پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۲:۱۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 12 اردیبهشت 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 2 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 3 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 4 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 5 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 6 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 7 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 8 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 9 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 10 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 11 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 12 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 13 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 14 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 15 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 16 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 17 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 18 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 19 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 20 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 21 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 22 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 23 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 24 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 25 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 26 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 27 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 28 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 29 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 30 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 اردیبهشت 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۳۵    
بصیری می گوید: روستاها واحدهای تولیدی ارزشمند کشور هستند که در عین برخورداری از جاذبه های طبیعی، تاریخی، گردشگری و فرهنگی می توانند نقش بسیار موثری در توسعه اقتصادی کشور داشته باشند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۰    
تصادفی نیست که جنبش حماس سند خود را دو روز قبل از سفر محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به واشنگتن رونمایی می کند، این سفر ممکن است مقدمه ای برای مصیبت های بزرگ برای ملت فلسطین باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۳۰    
انتشار سند جدید حماس که با تغییرات مهمی همراه بوده است این سوال را مطرح می کند که تفسیر عملی این تغییرات در سطح تاکتیکی خواهد بود یا راهبردی و اینکه آیا این تغییرات به مفهوم خروج این جریان از مدار ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۵    
معلمان بر اساس احادیث و متون دینی از جمله با ارزش ترین افراد جامعه شناخته می شوند و این اجر و قرب از سوی خداوند به آنها نسبت داده شده ولی برخی از رسانه ها بدون توجه به این موضوع ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۰    
محمد بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان ضمن یاوه گویی درباره ایران به خیال بافی درباره نتیجه جنگ یمن نیز پرداخت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۲۶    
کارشناسان ارشد بیابان زدایی سه قاره جهان در قالب هیئتی از سازمان ملل بعد از ظهر امروز به آران و بیدگل سفر کرده و از طرح های بیابان زدایی در ابوزیدآباد و چند طرح دیگر شهرستان بازدید کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۲۶    
مشکلات متعدد در مسیر شغل معلمی، ایران جزیره امن و پایدار در منطقه است، مسابقه تمنای وصال در برخوار برگزار می شود،مکان مسابقات شتر سواری تغییر کرد و...از مهمترین اخبار امروز در صاحب نیوز بوده است. ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۱    
وقتی دقیق فکر می کنم، نه درس های کلاس اول دبستان یادم مانده و نه هذلولی های پیش دانشگاهی. تنها چیزی که در خاطرم هست رفتار معلم ها است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۱۱    
موضوعی که بیش از هر چیز دیگری نگرانی مخاطبان و دوست داران رشته وزنه برداری را به همراه دارد، عدم توجه متصدیان ورزش کشور به شهرهایی نظیر سده لنجان است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۱    
دانش آشتیانی با اظهار اینکه هرسال تعداد زیادی از فرهنگیان بازنشسته می شوند، گفت: خردادماه 96 آزمونی برای استخدام افراد جدید انجام خواهد گرفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۶    
جامعه کارگری با وجود تمام سختی ها و مشکلات برای کسب رزق و روزی حلال تلاش مجاهدانه ای انجام می دهند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۱    
تمرینات تناسب اندام، سلامتی و حفظ آن در سه مرحله اساسی گرم کردن، مرحله اصلی و مرحله بازگشت به حالت اولیه خلاصه می شوند که لازمه تمام ورزشکاران است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۱    
امضاء مرام نامه و دادن وعده های توخالی تنها بخشی از حال و هوای شهرستان لنجان در واپسین روزهای مانده به انتخابات شورای شهر است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۷    
هفتمین دوره از مسابقات ملی شترسواری کشوری 14 و 15 اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان ورزنه استان اصفهان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۷    
قانعی گفت: مرکز رشد خوانسار از همه افراد تحصیل کرده دارای ایده های خلاقانه، مبتکرانه و دانش بنیان برای همکاری دعوت کرده تا با آموزش مراحل پرورش و رشد ایده ها به تجاری سازی آنها کمک کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۷    
رجایی هرندی گفت: کار معلم فقط داشتن یک شغل نیست زیرا او با روح، فکر و ذهن انسان ها در ارتباط است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۳    
ایرج پور با بیان اینکه معلم و استاد زمزمه محبت، آموزش و درس زندگی است، تصریح کرد: هر موفقیتی در جامعه با آموزش، تعلیم و تربیت گره خورده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۸    
همزمان با هفته کارگر فرماندار شهرستان برخوار و رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان از دو واحد تولیدی شهرستان بازدید کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۸    
جمعی از مسئولان شهرستان فریدونشهر به مناسبت روز کارگر و روز جانباز به دیدار 6 خانواده شهدای کارگر و جانباز این شهرستان رفتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۸    
قائدی ها با اشاره به تجلیل از یک هزار و 400 معلم نمونه استانی و منطقه ای در اصفهان تأکید کرد: همه معلمان و فرهنگیان استان نمونه و ممتاز هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۳:۵۳    
همزمان با ایام تولد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، به سراغ رمضانعلی کاووسی، جانباز قطع نخاع و نویسنده و یادداشت نویس حماسی استانمان رفتیم تا از زندگی او و نوشته هایش بپرسیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۸    
عشایر این روزها به سنت کهن انسان یعنی کوچ، وارد شهرستان سمیرم شده اند و تا پایان تابستان در مراتع سرسبز سمیرم اتراق می کنند و ییلاق می گذرانند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۳    
زرگرپور، با اشاره به حضور وزیر آموزش وپرورش در مراسم روز معلم، اظهار کرد: مشکلات آموزش پرورش را باید جامع دید و برای آن گام برداشت و نباید موردی با آن برخورد کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۳    
علی قدرتی گفت: اگر معلم زبانش با عملش هماهنگ شده و برای ارتقاء بار علمی و دینی دانش آموزان قدم بردارد، دانش آموزان ما قربانی جنگ نرم نخواهند شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۲:۵۳    
رضا میرزایی معلم و استاد دانشگاه گفت: کار معلمی فقط یک شغل نیست زیرا با روح، فکر و ذهن انسان ها در ارتباط است و معلم باید مسایل و مشکلات مالی خود را کاملا کنار گذاشته و با ظاهر و روحیه ای مناسب وارد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۳    
علما سه ماه رجب، شعبان و رمضان، را به کسی که می خواهد مهمانی برود، تشبیه می کنند که باید سه مرحله تخلیه، تحلیه و تجلیه را در آن رعایت کند تا به سیر معنوی نائل آید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۲:۲۸    
میرزایی با بیان این که تعهدات اشتغال شهرستان چادگان در سال گذشته، هزار و 440 نفر پیش بینی شده بود گفت: بر اساس سامانه رصد، بیش از 85 درصد اشتغال تعهد شده در سال 95 در این شهرستان محقق شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۸    
هشتمین دوره مسابقات هم خوانی قرآن کریم و تواشیح دانش آموزان استان اصفهان برای دومین سال متوالی در آستان امامزاده ابراهیم(ع) برخوار برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۳    
حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه تولید محتوای تبیین کننده غدیر به صورت جذاب و متناسب با نیاز روز مهمترین هدف مجموعه غدیرستان است گفت: سومین دوره آموزشی تربیت مبلغ غدیر در اصفهان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۳    
مومنیان گفت: از ویژگی های نظام جمهوری اسلامی ایران فرماندهی فقیه آگاه است که زعامت جمهوری اسلامی را نیز بر عهده دارد و باعث شده منیت ها و قدرت طلبی ها از بین برود و جزیره امن و پایداری به نام ایران ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۳    
سرهنگ پاشایی گفت: اگر انقلاب تهدید نمی شد نیاز به حفاظت نیز نداشت، اما برخی محافظه کارانه این گونه تفسیر می کنند که سپاه باید وضع موجود را حفظ کند در حالی که رهبر انقلاب همواره تاکید کرده اند که سپاه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۳    
نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و هدایای استان های کشور و توانمندی های شهرستان مبارکه در 83 غرفه و با حضور 28 استان در حسینیه مرکزی شهر مبارکه تا 15 اردیبهشت در حال برگزاری است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۸    
عباس زراعت گفت: با بیان اینکه شیوه آموزشی سنتی امروز برای دانشگاه رقابتی کارساز نیست افزود: امروز دانشگاه باید به بنگاه علمی اقتصادی تبدیل شود که همه افراد از آن ذی نفع باشند و از آن بهره ببرند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۳    
نمایشگاهی از توانمندی های دانش آموزان در هنرستان های شهرستان برخوار به مناسبت گرامی داشت هفته مشاغل با حضور مسئولان افتتاح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۸    
وضعیت این روزهای صنعت نساجی با تعطیلی پلی اکریل وارد مرحله جدیدتری شده است. در این بین می توان تاسف بارترین رویدادها را تعطیلی پلی اکریل دانست ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۸    
احمدی دانش آشتیانی خطاب به معلمان، گفت: امکان دارد در مسیر شغلی شما مشکلاتی وجود داشته باشد، ولی به یقین و بدون شک شما این شغل را به خاطر عشق معلمی برگزیده اید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۸    
ساداتی نژاد گفت: اگر به تاکید چند ساله رهبر انقلاب برای سرلوحه قرار دادن اقتصاد مقاومتی توجه شده بود امروز در اشتغال و اقتصاد با وضعیت مناسب تری روبه رو بودیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۸    
با آن وضع جسمانی ناجورم، پیاده از گوشه خیابان داغ به سمت خانه راه افتادم. مدام این جمله در ذهنم رژه می رفت: بعضی تاکسی ها با یک خانم تکمیل می شود، اما با چهار مرد خالی می ماند!
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۳    
رسانه های محلی عراق اعلام کردند که سه عنصر گروه تروریستی داعش در اثر حملات خوک های وحشی به هلاکت رسیدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۸    
احمدرضا پرنده گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی افرادی عاشقانه به عرصه اقتصادی آمده اند و با تمام وجود یک واحد اقتصادی را راه اندازی کرده و در این راه وظیفه سازمان های دولتی است که با رفع موانع به ایجاد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۸    
موشن گرافیک انتخابی به وسعت یک شهر ویژه انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۹:۵۷    
جشن میلاد سه مولود ماه شعبان، امام حسین(ع )، امام سجاد(ع) و حضرت قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس علیه السلام در اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۹:۵۲    
انتقادات عجیب مایلی کهن از عادل فردوسی پور در برنامه ورزشی 90 این هفته دیدنی بود!
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۹:۵۲    
رسانه های جهان در گزارش های خود به موضوع های مختلف از جمله موضوع افزایش شور انتخاباتی در ایران تا نگرانی طرف های خارجی در خصوص نتایج انتخابات پرداختند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۲    
شامگاه دوشنبه و به همت رزمندگان گردان حضرت ابوالفضل علیه السلام جشن میلاد آن حضرت در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۹:۲۲    
عناصر تروریستی فعال در غوطه شرقی دمشق با گلوله باران مردم، تعدادی از آن ها را کشته و زخمی کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۷    
وعده های نامزدها در هر انتخابات یکی از مهم ترین ملاک های رای دهندگان است؛ اگر شما نامزد انتخابات بودید چه وعده ای به مردم می دادید تا رای بیاورید؟
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۲    
استاد شیرچیان می گوید: معلمی جز عشق نیست و رسانه ها نباید با انعکاس اشتباه یک معلم در تنبیه دانش آموز عزت و جایگاه معلم را زیر سوال ببرند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۲    
به منظور کارآفرینی و استفاده از ظرفیت های موجود بخش بن رود، نمایندگان شرکت فرش دارکوب از نقاط مختلف شهر ورزنه و بخش دیدن کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۷    
صد و چهل و هفتمین قسمت از طنز سیاسی دکتر سلام ویژه دوران روحانی مچکریم منتشر شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۸:۵۷    
استاد محمد شیرچیان دانشجوی دکتر حسابی، معلم توانمند ریاضی و چهره شناخته شده در حوزه هنری اصفهان به سوال رایج خیلی از دانش آموزان در خصوص کاربرد ریاضیات در زندگی پاسخ می دهد!
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۸:۵۲    
علیرضا ترکی می گوید: حضور در جبهه های جنگ باعث تغییر در دیدگاه و نوع جهان بینی من شد و اکنون که پس از 30 سال به عقب نگاه می کنم سرم را بالا گرفته ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۸:۴۷    
سالها بود که در این کشور، تبلیغ فرزند کمتر، زندگی بهتر موج میزد و از هر سو برای اقناع ذهنها و تسخیر قلوب، هرآنچه که امکان داشت صورت گرفت؛ از تبلیغات پرحجم تا تنبیه های اقتصادی و اجتماعی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۸:۴۲    
مولایی، معلم ورزنه ای گفت: دانش آموزانم را به نحوی تربیت کرده ام که خودشان به دنبال یافتن پاسخ برای سوال هایشان باشند و ابتدا خودشان مطلب را بفهمند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۸:۳۷    
خانه تاریخی بروجردی های کاشان شامگاه دوشنبه به مناسبت روز معلم، میزبان فرهنگیان کاشان و خانواده هایشان بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۸:۲۳    
محمود براتی گفت: اگر فردی بتواند در انتخابات و حفظ ارزش های اسلامی حرکتی داشته باشد و کاهلی کند، به انقلاب خیانت کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۸:۰۳    
مجید صالحی، عدم پشتیبانی مالی مسئولان را از دلایل اصلی شکست تیم در لیگ برتر دانست و عنوان کرد: در این بازی اگر دو بازیکن خارجی حضور داشتند، بازی را می بردیم و به مرحله نیمه نهایی صعود می کردیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۷:۵۸    
متاسفانه هر وزیری که بر کرسی وزارت آموزش و پرورش می نشیند قواعد و قانون هایی تبیین می کند که با روش های وزرای قبلی کاملا مغایرت دارد و این موضوع باعث نابسامانی و سردرگمی در نظام آموزش و پرورش برای ...