پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۰۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 16 اردیبهشت 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 2 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 3 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 4 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 5 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 6 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 7 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 8 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 9 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 10 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 11 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 12 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 13 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 14 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 15 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 16 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 17 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 18 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 19 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 20 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 21 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 22 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 23 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 24 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 25 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 26 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 27 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 28 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 29 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 30 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 اردیبهشت 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۰    
اسماعیل هنیه که امروز به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس انتخاب شد، فعالیت سیاسی خود را از زمان دانشجویی و در دانشگاه اسلامی غزه آغاز کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۵    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت، کشورهای عربی که برای چندین دهه رژیم صهیونیستی را طرد می کردند، هم اکنون به تل آویو به عنوان یک همپیمان می نگرند که نقطه مشترک آنها دشمنی با ایران است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۵    
با روی کار آمدن دولت یازدهم، همه تلاش کردند تا با خوش بینی به وعده های رئیس جمهور، فضای کشور به سمت حواشی کشیده نشود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۰    
این سامانه بارشی تا دوشنبه هفته جاری در سمیرم به فعالیت های خود ادامه می دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۹:۳۰    
جلسه ستاد مبارزه با بیماری سالک با حضور مسئولان بهداشت، مسئولان ادارات و ارگان های منطقه، با هدف بررسی و ارائه راهکار برای مبارزه با بیماری سالک در محل بخشداری جرقویه علیا برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۸:۵۵    
دانش آموزان پیش دبستانی گلها در شهر حسن آباد نمایشگاهی از کاردستی و نقاشی های هنر دست خود را به نمایش گذاشتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۸:۵۵    
یادواره 103 شهید شهر ورزنه همزمان با یادواره اولین سالگرد خاک سپاری شهید محمد بوجاری با حضور جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهدا در گلزار شهدای شهر ورزنه برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۸:۵۰    
حجت الاسلام طباطبایی گفت: باید با تحقیق کامل و خارج از تعصبات حزبی و جناحی و باتفکر، اصلح را انتخاب کنیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۶:۵۰    
در این مبحث سعی بر آن داریم که به ترتیب دورۀ تاریخی به چند گزارش از آن دسته از فرنگیانی که اطلاعات مفید و جامعی راجع به خوانسار قدیم به ما ارائه می دهند، در اختیار خوانندۀ عزیز قرار دهیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۶:۰۰    
مقام معظم رهبری حدود 30 بند در رابطه با سبک زندگی مطرح کرده اند که متاسفانه نمره مسئولان امروزی کشور ما در رابطه با عمل کردن به این بندها منفی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۰    
مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی استان اصفهان در رده سنی خردسالان با شرکت 480 کشتی گیر به میزبانی شهر سین برخوار برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۴۵    
صالحی از اعمال جریمه سنگین برای یک قاچاقچی کالا در کاشان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۴۰    
خانی با بیان اینکه: 350نفر در سال 95 آموزش همگانی امداد و کمکهای اولیه را دیده اند، تصریح کرد: 400 نفر نیز آموزش امداد و کمک های اولیه را سپری کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۳۵    
یوسفی گفت: هزینه پروژه های اجرایی در زمینه تلفن ثابت، تلفن همراه، فیبر نوری و سرویس ADSL شهرستان در سال گذشته، 15 میلیارد تومان بوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۳۰    
ارغوانی گفت: با وجود بهبود نسبی وضعیت بارش در سال جاری، هنوز هم خطر خشکسالی جدی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۲۵    
این روزها دولتمردان در برابر پرسش های متعدد رسانه ها و مردم درباره بهبود وضعیت معیشت پاسخ شفافی نمی دهند؛ نظر شما در این رابطه چیست؟
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۲۵    
قاضی پور سوء مدیریت و بی توجهی دولت به رعایت نکات ایمنی را علت وقوع حادثه معدن آزادشهر دانست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۵    
نبات از محلول اشباع قند ساکارز یا همان شکر در آب به وجود می آید که طی یک مکانیزم فیزیکی تابع زمان و دما، متبلور شده و به صورت کریستال های زیبا شکل می گیرد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۰    
میرکریمی گفت: با اعطای 980 میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی و نظارت بر آن ها در سال 95، 90 شغل تولیدی در سطح شهرستان ایجاد کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۰    
عسگریان از راه اندازی دارالمهدی در شهرهای خورزوق و شاپورآباد خبر داد و گفت: پیگیر افتتاح دارالمهدی در شهرهای دیگر شهرستان نیز هستیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۵    
ادیبی با اشاره به کلنگ زنی سالن جدید وزنه برداری سده لنجان، گفت: اقدامات طراحی و جانمایی این پروژه انجام شده و در آینده ای نه چندان دور شاهد شروع ساخت این سالن خواهیم بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۰    
نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار برقراری روابط نزدیک تجاری و سرمایه گذاری مرکز تجاری فرانسه و اتاق بازرگانی اصفهان شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۵    
زرگرپور با اشاره به لزوم برقراری عدالت در پرداخت مبلغ گندم به مناطق گرمسیری و سردسیری، گفت: تعاون روستایی وظیفه تحویل گندم از کشاورزان و اداره غله مسئولیت گندم از زمان تحویل به سیلو را بر عهده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۵    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از اعمال قانون بیش از 46 هزار راننده متخلف، به دلیل استفاده از تلفن همراه خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۰    
ترکی می گوید: اسامی نهایی کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فردا توسط فرمانداری ها اعلام می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۰    
نجمی گفت: وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این است که انقلاب را به درستی به مردم معرفی کنند، ولی زمان را به مردم بشناسانند و مردم را آگاه سازند که رئیس جمهوری انتخاب شود که تابع ولایت باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۵    
احمد سلامتیان که امروز کارشناس رسانه ای ملکه انگلیس شده و دیروز نماینده اصفهان بوده است میرسلیم را نفر برتر مناظره دوم می داند چرا که معتقد است در حمله به دولت قوی تر عمل کرده و هماهنگی بهتری داشته ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۴    
عزیزی گفت: برخلاف افزایش بارش ها در سال زراعی جاری، اما همچنان میانگین بلند مدت بارش باران در نطنز با 13 درصد کاهش روبرو است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۴    
معینی نژاد گفت: متاسفانه با وجود آن که خیران تعهدهای خود را برای ساخت طرح های آموزشی به طور کامل انجام داده اند، دولت موفق نشده وعده های خود را عملی کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۴    
جان نثاری گفت: یکی از تأکیدهای مهم شورای اسلامی اسلامی در ایام بررسی و تصویب بودجه شهر اصفهان، پرداخت به موقعه مطالبات، حقوق و سنوات کارگران و کارکنان زیرمجموعه شهرداری و سازمان های وابسته بوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۴    
انصاری پور ادامه داد: وقتی امام علی(ع) می فرمایند من هیچ چیز را از شما مخفی نمی کنم، جز اسرار نظامی را ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۴    
ساداتی نژاد از تامین اعتبار مورد نیاز برای دو پروژه مهم جاده ای در منطقه کاشان و آران و بیدگل خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۹    
مجتبی شجاعی در تست داوری و معرفی به فدراسیون موفق به کسب سهیمه شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۴    
نیت هایتان را خدایی کنید. برای قدرت نباشد، برای خدمت باشد. اگر کسی برای خدمت به مردم، به خصوص خدمت به طبقات ضعیف وارد میدان رقابت بشود هر حرکت او، هر کلمه او، هر حرف او حسنه است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۴    
میرپور گفت: توزیع شیر بدون هیچ تاخیری در کلیه مدارس استان تا پیش از پایان سال گذشته انجام شده است و ادامه توزیع ها در سال جاری به تصمیمات وزراتخانه بستگی دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۴    
10 خانوار گرفتار در کوهستان های شهرستان سمیرم با توجه به بارندگی های شدید روز گذشته امداد رسانی شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۹    
اطلاعاتی از تکفیری ها و داعشی های تروریست حاضر در سوریه که در فیلم کوتاه زیر مشاهده می کنید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۴    
معلمان شهرستان با اذعان به اینکه تغییری در فیش های حقوقی آن ها صورت نگرفته، از پرداخت نشدن حق تدریس های سال گذشته نیز گلایه مند بودند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۵۹    
مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در کمتر از 24 ساعت دیگر برگزار خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۲۹    
ابطحی گفت: تضاد در عمل و گفتار مسئولان نباید به پای اسلام نوشته شود و کسی که لباس اسلام را پوشید نماد اسلام نیست و باید شخصیت و عملکرد فرد مورد قضاوت و ارزیابی قرار گیرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۵۴    
درحالی که تنها یک روز به محاکمه رهبر شیعیان بحرین باقی مانده است، نیروهای رژیم آل سعود به منظور سرکوب تظاهرات مردم وارد بحرین شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۵۴    
عابدی از واژگونی خودروی تیبا در مسیر فولادشهر به زرین شهر خبر داد که براثر آن هفت نفر ازجمله سه کودک دچار مصدومیت شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۴۹    
صدیق ارفعی گفت: زمانی که زن و شوهر باید صرف صحبت و پیدا کردن راه حل مشکلات خود کنند توسط سرگرمی های مختلف نظیر تلویزیون، فضای مجازی و.. ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۳۴    
کاشانی ها عصر جمعه با حضور در پارک بزرگ بام شهر کاشان ضمن ساخت بادبادک و به پرواز درآوردن آن در هوای طوفانی به رقابت پرداختند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۲۴    
حسینی با اشاره به وضعیت کنونی جامعه، فسادها و معظلات کنونی، گفت: مهمترین رقیب دولت فعلی عملکرد اوست و خودشان نیز به عملکرد ضعیفشان وقوف دارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۰۴    
علی باقری با بیان اینکه پیشرفت های هسته ای و موشکی ما با مذاکره به دست نیامده، تصریح کرد: اگر مذاکره می توانست مشکل کشور را حل کند ...