پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۲:۱۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 19 اسفند 1393 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 4 اسفند 1393 صاحب نیوز 5 اسفند 1393 صاحب نیوز 6 اسفند 1393 صاحب نیوز 7 اسفند 1393 صاحب نیوز 10 اسفند 1393 صاحب نیوز 11 اسفند 1393 صاحب نیوز 12 اسفند 1393 صاحب نیوز 13 اسفند 1393 صاحب نیوز 14 اسفند 1393 صاحب نیوز 15 اسفند 1393 صاحب نیوز 16 اسفند 1393 صاحب نیوز 17 اسفند 1393 صاحب نیوز 18 اسفند 1393 صاحب نیوز 19 اسفند 1393 صاحب نیوز 20 اسفند 1393 صاحب نیوز 21 اسفند 1393 صاحب نیوز 22 اسفند 1393 صاحب نیوز 23 اسفند 1393 صاحب نیوز 24 اسفند 1393 صاحب نیوز 25 اسفند 1393 صاحب نیوز 26 اسفند 1393 صاحب نیوز 27 اسفند 1393 صاحب نیوز 28 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1393 
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۵    
مادر شهید جاویدالاثر حسین عسگری پس از سی سال چشم انتظاری، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست و با حضور مردم ولایت مدار و متدین ابوزیداباد تشییع به خاک سپرده شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۲۸    
دومین روز بازی های مرحله نهایی مسابقات هندبال لیگ دسته یک کشور، بین تیم های هندبال تیم های پاس همدان با فیروز آباد فارس و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با پدافند هوایی تهران همزمان با 18 اسفند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۳    
عضو فراکسیون رسانه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکر وکلای مردم در خانه ملت به وزیر ارشاد درباره عدم حمایت از خبرنگاران ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۴    
باید کانون به دیگران خوراک بدهد و در فضای مجازی نیز اقدامات داشته باشد و مدیران مسئول کانون ها به عنوان افسران جنگ نرم باید با درایت و به روز پیش بروند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۰    
پیش از ظهر امروز (سه شنبه) با حضور مدیرکل راه آهن استان اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان نطنز کلنگ ساخت نماز خانه ایستگاه راه آهن بادرود به زمین زده شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۰    
سایت “خبر آنلاین” در یک اقدام تامل برانگیز اقدام به نظرسنجی درباره انتخاب چهره برتر سال 93 کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۵    
تاکنون مطالب بسیاری درمورد ابعاد شخصیتی قهرمان این روزهای منطقه منتشر شده است که در تمامی آن ها پرداخت ویژه به بُعد مذهبی شخصیت حاج قاسم سلیمانی مغفول مانده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۶    
نخست وزیر سابق انگلیس هشدار داد که اگر انگلیس از اتحادیه اروپا خارج شود، دوستان و نفوذ خود را از دست داده و به کره شمالی اروپا تبدیل خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۶    
سرانجام قرار بر این شد تا دو رسانه شهرداری بعد از سالها استفاده از پول بیت المال روی پای خود بایستند و بتوانند خود گلیم شان را از آب بیرون بکشند اما گفته های رییس شورای اسلامی شهر لایه های جدیدی از ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۶    
سه قربانی از 10 کشته سقوط بالگرد در آرژانتین، ستاره های ورزش فرانسه از جمله برنده مدال های المپیکی بودند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۶    
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: نوروز امسال 200 نفر در قالب 10 گروه جهادی بری محرومیت زدایی به مناطق محروم استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و سیستان و بلوچستان اعزام می شوند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۲    
عاق والدین در بیان آیت الله فاطمی نیا، کلیپ جالبی است که برای مخاطبین بزرگوار بارگزاری شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۸    
یک روزنامه صهیونیستی نوشت: مقام های عربستان سعودی قصد دارند تا از ترکیه بخواهند به محور ضد ایرانی، ملحق شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۸    
نقدی کوتاه بر چرایی عدم ریاست هاشمی رفسنجانی بر مجلس خبرنگان رهبری
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۸    
یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت جزئیات دستورالعمل جدید فروش خودرو که قرار است در روزهای آینده در هیات دولت بررسی و تصویب شود، را اعلام کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۸    
شهردار شهرضا گفت: در سایر محلات کم جمعیت شهرداری از ساخت فرهنگ سرا اجتناب کرده و خانه هایی را خریداری و در قالب خانه فرهنگ استفاده می شود .
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۸    
به مناسبت گرامی داشت سالروز شهادت فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله (ص) مراسم صبحگاه مشترک با عنوان شهید همت در تمامی مدارس شهرستان شهرضا برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۸    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرضا گفت: پیشنهاد می شود کتابخانه ها و قفسه های آن بر اساس مکان، به سمت تخصصی شدن پیش رود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۸    
عضو شورای اسلامی شهر شهرضا در کمیته نهضت مطالعه مفید شهرضا از عمل نکردن به قانون در نهاد کتابخانه های عمومی شهرضا انتقاد کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۸    
فرماندار شهرضا گفت: با ساخت و راه اندازی چند فرهنگ سرا در شهرضا، نهضت مطالعه مفید در شهرستان افزایش پیدا می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۳    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا گفت: متأسفانه به خاطر بحث مالی چاپ دانش نامه فرهنگی شهرضا بر زمین مانده است و اگر یکسال دیگر گذشت، مطالب قدیمی و دانش نامه بایگانی می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۸    
دولت آمریکا تحریم های جدیدی را علیه چندین مقام ونزوئلایی به اتهام آنچه واشنگتن سوءاستفاده از حقوق بشر و فساد خوانده است، اعمال کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۸    
در جلسه صبح امروز (سه شنبه) اجلاس مجلس خبرگان رهبری حضور حسین فریدون، برادر رئیس جمهور قابل تأمل و توجه رسانه ها و اعضای مجلس خبرگان رهبری قرار گرفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۸    
پدر دانش آموز سناء دهقانی که فرزندش نام علی را برای خود برگزیده است در بیان کوتاهی خاطر نشان کرد: سه سال به بررسی عمیق دین اسلام پرداخته و نواقص و عیوب بهائیت را دیده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۳    
همایش بازآموزی سلامت کلیه به مناسبت روز جهانی کلیه، با حضور 400 تن از پزشکان ،پیراپزشکان و پرستاران در محل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۸    
رئیس دانشگاه آزاد شهرضا گفت: از سوی پایگاه سایماگو نام دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا در جمع 100 دانشگاه برتر در حوزه تولید علم اعلام شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۸    
استاندار اصفهان گفت: نوسازی و بازسازی بافت فرسوده شهر اصفهان با استفاده از تسهیلات و امتیازات رشد بالایی داشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۴    
دولت خاتمی سهمیه هایی در دولت روحانی داشته و به دنبال این سهم خواهی برخی از نیروهای خود را وارد دولت یازدهم کرده است که یکی از این سهمیه ها علی و حسن یونسی بودند که در نهایت علی یونسی توانست در دولت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۴    
به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیز داری مسئولین و اعضای ستاد برنامه ریزی و برگزاری هفته منابع طبیعی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرضا دیدار کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۵    
امسال بیش از 8000 هزار جلسه، توسط مبلغان تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی در مناطق مختلف استان اصفهان 1393 برگزار شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۵    
با وجود نگرانی ها از سابقه بد دیپلمات های انگلیس در ایران و سایر کشورهای دنیا بازگشایی سفارت انگلیس در تهران بی سر و صدا و به قول خانم افخم گام به گام و تدریجی پیش می رود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۵    
به دست آوردن میزبانی جام ملت های آسیا محدود به رایزنی های رئیس فدراسیون فوتبال نمی شود بلکه به امکانات گردشگری، فرهنگ ها، مهاجرت ها، اسپانسرها و حتی پروازهای امن و هتل ها و مراکز تفریحی هم مرتبط است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۵    
ناوشکن پیشرفته آموزشی دماوند به طور رسمی به ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در بندر انزلی الحاق شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۰    
نیاز به تفریح و نشاط یکی از ضروریات روح و روان انسان است. مانند جسم که نیاز به منبع تغذیه دارد،روح و روان هم باید تغذیه شوند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۵    
در بی آبی و خشکسالی های اخیر آنچه بیش از پیش خاطر افراد را مکدر می کند اسراف آب های تسویه شده برای شستن فرش است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۱    
بافت فرش های حرم های مطهر امام حسین (ع)، قمربنی هاشم (ع) و خیمه گاه به طول سه هزار و 500 متر مربع با تلاش هنرمندان اصفهانی به نتیجه رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۱    
صفحه ی وابسته به پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام هاشمی در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام ساعات پایانی دیشب مدعی شد: مخالفان آقای هاشمی در خبرگان سر و صدای زیادی دارند، اما در اقلیتند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۶    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الأنبیا (ص) از توان شناسایی هواپیماهای جاسوسی از فواصل دور از مرز و رصد هرگونه رفت و آمد هوایی در هر نقطه از کشور خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۶    
جلسه توجیهی طرح آرامش بهاری و طرح سوگواره یاس نبوی با حضور اصحاب رسانه در محل اداره اوقاف و امور خیریه بخش امامزاده برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۶    
محفل انس با قرآن کریم با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و خانواده دانش آموز بهایی تازه مسلمان شده در مدرسه شهید آیت روستای جعفر آباد برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۶    
دامن زدن به اختلافات بی اساسِ قومی و محله ای زمینه را به گونه ای فراهم نموده که سرزمین هزار چشمه، فرسوده از فرسایش طبیعت و نادانی و ناتوانی ها در رنج است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۶    
مشاور حقوقی جرج بوش نویسندگان نامه سرگشاده به مسئولان ایران را به عدم آگاهی از قانون اساسی آمریکا متهم کرد و این نامه را خجالت آور خواند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۶    
بودجه مصوب شهرداری شهر طرق رود در سال 1393 مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون تومان بود که با اصلاح بودجه در آذر ماه سال جاری به میزان یک میلیارد و 500 میلیون تومان افزایش یافت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۱    
با ارایه بن های دانش آموزی به دانش آموزان بی بضاعت در تلاش هستیم که به نیازمندان کمک رسانی را اعمال نماییم و البته مساعدت خیرین در این زمینه بسیار کار ساز بوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۱    
امام جمعه اردستان با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) جزء چهار زن برگزیده عالم و سرآمد آنان و همه زنان عالم است گفت: باید فضیلت های این بانوی بزرگوار بیان شود و زنان ما از ایشان الگو گیری کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۶    
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: امسال با افزایش افزون بر 40 هکتار واحدهای گلخانه ای میزان تولید محصولات گلخانه ای از 82 هزار به 90 هزار تن افزایش یافته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۷    
کبیریان ریئس هیات فوتبال بخش جلگه گفت: با برگزاری مسابقات جام نوروز در شهر هرند دوباره شور و نشاط سالهای دور را در هرند برپا می کنیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۳    
چکار می شود کرد! از ما که گذشت؛ 50 سال عمرم را در این کار خلاص کردم. اما این را بگویم که اولا به این کار علاقه دارم و دوم اینکه پدرم هم به من سفارش کرد تا زنده ای اجازه نده تا که این هنر از بین برود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۳    
اسکان مسافران نوروزی با حداکثر تسهیلات باید ارایه شده و موضوع آموزش نیز در دستور کار قرار گرفته است همچنین عواملی که که میزباناند آموزش را در اولویت قرار دهند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۸    
عناوین یک اصفهانی فرمانده نیروی انتظامی شد ، با فساد و رشوه خواری در ادارات اصفهان مقابله کنید ، نمایشگاه لباس های آب رفته در ویترین نوروزی و دولت و شهرداری سوار یک واگن شوند تیتر مهمترین اخبار ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۸    
امسال یک میلیون و 225 هزار تن از محصولات شرکت فولاد مبارکه اصفهان به کشورهای مختلف صادر شد که به لحاظ ارزشی 38 درصد رشد دارد و ارزش این محصولات 640 میلیون دلار است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۳    
در آن مقطع خیلی از هواداران تیم سپاهان به خاطر جدایی ناگهانی سرمربی تیمشان نگران بودند اما مهرزاد خلیلیان مدیرعامل تیم بلافاصله با جذب حسین فرکی به این مسئله اشاره کرد که با تیمش با سرمربی سابق فولاد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۸    
اتحادیه های مختلف صنفی از جمله پوشاک، کفش و کیف، واحدهای لبنی و توزیع مواد پروتئینی و خواروبار در این نمایشگاه مشارکت خواهند داشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۳    
احمدرضا طالبیان، سید مهران حسینی، اصغر نکوگل و حمیدرضا نداف به انتخاب برترین های ورزش استان در سال 93 پرداختند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۳    
انتخابات ریاست مجلس خبرگان، در 2 دور برگزار شد که در دور اول، آیات محمد یزدی، محمد مومن و هاشمی رفسنجانی کاندیدا شدند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۸    
ارتش یمن دوشنبه با کمک گروههای مردمی، تروریست های القاعده را از مرکز شهر محفد در استان ابین در جنوب این کشور خارج ساختند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۸    
در زمان حاضر یک هسته پژوهشی در شهرستان فعالیت داشته و در کلیه کانون ها خانه نور و طرح تلاوت نور در حال برگزاری است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۳    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان گفت: 25 اسفندماه همایش تجلیل از فعالین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۰    
معاون رئیس جمهور آمریکا در واکنش به نامه 47 سناتور کنگره یادآور شد اکثر تعهدات بین المللی آمریکا بدون کنگره اجرایی شده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۰    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در آستانه سالگرد رحلت آیت الله خادمی گفت: آیت الله خادمی روحانی عالمی بود که هدایت انقلاب در اصفهان را برعهده داشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۰    
69 امین قسمت از مجموعه طنز دکتر سلام در دوران روحانی مچکریم منتشر شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۵    
فرماندهی عملیات بغداد از هلاکت 350 تروریست در شرق فلوجه در استان الانبار درغرب عراق خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۵    
جریان اصلاحات با ضبط واژه اصلاح طلبی دست به ساختار شکنی های مختلفی در ساختار سیاسی کشور زده است؛ اما اعضای این جریان همچون موسوی لاری امروز مدعی این موضوع هستند که افعال سیاسی آنان در جهت رشد و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۵    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: با اجرای بسته حمایت از مؤسسان مدارس غیردولتی، 7600 فرصت شغلی ایجاد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۸:۰۶    
با توجه به آنکه چاپ کتاب در افغانستان کاملاً آزاد است و ضوابط و محدودیت خاصی ندارد، بسیاری از کتب در ایران یا افغانستان ترجمه و سپس برای انتشار به بنگاه های چاپ و نشر افغانستان سپرده می شوند و در ...