پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۳۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 18 اردیبهشت 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 2 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 3 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 4 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 5 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 6 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 7 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 8 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 9 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 10 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 11 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 12 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 13 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 14 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 15 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 16 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 17 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 18 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 19 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 20 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 21 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 22 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 23 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 24 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 25 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 26 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 27 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 28 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 29 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 30 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 اردیبهشت 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۹:۱۵    
علی نقی از اختصاص 50 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان پشتیبان مشاغل خانگی خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۱    
بر آن شدم تا سفر دوم خودم را با دوچرخه به روستای گلون آباد شروع کنم؛ مطابق صفحات تاریخ، محمود افغان پس از محاصره ناموفق کرمان و یزد راهی اصفهان شد و در آنجا قوایش را تقسیم و در تپه مشرف به روستای ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۶    
زاهدی گفت: برنامه های قطعی استان اصفهان درباره زمان اعلام ثبت نام در کاروان های حج تمتع سال 1396 تا دو روز آینده به صورت دقیق اعلام خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۶    
اندیشکده آمریکایی نوشت: حسن روحانی کاری دشوار برای القاء موفقیت اقتصادی دولتش بر رای دهندگان ایرانی دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۶    
بصیری به نقش زنان در افزایش مشارکت سیاسی جامعه اشاره کرد و گفت: پایبندی به اعتقادات دینی و ارزش های اسلامی نه تنها مانع از شرکت بانوان ایرانی در فعالیت های مختلف فردی و اجتماعی نیست ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۱    
وزیر اطلاعات دولت یازدهم، از کشف یک بمب دست ساز در خانه ای در استان البرز خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۶    
رسانه های آمریکایی مدعی شلیک یک اژدر سرعت بالا از سوی ایران در روز یکشنبه و در نزدیکی تنگه هرمز شده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۰    
کسانی که از برنامه سفر دونالد ترامپ با خبر هستند، تاکید کردند هدف از این نخستین سفر خارجی او که از عربستان آغاز می شود، اعلام دوران جدید در سیاست خارجه آمریکا است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۴۵    
شریعتی بابیان اینکه به دلیل وجود مقدار زیادی مواد اولیه و کفش در محل، حریق گسترش و شعله های آتش از سقف کارگاه زبانه می کشید ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۴۰    
اهمیت اصفهان به اندازه ای است که در بیشتر دائره المعارفهای بزرگ جهان مدخلی به آن اختصاص یافته و سفرنامه هایی از محاسن و شکوه ظاهری و باطنی آن از پژوهندگانی چون تاورنیه، شاردن و.. ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۴۵    
زاهدی با شرکت در همایش روز جوان دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان گفت: سند 2030 یونسکو که سکولاریسم، اومانیسم و لیبرالیسم محض است می گوید دین باید از زندگی مردم برود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۰    
عباسی با بیان اینکه در حال حاضر طبق گقته بزرگان اقتصادی غرب ، علم اقتصاد سقوط کرده است و ناکارامد بوده گفت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۰:۵۱    
درآمد ریالی نفتی دولت یازدهم بیشتر از دو دولت قبل/ واردات 2/5 میلیارد دلاری پوشاک در سال 95، 5 مصدوم در حادثه واژگونی خودروی ال 90، نشاء تولید شده گلخانه های دهاقان به کشور عراق صادر شد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۰:۴۱    
اعضای شورای شهر شهرضا در جلسه بررسی طرح اجرای پروژه فاضلاب شهرضا، اجرای پروژه فاضلاب شهرضا توسط شهرداری و استفاده از تبصره 3 را به رای گذاشته و آن را تصویب کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۶    
همایش تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته شهرستان تیران و کرون ظهر امروز با حضور مسعود حمیدی مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان و مسئولان شهرستان در سالن بصیرت برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۸:۱۱    
فدایی گفت: برگزیدگان جشنواره خوارزمی طبق قانون باید برای دانشگاه ها پذیرش شوند ولی این پذیرش انجام نمی شود و به همین دلیل نمی توانیم بر روی پژوهش های خود تمرکز داشته باشیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۷:۴۱    
محمدی گفت: بر اساس قانون انتخات کشور، ستاد پیشگیری از وقوع جرم و شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در شهرستان ایجاد شده و تاکنون 11 پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۱    
قربانی می گوید: بعضی ها روی بدن خودشان خالکوبی کرده اند که بخشی ! تمیز بشور! یا برخی پشت ماشین ها و موتورهایشان نوشته اند که منتظرم باش! .
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۱    
جمعی از ساکنان مسکن مهر دولت آباد و مسکن مهر طلاب حبیب آباد به بیان برخی از مشکلات خود پرداخته و از مسئولان درخواست رسیدگی فوری به این مشکلات را کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۱    
تجویدی گفت: خودرو آتش نشانی در این عملیات چهار مرحله آبگیری، یک تانکر 20 هزار لیتری آب به عنوان پشتیبانی به محل اعزام و تراورس های باقی مانده با لودر از محل حریق دور شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۶    
سالک گفت: در این زمان لبه تیز تیغ دشمن به سمت جوانان به ویژه دختران جوان است و دشمن سعی دارد با عناوین و روش های مختلف این دختر را از حقیقت وجودی خود دور کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۶:۲۶    
غیور گفت: 63 شعبه بصورت ثابت و 29 شعبه بصورت سیار در تمام روستاها در روز اخذ رأی گیری فعالیت خواهند کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۱    
زاهدی بابیان اینکه صنعت پوشاک ما ورشکسته شده است، عنوان کرد: در سال گذشته 2/5 میلیارد دلار پوشاک از مبادی رسمی و غیررسمی واردشده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۱    
دکتر راستین از حادثه واژگونی خودروی سواری ال 90 در خمینی شهر خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۶    
خانی گفت: کشور ایران از کشورهای حادثه خیز بوده، بنابراین برای خدمت رسانی بیشتر احتیاج است تا زیر ساخت ها آماده باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۶    
نام ریحانه مبینی نابغه ورزش آران و بیدگل در لیست نهایی دو و میدانی کاران دعوت شده به اردوی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان کشور قرار گرفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۱    
مردم بحرین هم زمان با 11 شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) این روز بزرگ را گرامی داشته و جشن های مختلفی در سراسر مناطق مختلف کشور برگزار کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۶    
حسینی با اشاره به تغییر زمان سفر حجت الاسلام رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به اصفهان گفت: احتمال زیاد این سفر 25 اردیبهشت ماه به اصفهان انجام خواهد پذیرفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۱    
خسروی وفا با اشاره به تشکیل ششمین جلسه کمیته پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان اصفهان، گفت: تاکنون 12 پرونده تخلف در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخابات در دست رسیدگی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۱    
فایننشال تایمز درباره وعده جذب 30 میلیارد دلار سرمایه خارجی از سوی حسن روحانی نوشت بزرگ ترین مانع ابهام قانونی و نظارتی وزارت خزانه داری آمریکاست که فضای کافی برای سیاست مداران ایجاد کرده تا قوانین ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۶    
در روزهای نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری، بسیاری از نامزدها در پی جذب رای جوانان هستند و وعده های ریز و درشتی برای جلب نظر آنان صادر می کنند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۶    
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مصاحبه ای، اموال و دارایی های خود را اعلام کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۶    
کریمیان عنوان کرد: انتظار می رود با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و تعطیلات تابستان، تیمی به عنوان گروه آگاهی دهنده به افرادی که در اطراف سد هستند، ایجاد شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۱    
رئیس ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم در استان اصفهان از سفر این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به اصفهان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۱    
اهانت کنندگان به ساحت امام هشتم (ع) کور خوانده اند و باید بدانند که ملت غیور و انقلابی ایران این بار با انتخاب انقلابی خود مشت محکمی بر دهان این یاوه سرایان ولایت گریز و ولایت ستیز خواهند زد تا در ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۱    
ستوده نیا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، امر به ورزش را امر به معروف دانسته اند، خاطرنشان کرد: تحرک و نشاط لازمه سلامت جامعه است و ما برای توسعه همایش های همگانی ورزشی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۶    
صفرپور گفت: گلخانه داران دهاقانی با سطح زیر کشت 10 هزار مترمربع گلخانه در طول یک دوره 20 روزه، حدود شش تا هفت میلیون نشاء تولید می کنند که در آخرین دوره 400 هزار نشاء گوجه فرنگی خود را به کشور عراق ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۱    
رژیم صهیونیستی به دلیل درمان مجروحان تروریست ها در بیمارستان های خود دچار بحران مالی شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۱    
همزمان با فرخنده روز نیمه شعبان، کاروان پیاده روی هلال تا جمکران برای حضور در جشن میلاد امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران اعزام می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۶    
همزمان با گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم همایش بزرگ تقدیر از بازنشستگان فرهنگی شهرستان برخوار امروز برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۶    
علی عسگریان بابیان اینکه سامانه بارشی همچنان پابرجاست، گفت: خوانسار با ثبت 37.8 میلی متر بارش، بیشترین میزان بارش را در 24 ساعت گذشته به خود اختصاص داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۶    
“دونالد ترامپ” که موقعیت دولتش تضعیف شده، برای جلب حمایت لابی صنایع نظامی آمریکا، لازم دارد تا جنگ تازه ای راه بیاندازد و برای این منظور ایران بهترین هدف است، هرچند روسیه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۶    
ابوطالبی گفت: اگر قرار باشد برای هر مسئله ای رهبر انقلاب وارد میدان شوند پس بهتر است همه مسئولان مسئولیت خود را تحویل داده و کنار بروند و بگویند ما نمی توانیم!
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۶    
حواشی بازدید حسن روحانی از آواربرداری معدن زمستان یورت در آزادشهر استان گلستان که چندی قبل فروریخت و خبرساز شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۵    
پویش مردمی دفاع از عزت و اقتدار ملی در پی سخنان مذموم یکی از کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری علیه اقتدار ملی در مناظره های انتخاباتی، در شهر بادرود نطنز راه اندازی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۰    
سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه نمایش اقتدار موشکی ملت ایران ربطی به برجام ندارد، گفت: هرگونه تعرض دشمن با پاسخ قاطع در نقاطی که ما تعیین می کنیم، مواجه خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۰    
برنامه پیک بامدادی رادیو ایران، به حاشیه ها و پیامدهای اجرای سند 2030 یونسکو پرداخته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۰    
بارش باران شدید در فریدونشهر دردسرها و مشکلاتی را برای عشایر این خطه ایجاد کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۰    
31 دانش آموز کاشانی به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان راه یافتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۰    
به بهانه روز جوان و همزمان با ایام تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به جمع جوانان شرق اصفهان رفتیم تا خواسته و سوال های آنها از رئیس جمهور آینده را جویا شویم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۰    
کلاهدوزان گفت: استان اصفهان یکی از پرسرطان ترین استان های کشور است و در این بین تعداد مردان در اصفهان در ابتلا به این بیماری رتبه شش و زنان رتبه سه را دارا هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۰    
کریمی بابیان اینکه با اعلام وضعیت زرد، تمام شعب و تیم های عملیاتی، امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در آماده باش کامل هستند، گفت: 205 نفر از شهروندان که دچار سیل زدگی شده بودند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۵    
مراسم تجلیل از 135 معلم، مدیر و معلم یار نمونه شهرستان سمیرم برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۵    
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اصفهان در پی کسب مقام سوم جام جهانی فوتبال ساحلی توسط تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان پیام تبریکی را صادر کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۰    
حجت الاسلام غفاری زاده گفت: اختلافات طبقاتی جامعه امروز ما زیبنده انقلاب و نظام اسلامی نیست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۵    
پویانفربا بیان اینکه قدرت خرید بازنشستگان در سال های اخیر 69 درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: اجرا نشدن قانون خدمات مدیریت کشوری، فاصله حقوقی بین شاغلان و بازنشستگان را ایجاد کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۰    
امانوئل ماکرون نامزد مستقل میانه روی جنبش پیشرو با غلبه بر رقیب راست افراطی خود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، به عنوان رئیس جمهور جدید این کشور به کاخ الیزه راه یافت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۵    
همزمان با هفته کارگر شامگاه یکشنبه، مراسم جشنی در تالار شهرداری دولت آباد برگزار شد و هفت نفر از کارگران نمونه تقدیر شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۰    
جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) همراه با تقدیر از جوانان برتر شهرستان خوروبیابانک در عرصه های مختلف، شامگاه یکشنبه در حسینیه حضرت علی اکبر خور برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۵    
مراسم باشکوه جشن ولادت حضرت علی اکبر (ع) با گردهمایی هیات های مذهبی، در شب ولادت آن حضرت، در مجموعه فرهنگی، مذهبی یاحسین اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۸:۱۵    
استاد حوزه علمیه گفت: سطح زندگی مدیر جامعه اسلامی باید در سطح پایین ترین زندگی مردم باشد و اگر مسئولان نمی توانند مردم را به رفاه برسانند لااقل می توانند خودشان در سطح مردم زندگی کنند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۸:۱۵    
تحلیلگر مسائل استراتژیک با بیان اینکه اگر بیانات امام راحل (ره) را سانسور کنند، بعد از آن کلام رهبری را سانسور خواهند کرد، گفت: امام علی (ع) را سانسور کردند تا جایی که آن حضرت با چاه درد دل می کردند.