چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۳:۳۷Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 7 مهر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 مهر 1396 صاحب نیوز 2 مهر 1396 صاحب نیوز 3 مهر 1396 صاحب نیوز 4 مهر 1396 صاحب نیوز 5 مهر 1396 صاحب نیوز 6 مهر 1396 صاحب نیوز 7 مهر 1396 صاحب نیوز 8 مهر 1396 صاحب نیوز 9 مهر 1396 صاحب نیوز 10 مهر 1396 صاحب نیوز 11 مهر 1396 صاحب نیوز 12 مهر 1396 صاحب نیوز 13 مهر 1396 صاحب نیوز 14 مهر 1396 صاحب نیوز 15 مهر 1396 صاحب نیوز 16 مهر 1396 صاحب نیوز 17 مهر 1396 صاحب نیوز 18 مهر 1396 صاحب نیوز 19 مهر 1396 صاحب نیوز 20 مهر 1396 صاحب نیوز 21 مهر 1396 صاحب نیوز 22 مهر 1396 صاحب نیوز 23 مهر 1396 صاحب نیوز 24 مهر 1396 صاحب نیوز 25 مهر 1396 صاحب نیوز 26 مهر 1396 صاحب نیوز 27 مهر 1396 صاحب نیوز 28 مهر 1396 صاحب نیوز 29 مهر 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۵    
مدیر دفتر مهندسی رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای استان اصفهان از آزادسازی بیش از دو هزار و 600 متر مربع از حریم رودخانه زاینده رود خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۲:۵۹    
همایش تخصصی شهدای فیاضیه با حضور خانواده شهدایی که از شهرستان فلاورجان در این منطقه به شهادت رسیده اند و جانبازان سرافراز این شهرستان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۲    
شهردار چادگان گفت: برای تقویت زیر ساخت های مدیریت بحران در شهر چادگان با مسئولان استانی مکاتبه خواهیم کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۵    
امام جمعۀ داران گفت: آمریکا و اسرائیل با دنبال کردن استقلال کردستان عراق در پی ایجاد یک فتنه جدید نژادی هستند و مردم منطقه باید هوشیار و آگاه باشند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۲    
مسئول آتش نشانی اردستان گفت: با توجه به اینکه در اردستان بافت فرسوده زیادی وجود دارد خودرو پیشرو نداشته و نیازمند نیرو هستیم و مسئولان باید به این امر توجه کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۷:۴۷    
رژه خودرویی و مانور آتش نشانی در شهر دیزیچه به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۰    
یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان شهرضا با حضور جمعی از مردم شهرضا و خانواده شهدا، مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴۱    
امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه برگزاری این رفراندوم با قانون اساسی عراق هم خوانی ندارد گفت : این یک اقدام ناهماهنگ و همراه با تبعات منفی و مختلف است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۸    
امام جمعۀ دامنه گفت: صهیونیست ها با جمع شدن بساط داعش احساس خطر کرده و توطئه همه پرسی در کردستان عراق را برای ایجاد پایگاهی اسرائیلی پی ریزی کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با استقبال حجت الاسلام والمسلمین ارزانی وارد اصفهان شد و با برخی مسئولان این استان دیدار کرد و گفت: اصفهان در فرهنگ کشورمان اثرگذار است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۳    
مراسم سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در دفتر آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان برگزار خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۲    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور پرشور، یکپارچه و وحدت آفرین ملت ایران در آیین تشییع و خاکسپاری پیکر پاک شهید مدافع حرم، پاسدار محسن حججی قدردانی کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۹    
امام جمعه شهرضا گفت: در جامعه معضلات و مشکلات زیادی نظیر بیکاری و رکود و معضلات اقتصادی وجود دارد اما مردم ثابت کردند که این امور برای آنها اصل نیست، آنچه برای مردم مهم است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۰    
دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی ازمنکر استان اصفهان، مهم ترین منکر امروز در جامعه را بی تفاوتی اظهار کرد و گفت: بی تفاوتی ریشه های نظام اسلامی را می خورد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۴    
امام جمعه جدید بهارستان اصفهان از حضور و حمایت نمایندگان مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و گفت: از آقایان تقاضا می کنم بیش از پیش در رفع مشکلات و معضلات این مردم انقلابی همت گمارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۵    
امام جمعه موقت شهر ورزنه گفت: اگر مراکز تصمیم گیری جامعه از افرادی که دین شناس نباشند تشکیل شود، جامعه سقوط خواهد کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۵:۵۰    
به مناسبت روز جهانی جهانگردی، همایش حجاب با حضور چادر سفیدان ورزنه ای با هدف ترویج سنت دیرینه و منحصر به فرد پوشش چادر سفید بانوان، در محل موزه مردم شناسی شهر ورزنه برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۱    
بخشدار جرقویه علیا در دهمین یادواره شهدای شهر حسن آباد گفت: هدف امام حسین(ع) و یارانش مبارزه با ظلم و ستم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۱    
امام جمعه مبارکه بابیان اینکه حادثه عاشورا از زاویه های مختلف درس مقاومت و پایداری می دهد، گفت: امروز جوانان برومند این خاک عاشورایی دیگر زنده کردند و صحنه شهادت محسن حججی نیز عاشورایی بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۳    
رزمنده و فرمانده هشت سال دفاع مقدس گفت: کانون فتنه در دنیا اسرائیل و آمریکا بوده که قدرت جهانی را از دست داده اند و منافعشان در منطقه به خطر افتاده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۵    
حجت الاسلام صالحیان گفت: وظیفه خطیب جمعه تببین اندیشه ها و فرمایش های مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه است و مردم باید به نماز جمعه بیایند تا نقشه راه برایشان مشخص شود
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۳    
یاران امام حسین (ع) در زمانه ما سربازان مدافعی هستند که با جان و دل در راه دفاع از حریم و حرم آماده جان فشانی هستند و همچون یاران امام حسین (ع) نیز در این راه فدا می شوند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۷    
وحدت و یکپارچگی مردم عراق در برابر زیاده خواهی های دشمنان و حضور حماسی مردم در تشییع پیکر مطهر شهید حججی موضوع اصلی خطبه های نماز جمعه شهرستان لنجان بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۱    
امام جمعه اردستان گفت: دشمنان می خواستند ارزش های شهادت را پایین بیاورند ولی خداوند به شهدای مدافع حرم عظمتی دیگر بخشید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه های کاری متعددی دارد که برنامه های ما در چارچوب آن و اجرا تعریف می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۹    
راوی دفاع مقدس گفت: امروز مجاهدان اسلام برای حفظ حرم و حریم حضرت زینب(س)در سوریه جانفشانی می کنند چرا که پیروی از مکتب عاشورا و عزت حسینی همواره برای ما پیروزی و ابهت و عزت را به دنبال داشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۳    
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به همه پرسی در اقلیم کردستان برای استقلال طلبی، گفت: دست آمریکا و رژیم صهیونیستی پشت این حرکت است و ملت اسلامی ایران اجازه چنین جولانی را به صهیونیست ها ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۴    
سرلشکر رحیم صفوی، با حضور در همایش تخصصی شهدای فیاضیه در شهرستان فلاورجان گفت: اگر می خواهیم فتنه 88 را به خوبی درک کنیم باید به عقبه فکری افرادی مانند میرحسین موسوی و کروبی و کارشکنی های آنها در ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۶    
هیآت مذهبی به دعوت هیئت شهدای بسیج در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان حضور پیدا کرده و با آرمان های انقلاب و اسلام و امام خامنه ای مدظله العالی بیعت کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۷    
عطر افشانی مزار شهدای شرق اصفهان در بخش های بن رود، جلگه، جرقویه، کوهپایه و براان جنوبی و شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۱    
امام جمعه موقت اصفهان گفت: شعور حسینی داشتن یعنی قهرمانانه درمقابل ابر قدرت ایستادن و شهید حججی نمونه ای از استقامت در برابر دشمنان تکفیری است که امروز چنین عزتی در میان ملت مسلمانان پیدا کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۷    
امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمنان از زمان غیبت امام زمان(عج) تا به حال، از ولی فقیه خیلی ضربه و سیلی خورده اند، این سیلی خیلی برای آنها محکم است پس دشمن ضربه خورده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۸    
حمله داعش به منظور قطع ارتباط شهر دیرالزور با حمص سوریه به طور کامل ناکام ماند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۶    
رقابت های لیگ دسته اول فوتبال آران و بیدگل با برگزاری شش بازی در هفته چهارم پیگیری شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۰    
کارشناس دینی گفت: یکی از خطرهایی که جوامع را، به خصوص بعد از انقلاب های بزرگ، تهدید می کند بازگشت به عقب است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۲    
مسئول حراست دانشگاه آزاد شهرضا گفت: حادثه ایجاد شده در خوابگاه پسران دانشگاه آزاد مهم نبوده و تلفاتی به دنبال نداشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۵    
پس از برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهرستان شهرضا، مهرداد براهیمی به عنوان رییس این شورا انتخاب شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۶    
عصر پنجشنبه با حضور پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و مسئولان شهرستان لنجان یادواره شهدای شهر سده لنجان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۸    
عضو هیئت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا، با توضیح جمله شهید نظر می کند به وجه الله ، استقامت شهید حججی در راه حق را عامل الگو شدن او در تاریخ عنوان کرد و گفت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۸    
هم زمان با سراسر کشور عصر امروز مراسم غبارروبی گلزارهای شهدا در شهرهای مبارکه و دیزیچه برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۸    
همزمان با هفته دفاع مقدس، مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار های شهدای شهرستان با حضور خانواده های شهدا، مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۵    
پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم پس از تشییع با شکوه در شهرهای مشهد، تهران و اصفهان در سرزمین مادری وی شهر شهید پرور نجف آباد تشییع و به خاک سپرده شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۰:۱۰    
همزمان با شب هشتم ماه محرم شب منسوب به حضرت علی اکبر(ع) مراسم بزرگداشت یاد 38 شهید محله عباس آباد آران و بیدگل و گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۱    
سردار جوانی با اشاره به نقشه آمریکا برای بر سر کار آوردن افراد مرعوب فرهنگ غربی در ایران، مجاهدت شهدای دفاع مقدس را لبیک به ندای طلب یاری سیدالشهدا(ع) در عصر خود دانست و گفت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۲    
وزیر جهاد کشاورزی، برای افتتاح یکی از بزرگترین طرح های آبیاری بارانی تحت فشار استان اصفهان به فریدونشهر سفر کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۳    
طرح آبیاری بارانی تحت فشار 820 هکتاری زمین های زیردست سد میدانک اول، توسط محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۱    
مدیر مرکز فوریت های پزشکی استان اصفهان از کشته شدن دو نفر براثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با جدول و وارد شدن ضربه شدید به سر در فولادشهر خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۰۸:۰۱    
پیشکسوت انقلاب اسلامی، با بیان اینکه اگر زنان نبودند دفاع مقدس پیش نمی رفت، خاطرنشان کرد: مادران و همسران بودند که فرزندان و همسران خود را به حضور در جبهه ها تشویق می کردند و آن ها را برای حضور در ...