پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۲:۵۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 26 اسفند 1393 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 4 اسفند 1393 صاحب نیوز 5 اسفند 1393 صاحب نیوز 6 اسفند 1393 صاحب نیوز 7 اسفند 1393 صاحب نیوز 10 اسفند 1393 صاحب نیوز 11 اسفند 1393 صاحب نیوز 12 اسفند 1393 صاحب نیوز 13 اسفند 1393 صاحب نیوز 14 اسفند 1393 صاحب نیوز 15 اسفند 1393 صاحب نیوز 16 اسفند 1393 صاحب نیوز 17 اسفند 1393 صاحب نیوز 18 اسفند 1393 صاحب نیوز 19 اسفند 1393 صاحب نیوز 20 اسفند 1393 صاحب نیوز 21 اسفند 1393 صاحب نیوز 22 اسفند 1393 صاحب نیوز 23 اسفند 1393 صاحب نیوز 24 اسفند 1393 صاحب نیوز 25 اسفند 1393 صاحب نیوز 26 اسفند 1393 صاحب نیوز 27 اسفند 1393 صاحب نیوز 28 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1393 
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۲    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از تعیین ورزشگاه برگزاری فینال جام حذفی بعد از تعطیلات عید نوروز و با حضور مدیران دو باشگاه نفت و ذوب آهن خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۵    
به نظرم آقای مجیدی با فیلم فاخر محمد رسول الله (ص) چهره فرهنگی هنری سال 93 است. بنده در اولین اکران این فیلم حضور داشتم که 190 دقیقه طول کشید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۶    
تو همه این هیاهوها هیچکس به فکر این نیست که ما کجای خطیم “سر خط” “وسط خط” “آخر خط” یه جمله از شهید بهشتی مظلوم نشون میده ما کجای خطیم
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۲    
منافع، همواره تعیین کننده استراتژی هاست؛ حال اینگونه به نظر می رسد که واشنگتن برای تأمین منافع خود، باید ادبیات و ذهنیت جامعه آمریکا را در قبال ایران و حزب الله تغییر دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا یک هفته آینده در اغلب مناطق کشور شاهد بارش باران خواهیم بود که در مناطق کوهستانی به صورت برف است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۹    
گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس در گردان 14 معصوم خمینی شهر برگزار گردید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۴    
در آستانه نوروز نمایشگاهی از سفره های هفت سین در مکان اداره آموزش و پرورش شهرستان خوانسار برپا شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۴    
شهید گمنام تفحص شده از دوران دفاع مقدس بر روی دستان مردم منطقه جوادیه خمینی شهر تشییع شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۵    
محراب در لغت به معنای محل حرب بوده و محراب مسجد محلی برای جنگ دشمنان دین و اسلام و دشمنان شخصی و هوای نفس است و با هر دشمنی از دشمنان درونی و بیرونی می توان در مسجد مبارزه کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۰    
مدیر جهاد کشاورزی از تخریب ساخت و سازهای خلاف قانون در بخش براآن جنوبی شهرستان اصفهان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۵    
به همت سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان 20دستگاه اتوبوس از دانشجویان خواهر دانشگاههای سراسر این استان از مناطق عملیاتی خوزستان بازدید می کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۵    
همایش اسب سواری با نام جام اتحاد با حضور 100 اسب از نژادهای کرد، عرب، درده شوری، عرب کرد و اسب های وارداتی در منطه گردشگری لادر خمینی شهر برگزار گردید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۵    
نمایی جالب از غذا دادن یک صیاد به چند پلیکان در بندر پاراکاس در پرو
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۰    
آیت الله طباطبائی نژاد گفت: باید قلب ما کانون وحدت باشد تا توان مقابله با دشمنان را داشته باشیم و محراب را محل حرب با دشمن قرار داده و جوانان را جذب مساجد کنیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۰    
امیر پوردستان با اشاره به اینکه داعش در خرداد ماه سال جاری قصد پیشروی به سمت مرزهای ما را داشت گفت: توپخانه خود را با کالیبرهای مختلف در نقاط صفر مرزی مستقر کردیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۰    
طرح امداد و نجات نوروزی و طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر خوروبیابانک امروز با حضور امام جمعه ی خور و جمعی از مسئولین شهرستان در ورودی شهر خور افتتاح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۶    
رییس اداره ورزش و جوانان جرقویه سفلی گفت: نبود بودجه کافی در زمینه ی رشته های ورزشی دلزدگی و دلسردی جوانان را به همراه می آورد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۱    
اردوی راهیان نور دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۶    
اظهارنظر امام جمعه های شهرستان برخوار در مورد چهارشنبه سوری در این نوشتار آمده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۶    
در ایام نوروز شهرستان دهاقان آماده خدمتگزاری به مسافرین نوروزی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۶    
بر اساس این گزارش همه دانش آموزان این دبستان با درست کردن سبزه و سفره هفت سین در جشنواره سبزه و سفره هفت سین شرکت کرده و با یکدیگر دعای “یا مقلب القوب والابصار” را خوانده و به استقبال نوروز رفتند. ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۱    
مردم شهرستان خمینی شهر نسبت به فروش و تغییر کاربری پادگان امام حسین (علیه السلام) به منطقه مسکونی معترض هستند و طوماری را امضا و برای رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور سردار نقدی ارسال کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۱    
چندین عنوان کار های زیربنایی در دستور کار شورای دوره سوم و شهرداری بود و پیگیری هم شد که اگر به نتیجه برسد خیلی از مشکلات شهر برطرف می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۱    
ولی اله توکلی: آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در 17 رشته حفظ، تدبر و ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه ویژه گروه سنی بالای 12 سال برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۱    
طرح امداد و نجات نوروزی و طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر خوروبیابانک امروز با حضور امام جمعه ی خور و جمعی از مسئولین شهرستان در ورودی شهر خور افتتاح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۱    
لیست تلفن های اضطراری شهرستان برخوار در ذیل آمده است:
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۶    
هادی نوری، عبدالرسول یزدی زاده، حمیدرضا پارسی منش و اصغر قاسم زاده به انتخاب برترین های ورزش استان اقدام کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۱    
150 راهنمای گردشگری برای معرفی بناهای تاریخی استان اصفهان در نوروز 94 آموزش دیده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۱    
شمارش معکوس برای آغاز شبی پر از دلهره آغاز شده و همه نیروهای امدادی دست به دست هم داده اند تا چهارشنبه سوری با کمترین حادثه سپری شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۱    
سپاهان با برتری خفیف در مقابل پدیده مشهد 3 امتیاز شیرین را در روزهای پایانی سال 93 گرفت تا حسین فرکی تا حدودی نفسی به راحتی بکشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۲    
مرجع انتشار کلیه اخبار این فیلم شرکت سینمایی نور تابان به عنوان تهیه کننده رسمی این فیلم سینمایی است و هرگونه انتشار و نشر اخبار توسط سایر دست اندرکاران عزیز این فیلم فاقد اعتبار است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۸    
به نظر می رسد عده ای تحمل ِ آوردن نام خمینی را بر زبان ندارند و برای اینکه نام خمینی را به زبانشان جاری نشود، هنوز از تعابیری همچون سده استفاده نموده و یا درصدد هستند نام جدیدی برای آن دست و پا کنند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۸    
آماده باش همیاران پلیس و پلیس یاران جوان و نوجوان شهرستان خمینی شهر در نوروز 94
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۳    
حجت الاسلام کریمی گفت: قرارگاه خاتم الاوصیاء شهرستان خمینی شهر در سال جدید امور فرهنگی شهرستان را شبکه خواهد کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۳    
خمینی شهر باید مکانی برای نمایشگاه های دائمی داشته باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۳    
پایگاه شهید اول (ره) کاشان باهمکاری کانون فرهنگی مسجد الزهرا سلام الله علیها برنامه های متنوعی برای حلقه های صالحین پایگاه در آخرین چهارشنبه سال 93 در نظر گرفته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۳    
در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی، رؤسای ادارات و ارگان های فریدونشهر بیان کردند در ایام عید کشیک بندی ادارات مشخص شده و ادارات پاسخ گوی مراجعان خواهند بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۳    
اردستانی از توزیع 1250 بسته غذایی بین خانواده ایتام و نیازمندان این شهرستان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۳    
با حضور فرماندار و معاونت شهرستان خمینی شهر 6 طرح عمرانی خدماتی شهر درچه افتتاح شد.روشنایی خیابان شهید مطهری ، سالن تنیس روی میز،اصلاح و مهندسی میدان حضرت ابوالفضل علیه السلام ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۸    
فرماندار خوانسار گفت: تمامی امکانات دستگاه های اجرایی و دولتی شهرستان آماده ارائه خدمات سفر به مسافران نوروزی در نوروز 94 است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۸    
سید جواد مدنی از واگذاری خط تلفن ثابت ویژه ساکنان مسکن مهر خالدآباد در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مرحله نصب دستگاه dlc و فیبر نوری و کابل کشی محدوده مسکن مهر در حال اتمام می باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۸    
همزمان با یازدهمین سالگرد استاد شاعر خلیل بلدی و در جهت بزرگداشت استاد باغبان محفل شعر در خمینی شهر برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۳    
یادواره شهدای بی مزار به همت هیئت رزمندگان اسلام و پایگاه بسیج شهید چمران شهر درچه برگزار میگردد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۳    
شب عید که فرا می رسید و کودکان از عشق پوشیدن لباس نو تا صبح خوابشان نمی برد و با طلوع عید نوروز برای گرفتن عیدی به منزل پدربزرگ و همسایه ها می رفتند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۳    
مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور با قهرمانی تیم اصفهان به پایان رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۱۵    
در نوروز فاطمی باید فرصت را غنیمت بشماریم و با رعایت نهایت ادب و احترام و حفظ حرمت حضرت زهرا (س) نسبت به انجام آداب و رسوم نوروز هم بپردازیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۷:۰۰    
موزه مردم شناسی کویر نائین در سال 1373 در خانه تاریخی پیرنیا واقع دربافت تاریخی نائین جنب مسجد جامع نائین تأسیس گردید ...