پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۳:۳۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 20 اسفند 1393 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 4 اسفند 1393 صاحب نیوز 5 اسفند 1393 صاحب نیوز 6 اسفند 1393 صاحب نیوز 7 اسفند 1393 صاحب نیوز 10 اسفند 1393 صاحب نیوز 11 اسفند 1393 صاحب نیوز 12 اسفند 1393 صاحب نیوز 13 اسفند 1393 صاحب نیوز 14 اسفند 1393 صاحب نیوز 15 اسفند 1393 صاحب نیوز 16 اسفند 1393 صاحب نیوز 17 اسفند 1393 صاحب نیوز 18 اسفند 1393 صاحب نیوز 19 اسفند 1393 صاحب نیوز 20 اسفند 1393 صاحب نیوز 21 اسفند 1393 صاحب نیوز 22 اسفند 1393 صاحب نیوز 23 اسفند 1393 صاحب نیوز 24 اسفند 1393 صاحب نیوز 25 اسفند 1393 صاحب نیوز 26 اسفند 1393 صاحب نیوز 27 اسفند 1393 صاحب نیوز 28 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1393 
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۹    
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه مردم اصفهان مردمی آگاه و بابصیرت هستند اظهار داشت: 5 هزار ماهواره امسال مردم به سپاه و بسیج تحویل دادند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۹    
اختلاف با شهردار که باعث صفر شدن بودجه دو رسانه شهرداری شد ، رد شایعه درگیری شهرداری با ارگان های مختلف و عدم ارایه مدارک و مستندات در مورد وجود فساد در شهرداری بخشی از گفته های شهردار اصفهان در نشست ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۵    
با وجود انکه با دست خالی یکی از جنگ های بزرگ قرن را در مقابل صدام و 44 کشور حامی اش تحمل کردیم هنوز هیچ روایتگر تونمندی نداریم که به روایت ان ببالیم. روایت هایی که خود هویت جامعه ما را تشکیل می دهند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۷    
این جشنواره با حضور شش گروه با عناوین هویت اسلامی، هویت ایرانی، ابتکار، خلاقیت و نوآوری برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۷    
در طول مسیر نیز کامیون ماک به سه خودرو برخورد کرد و سپس وارد پیاده رو و مغازه های سمت راست خیابان شد که دو نفر در دم جان باختند و دو نفر دیگر به بیمارستان الزهرا اعزام شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۷    
فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله (ص) گفت: شهید همت شخصیت جهانی و بین المللی و الگوی جهانی است و و شهید همت پاسخگوی نیازهای همه زمان ها و مکان ها است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۲    
20 سال پیش در چنین روزی هیأت رزمندگان اسلام فریدونشهر تشکیل شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۲    
پرهیزگار گفت: با وجود اینکه امروز هر جا در کشور صحبت از پردازش فوری باشد نگاه ها به سمت سازمان هواشناسی است ولی سیستم فعلی به هیچ وجه کارایی ابرکامپیوترها را ندارد به طوری که توان پردازشی کشور ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۷    
تیم بسکتبال پمینا که با دو برد متوالی به وضعیتش در جدول رده بندی سر و سامان داده است، در مصاف با تیم مهرام تهران به دنبال خلق شگفتی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۰    
به یاد فرمانده شهید و فرمانده فقید گروه 55 توپخانه ارتش انجام گرفت
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۰    
این روزها که مساله المپیکی شدن فوتبال ایران بعد از 40بیش از پیش برای فوتبال دوستان کشورمان مهم شده است، کارلوس کی روش می تواند عاملی باشد تا تیم امید از رسیدن به المپیک همچون 9 دوره گذشته باز بماند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۷    
مقام های کوبا با انتشار بیانیه ای از ونزوئلا در برابر تهدیدهای آمریکا حمایت کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۴    
بازی های مرحله نهایی مسابقات هندبال لیگ دسته یک کشور به کار خود پایان داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۴    
شهردار اصفهان در نشست خبری خود به ارایه توضیح کلی در مورد مترو اصفهان که امسال هم چندان کم حاشیه نبود اکتفا کرد و از توضیح در مورد قول های چند باره ای که برای افتتاح قطار شهری نصف جهان به عمل نرسید ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۴    
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را درخصوص جزییات بهره مندی دانشجویان انصرافی و سربازان فراری از معافیت ریالی، احتمال قطع یارانه مشمولان غایب ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۹    
مردم مناطق مختلف بحرین برای اعلام همبستگی با زندانیان سیاسی، تظاهرات کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۵    
فرمانده کل سپاه نقش مستشاری جمهوری اسلامی در عراق و سوریه و پاکسازی مناطق عراق از گروه های تروریستی و داعش با کمک و مشاوره فرماندهان نظامی سپاه پاسداران را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تحلیل کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۰    
رسانه های بیگانه اعلام کردند که حذف نماد انرژی هسته ای از اسکناس ها، نشانه آمادگی دولت ایران برای قبول توافقنامه است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۷    
رشته ووشو بانوان کشوری فوتسال استان تیم نهضت درچه تیم سعادت درچه
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۲    
مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اردوهای جهادی ویترین بسیج دانشجویی در خارج از دانشگاه است، گفت: اصفهان مفتخر به پرچمداری حرکت های جهادی در سطح کشور است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۷    
دعوت به تیم ملی/ورزشکاران درچه
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۷    
یک تحلیل گر آمریکایی می گوید: جان کری با این ادعا که واشنگتن هرگز در انقلاب های رنگی جهان دست نداشته سعی در بازنویسی و تحریف تاریخ سیاست خارجی کشورش دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۷    
تیم فوتسال نهضت درچه توانست مقام قهرمانی مسابقات استان را کسب نماید و تیم فوتسال سعادت درچه در سوپر لیگ استان اصفهان مقام سوم این مسابقات را کسب نمود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۷    
تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا مقام سوم مسابقات استان را بدست آورد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۲    
نسبت به ماه گذشته، بازار شلوغتر است اما در لابلای رفت و آمدها کمتر دستی را میتوان دید که نایلون های خرید در آن مشاهده شود و این نشانگر آن است که قدرت خرید مردم و ارزش ریال کاهش یافته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۲    
هفته پایانی لیگ برتر فوتسال در شرایطی برگزار می شود که تیم گیتی پسند برای قهرمانی چشم به اما و اگرها دوخته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۳    
مسئول بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: در سال آتی 2 هزار و 767 عرصه اقتصاد مقاومتی برای اصفهان در نظر گرفته شده که 150 مورد آن مربوط به صنایع تبدیلی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۸    
معاون اردویی و گردشگری سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: پس از راه اندازی سامانه ثبت اعزام های راهیان نور اولویت اعزام با کسانی خواهد بود که تاکنون موفق به حضور در مناطق عملیاتی نشده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۸    
هنگامی که از جنوب صنعا وارد پایتخت یمن می شوید، این تابلو نگاه ها را به خود جلب می کند: به سرزمین امنیت و صلح خوش آمدید ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۳    
حجت الاسلام علیرضا پناهیان شب گذشته در مراسمی که در سفیدشهر بمناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شد از علاقه خود به شهیدان محسن و حاج رضا زیارتی نصرابادی از شهدای این منطقه گفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۸    
عناوین 34 هزار دانش اموز بی بضاعت در اصفهان وجود دارد ، فرش قرمز پارلمان شهر پیش پای بخش خصوصی ، شهرداری مکلف به تعطیلی مشاغل مزاحم است و خروجی دانشگاه های اصفهان ورودی ندارد تیتر مهمترین اخبار ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۸    
یادواره سردراران و یکصد شهید شهر ونک صبح روز پنج شنبه برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۸    
متاسفانه چهارشنبه آخر سال با سودجویی برخی افراد، موجب افزایش استفاده از مواد محترقه و در نتیجه خسارت های جانی و مالی بسیاری برای افراد بیگناه شده است که موجب آزردگی خاطر و داغدار شدن خانواده ها می ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۳    
حمیدرضا تاج دولت بازیگر نقش حضرت حمزه در فیلم محمد رسول الله است، بازی کردن در این نقش برای او هم شوق داشته است و هم اضطراب ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۹    
هرچند که سعید آذری با یحیی گل محمدی سرمربی تیمش یک رفاقت قدیمی دارد اما نباید این نکته را هم فراموش کرد که گل محمدی به عنون یک سرمربی جوان هدف بزرگتری مثل نشستن دوباره بر روی نیمکت تیم پرسپولیس را هم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۴    
بخشدار بخش جلگه از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهر هرند با حضور استاندار اصفهان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۴    
اتفاقی غیرمنتظره پروانه و دخترش آینه را غافلگیر می کند،گویا این اتفاق ریشه در گذشته پروانه دارد گذشته ای که سال ها از مواجه با آن هراس داشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۹    
یک نشریه غربی در گزارشی به بررسی علل و عوامل فردی و غیرفردی تأثیرگذار بر گرایش جوانان غربی به گروه تروریستی داعش پرداخته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۹    
این غار شامل تالارهای بزرگ و هفت تالاب مختلف است که ناگزیر هستید برای عبور از آنها از قایق استفاده کنید، در واقع این غار چیزی شبیه غار همیشه معروف علیصدر است که از قندیل های فراوان تشکیل شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۴    
در این یادداشت نگاهی گذرا می اندازیم به آثار مخرب ماهواره و نیاز شهرستان خوروبیابانک به پوشش کامل شبکه های دیجیتال که در نهایت باعث کم شدن آثار مخرب ماهواره خواهدشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۹    
سرپرست اداره منابع طبیعی خوانسار گفت: در صورتی که میزان تولید علوفه خشک در شهرستان به 75 تن برسد این میزان تولید معادل اضافه شدن 200واحد دامی به ظرفیت شهرستان محسوب می شود که این خود باعث ایجاد 2 شغل ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۴    
این انتخابات نیز عبور کرد و آقای هاشمی برای چندمین بار دچار خطایی محاسباتی شد. تحلیل و بررسی های عدم پیروزی او (که بهتر است نامش را شکست نگذاریم) تا مدت ها ورد محافل سیاسی خواهد بود و به قطع تاثیری ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۷    
به گفته مقامات، یک افسر پلیس سفید پوست امریکایی یک فرد سیاهپوست را که ظاهرا بیمار روانی بوده است در آتلانتا به ضرب گلوله کشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۷    
حفظ محیط زیست یک وظیفه حاکمیتی است که باید با تهیه سند ملی محیط زیست و پیوست زیست محیطی برای همه طرحهای عمرانی و صنعتی و همچنین جرم انگاری تخریب محیط زیست، به این وظیفه بسیار مهم، عمل شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۸    
با شروع قیام و حرکت بیداری اسلامی ، رسانه های بسیاری تلاش نمودند تا در سیر حوادث و رخدادهای مردمی در کشورهای اسلامی نقش فعالی را برعهده بگیرند که در ادامه به بررسی تعدادی از آنها پرداخته می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۹    
رئیس پلیس نجف اشرف از انجام یک عملیات اطلاعاتی دقیق در این استان و دستگیری یک باند تروریستی وابسته به تکفیری های داعش خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۹    
آمریکا با اینکه جزو بزرگترین طراحان انقلاب های رنگین در سراسر دنیا است ولی در برخی موارد سعی در انکار این موضوع دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۴    
اعضای گروه ماه بانو در گرامیداشت رقاصه های کاباره ای قبل از انقلاب در لندن شرکت کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۴    
انجمن خیران کتابخانه ساز جلساتی را تاکنون برگزار کردند که نتایج مثبتی دنبال داشته است و خیران کمک هایی در زمینه های مختلف به کتابخانه کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۰۵    
معاون کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: کتابخانه علامه طباطبایی شهرضا رتبه نخست را در مباحث فرهنگی دارد و سایر کتابخانه های شهرستان از نظر فنی و عمومی امتیازات لازم را دارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۰۰    
در این اینفوگرافیک برخی از توصیه های رهبر انقلاب اسلامی درباره محیط زیست که طی سالهای گذشته بیان شده بود مرور می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۷:۵۵    
با پیگیری های انجام شده مبلغ 100 میلیون ریال کمک نقدی به کانون های فرهنگی، هنری مساجد شهرستان نطنز اختصاص یافت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۷:۵۵    
یک سایت خبری صهیونیستی با اشاره به روش متفاوت این رژیم و عربستان در خصوص مقابله با برنامه هسته ای ایران، نوشت: عربستان خود را برای توافقنامه احتمالی ایران و گروه 1 + 5 آماده می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۶:۵۶    
توافق هسته ای که قرار است منعقد شود چه ویژگی هایی از نظر حقوق بین الملل دارد و آیا دولت بعدی آمریکا می تواند بعد از پایان دوران ریاست جمهوری اوباما آن را نادیده بگیرد یا لغو کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۰:۲۸    
در آمدهای شهرداری، قطار شهری، بودجه فرهنگی و عمرانی و محرومیت زدایی از مهمترین مطالب مطرح شده در جلسه نشست مطبوعاتی رییس شورای شهر بود.