پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۷:۵۸May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 30 مهر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 مهر 1396 صاحب نیوز 2 مهر 1396 صاحب نیوز 3 مهر 1396 صاحب نیوز 4 مهر 1396 صاحب نیوز 5 مهر 1396 صاحب نیوز 6 مهر 1396 صاحب نیوز 7 مهر 1396 صاحب نیوز 8 مهر 1396 صاحب نیوز 9 مهر 1396 صاحب نیوز 10 مهر 1396 صاحب نیوز 11 مهر 1396 صاحب نیوز 12 مهر 1396 صاحب نیوز 13 مهر 1396 صاحب نیوز 14 مهر 1396 صاحب نیوز 15 مهر 1396 صاحب نیوز 16 مهر 1396 صاحب نیوز 17 مهر 1396 صاحب نیوز 18 مهر 1396 صاحب نیوز 19 مهر 1396 صاحب نیوز 20 مهر 1396 صاحب نیوز 21 مهر 1396 صاحب نیوز 22 مهر 1396 صاحب نیوز 23 مهر 1396 صاحب نیوز 24 مهر 1396 صاحب نیوز 25 مهر 1396 صاحب نیوز 26 مهر 1396 صاحب نیوز 27 مهر 1396 صاحب نیوز 28 مهر 1396 صاحب نیوز 29 مهر 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۷    
صبح امروز پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده و شهدای مدافع حرم بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان تشییع شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۰۷:۳۶    
وضعیت نابسامان اقتصادی کشور و اشتغال های شدید مراکز فروش به برندفروشی به ویژه در فروشگاه های بزرگ اینترنتی حاصل اندیشه ابزارگرایانه به جوامع غربی است که به صورت ساختاری تولید ملی را با چالش های بزرگی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۲:۴۲    
میزان بهره مندی هر کدام از ما از عاشورا به اندازهٔ شناختی است که از قیام امام حسین(ع) پیدا کردیم و دروسی است که از این نهضت آموختیم و فرا گرفتیم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۸    
مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی و احداث خیابان شهید ترک لادانی حدفاصل بزرگراه خرم تا خیابان شهید حجازی تاکنون 90 درصد پیشرفت داشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۵    
امام جمعه اصفهان در دیدار با خواهران فعال در حوزه فرهنگ دینی از کشور بوسنی و هرزگوین گفت: مردم ایران به برکت انقلاب از زیر سلطه کفار خارج شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۲    
استاندار اصفهان گفت: پبا تلاش ها و اقدامات صورت گرفته تامین منابع آب پایدار شهرستان فریدن مراحل نهایی خود را می گذراند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۹    
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه نرخ بی سوادی عشایر استان، از متوسط استان بالاتر است، تاکید کرد: باید نرخ بیسوادی عشایر باید به متوسط استان نزدیک شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۶    
بیمارستان گلدیس شاهین شهر جزو 16 بیمارستان درجه یک استان است، نهنگ آبی جان دختر اصفهانی را گرفت، اصفهانی ها توان پرداخت هزینه کلان طرح های آبفا را ندارند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۸    
سومین روز جشنواره سلامت زنان با برگزاری برنامه های مختلفی از جمله کارگاه و غربالگری سل و هپاتیت و سرطان های شایع در زنان در کاشان به پایان رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۵    
با برگزاری مراسم تودیع و معارفه حسین نوری به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد آران و بیدگل فعالیت خود را آغاز کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۳    
رئیس بیمارستان گلدیس شاهین شهر گفت: بر اساس عملکرد و سطح سنجی ارزیابان دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان گلدیس شاهین شهر جز 16 بیمارستان درجه یک دانشگاه های تحت پوشش است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۰    
مراسم استقبال از کاروان هدایای مردمی ویژه اربعین حسینی، در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (ع) اصفهان برگزار شد
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۳    
مسابقات ورزشی بانوان کارمند ادارات به مناسبت هفته تربیت بدنی و سلامت بانوان، عصر امروز با حضور بیش از 120 شرکت کننده در سالن ورزشی تختی چادگان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۹    
تعداد 150 نفر از مردم روستای اشکاوند از توابع براآن جنوبی بر سر مزار شهید مدافع حرم محسن حججی حاضر شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۳    
معاون فرماندار اردستان گفت: چهاردستگاه دوربین در محور ترانزیت اردستان نصب می شود که برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 20میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۳    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سمیرم بابیان اینکه المان شهدای گمنام سمیرم در هفته آینده نصب می شود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۳    
سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: متاسفانه در انتصابات جهت گیری جناحی مهم تر از تخصص افراد است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۱    
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده نطنز گفت: نخستین گروه دانش آموزان دختر مدارس از شهرهای نطنز و بادرود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۸    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: فرهنگ همواره جایگاه والایی داشته و دارد که بازخوانی فرهنگ یک سرزمین و معرفی همه جانبه آن در ایجاد خودباوری و نشاط در مردم تاثیر عمده ای دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۲    
همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی در روستای اشکاوند برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۲    
رئیس اداره بهزیستی اردستان گفت: تعداد یک هزار و 30 نفر معلول در حوزه توانبخشی شناسایی و دارای پرونده هستند که از این تعداد 320 نفر کمک هزینه و مستمری دریافت می کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۹    
نویسنده و پژوهشگر تشکیلات اسلامی گفت: کسانی درک درستی از مسئله آرمان داشته باشند برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند و همین مسئله بود که باعث شد شهید حججی استوار مقابل داعشی ها بایستد و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۲    
مسابقات بانوان کارمند به مناسبت هفته تربیت بدنی و سلامت بانوان صبح امروز با حضور بیش از 200شرکت کننده در شهرستان فریدن برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۹    
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع) شهر کوهپایه گفت: شهید محسن ملکیان در عملیات نصر سه منطقه زبیدات در تاریخ 28 خردادماه سال 1366 به درجه والای شهادت نائل شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۶    
مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان اصفهان بر ضرورت انجام کارهای فرهنگی برای مقابله با تهدیدات فرهنگی و دینی دشمن در این همایش تاکید و بیان کرد: ترویج و اشاعه دین مبین اسلام و مذهب تشیع ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۴    
فردی که با ایجاد پروفایلی در یکی از شبکه های اجتماعی مجازی و درج تصاویر خصوصی و خانوادگی یکی از شهروندان موجبات آبروریزی وی را فراهم کرده بود توسط مأموران پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۶    
جلسه اخلاق با حضور حجت الاسلام محمدباقرحسینی، استاد حوزه با موضوع تهذیب نفس در مدرسه فاطمه الزهرا (س) ویلاشهر برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۳    
سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با بیان اینکه تحرک زیاد منجر به افزایش هوش یادگیری می شود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۰    
مشاور حوزه با بیان اینکه سرمایه های معنوی و نداشتن دغدغه دو گونه از آرامش هستند، گفت: اولین گونه مورد تایید اسلام است و دومین معنای آرامش در تفکر اسلامی مردود است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۰    
مدیر میراث فرهنگی شهرستان شاهین شهر و میمه از بازدید مسئولان شهرهای میمه و وزوان در مرکز استان اصفهان از قنات های جهانی گناباد و میاه بلده در خراسان رضوی و خراسان جنوبی خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۳    
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با اشاره به تشریح یک هزار و 702 جسد در اداره کل پزشکی قانونی استان و مراکز تابعه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۰    
رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به لزوم توجه به تجارت الکترونیک از سوی فعالان اقتصادی، گفت: استفاده از فناوری اطلاعات درکسب و کار یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به به جایگاه تأثیرگذار مرحوم حاج سیدمصطفی خمینی در حادثه مهم دستگیری امام(ره) در سال 42، تاکید کردند: او از لحاظ استعداد علمی، شجاعت و منش مبارزه ممتاز بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۸    
فرمانده انتظامی استان اصفهان، از اجرای همزمان طرح شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش و مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی در چندین شهرستان این استان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۲    
80 نفر از دانش آموزان برخوار در قالب دو دستگاه اتوبوس امروز عازم سرزمین شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۱    
با تلاش کارکنان واحدهای تعمیرات خط، ترابری و خوردگی منطقه از ابتدای سال جاری تاکنون ضمن شناسایی و خاکبرداری 140 محدوده دارای خوردگی، 750 متر از خط لوله انتقال نفت جوشکاری و ایمن سازی شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۵    
پیکر مطهر شهید دوران دفاع مقدس (سیف الله آقاتهرانی) پس از تفحص و شناسایی، بعد از گذشت 35 سال به آغوش خانواده اش در اصفهان، بر خواهد گشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۳    
رقابت های لیگ دسته اول فوتبال آران و بیدگل با برگزاری شش بازی در هفته ششم پی گیری شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۸    
جنگنده های آمریکایی، در چهار ماه اخیر به بهانه مبارزه با تروریست های داعش در شهر الرقه، 29 مسجد را تخریب کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۵    
مدیر عامل خیریه غنچه های بهشت گفت: مردم برای تامین دارو خود در روزهای تعطیل و ساعت های ابتدایی روز و در پایان شب با مشکلات جدی مواجه هستند و با توجه به استقبال بسیار خوب مردم از خدمات درمانگاه خیریه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۷    
رییس اداره برنامه ریزی و طرح های تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان کشور، گفت: پردیس شهید باهنر از معدود پردیس ها و دانشگاه های فرهنگیان استانی است که چند سال اخیر در سطح کشور موفق به بهره برداری از سالن ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۸    
دبیر شورای راهبردی منطقه هفت کشور گفت: دانشگاه فرهنگیان، شعار خود را توجه به کیفیت به جای کمیت قرار داده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۵    
خیران رضوانشهر کمک های خود شامل اجناسی از جمله برنج، عدس، لپه، سیب زمینی، پیاز، میوه و وسایل مخصوص پخت و پخت غذا را با ارزش تقریبی یک میلیارد و 200 میلیون ریال برای برپایی موکب به کربلا ارسال کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۰    
رئیس انجمن هنرهای نمایشی نطنز گفت: همایش یاوران کوچک امام حسین(ع) به مانند سال های گذشته و در دهه اربعین و از دوازدهم تا هیجدهم آبان ماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۲    
مدیر مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر، گفت: انجمن ادبی عاشورایی با هدف نهادینه کردن ارزش های تربیتی و انسان ساز واقعه عاشورا در ذهن و روح کودکان با حضور شاعران نوجوان در این مرکز برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۹    
نهمین نشست اعضای پنجمین دوره شورای شهر، در حالی با موضوع مهم آب و فاضلاب و با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار شد که سلامت و تصفیه، فرهنگ سازی در مصرف آب و همچنین تامین فایناس طرح های آبفای اصفهان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۹    
منابع روسی اعلام کردند: از زمان ورود به کشور سوریه، نزدیک به 32 هزار تله انفجاری را منهدم کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۸    
دبیر هیات فوتبال شهرستان اصفهان از راه اندازی مرکز تخصصی بانوان شهرستان اصفهان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۲    
یادواره شهدای روستای هلارته بخش جلگه اصفهان و شهدای مدافع حرم در مسجد این روستا، با حضور همسر شهید مدافع حرم، مسلم خیزاب برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۳    
فرمانده انتظامی استان اصفهان، از سقوط دو دانش آموز دختر اصفهانی از پل روگذر شهید چمران و فوت یک نفر از آنان و همچنین مجروحیت دانش آموز دیگر تحت تاثیر بازی نهنگ آبی خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۴    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به شرایطی اقلیمی و خشک سالی های پیاپی در استان اصفهان، گفت: استان اصفهان از شرایط تنش آبی به شرایط بحرانی رسیده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۵    
یک کارشناس سیاسی، تاکید کرد: دولتمردان ما مواظب باشند، عزت و عظمت این مردم را با هیچ چیزی معاوضه نکنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۲    
بیش از نیمی از بیمارستان های کشور یمن، در اثر حمله جنگنده های رژیم سعودی تخریب شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۹    
زمانی که حضرت زینب(س) را وارد مجلس یزید کردند بجای اینکه بگوید چرا حسین مرا کشتی، گفت: این عدالت است که همسران و دختران و کنیزانت را در سراپرده نشاندی با حجاب کامل ولی دختران رسول خدا را در کوچه ها ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۴    
مسوؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه برخوار گفت: امام حسین (ع) باید به عنوان بهترین الگو برای مردم معرفی شود، همچنان که ارزش و شخصیت امام حسین (ع) نباید با برخی کلمات پایین بیاید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۱    
گیتی پسند در دیدار معوقه هفته چهارم لیگ برتر فوتسال به تأسیسات دریایی باخت تا تیم تهرانی قهرمان نیم فصل این رقابت ها شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۵    
مسئول کانون بسیج مهندسین کشاورزی تیران و کرون، گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور تیران و اعضای کانون بسیج مهندسین از اولین مزرعه پایلوت کشت گیاهان دارویی در شهرستان تیران و کرون بازدید علمی کرده و روند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۲    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان، از درخواست مسئولان برنامه ریزی شهرداری برای تعیین سقف درآمدی سال 97 شهرداری توسط شورا خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۲    
یکی از قربانیان حادثه سقوط از پل شهید چمران اصفهان، که روز گذشته روی داده بود، جان خود را از دست داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۴    
نکته با اهمیت در تغییر و تحول های شهرداری در این است که، سوابق تعدادی از افراد منصوب شده، شائبه سیاسی بودن برخی از این تغییرها را افزایش داده و این گمانه زنی ها را تقویت می کند که شهرداری اصفهان از ...