پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۲:۳۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 10 اسفند 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 1 اسفند 1396 صاحب نیوز 2 اسفند 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 4 اسفند 1396 صاحب نیوز 5 اسفند 1396 صاحب نیوز 6 اسفند 1396 صاحب نیوز 7 اسفند 1396 صاحب نیوز 8 اسفند 1396 صاحب نیوز 9 اسفند 1396 صاحب نیوز 10 اسفند 1396 صاحب نیوز 11 اسفند 1396 صاحب نیوز 12 اسفند 1396 صاحب نیوز 13 اسفند 1396 صاحب نیوز 14 اسفند 1396 صاحب نیوز 15 اسفند 1396 صاحب نیوز 16 اسفند 1396 صاحب نیوز 17 اسفند 1396 صاحب نیوز 18 اسفند 1396 صاحب نیوز 19 اسفند 1396 صاحب نیوز 20 اسفند 1396 صاحب نیوز 21 اسفند 1396 صاحب نیوز 22 اسفند 1396 صاحب نیوز 23 اسفند 1396 صاحب نیوز 24 اسفند 1396 صاحب نیوز 25 اسفند 1396 صاحب نیوز 26 اسفند 1396 صاحب نیوز 27 اسفند 1396 صاحب نیوز 28 اسفند 1396 صاحب نیوز 29 اسفند 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۹    
سیدعباس سیاحی رنگرز چیره دست فرش ایران، در اسفندماه سال یکهزار و 311 در اردستان به دنیا آمد و در هشتم روز همین ماه در سال یکهزار و 396 در شیراز از دنیا رفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حال حاضر در بعضی استان ها بیش از یک دانشگاه علوم پزشکی داریم و در اصفهان 33 بیمارستان تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۱    
نماهنگی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار وزیر اوقاف و جمعی از علمای سوریه
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۳    
مجتمع قرآنی ثامن الحجج در روستای رحمت آباد خوانسار، در قطعه زمینی به متراژ 104 متر مربع و با ارزش 700 میلیون تومان پیش از ظهر امروز کلنگ زنی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۳    
معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر این که ورزش را نباید گلخانه ای کنیم، گفت: تأکید ما بر همگانی کردن ورزش در تمام فدراسیون ها بوده چرا که راه قهرمان پروری و المپیکی شدن از ورزش همگانی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۳    
سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم و معارف اسلامی دانش آموزان استان اصفهان در شهر حسن آباد از توابع بخش جرقویه علیا با حضور 800 دانش آموز دختر و پسر برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۶:۴۸    
رئیس هیئت کشتی گلپایگان گفت: تیم کشتی گلپایگان با کسب یک مدال طلا، چهار مدال نقره و یک مدال برنز قهرمانی مسابقات آموزشگاهی اصفهان را به دست آورد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هواداران شرایط را می دانند و حمایت آن ها نباید از بازیکنان کم شود اما باید روی اصول درستی انجام شود تا دچار مشکل حضور نداشتن هواداران و جریمه نشویم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۸    
فرماندار تیران و کرون با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های متنوع و ابتکاری در هفته بزرگداشت مقام زن، گفت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۳    
ظهر امروز پنجشنبه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در حوزه علمیه الزهرا دهاقان، برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۸    
آزمون حفظ، ترجمه و مفاهیم و معارف قرآن کریم به صورت کتبی و شفاهی در شرق اصفهان، همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۸    
آزمون سراسری قرآن کریم، در دو بخش حفظ قرآن و مفاهیم قرآن کریم با حضور 150 داوطلب خواهر و برادر در شهرستان چادگان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۳    
کارشناس و سخنران مذهبی، گفت: حذف روحیه شهادت طلبی و ایثارگری جامعه، خواست دشمنان است و برای نیل به این هدف سرمایه گذاری های کلانی کرده و می کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۴    
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان گفت: آزمون سراسری قرآن و ترجمه و مفاهیم در گلپایگان برگزارشد
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۹    
آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرن کریم با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه نطنز و بادرود و اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان نطنز و با حضور 223 نفر برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۹    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار وزیر اوقاف و جمعی از علمای سوریه فرمودند: آن روز که نمازجماعت را در قدس بخوانید به زودی خواهد آمد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۴    
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: تامین خسارت واقعی و حفظ حقابه کشاورزان برای سال زراعی آینده در پیگیری های استاندار اصفهان قرار گرفته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۹    
اولین سمینار علمی فقه مضاف به همت دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان، برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۴    
شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان خوروبیابانک برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۴    
عضو انجمن گیاهان دارویی کشور، گفت: کشور ما جزء خشک ترین مناطق در دنیا به شمار می رود و بخش عمده ای از آن در معرض خشکسالی و بارش کم قرار گرفته که متاسفانه هنوز به درستی درک نشده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۴    
آزمون ششمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه با حضور بیش از 150 نفر صبح امروز در تیران و کرون برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۴    
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: تشیع بهترین دستگاه فهم دین است چراکه از عقل و قوه تعقل انسان ساز بهره می گیرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۹    
دانشجویان بسیجی رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با حضور در روستای خویگان فریدونشهر به درمان رایگان دندان های مردم این روستا پرداختند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۹    
همایش طلاب شاهد و ایثارگر حوزه علمیه اصفهان به همت حوزه علمیه اصفهان و بنیاد شهید استان اصفهان به منظور انتخاب شورای مرکزی مجمع عمومی برای پیگیری مطالبات طلاب و روحانیون شاهد برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۹    
دبیر اجرایی همایش ملی عمران دانشگاه آزاد اردستان، گفت: معماری پایدار، معماری هوشمند، معماری و محیط زیست، سازه های نو و الگوی مصرف انرژی از محورهای این همایش است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۹    
صبح امروز آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در مصلی نماز جمعه اصفهان مخصوص همه اقشار و سنین برگزار شد
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۹    
بزرگترین رویداد ملی قرآن در رشته های حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سراسر کشور صبح امروز با شرکت 700 قرآن آمور شهرستان شاهیین شهر و میمه در مصلی نماز جمعه شاهین شهر برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۵    
رییس اداره اوقاف مبارکه گفت: طرح مهر تندرستی برای کمک به بیماران نیازمند اجرا و از درآمد موقوفات برای حوزه دارو و درمان هزینه می شود
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۵    
شانزدهمین آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم شهرضا با حضور 623 قرآن پژوه در شهرضا برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۵    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان، گفت: شیفت بندی واحدهای خدمات رسان و نانوایان، مراکز مکانیکی و تامین آرد نانوایی ها آماده شده که نانوایان برای خدمات بهتر مقرر شده یک سوم آرد فروردین خود را ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۰    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا، گفت: شانزدهمین آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقف و امور خیریه شهرستان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۵    
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شهرداری، مدیر آبفا و تعدادی از مسئولان شهرضا، از پروژه فاضلاب شهرضا بازدید کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۰    
امام جمعه اصفهان، گفت: در هیچ یک از مکتب های الهی، مشاهده نمی کنید که روحانیون آن مکاتب همگام با سایر مردم در جبهه حضور داشته باشند و حضور طلاب و روحانیون شیعی در جبهه ها مایه افتخار شیعه است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۵    
نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس، گفت: بحران آب در منطقه جدی است و اگر مسئولان برای رفع آن چاره اندیشی نکنند، استان با چالش جدی در این بخش مواجه می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۰    
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل، گفت: سال تحصیلی 96- 97 در مقطع ابتدایی 35 معلم حق التدریس مشغول فعالیت هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۵    
همایش طلاب شاهد و ایثارگر حوزه علمیه اصفهان، به همراه تجلیل از طلاب و روحانیون برتر این استان، برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۰    
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، گفت: همان طوری که استان اصفهان در دوران دفاع مقدس نقش برجسته ای داشت، در تاسیس رسته های تخصصی هم پیش قدم بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۵    
جانشین فرمانده کل سپاه، با بیان اینکه امروز جوانانی از نسل اول انقلاب قوی تر به میدان آمده اند، گفت: این جوانان تربیت شدگان مکتب امام و رهبری هستند و ایران تا زمانی که این جوانان را دارد امن و آزاد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۵    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنجان، گفت: مراسم معنوی اعتکاف یازدهم، دوازدهم و سیزدهم فروردین همزمان با ایام البیض ماه مبارک رجب، در 28 مسجد شهرستان لنجان، برگزار خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۵    
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دهاقان گفت: اولین خودروی آموزشی چری کوبین در استان اصفهان به مرکز آموزش فنی و حرفه ای دهاقان تحویل داده شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۵    
نیروهای ارتش سوریه موفق شدند، با حمله گسترده خود علیه مواضع تروریست ها، چند منطقه را در غوطه شرقی دمشق آزاد کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۵    
ایستگاه پایانی مسابقات فوتسال جام ادارات شهرستان چادگان با قهرمانی تیم ناحیه مقاومت بسیج چادگان(سپاه)، نائب قهرمانی آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان وعنوان سومی تیم راهداری و حمل و نقل جاده ای ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۰    
برخورد رخ به رخ دو خودروی پژو پارس و 405 در گردنه پشته سمیرم، جان یک نفر را گرفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۰    
سرپرست فرمانداری شاهرضا گفت: پس از تکمیل اطلاعات جمع آوری شده از سوی همه دستگه ها و نهادهای اجرایی، سال آینده از سند تغذیه شهرستان رونمایی می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۵    
ده ها یمنی در اثر حمله جدید جنگنده های رژیم سعودی در مناطق مختلف این کشور، شهید و زخمی شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۷:۴۵    
عالم بودن حضرت زهرا(س) به صورت الگویی برای همه زنان جامعه قلمداد می شود و نشان داد که داشتن علم برای بانوان جایگاه و ارزش خاصی دارد به شرطی که نیاز روزمره جامعه زنان را برطرف کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۷:۲۰    
کودک در صورتی می تواند رشد ذهنی خوبی از طریق بازی داشته باشد، که والدین اجازه دهند به اندازه کافی بازی کند و با عبارت هایی نظیر آرام باش، بنشین، مراقب باش و ... در بازی او خللی ایجاد نکنند.