پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۸:۳۷May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 19 فروردین 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 فروردین 1396 صاحب نیوز 2 فروردین 1396 صاحب نیوز 3 فروردین 1396 صاحب نیوز 4 فروردین 1396 صاحب نیوز 5 فروردین 1396 صاحب نیوز 6 فروردین 1396 صاحب نیوز 7 فروردین 1396 صاحب نیوز 8 فروردین 1396 صاحب نیوز 9 فروردین 1396 صاحب نیوز 10 فروردین 1396 صاحب نیوز 11 فروردین 1396 صاحب نیوز 12 فروردین 1396 صاحب نیوز 13 فروردین 1396 صاحب نیوز 14 فروردین 1396 صاحب نیوز 15 فروردین 1396 صاحب نیوز 16 فروردین 1396 صاحب نیوز 17 فروردین 1396 صاحب نیوز 18 فروردین 1396 صاحب نیوز 19 فروردین 1396 صاحب نیوز 20 فروردین 1396 صاحب نیوز 21 فروردین 1396 صاحب نیوز 22 فروردین 1396 صاحب نیوز 23 فروردین 1396 صاحب نیوز 24 فروردین 1396 صاحب نیوز 25 فروردین 1396 صاحب نیوز 26 فروردین 1396 صاحب نیوز 27 فروردین 1396 صاحب نیوز 28 فروردین 1396 صاحب نیوز 29 فروردین 1396 صاحب نیوز 30 فروردین 1396 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۸:۱۳    
باز هم تکرار داستان همیشگی: احساس تکلیف ها... عده ای با تکیه بر خود اصلح بینی برای حضور جدی اقدام می کنند. عده ای هم ردای ریاست جمهوری را در قد و قواره ی خود نمی بینند...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۰    
وزیر حمل و نقل رژیم اسرائیل از طرح متصل کردن بندر حیفا به اردن و عربستان و موافقت ضمنی آمریکا در این زمینه خبر داده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۵    
قدیری از افزایش 22 درصدی تعداد کل مأموریت های اورژانسی برخوار در سال 95 نسبت به سال 94 خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۵    
معینی نژاد گفت: هیأت اجرایی شهرستان نتایج صلاحیت داوطلبان شوراها را در مدت یک هفته به هیأت نظارت انتخابات اعلام خواهد کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۲:۴۰    
صالحی از تخلف ارزی مدیرعامل یک شرکت خصوصی خبر داد و گفت: متهم به پرداخت هشت میلیارد و 580 میلیون ریال محکوم شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۱۵    
مرحله پلی آف مسابقات تنیس دیویس کاپ گروه دو آسیا و اقیانوسیه، بین دو تیم ایران و ویتنام از روز جمعه به میزبانی اصفهان در آکادمی تنیس آپادانا، ورزشگاه 22 بهمن در حال برگزاری است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۵    
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: نباید با این بهانه که تربیت و پرورش کار آموزش و پرورش بوده و متولی امور فرهنگی وزارت ارشاد است، از زیر مسئولیت شانه خالی کنیم، چرا که متولی اصلی کار فرهنگی روحانیون هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۰    
کتاب اقتصادنا حاصل دیدگاه های شهید صدر قبل از وقوع انقلاب اسلامی در ایران است و لذا بسیار متأثر از روحیه انقلابی این عالم فرهیخته در مبارزات علمی با دو نظام اقتصاد سرمایه داری و اقتصاد سوسیالیسم و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۳۵    
دولت یازدهم بعد از چهار سال پی گرفتن راهبرد نگاه به غرب ، بدون دستاورد ملموس، به نقطه سرخط سیاست خارجی در سال 92 رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۸:۵۵    
حمله موشکی آمریکا به پایگاه هوایی الشعیرات در استان حمص سوریه با واکنش های متفاوتی در سطح منطقه و بین الملل همراه بود و برخی آن را آغاز مرحله ای جدید در بحران سوریه می دانند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۸:۴۵    
تروریست های داعش طی سه سال گذشته به طور مستمر و در کشورهای مختلف اروپایی اقدامات تروریستی متعددی را انجام داده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۸:۱۰    
عدم تدوین برنامه جامع توسعه سرمایه گذاری در منطقه اردستان باعث شده سرمایه گذاران و حضور آنها در منطقه با چالش هایی مواجه باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۰    
دادخواه گفت: امیر مرادی،حسن فدایی، مهدی شیرازی، مهدی رحیمی و مهدی هنرمندنیا به عنوان هیئت مدیره و ابراهیم سلطانی، علی اکبر مظاهری و محسن قدیری به عنوان بازرس در این انتخابات توسط مردم برگزیده شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۵    
نحوه درآمد زایی از حوضه آبریز زاینده رود، اشتغال در واحدهای مرغ تخمگذار اردستان، مهار شدن بیماری آنفلوانزا در استان اصفهان، افزایش غلظت آلاینده ها در استان و.. ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۰    
رسایی گفت: یکی از خصوصیات اهل بیت توجه به مسائل عمومی و اجتماعی جامعه و به تعبیر قرن های اخیر مسائل سیاسی بوده و این که بعضی ها تلقی می کنند که اهل بیت کاری به سیاست نداشتند اشتباه است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۵    
مدیریت مؤمن، انقلابی، کارآمد و پر تلاش می تواند منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد پویا و قوی را محقق کند که متأسفانه مدیران دولت یازدهم فاقد این ویژگی ها هستند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۰    
موسوی لارگانی گفت: افرادی که در زمینه واردات بی رویه محصولات کشاورزی فعال هستند، بر خلاف حکم حکومتی و شرعی مقام معظم رهبری رفتار کرده، بنابراین سزوار برخورد قاطع قانونی هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۳۵    
دریکی از ورودی های حرم مطهر حضرت معصومه (س) به یک روحانی سالخورده که از سادات بودند برخورد کردیم.این سید جلیل القدر زمانی که فرزندم پویا را دیدند، توقف کردند و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۰    
پرنده گفت: 77 کارگر نمونه در بخش های انفرادی و گروه کار در هفته کار و کارگر در استان اضفهان تجلیل می شوند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۰    
شاخص آلودگی هوای اصفهان که در چند روز گذشته با شیب ملایم در حال رشد است در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 12 ظهر امروز به بالاترین میزان خود در سال 96 یعنی عدد 88 رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۰    
انصاری گفت: گرمخانه انجمن پایان کارتن خوابی در اصفهان به عنوان اولین گرمخانه مردمی ایران تحت حمایت هیچ کس نبوده و در حال حاضر با مشکل عمده نیازهای اولیه و اساسی از قبیل آب شرب کافی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۶    
سومین کرسی تلاوت قرآن کریم استان اصفهان در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حب الائمه(ع) برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۶    
علی اکبر صالح گفت: واحدهای تخمگذار توانسته زمینه اشتغال بیش از 50 نفر را در شهرستان اردستان فراهم کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۱    
رسانه ها با تکرار افسانه ها، ایدئولوژی ها، واقعیت ها و الگوهای موجود درباره نقش ها و رفتارهای استانداردشده ای که نظم اجتماعی را تعریف می کنند، روی افراد و فرهنگ آن ها تأثیر می گذارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۶    
صمصام شریعت گفت: اقدامات زیباسازی میدان از جمله نورپردازی، ساخت مجسمه های مربوط به بزرگان و علما و دانشمندان مرتبط با میدان علم و فناوری همچنین ایجاد مناره هایی به یاد مناره های تاریخی شهر در حال ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۶    
پارسا نژاد گفت: علاقه به سرزمین اجدادی من همواره با من همراه بود و من تصمیم گرفتم اولین انستیتو علمی تئاتر را در نطنز دایر کنم و در زمان ریاست فعلی اداره ارشاد تلاش شد استعداد ها را برای بازیگری در ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۱    
سید محمد حسین علوی زاده با بیان اینکه تربیت مداح انقلابی، دغدغه اصلی ماست، گفت: مداح انقلابی می تواند هیئت را در مسیر اندیشه های اصیل اسلامی قرار دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۶    
رئیس جمعیت هلال احمر فریدونشهر با اشاره به دوره های ویژه امدادگران پیش از آغاز طرح نوروزی، از خدمات ارائه شده این جمعیت در نوروز 96 سخن گفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۶    
مصلی بقیه الله الاعظم(عج) کاشان میزبان اهالی دارالمومنین در قالب آیین معنوی اعتکاف است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۱    
پیشرفت جدید ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم و کنترل مناطق آزاد شده
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۶    
شفیعی گفت: طرح جدید مالچ پاشی امولوسیونی برای نخستین بار و به صورت آزمایشی در پنج هکتار از اراضی منطقه ی شهریاری ابوزیدآباد آغاز شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۶    
حجت الاسلام سالک کاشانی با اشاره به اهمیت بحث انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو سپردن مسئولیت به افرادی که دارای صلاحیت دینی دارند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۱    
زرگرپور با اشاره به اولویت اشتغال در استان بویژه در حوضه زاینده رود ، بر عزم دستگاه های مربوطه در ساماندهی طرح های پرورش ماهی تاکید کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۲۶    
جهانگیری گفت: مشکلات مردم را همراه با عزت حل کرده ایم بعد برخی می گویند دولت پیر و خسته است اما باید در نظر داشت که تورم از 40 درصد تک رقمی شده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۲۱    
مردم بحرین به مناسبت شب ولادت جوادالائمه(ع) مراسم باشکوهی را در شهرهای مختلف این کشور برگزار کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۲۱    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و انهدام 193 باند مجرمانه و خلاف کار حرفه ای در سال 95 خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۲۱    
آیت الله سید ابوالحسن مهدوی گفت: امام جواد علیه السلام اولین امامی بودند که در سن کودکی به امامت رسیدند با این وجود در همان سنین کودکی دارای علم غیب و مشرف به همه احکام الهی بودند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۱    
صدها تن از مردم آمریکا در شهرهای مختلف این کشور در اعتراض به حملات موشکی این کشور علیه سوریه تظاهرات کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۶    
مراسم جشن میلاد امام محمدتقی جواد الائمه هیئت یاحسین اصفهان جمعه شب با مدیحه سرایی مداح اهل بیت مجتبی مسعودی برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۱    
کارگاه های تولیدی لباس و خیاط های بازار اصفهان در روزگاری که واردات جنس چینی مد روز شده است، با تمام قوا در حفظ اقتصاد کشور ایستاده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۵    
به همت کسبه و بازاریان اصفهان جشن میلاد آقا امام جواد علیه السلام در مسجد شیشه بازار برگزار شد .
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۱۰    
حجت الاسلام صادقی از حضور چهار میلیون و 820 هزار زائر در مدت اجرای طرح آرامش بهاری نوروز 96 در آستان مقدس بقاع متبرکه و امامزادگان عظیم الشأن سراسر استان اصفهان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۰    
مومنیان با بیان اینکه شرایط و فضای انتخابات در شهرستان کاشان بسیار پویا، سالم و آرام است، اظهار کرد: این شرایط نوید برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت بالای مردم شریف دارالمومنین را می دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۵    
تیم آینده سازان دولت آباد، قهرمان مسابقات لیگ کبدی شهرستان برخوار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۰    
یک مسئول هلال احمر استان اصفهان با اعلام آمادگی 100 درصدی نیروهای این سازمان برای یاری رسانی به حادثه دیدگان زلزله خراسان رضوی، از ارسال اولین محموله کمک های هلال احمر استان به خراسان رضوی خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۰    
مساجد برخوار میزبان سه روز بندگی، عبادت و اطاعت محض خداوند در مراسم معنوی اعتکاف است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۵    
دولت روحانی از همان ابتدا با شعار تغییر در وضع اقتصادی به صحنه آمد و در سخنرانی انتخاباتی خود وعده های بسیاری داد که در حال حاضر هیچ کدام از آنها محقق نشده و وزرای دولت هم ظاهرا تمایلی برای تحقق آن ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۵    
رحیمی با بیان این که گاهی حضور کارگران از شهرهای مختلف موجب ایجاد مشکلات فرهنگی و اجتماعی نیز می شود گفت: در برخی مشاغل دشوار اتباع غیر ایرانی نیز اشتغال دارند که در حد خود طبیعی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۵    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنجان گفت: 24 مسجد میزبان معتکفین لنجان خواهند بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۵    
خدابخش از گذر امواج ناپایدار ضعیف طی چند روز آینده در سطح استان اصفهان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۹    
مجری از نماینده مجلس حاضر در گفتگوی ویژه خبری پرسید: چرا شما اینطور به سوال من جواب دادید؟ نماینده مجلس هم پاسخ داد: دوست دارم!
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۰    
شورای نگهبان در اطلاعیه ای اعلام کرد: داوطلبانی که بر اساس نظر هیأت مرکزی نظارت ، صلاحیت آنها احراز نشده است ؛ می توانند شکایت خود را تحویل دهند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۰    
مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم محمد عیسی عارفی از تیپ فاطمیون و میثاق با این شهید بزرگوار شب گذشته با حضور پرشور مردم ولایی افجان در مسجد اعظم این روستا از توابع تیران و کرون، برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۰    
در حالی که علما و مراجع تقلید اعلام کردند جریمه دیرکردی که بانک ها از مردم می گیرند حرام است، به تازگی آمار جالبی از یک بانک منتشر شد که نشان می دهد این بانک در 9 ماه نخست سال 95 بیش از شش هزار و 400 ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۹:۵۰    
حجت الاسلام اروجی گفت: برای امسال با نظر اعضای شورای راهبردی اعتکاف استان، پژوهش علمی با عنوان احصاء شاخصه های اعتکاف مطلوب از منظر آموزه های دینی در دستور کار قرار گرفته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۰    
پیشرفت همه جانبه چه جور به دست می آید؟ من عرض میکنم بدون اینکه کشور یک اقتصاد قوی داشته باشد، اینها به دست نمی آید. نیاز ما اقتصاد قوی، تولید قوی، همراه با مدیریّت قوی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۰    
همزمان با آغاز سال 96 و به بهانه افزایش حقوق کارگران، قیمت برخی کالاهای مصرفی و اساسی مردم افزایش یافته یا تقاضای افزایش برای آنها وجود دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۰    
از حوزه علمیه تا مسئولان بانک ها | سخنرانی دکتر حسن عباسی که از شناخت مدافعان ربا سخن می گوید...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۰    
هر کسی دوست دارد که خدا را ملاقات کند در حالی که ترفیع درجه داشته باشد و سیئاتش تبدیل به حسنات شده باشد، نسبت به جواد الائمه مهرورزی کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۷:۵۵    
در اسلام، سیاست یا اقتصاد منهای دین نداریم. چطور ممکن است که احکام مسایل مختلف را از کارشناسان فقاهت جویا شد اما در احکام مربوط به حکومت صاحب فتوا شده از اظهار نظر متولیان این امر مکدر گردید؟
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۷:۴۰    
سال های متمادی رهبر معظم انقلاب بر استفاده از عناوینی با محوریت اقتصاد و نامگذاری آنها بر سال ها تاکید دارند، این در حالی است که در این سالها به مسئله اقتصاد ...