پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۸:۳۷May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 3 اسفند 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 1 اسفند 1396 صاحب نیوز 2 اسفند 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 4 اسفند 1396 صاحب نیوز 5 اسفند 1396 صاحب نیوز 6 اسفند 1396 صاحب نیوز 7 اسفند 1396 صاحب نیوز 8 اسفند 1396 صاحب نیوز 9 اسفند 1396 صاحب نیوز 10 اسفند 1396 صاحب نیوز 11 اسفند 1396 صاحب نیوز 12 اسفند 1396 صاحب نیوز 13 اسفند 1396 صاحب نیوز 14 اسفند 1396 صاحب نیوز 15 اسفند 1396 صاحب نیوز 16 اسفند 1396 صاحب نیوز 17 اسفند 1396 صاحب نیوز 18 اسفند 1396 صاحب نیوز 19 اسفند 1396 صاحب نیوز 20 اسفند 1396 صاحب نیوز 21 اسفند 1396 صاحب نیوز 22 اسفند 1396 صاحب نیوز 23 اسفند 1396 صاحب نیوز 24 اسفند 1396 صاحب نیوز 25 اسفند 1396 صاحب نیوز 26 اسفند 1396 صاحب نیوز 27 اسفند 1396 صاحب نیوز 28 اسفند 1396 صاحب نیوز 29 اسفند 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۷    
دور رفت لیگ برتر تنیس روی میز بانوان با صدرنشینی تیم نامی نو اصفهان به پایان رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۵    
پرواز شماره 7185 هواپیمایی کیش ایر به دلیل شکستن شیشه جلو هواپیما در فرودگاه اصفهان به زمین نشست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۲۴    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: محمد امین عشقی شناگر هیأت شنا شهرضا در جشنواره پسران زیر 13 سال هیأت شنای استان اصفهان، طلای رشته پروانه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۹    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا گفت: شمار شرکت کنندگان در سی و یکمین دوره آزمون حفظ و مفاهیم قران کریم شهرضا به 623 نفر رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۹    
معاون فنی و اجرایی جهاد کشاورزی شهرستان شهرضا گفت: میزان آب قابل استحصال در شهرستان از 236 میلیون مترمکعب به 85 میلیون متر مکعب کاهش یافته است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۴    
کارشناس مذهبی گفت: آنچه در جامعه امروز بسیار مهم است ایجاد موجی سهمگین و توفنده در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان در همه موارد و به خصوص فضای مجازی و ارائه چهره زیبای دین و زدودن غبار خرافات و کژاندیشی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۴    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به پر و مسدود شدن 920حلقه چاه غیر مجاز در استان از ابتدای امسال، گفت: میزان آب صرفه جویی شده حاصل از انسداد این چاه های غیر مجاز بیش از 18میلیون مترمکعب است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۴    
بیمارستان 9دی منظریه خمینی شهر پس از سال ها انتظار با حضور سیدحسن قاضی زاده هاشمی افتتاح رسمی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۴    
شهردار شهر کوشک گفت: سلسله مباحث سبک زندگی اسلامی به همت شهرداری و شورای اسلامی در قالب طرح حیات فاطمی در شهر کوشک برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه تبدیل نرخ ارز برای واردات دارو باید منطقی صورت گیرد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۹    
استاندار اصفهان گفت: یافتن بازارهای جدید صادراتی و حضور در بازارهای جهانی، صنعت را از رکود خارج می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۹    
وزیر بهداشت امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان خمینی شهر، چشم های سهیلا جورکش قربانی اسیدپاشی اصفهان را معاینه کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۹    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: از کلیه طلافروشان درخواست داریم با پلیس همکاری داشته باشند، توصیه های انتظامی را رعایت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: یک مشکل کلی در استان اصفهان وجود دارد و آن کمبود نیرو هست که باید برای استخدام در این استان کاری انجام بدهیم تا کمبود پرستار و نیرو جبران شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۹    
مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان گفت: تعداد مدارس تخریبی در استان اصفهان بیش از دیگر استان ها است و دلیل این امر این است که استان اصفهان سابقه تاریخی و فرهنگی بالایی دارد و بیشتر مدارس آن نیز قدیمی هستند و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۴    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان گفت: سه ایستگاه سلامت نیز از 25 بهمن تا 17فروردین در محور ترانزیت اردستان راه اندازی و به مسافران نوروزی و مردم خدمات می دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۴    
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بهارستان: کلنگ زنی باغ بانوان شهر بهارستان که از جمله مطالبات اصلی بانوان این شهر است در روز ولادت حضرت زهرا(س) با حضور مسئولان شهری و استانی انجام می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۴    
فرماندار اردستان، گفت: ساختار زکات را باید در لایه های اجتماعی جامعه پایدار کرده و ضمن توجیه و آمادگی، آنها را با نتایج زکات در سطح جامعه آشنا کنیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۴    
جمعی از مسئولان شهرستان شهرضا صبح امروز از خانواده های معظم شهدا سرکشی کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۹    
رئیس ستاد احیای زکات استان اصفهان، گفت: جمع آوری زکات سال 96 در استان اصفهان بالغ بر 200 میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته قابل توجه بوده و رشد 120 درصدی داشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: اگر امروز 96 درصد داروی مورد نیاز کشور در داخل تولید می شود نشان دهنده این است که همه دولت ها در چند دهه گذشته از تولید داخل حمایت کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۹    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: ارزش بازار مصرف آرایشی و بهداشتی دو برابر و شاید هم بیشتر از دو برابر دارو است و مبلغی در حدود 30 هزار میلیارد تومان برآورد می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۹    
بیشتر خانواده ها به خاطر ترس از عدم تأمین آینده فرزند خود به تک فرزندی روی آورده اند بنابراین اگر دولت در این زمینه اقدامات جدی و تشویقی در نظر بگیرد قطعا برای رفع نگرانی اقتصادی خانواده ها بسیار ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۰    
دسته هایی از مردم هند از جمله شیعیان، در ایام فاطمیه عزاداری کرده و به سوگ نشستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۵    
وزیر بهداشت و درمان، گفت: اصفهان در گذشته حتی یک کارخانه داروسازی هم نداشته اما امروز 12 کارخانه داروسازی دارد و این باعث افتخار است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۰    
اشغالگران صهیونیست در تازه ترین جنایت خود برای اسیر کردن کودکان فلسطینی از سگ استفاده می کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۵    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: حدود 200 میلیون متر مکعب آب بی رویه از زاینده رود برداشت می شود و این ظلمی است که به مردم منطقه ما از طرف بالا دستی ها تحمیل شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۵    
رئیس هیات کوهنوردی استان اصفهان گفت: نامساعد بودن شرایط آب و هوایی کار امداد در منطقه سانحه هوایی را سخت و در زمان حاضر متوقف کرده و گروه جدیدی از کوهنوردان بزودی وارد عمل خواهند شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۵    
حمله موشکی گسترده مقاومت در غوطه شرقی دمشق، منجر به کشته و زخمی شدن ده ها تروریست شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۰    
گذری بر خبرهای خوب که در هفته گذشته منتشر شد...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۵    
ما در مجموع تطورات و دگرگونی های عالم آهنگ رشد، گستردگی و تنوع و پیچیدگی فزاینده را در می یابیم. همه پدیده ها به تدریج گسترده تر می شوند و شکوفه های تازه ای را در دامن خود می رویانند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۰    
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان، گفت: واحدهای امدادی فوریت های پزشکی استان اصفهان از ساعات اولیه سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۵    
مراسم های عزاداری مختلفی همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در شهر و روستاهای تیران و کرون برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۰    
دادگاه رژیم آل خلیفه به بهانه های مختلف، حکم اعدام شماری از مردم انقلابی بحرین را صادر کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۵    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تیران و کرون، گفت: 25 نفر از همسران شهید و جانبازان متوفی شهرستان تیران وکرون به مدت چهار روز مشهد مقدس اعزام شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۵    
ارتش ترکیه و تروریست های سپر فرات، با گذشت بیش از 32 روز از عملیات خود در منطقه عفرین سوریه، تنها موفق به اشغال 27 نقطه شده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۰    
برپایی موکب های مناسبتی به شکلی منسجم در ساختاری فامیلی در شهر کوهپایه اصفهان، شکل می گیرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۰    
فرماندار تیران و کرون با اشاره به ارائه تسهیلات اشتغال زا به سرمایه گذاران، کارآفرینان و متقاضیان بخش خصوصی و تعاونی، گفت: سهم پیش بینی شده این تسهیلات برای شهرستان تیران و کرون 41 میلیارد ریال است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۷:۳۵    
وزیر بهداشت کشورمان از طرح توسعه بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان بازدید کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۷:۳۵    
پویش ملی افتخارم ایران برای همه کسانی که به ایرانی بودنشان افتخار می کنند راه اندازی شد. شرکت کنندگان می توانند علاوه بر آشنایی با افتخارات کشورشان از جوایز ارزشمندی هم برخودار شوند
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۷:۲۰    
ماهیت ذاتی تصوف به تضعیف امنیت عمومی منجر می شود و ناامنی واقعی در جامعه رخ می دهد که این چالش مرهون نفی قانون و فقه در مکتب انحرافی تصوف است که اصول عمومی و اخلاق عمومی جامعه را خدشه دار می سازد
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۷:۱۰    
مراسم وداع با پیکر مطهر مدافع حرم شهید مصطفی زاهدی چهارشنبه شب در آران و بیدگل برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۷:۰۰    
وزیر بهداشت ساعاتی پیش از طرح توسعه بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان بازدید کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۷:۰۰    
وزیر بهداشت و درمان گفت: استان اصفهان از مهم ترین استان های کشور است، ولی هنوز هم در برخی زمینه ها محرومیت دارد چرا که اگر توزیع مناسبی صورت می گرفت این همه شلوغی در یک مرکز درمانی شاهد نبودیم.