پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۶:۳۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 3 اردیبهشت 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 2 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 3 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 4 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 5 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 6 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 7 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 8 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 9 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 10 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 11 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 12 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 13 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 14 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 15 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 16 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 17 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 18 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 19 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 20 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 21 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 22 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 23 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 24 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 25 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 26 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 27 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 28 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 29 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 30 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 اردیبهشت 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۲    
با نزدیک شدن به ایام دوازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه 96 ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۷    
تعدادی از شهرهای فرانسه از شب گذشته با اعلام نتایج مرحله اول انتخابات شاهد ناآرامی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۷    
فعال و خیّر اصفهانی با اشاره به اهمیت آگاه سازی درباره بیماران نقص ایمنی اولیه گفت: جوانان از ازدواج های فامیلی پرهیز کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۲    
راعی با اشاره به اینکه 264 نفر در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان خمینی شهر ثبت نام کردند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۴۲    
نشست خبری دیدار حساس تیم های ذوب آهن اصفهان و العین امارات در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و سرمربیان دو تیم در هتل آسمان پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۷    
تاثیر مضاعف رکود بر استان صنعتی اصفهان، رسیدگی سریع به تخلفات و جرائم احتمالی انتخابات، رقابت 117 نفر برای 56 کرسی شوراهای اسلامی شهر و روستای خوانسار و بیکاری فصلی به عنوان بزرگ ترین مشکل اقتصادی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۲    
عسگریان گفت:شهرستان سمیرم با وجود پتانسیل دامداری و کشاورزی دچار آمار بالای بیکاری فصلی بوده و مشکل اصلی این شهرستان بیکاری فصلی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۲    
شفعتی گفت: 117 نفر برای 56 کرسی سورای شهر و روستای شهرستان خوانسار در مجموع به رقابت می پردازند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۲    
یک دستگاه کامیون ده چرخ ظهر امروز در مقابل پلیس راه شاهین شهر به تهران واژگون و راننده آن مصدوم شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۷    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون هیچ گونه تخلف و یا جرم انتخاباتی محسوس گزارش نشده است، گفت: بی شک دستگاه قضایی برخورد جدی و قانونی با هرگونه ناامنی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۴۷    
امیری با بیان اینکه اوقات فراغت چهارمین صنعت دنیا به شمار می رود، گفت: هر چه قدر آگاهی و اطلاعات خود را در رابطه با اوقات فراغت جوانان بالا ببریم، خروجی بهتری را شاهد هستیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۲    
اپرای آخرین درخت فرش که تلفیقی از موسیقی و تئاتر با موضوع فرهنگ سنتی ایران در حوزه فرش است، از 5 تا 20 اردیبهشت ماه در جوار تپه های هفت هزار ساله سیلک کاشان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۱۲    
رضوانی گفت: فرمانداری رصد کافی در خصوص تبلیغات کاندیداها داشته و به طور قطع تبلیغات زود هنگام انتخابات میان دوره ای مجلس قابل پیگیری است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۲    
رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری چهار شرور که در یکی از محله های شهر اصفهان با اقدامات شرارت آمیز خود باعث رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۲    
کیانی مقدم گفت: بنیاد مسکن در سال جاری اقدام به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با نرخ کارمزد پنج درصد و به مبالغ 180 و 200 میلیون ریالی در قالب طرح ویژه بهسازی در کلیه روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۷    
جنتی گفت: ساخت پروژه تجاری، اداری و مسکونی موقوفه دبیر الصنایع کاشان با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۲    
لیست 9 نفره شورای اصولگرایان کاشان برای انتخابات شورای اسلامی شهر کاشان پس از رای گیری از بین گزینه هایی که میثاق نامه را امضا کرده بودند، مشخص شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۲    
اسماعیلی گفت: میانگین قیمت فروش گوجه سبز در میدان های میوه اصفهان بین 15 تا 20 هزار تومان است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۲    
ابراهیمی افزود: مشکلات را باید به مردم گفت و مسئولان دیدشان را نسبت به مردم عوض کرده و نگاها همراه با اخلاق و احترام صورت گیرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۷    
جشنواره غذای سالم همزمان با هفته سلامت با حضور بیش از 30 کدبانوی داوطلب سلامت شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون در محل این اداره برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۷    
مقدم ستوده گفت: انتظار داریم با افتتاح این طرح مشکل رفت و آمد کارکنان ایستگاه راه آهن و مردم روستای محمدآباد مرکزی رفع شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۷    
رضوانی بابیان اینکه برای 13 کرسی شورای اسلامی کلان شهر اصفهان 847 نفر ثبت نام کرده بودند، گفت: پس از بررسی هیئت های اجرایی و نظارت و همچنین اعلام انصراف تعدادی از داوطلبان، 740 نفر تائید شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۷    
نشست خبریه سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۷    
ظهرابی با اشاره به تاثیر اجرای طرح بر پروژه یلان و ایجاد مشکل در تخصیص از وزارت نیرو و مکاتبه با اداره محیط زیست استان لرستان برای ارسال گزارش ارزیابی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۲    
سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با رویکرد ارائه عادلانه فرصت های سرمایه گذاری برای فعالان این عرصه، هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۲    
بازی رایانه ای ما می توانیم که با تلاش جمعی از جوانان شهرستان آران و بیدگل طراحی و ساخته شده است در مراسمی رونمایی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۷    
حجت الاسلام ابطحی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی دیده بان بان نظام هستند، لذا بیشترین تلاش دشمن برای زدن این دیده بان بوده و ما باید با تمام وجود از این دیده بان محافظت کنیم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۷    
همزمان با شب شهادت امام موسی بن جعفر (ع)، آستان مطهر امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر (ع) برخوار، غرق در حزن و ماتم بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۷    
میرمحمدصادقی گفت: شهر اصفهان با کاهش 50 درصدی و با پیش رفتن به سمت شرق با کاهش 60 درصدی بارش ها نسبت به میانگین بلند مدت مواجه بوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۲    
تفاهم نامه مشترکی بین آموزش و پرورش و صداوسیمای مرکز اصفهان با حضور معاون دفتر مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۷    
حجت الاسلام نجفی گفت: نباید در انتخابات شوراها، به دنبال آن باشید که فلان نماینده از کدام طایفه و قوم است؛ باید بررسی کنید که آیا شایستگی و صلاحیت رسیدگی به مشکلات مردم را دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۲    
معینی نژاد گفت: با توجه به کمبود شدید آب و خشکسالی هایی که کشاورزی شهرستان را با تهدید مواجه می کند، مجبوریم صنعت را تقویت کنیم که یکی از زیرساخت های مهم برای این منظور، تامین برق مورد نیاز صنعت است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۷    
حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه کشور مسئول اجرایی قوی و نترس می خواهد، تصریح کرد: مسئولی که زیر سایه ترس باشد به درد کشور نمی خورد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۲    
سه درس مهم امام خامنه ای برای پاسداران انقلاب در این زمینه: انقلاب را درست بشناسید_ مبانی نظری انقلاب را عمیقا بشناسید. – تجربه و تاریخ انقلاب را بدانید. – تربیت خود بعنوان انسان صالح
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۷    
کنسرت موسیقی سنتی وحید تاج روز گذشته در مجتمع فرهنگی استاد محمود فرشچیان اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۷    
شفیعی گفت: ناوگان حمل ونقل در پایگاه های اورژانس 115 شهرستان فلاورجان در سال گذشته نوسازی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۲    
رئیس هیأت فوتبال شهرستان اصفهان گفت: حضور خانواده فوتبالی شهرستان اصفهان، افتخاری بزرگ برای جمع فعالان این عرصه است و به یقین می توان اراده جوانان ورزشی شهرستان را به عنوان الگو معرفی کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۷    
یوسفی با اشاره به اینکه این طرح از سال 94 کلیده زده شد، گفت: پروژه فیبر کشی از سه راهی موته به سمت گلپایگان، یکی از بزرگترین طرح هایی است که امسال به بهره برداری خواهد رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۲    
گزیده ای از برنامه طنز دورهمی درباره مدافعان حرم از زبان مجری این برنامه مهران مدیری...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۲    
حجت الاسلام منتظری اعلام کرد: هیچ یک از رسانه هایی که از بودجه عمومی و دولتی استفاده می کنند حق حمایت از یک کاندیدای خاص را ندارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۲    
بازیخانه ها، فضاهای اختصاصی و استانداردی هستند که برای بازی کودکان طراحی شده اند و والدین می توانند برای اوقات مشخصی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۲    
پیکر رزمنده جانباز جنگ تحمیلی احمد ناظمی هرندی در جوار همرزمان خویش و شهدای دفاع مقدس روز گذشته، به خاک سپرده شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۸:۵۷    
باغ بانوان شهر درچه با حضور استاندار اصفهان و مردم این شهر افتتاح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۸:۴۷    
نیروهای سوری و مقاومت، در ادامه عملیات پاک سازی بخش مرکزی شهر دمشق موفق شدند یکی از فرماندهان بلندپایه گروه تکفیری جبهه النصره به همراه دستیارانش را دستگیر کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۸:۳۷    
باغ بانوان شهر درچه عصر دیروز، با حضور استاندار، مسئولان استان، خانواده شهدا و بانوان شهر درچه به بهره برداری رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۸:۲۷    
حجت الاسلام شامحمدی از تغییر مسیر آب رسانی در کانال های کشاورزی که مورد رضایتمندی کشاورزان شهر ورزنه بود بازدید و از نزدیک با برخی مسائل و مشکلات این حوضه آشنا شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۸:۰۲    
انتخابات ما از مردم سالاری داخلی هم فراتر رفته و بین المللی شده؛ به گونه ای که همه و همه می خواهند در آن شرکت کنند. مردم، مسئولان، ضد انقلاب، منافقان و حتی دولت آمریکا!
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۰:۲۳    
حجت الاسلام مصلحی گفت: دشمن در مسئله نفوذ به دنبال ایجاد اشتباه محاسباتی در سه گروه مردم، مسئولان و نخبگان جامعه است