پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۹:۵۸May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 2 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 3 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 4 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 5 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 6 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 7 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 8 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 9 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 10 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 11 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 12 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 13 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 14 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 15 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 16 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 17 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 18 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 19 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 20 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 21 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 22 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 23 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 24 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 25 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 26 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 27 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 28 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 29 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 30 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 اردیبهشت 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۸    
مرکز آمار ایران معتبرترین مرجع رسمی کشور در خصوص اعلام گزارش ها و آمار و ارقام مربوط به بازار کار، اشتغال و بیکاری است و به طور فصلی و سالانه گزارشهایی در این خصوص منتشر می کند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۸    
اظهارات وزیر دفاع آمریکا در دیدار با پادشاه سعودی علیه ایران گرچه موجب خوشحالی او شد و به مذاق وی خوش آمد، اما اظهارات وزیر خارجه چیزی متفاوت بلکه در تضاد با اظهارات قبلی بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۸:۵۸    
یک هفته نامه آلمانی به بررسی سیاست توام با سردرگمی و آشفتگی و ابهام رئیس جمهور جدید آمریکا در عرصه سیاست خارجی پرداخته و نوشت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۸:۰۳    
حجت الاسلام باطنی از انتشار لیست واحد مجمع اصولگرایان اصفهان برای انتخابات شورای اسلامی شهر و میان دوره ای مجلس در آینده ای نزدیک، خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۲:۳۴    
امام جمعه شهر ورزنه گفت: نشناختن ارزش سپاه پاسداران ظلم به انقلاب و ارزش های آن است چرا که سپاه پاسداران خدمات زیادی به انقلاب کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۴۴    
دکتر صالحی گفت: بیش از سی میلیارد ریال اعتبار در جهت ارتقاء سلامت فلاورجان هزینه و بیش از 50 نفر نیز نفر نیز به کادر پزشکی شهرستان اضافه شده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۹    
امام جمعه بهارستان گفت: مدیریت انقلابی امروزه تنها راه حل رفع مشکلات و معضلات و الگویی است در مقابله با الگو های وارداتی که منشا خسارت و ضرر در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد اند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۹    
امام جمعه قهجاورستان گفت: سپاه مصداق و تجلی شعار ما می توانیم و تجلی شجاعت، استقامت و پایداری در برابر دشمن است موضوعی که کاندیدا های ریاست جمهوری باید سرلوحه کار خود قرار دهند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۹    
حجت الاسلام زمانی گفت: کاندیداهای انتخابات باید در تیلیغات خود از وعده های دروغ، عوام فریبی، سیاه نمایی و تخریب رقبای انتخاباتی که موجب زیر سوال رفتن نظام جمهوری اسلامی شود و مردم را بر سر دو راهی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۴    
امام جمعه نطنز گفت: بعضی ها دیروز تاکیدشان بر این بود که برجام مانع جنگ شده است و امروز که پاسخی در برابر سوال های مردم ندارند می گویند اگر نامزد مورد نظر و غربگرای آن ها رای نیاورد جنگ روی می دهد و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۴    
حجت الاسلام قدوسی گفت: حکم شورای نگهبان به مثابه قاون است و همه باید از آن تمکین کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۹    
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با اشاره به اینکه من با طیب خاطر خودم استعفا کردم تصریح کرد: به خاطر هیچ رفتاری استعفا ندادم و از هیچ جا تحت فشار نبودم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۴    
آیت الله رحیمی با بیان اینکه دشمن از حضور حداکثری مردم در انتخابات ترس دارد، گفت: انتخابات پشتوانه و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۹    
امام جمعه موقت اصفهان با نسبت دادن غاصبان زمان امامت ائمه اطهار و امروز، تصریح کرد: مستکبران با محدودیت هایی که برای مسائل اقتصادی ما ایجاد می کنند و حاضرند تعهدهای برجامی را نقض کنند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۴    
حجت الاسلام حسین رجایی پور گفت: حذف مناظرات مسقیم انتخاباتی فرار از حقیقت و کم کاری هاست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۹    
محمد آزاد گفت: در شرق آران و بیدگل حفره هایی به دلیل فرونشست زمین ایجاد شده است و این پدیده وسعت بسیاری از شهرستان را تهدید می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۹    
حجت الاسلام صابری تاکید کرد: مسئولان اگر از تشر دشمنان می ترسند از جانب خود بترسند و از جانب مردم نهراسند و اینکه اگر کسی بیان کند دشمن با فلان فرد موافق است و با او ملاحظه می کند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۹    
حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه رقابت تبلیغات انتخاباتی آغاز شده است، تصریح کرد: کاندیداها در زمان تبلیغات و مناظره ها اخلاق انتخاباتی را مراعات کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۴    
حجت الاسلام سرافراز گفت: روزهای آینده شاهد هجمه و فضاسازی علیه شورای نگهبان خواهیم بود که به طور یقین این هجمه ها برنامه ریزی و سازماندهی شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۹    
حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد گفت: انتخابات آینده هر قدر با شکوه و سلامت و امنیت برگزار شود باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۴    
حجت الاسلام ابطحی با بیان اینکه مسئله کشور جهت گیری انقلابی است، گفت: باید در پیکر نظام و سیستم اجرایی کشور روحیه انقلابی احیا شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۹    
همزمان با روزهای گذشته شاهد یک سرعت بالا در انجام فعالیت های عمرانی در نقاط مختلف شهرستان فلاورجان هستیم که در این بین پیربکران بیش از سایر نقاط فعال بوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۴    
قدمت حجاری ها و نقوش زیبا و کندکاری شده و سنگ های قدیمی قبور این آرامستان نشان دهنده آن است که این آرامستان دارای منحصر به فردترین و قدیمی ترین سنگ های قبوری است که در خوانسار به چشم می خورد و آن را ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۹    
آستان ملکوتی حضرت موسی بن جعفر علیه السلام ( امام کاظم) و نواده او حضرت محمد بن علی علیه السلام ( امام جواد) در شهر کاظمین عراق قرار دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۹    
مومنیان گفت: سهراب سپهری با تلفیقی از سنت های شرقی و غربی در هنر نقاشی، نوآوری ها و خلاقیت های بی نظیری را به ویژه در نقاشی های با موضوع طبیعت ایجاد کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۹    
گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله شانزه لیزه پاریس را بر عهده گرفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۴    
مایه تأسف است که آنچه این روزها و سالها در شهر ما پاورچین و خاموش می چرخد و آشکارا قربانی می طلبد خودکشی است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۹    
حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه شهیدان زنده کننده دل ها هستند، تصریح کرد: پیام شهید پیام ولایت مداری و الگویی برای دفاع از ولایت است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۴    
بختیار گفت: مطالعات پروژه جلگه و کنار رودخانه به پایان رسیده است و هم اکنون در مرحله اجرایی شدن آن هستیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۹    
هشتمین یادواره شهدای روستای انالوجه با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، مسئولان شهرستان، روحانیت، بسیجیان و عموم مردم در مسجد امیرالمومنین(ع) این روستا برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۹    
حجت الاسلام غفاری پور گفت: اگر امروز اوضاع عراق تغییر کرده و بسیج و هسته های حزب الله در آنجا و در سوریه و یمن شکل می گیرد به یمن ایران اسلامی و به عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.