهای امنیتی در شهر درچه شناسایی و دستگیر شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۵    
تصاویری که مشاهده خواهید کرد از قرآنی است که در یکی از مساجد شهر خور توسط موریانه ها خورده شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۵    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان از فرماندار تقاضای رسیدگی و پرداخت نیم درصد عوارض به کتابخانه را داشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۸:۴۲    
حجت الاسلام سالک با تاکید بر برخورد قانونی با خلاء های فرهنگی در کشور، گفت: مسئولان باید قاطعانه با خلاء های فرهنگی فراوان در کشور برخورد کنند و اگر خلا قانونی مانند اجرای طرح عفاف و حجاب موجود است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۸:۳۲    
یک پایگاه خبری-تحلیلی صهیونیستی در گزارشی با اشاره به رونمایی از موشک مدرن سومار توسط جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد رونمایی از این موشک، ایران را در میان قدرت های برتر تکنولوژی موشکی جهان قرار داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۷    
کسب مقام های کشوری در اسکی، هالا، تکواندو و کاراته و ثبت هیأت اتوموبیلرانی و موتورسواری با وجود بودجه صفر ریالی کمک ورزشی شاخص ترین اتفاقات ورزش فریدونشهر در سال 93 بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۷    
نماینده خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمره دولت در بخش تولید در سال 93 پایین بوده است و عملکرد مثبتی در خصوص اقتصاد مقاومتی نداشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۷:۳۴    
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار مقابل شیلی و سوئد اعلام شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۷:۱۵    
آثار تاریخی منحصر به فرد اردستان که نمونه بعضی از آنها در جهان پیدا نمی شود این روزها خود را برای اسقبال از مسافرین نوروزی آماده می کند.