یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۳۳Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 28 اردیبهشت 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 2 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 3 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 4 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 5 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 6 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 7 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 8 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 9 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 10 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 11 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 12 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 13 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 14 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 15 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 16 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 17 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 18 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 19 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 20 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 21 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 22 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 23 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 24 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 25 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 26 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 27 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 28 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 29 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 30 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 اردیبهشت 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۹:۱۷    
سند یونسکو برآمده از برنامه توطئه مشترک تیمی از عناصر انگلیسی و بهائیان است و پیش تر در اندیشکده لگاتام لندن، زمینه تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران را تسلط بر سه حوزه آموزش ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات روز جمعه تأکید کرد و گفت: حضور حداکثری و پر شور مردم در انتخابات، امنیت و سربلندی را برای کشور به ارمغان می آورد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۵    
حیات، نحوه خاصّ از هستی است که مبدأ ظهور علم و قدرت شده و عامل هماهنگ کننده اندیشه علمی و انگیزه ی عملی است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۰    
بقال محل همان طور که مشغول کشیدن ماست بود، به صحبت های شهید مدرس گوش می داد. نماینده با حوصله داشت مسائل سیاسی روز و آنچه در مجلس گذشته بود را برایش توضیح می داد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۵    
عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، در شهرستان فریدونشهر از صبح امروز به شعب اخذ رأی اعزام شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۵۵    
هرگونه نا امنی و برهم زدن آرامش و آسایش مردم خط قرمز پلیس است، تقویت امنیت و عزت نظام با حضور حداکثری در انتخابات، سواد رسانه ای زنان و ضرورت یک انتخاب اصلح و.. ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۰    
حجت السلام علوی با تأکید بر این که، همیشه باید به خدا توکل کرد نه به کدخدا گفت: تمام غرب اکنون در مقابل ایران است و سندهایی مانند 2030 که مخفیانه به امضا رسیده از نظر رهبری باطل هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۵    
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اجرای طرح بهداشت دهان و دندان ویژه دانش آموزان ابتدایی منطقه کمتر برخوردار شهر بهارستان توسط این جمعیت خبر داد
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۷:۱۵    
برخی از سیاسیون معتدند زنان نباید وارد مباحث شهری به طور پررنگ شوند چرا که اگر این اتفاق رخ داد شهر دگرگون می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۵۵    
پروفسور رولف شینی گفت: رصدخانه اُکا را می توان به جرأت تنها رصدخانه ای در جهان دانست که با بهره گیری از انرژی های نوین فعالیت می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۰    
حجت الاسلام ابطحی گفت: مردم فردا به خواست خدا بهترین گزینه را انتخاب کنند؛ رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ابتدای سال خود در کنار حرم مطهر رضوی فرمودند اگر مدیریت ها متدین ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۰    
دکتر جناحی گفت: نقش درمان دارویی در هر بیمار مبتلا به فشار خون متفاوت است و توصیه می شود که هربیمار داروی فرددیگر را خودسرانه مصرف نکند، زیرا داروی هر بیمار منطبق با شرایط همان بیمار است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۰    
سردار آقاخانی گفت: فردای انتخابات طرفداران نامزدها نباید به بهانه پیروزی یا شکست نامزد خود چارچوب ها و ارزش های نظام را زیر پا بگذارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۲۵    
سرهنگ امیرخانی از کشف یک محموله پمپ آب و مولد برق خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی در شهرضا خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۵    
سازمان بسیج مهندسین عمران استان اصفهان همزمان با ایام تبلیغات انتخاب و به منظور دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات بیانیه ای صادر کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۵    
کریمی می گوید: مدیریت رهبری کلان و ارزشی است و باید برای مردم تبیین شود که وقتی کسی را برای ریاست جمهوری انتخاب می کنند بدانند که کم نظیرترین اختیارات در صحنه اجرایی را با دست خود به آن شخص اعطا کرده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۵    
رزمندگان مقاومت مستقر در شمال سوریه اقدام به ترمیم تعدادی از مساجد تخریب شده توسط تروریست های داعش کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۵    
حجت الاسلام صادقی گفت: از اول سال جاری تا کنون 50 وقف جدید توسط واقفان نیک اندیش در استان اصفهان به ثبت رسیده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۵    
طاهری خورزوقی گفت: اگر چه مردم نباید توقع زیادی از نامزدهای انتخاباتی در خصوص حل همه مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی داشته باشند اما یک نامزد انتخاباتی نیز باید برنامه مدون و عملیاتی برای حل معضلات ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۴    
ابوترابی نماینده مردم دو شهرستان تیران و کرون و نجف آباد می گوید: فشار شوراها بر شهرداری ها برای استخدام آشنایان سم مهلکی برای این ارگان بوده که باعث تورم شدید کادر شهرداری ها و بلعیدن منابع آن شده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۴    
حجت السلام روان گفت: در آستانه دهه هلالیه ویژه برنامه همسایه خورشید به همراه قرائت دعای روحبخش کمیل با نوای حاج رضا نبوی در جوار حرم مطهر امامزاده هلال بن علی(ع) آران و بیدگل برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۴    
کمتر از 24 ساعت به انتخابات سرنوشت ساز 29 اردیبهشت باقی مانده است، انتخاباتی که در کنار ریاست جمهوری، تکلیف اعضای شوراهای شهر و روستا را نیز مشخص می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۱:۰۴    
موزیک ویدئویی با صدای رضا صادقی و کارگردانی حسین و محمد بوشهری به مناسبت برگزاری انتخابات روز بیست و نهم اردیبهشت
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۸    
شهرداری نطنز در گام بعدی و در مسیر زیباسازی منظر شهری و با بهره گیری از هنر نقاشی در هفت نقطه از شهر نطنز به معرفی زیبایی های شهر ، فرهنگ شهروندی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۳    
شریعتی با اشاره به اهمیت موضوع ایمنی شعب اخذ رأی و حوزه های متصدی اجرای انتخابات، گفت: آتش نشانان زبده و منتخب تا پایان رأی گیری و شمارش آرا در آماده باش کامل هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۲۷    
چیزی که اهمیت دارد این است که هر فردی رئیس جمهور می شود به نظرها و بیانات رهبر انقلاب توجه کند و مانند برخی دوره ها نسبت به نظارت ایشان بی توجهی نشود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۷    
با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، اطلاعات سپاه ناحیه برخوار در یک اقدام اطلاعاتی، موفق به کشف و شناسایی یک مرکز تولید و توزیع مشروبات الکلی در شهرستان برخوار شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۷    
نیروهای عراقی موفق شدند در جریان پاک سازی مناطق غربی استان نینوا تعدادی تونل حفرشده توسط گروه تروریستی داعش را کشف کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۷    
عصر دیروز دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با در دست داشتن پوسترهای آیت الله رئیسی به همایش انتخاباتی معصومه ابتکار “نه” گفتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۲    
وزیر سابق ارتباطات در دولت نهم می گوید: انتخاب ما حجت الاسلام رئیسی است، چون معتقد به عدالت بوده و اعتقاد قلبی دارد که باید به پابرهنگان جامعه خدمت کرد و فاصله طبقاتی که در دولت ایجاد شده است را قبول ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۱۲    
در آخرین شب تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و شوراهای پنجم، گلپایگان یکپارچه شور و نشاط انتخاباتی به خود گرفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۰۷    
امیدها برای قشر پایین و متوسط جامعه ایران در زمینه تاثیر مثبت برجام تیره و تار است. نرخ بیکاری به 11 درصد و برای قشر جوان بیش از 30 درصد است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۰۲    
تجمع هواداران حجت الاسلام رئیسی شب و روز چهارشنبه، با حضور چهره های سرشناس استانی و شهرستانی، در لنجان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۸:۵۷    
گردهمایی حامیان روحانی عصر چهارشنبه، در سالن 22 بهمن مبارکه با استقبال سرد و اعتراض مردم شهرستان مبارکه برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۸:۴۲    
رئیس سازمان محیط زیست کشور شامگاه چهارشنبه، برای حضور در میتینگ تبلیغاتی روحانی در فولادشهر از توابع شهرستان لنجان استان اصفهان، حاضر شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۸:۳۷    
با نزدیک شدن به ساعت های پایانی تبلیغات و در حالی که چند ساعتی دیگر، تا پایان وقت رسمی تبلیغات علنی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۸:۳۲    
جمعی از مداحان شهرستان برخوار حمایت خود را از حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری اعلام کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۸:۲۲    
معصومه ابتکار در این مراسم، از کمبود وقت برای تبلیغات انتخابات و آخرین اقدامات صحبت کرد و حاضر به انجام مناظره نشد و در عین حال از برگزاری تریبون دانشجویی هم سر باز زد و سالن را ترک کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۸:۲۲    
ساعت های پایانی شب گذشته حامیان حجت الاسلام رئیسی و محمدباقر قالیباف در ستاد مرکزی شهرستان نجف آباد، تجمع هزاران نفری تشکیل دادند. برپایی چنین تجمع انتخاباتی در این مدت بی سابقه بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۷:۳۷    
همه مردم باید به این نکته توجه داشته باشند که فضای مجازی اگر درست استفاده شود بستر مناسبی برای تبلیغات است اما اگر نادرست استفاده شود تهدیدی برای جامعه محسوب خواهد شد.