یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۱۴Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 21 اسفند 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 1 اسفند 1396 صاحب نیوز 2 اسفند 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 4 اسفند 1396 صاحب نیوز 5 اسفند 1396 صاحب نیوز 6 اسفند 1396 صاحب نیوز 7 اسفند 1396 صاحب نیوز 8 اسفند 1396 صاحب نیوز 9 اسفند 1396 صاحب نیوز 10 اسفند 1396 صاحب نیوز 11 اسفند 1396 صاحب نیوز 12 اسفند 1396 صاحب نیوز 13 اسفند 1396 صاحب نیوز 14 اسفند 1396 صاحب نیوز 15 اسفند 1396 صاحب نیوز 16 اسفند 1396 صاحب نیوز 17 اسفند 1396 صاحب نیوز 18 اسفند 1396 صاحب نیوز 19 اسفند 1396 صاحب نیوز 20 اسفند 1396 صاحب نیوز 21 اسفند 1396 صاحب نیوز 22 اسفند 1396 صاحب نیوز 23 اسفند 1396 صاحب نیوز 24 اسفند 1396 صاحب نیوز 25 اسفند 1396 صاحب نیوز 26 اسفند 1396 صاحب نیوز 27 اسفند 1396 صاحب نیوز 28 اسفند 1396 صاحب نیوز 29 اسفند 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۸    
استرس هایی که توسط دیگران منتقل می شود اثر مخربی روی مغز می گذارد؛ محققان کشف کرده اند که این استرس باعث ایجاد بیماری های جدی روانی مانند اختلالات اضطراب و افسردگی می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۹    
آیین تکریم و معارفه معاونان جدید و قدیم فرهنگی، دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا با حضور رئیس این دانشگاه، معاونان و کارکنان حوزه فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۳    
حمله به سفارت ایران در لندن از کجا آب می خورد؟
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۸    
آمریکا با از دست دادن حمایت نیروهای کرد و عدم اطمینان به شبه نظامیان شیعه عراقی، در شرایط دشواری قرار گرفته و ممکن است کنترل بر مناطق شرقی سوریه را از دست بدهد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۸    
نتیجه جدیدترین گزارش موسسه صلح سیپری نشان می دهد که آمریکا همچنان بزرگترین صادر کننده تسلیحات دنیا بوده و میزان صادرات تسلیحات غرب به منطقه بحرانی خاورمیانه افزایش چشمگیری داشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۷    
بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتسال و والیبال شهرداری و سازمان های وابسته به شهرداری اصفهان شب گذشته با قهرمانی تیم خدمات شهری و تیم سازمان آتش نشانی به پایان رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، گفت: شعر اگر در خدمت تربیت نسل جامعه قرار گیرد ارزشمند بوده و در غیر اینصورت از ارزش چندانی برخوردار نخواهد بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۲    
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردستان، گفت: برگزاری 30 مورد یادواره شهدا در سطح شهرستان و روستاها ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۲    
مراسم نمادین روز درختکاری صبح امروز همزمان با آخرین روز از هفته منابع طبیعی با حضور مسئولان شهرستان در مدرسه شهید رجایی تیران برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۷    
استاندار اصفهان گفت: مشکلات زیست محیطی ایران ناشی از سوء مدیریت است و اگر همان کشورهایی که ما از آبادی آن ها تعریف می کنیم، دست مدیران بی تدبیر بود، آن جا هم به مشکلات فراوان زیست محیطی دچار می شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۲    
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به همت کادر اجرایی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خوانسار با همکاری دهیاری ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۷    
قائم مقام حوزه هنری با بیان اینکه در حال توافقات نهایی برای ساخت سینما اندیشه هستیم، گفت: جای امیدواری است که درگیری که در سینما ایران داشته ایم در این سینما نخواهیم داشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۲    
همایش تخصصی راویان فتح لنجان در سالن تشریفات ذوب آهن اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۷    
یک روان شناس کودک گفت: براساس نشریه هوش موفق ، تیزهوشی با درس خوان بودن در مدرسه متفاوت است و فرد تیزهوش، کسی است که بداند در موقعیت های مختلف، چگونه هوش خود را به کار بگیرد
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۲    
یک نقاش اصفهانی گفت: آثار هنری، اولین کالایی است که از سبد خانوار حذف می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۲    
مدیر پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان سمیرم گفت: بیش از 40 دانش آموز مقطع متوسطه دوم از سراسر شهرستان در شانزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی شهرستان شرکت کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۷    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان نطنز با اشاره به برخورد یک دستگاه خودرو سمند با گاردیل در بزرگراه نطنز به اصفهان، گفت: واژگونی این خودروی سواری چهار مصدوم برجای گذاشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام حسین(ع) گفت: تا منیت های برخی افراد تبدیل به ما نشود نمی توانیم کارفرهنگی خوب و تاثیرگذار در شهر انجام دهیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۷    
استاندار اصفهان گفت: بروکراسی اداری در برخی موارد استان را ناکارآمد کرده است، باید موانع حضور و فعالیت بخش خصوصی برطرف شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۲    
محسن مهرعلیزاده به منظور شرکت در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرضا به این شهرستان سفر کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۷    
آسفالت و لکه گیری معابر اصلی و فرعی سطح شهرضا در آستانه سال نو و بهار آغاز شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۷    
بازار گل و گیاه و سبزه های عید با نزدیک شدن ایام نوروز و آغاز سال جدید رونق چشمگیری به خود گرفته است و مردم به دنبال آغاز سال جدید با طراوت و نشاط دوچندان هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۲    
آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان شهرضا با حضور استاندار اصفهان و مسئولان شهرستان در سالن شهید رجایی فرمانداری شهرستان برگزارشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۲    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سمیرم گفت: از سه واحد صنفی سمیرم بیش از 10 هزار ترقه کشف و ضبط شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۲    
رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: طلاب بدانند تهذیب نفس و تزکیۀ روح که جوهرۀ اصلی همۀ معارف دینی و تعلیمات قرآن و عترت است همواره در کوشش و تلاش علمی و عملی باشند و بدانند که عموم مردم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۲    
برخی از دوره های رشدی در همه کودکان علائم اختلال را نشان می دهد اما به صورت کاملا گذرا بوده و آنچه مهم است پایدار بودن آن در حداقل شش ماه است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۷    
مدیر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: هدف ما باید استخراج یک مدل مفهومی از طریق ارائه مستندات و تحلیل های ثانویه و استفاده از مختصات رویکرد تمدنی به عنوان الگویی برای تحلیل مسائل اجتماعی باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۷    
علت کاهش چشمگیر صادرات و ساخت طلا در اصفهان
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۷    
آقای روحانی با استناد به اصول قانون اساسی خود را مسئول اجرای همان قانون می داند که البته حرف درستی است، ولی وقتی نوبت به پاسخگویی است تلاش می کند اصل دیگری از همین قانون اساسی اجرایی نشود...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۲    
اگر روند بدهی سازی بانک های خصوصی ادامه پیدا کند، فشار نقدینگی بالاخره به تورمی لجام گسیخته منتهی خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۲    
شهردار سمیرم از آماده شدن شهر برای نوروز و پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۲    
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل، گفت: 85 آموزگار به عنوان نیروهای خرید خدمت در آران و بیدگل فعالیت می کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۲    
بازتاب های یک توییت دروغ درباره احضار دختران حاضر در برنامه رقص جشن شهرداری در برج میلاد را مشاهده می کنید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۷    
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت خوانسار گفت: کلیه متصدیان صنفی مکلف به نصب برچسب قیمت کالا و خدمات در دید مشتری، ارائه فاکتور فروش ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۲    
شهردار آران و بیدگل، گفت: فولاد کویر متعهد شده طرح هایی مانند ساخت فرهنگسرا و یک ورزشگاه بزرگ را به سرانجام برساند، ولی بعد از رفع مشکل واحد ذوب به آن عمل نکرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۲    
رییس دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، گفت: مساجد ظرفیت های فراوانی دارند که هنوز شناخته شده نیست بنابراین لازم است این ظرفیت ها بیش از پیش معرفی شوند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۷    
شمار زیادی از نیروهای رژیم سعودی در حمله رزمندگان یمنی به یک پایگاه نظامی در جنوب عربستان، کشته و زخمی شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۲    
رییس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان شهرضا گفت: شمار مأموریت های اورژانس در شهرستان 20 درصد افزایش یافته و این در حالی است که شمار حوادث ویژه، کاهش چشمگیری داشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۲    
همزمان با ششمین روز از هفته منابع طبیعی، عصر امروز مراسم درختکاری در آموزشگاه بنیاد برکت روستای محسن آباد برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۷    
مسابقات ددلیفت قهرمانی باشگاه های استان اصفهان به میزبانی هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان برخوار با شرکت 181 ورزشکار در قالب 25 تیم در سالن رسالت دولت آباد برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۷    
مراسم شب شعر فاطمی به مناسبت بیست و پنجمین سال تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرضا، برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۲    
فینال مسابقات فوتسال دانش آموزان دوره ابتدایی خوانسار جام فجر، در سالن ورزشی شهید رجایی با قهرمانی تیم فوتسال ویست برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۲    
یکی از جاذبه های گردشگری در شهرهای توریست پذیر، میدان ها هستند و یکی از این میدان های بزرگ جهان که نقش یک جاذبه تاریخی را در نصف جهان ایفا می کند و سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید میدان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۲    
شماری از ساکنان شهرک های الفوعه و کفریا در اثر حمله خمپاره ای تروریست ها در هشت روز گذشته، شهید و زخمی شدند.