پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۹:۴۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 14 اردیبهشت 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 2 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 3 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 4 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 5 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 6 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 7 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 8 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 9 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 10 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 11 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 12 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 13 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 14 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 15 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 16 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 17 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 18 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 19 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 20 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 21 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 22 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 23 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 24 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 25 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 26 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 27 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 28 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 29 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 30 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 اردیبهشت 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۰    
بارش شدید باران پیش ازظهر امروز موجب آبگرفتگی خیابان ها و معابر شهر چادگان شد که رفت و آمد عابران را با مشکل مواجه ساخت و عبور و مرور خودروها را نیز مختل کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۵    
روحانی تلاش دارد تا برجام را سودمند نشان دهد این درحالی است که بسیاری از مردم ایران هنوز از ثمرات توافق هسته ای بهره ای نبرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۵    
به عقیده کارشناسان روس، ایران با افزایش حضور نظامی خود در سوریه به تقویت توان رزمی ارتش سوریه کمک کرده، مانع از قدرت گرفتن گروه های تروریستی شده و در مجموع امنیت منطقه را تقویت خواهد کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۵۰    
گردهمایی معاونان و مدیران داشجویی دانشگاه های منطقه 6 کشور صبح امروز به میزبانی دانشگاه شهرضا آغاز و تا عصر ادامه داشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۵۰    
رئیس مرکز اورژانس کاشان گفت: تصادف یک نیسان که حامل 22 تبعه افغان بود موجب کشته شدن 2 نفر و مصدومیت 10 تن از آنان شد که حال 10 مصدوم وخیم است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۲۰    
پارسا حسن دخت گفت: یکی از مشکلات موجود در بخش موسیقی به خصوص اجرای کنسرت هان اهماهنگی هزینه با تعداد بلیط های فروخته شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۰۰    
مسئول کتابخانه عمومی الزهراء کاشان ضمن اعلان فراخوان مسابقه اگه به من رای بدید... گفت: این مسابقه با هدف دریافت پیشنهادات و انتقادات عموم مردم نسبت به عملکرد دولت و شوراها در کشور طراحی شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۷:۵۵    
چهارمین جشنواره موسیقی غیررقابتی اصفهان باعنوان ترنم زنده رود که به همت شهرداری اصفهان و درهنرسرای خورشیدبرگزار شد پس از 8شب اجرای موسیقی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۷:۳۰    
اجلاسیه مجمع بسیج استان اصفهان پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرماندهی کل سپاه، سردار محمدرضا نقدی در سپاه صاحب الزمان(عج) برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۶:۲۵    
مشتاقی با اشاره به وسعت و نامتناجس بودن جبهه استکبار گفت: امروز باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که انقلابی باشد و منافع شخصی را به منافع عمومی ترجیح ندهد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۶:۲۰    
جاده سلامت خوانسار که یکی از جاده های زیبای منطقه و دارای نمای بی نظیری از شهرستان است، حال و روز خوشی ندارد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۰    
مسابقات ورزشی دارت و طناب کشی به مناسبت هفته معلم بین معلمان فریدونشهری برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۵:۱۰    
آیین جزء خوانی حرم مطهر هلال بن علی(ع) به عنوان محفل ممتاز قرآنی از سوی شورای عالی قرآن کشور معرفی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۵:۰۵    
سردار نقدی گفت: هر موقع بین مردم شکاف وجود داشته باشد و آماده دفاع از آرمان هایشان نباشند دشمن هم به خود جرأت تجاوز می دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۵۵    
این روزها در نطنز عده ای ائتلاف تشکیل داده و با حمایت های گفتمانیِ پوچِ امتحان پس داده خارج از شهر، نیروی خود را به ادارات مختلف و در بین مردم می فرستند و با وعده های کذایی سعی می کنند اقبال مردم را ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۴۰    
آیت الله مهدوی گفت: مردم ملاحظه کنند که اگر در زبان نامزدی دفاع از اصولگرایی و اصلاح طلبی است، به او رای ندهند، مردم به کسانی رای بدهند که همه مردم ایران را تحت چتر خود قرار بدهد...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۲۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی جان باختن جمعی از کارگران زحمتکش در حادثه دلخراش معدن گلستان را تسلیت گفتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۲۵    
صلواتی با اشاره به استفاده از توان بخش خصوصی برای ساخت تراموای اصفهان، اظهار کرد: جلسه های متعددی با شرکت های خارجی برای انعقاد قرارداد تراموا برگزارشده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۵    
آیین نکوداشت مقام معلم پیش از ظهر امروز در سالن ورزشی ارشاد شهر اردستان با حضور 600 نفر از معلمان این شهرستان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۰۰    
سردار نقدی تاکید کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید همه مردم مشارکت داشته باشند و این امر بدون حمایت همه جانبه و مشارکت مردمی امکان پذیر نخواهد بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۰۰    
به امید ظهور مولا و سرورمان حضرت صاحب الزمان (عج) که صد البته نزدیک است .
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۵۰    
ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و آموزش آن به دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرزو بوم و کسانی که مدیریت بخش های مختلف کشور را در سال های نه چندان دور بر عهده می گیرند می تواند تاثیر بزرگی در تحقق ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۴۰    
یکی از چالش های اساسی که شهرستان ما با آن مواجه بوده و هست میل به رفتارهای قومی و قبیله ای است و تا زمانی که این چالش از بین نرود مشکلات شورا به همین صورت باقی خواهد ماند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۵    
نظامیان ارتش روسیه در قطب شمال مانور نظامی انجام دادند. این تمرین به ویژه برای نشان دادن آمادگی نظامیان روسیه در سخت ترین شرایط جوی برنامه ریزی شده بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۵    
حجت الاسلام اروجی گفت: آنهایی که همیشه با خدا رفیق بوده اند، برنده اصلی زندگی هستند، حتی اگر در حبس باشند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۰    
فتاحی گفت: سال جاری سطح زیر کشت گل در آران و بیدگل 25 درصد افزایش یافته و با برنامه ریزی صورت گرفته در سال های آینده به 100 هکتار خواهد رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۰    
مقاله نویس اندیشکده سلطنتی چتم هاوس انگلیس می گوید مقاومت جایی در دستور کار حسن روحانی ندارد و او سخت تلاش می کند رشد کم اقتصادی پسابرجام را با زبانی عوام پسند به عنوان یک دستاورد اقتصادی بزرگ نشان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۴۵    
طغیانی با اشاره به راه اندازی اولین قرارگاه فرهنگی اقتصاد مقاومتی در اصفهان، گفت: تبیین اقتصاد مقاومتی و مطالبه گری آن در سطح جامعه از جمله اهداف این قرارگاه است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۵    
اولین اجلاسیه مجمع عالی بسیج استان اصفهان در سال 96 با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دقایقی قبل در اصفهان آغاز شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۵    
پویش مردمی حمایت از کارگران در پی اهانت مجری برنامه انتخاباتی روحانی به این افتخار آفرینان و زحمت کشان جامعه، در بادرود نطنز راه اندازی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۰    
شکوفه های زیبای سیب سمیرم به طبیعت این شهرستان شکوه بهاری بخشیده اند. بهار و اردیبهشت، فصل و ماه رویایی شکوفه زدن باغ های سیب در این خطه کوهستانی و سردسیر است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۰۵    
روز گذشته پس از خاموش شدن لوکوموتیو داخل معدن، تعمیرکار برای روشن کردن آن از طریق باتری تلاش کرد که جرقه حاصل از آن انفجار در معدن زغال سنگ آزادشهر را سبب شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۴۰    
شبکه خبری رویترز اعلام کرد که 900 اردنی طی چند سال اخیر به عضویت گروه های تروریستی در سوریه و عراق درآمده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۳۰    
پاسخ تحلیلی استاد پناهیان به یک سوال مهم انتخاباتی
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۳۰    
هیئت محبان حضرت اباالفضل(ع) کاشان با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات، اقدام به برپایی مجموعه ای از ایستگاه ها به نیابت از موکب های اهالی عراق ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۲۰    
حجت الاسلام افتخاری گفت: رهبر انقلاب پنبه دسته بندی های سیاسی را زدند و فرمودند در این کشور انقلابی و غیرانقلابی وجود دارد و ایشان با این عبارت که باید در مقابل جریان غیرانقلابی داخل کشور ایستاد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۱۵    
دادگاه رژیم آل خلیفه قصد دارد رهبر شیعیان بحرین را تا پنج روز دیگر محاکمه کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۱۰    
جولیان آسانژ بنیانگذار وبگاه افشاگر ویکی لیکس در واکنش به اظهارات هیلاری کلینتون علیه این وبگاه، نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا را جلاد لیبی خواند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۰۵    
حجت الاسلام صانعی گفت: باید حوزه فعالیت و عمل را به جوانان بدهیم و بزرگان هر منطقه هدایت گری و حمایت خود را از جوانان داشته باشند تا بتوان از فکر و اندیشه جوانان بهره برد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۰۵    
حجت الاسلام قطبی بابیان اینکه مؤلفه های انسانی در نظام آموزشی از اهمیت بسزایی برخوردارند، گفت: معلم استوانه، حلقه اصلی و ستون خیمه این نظام است که در صورت نبودن آن این خیمه شکل نمی گیرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۸:۳۵    
برنامه فلسفه سعی می کند استدلال، داوری و قدرت تمییز را از دوران کودکی به افراد یاد دهد، به طوری که کودکان از همان ابتدا قادر باشند تا حد امکان، خودشان برای خودشان فکر کنند و برای خودشان تصمیم بگیرند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۸:۲۵    
حجت الاسلام علی صالح غفاری زاده اظهار کرد: سپاه و بسیج در هفته عقیدتی، سیاسی بر گسترش فعالیت های تربیتی و آموزشی تکیه و تمرکز دارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۸:۰۵    
دومین المپیاد علمی مبلغان زبان دان سراسر کشور با معرفی برگزیدگان در اصفهان به کار خود پایان داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۸:۰۰    
اگر مردم، شرایط اجتماعی تشکیل حکومت ولیّ خدا را در هر زمان فراهم آورند، به این معنا که مردم در صحنه حاضر باشند، آنگاه کار جامعه اسلامی سامان می یابد و جامعه به هدف خواهد رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۷:۵۵    
لغو یک قانون در مورد اشتغال و بعد ژست گرفتن که اشتغال زنان را افزایش دادیم در برابر پیچیدگی های جامعه امروز کار بسیار ساده ای است که هرکسی قادر به انجام آن است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۷:۴۵    
حاجی دلیگانی تصریح کرد: جامعه از دورویی ها و مطالبی که گفته شده و عملیاتی نشده، خسته شده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۷:۰۰    
رهبر معظم انقلاب فرموده اند: من یک اصولگرای اصلاح طلب انقلابی ام؛ بنا بر این می توان از این صحبت ارزشمند دو برداشت اساسی و کلان داشت ...