پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۲:۵۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 17 مهر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 مهر 1396 صاحب نیوز 2 مهر 1396 صاحب نیوز 3 مهر 1396 صاحب نیوز 4 مهر 1396 صاحب نیوز 5 مهر 1396 صاحب نیوز 6 مهر 1396 صاحب نیوز 7 مهر 1396 صاحب نیوز 8 مهر 1396 صاحب نیوز 9 مهر 1396 صاحب نیوز 10 مهر 1396 صاحب نیوز 11 مهر 1396 صاحب نیوز 12 مهر 1396 صاحب نیوز 13 مهر 1396 صاحب نیوز 14 مهر 1396 صاحب نیوز 15 مهر 1396 صاحب نیوز 16 مهر 1396 صاحب نیوز 17 مهر 1396 صاحب نیوز 18 مهر 1396 صاحب نیوز 19 مهر 1396 صاحب نیوز 20 مهر 1396 صاحب نیوز 21 مهر 1396 صاحب نیوز 22 مهر 1396 صاحب نیوز 23 مهر 1396 صاحب نیوز 24 مهر 1396 صاحب نیوز 25 مهر 1396 صاحب نیوز 26 مهر 1396 صاحب نیوز 27 مهر 1396 صاحب نیوز 28 مهر 1396 صاحب نیوز 29 مهر 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۳:۵۴    
سرپرست شبکه دامپزشکی آران و بیدگل گفت: 25 هزار راس دام در مرحله دوم اجرای طرح واکسیناسیون تب برفکی در آران و بیدگل واکسینه می شوند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۱:۰۴    
مدیر جهاد کشاورزی فریدن گفت: با برداشت سیب زمینی از سطح سه هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان انتظار می رود 90 هزار تن سیب زمینی در فریدن برداشت شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۹    
نوروزی گفت: شهروندان اصفهانی در پرداخت مالیات در سطح بسیار خوبی قرار دارند و باید این پرداخت مالیات در شهر و محیط زندگی آن ها نمایان شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۶    
رضا رفیع در برنامه زنده تلویزیونی قند پهلو نسبت به اظهارات دیروز جهانگیری درباره مبارزه با فساد با زبانی طنز، نکات جالبی را مطرح کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۹    
فرماندار برخوار گفت: لازمه شکوفایی کودکان، ساختن دنیایی آمیخته با مهر، عدالت و عطوفت، دنیایی صلح آمیز و عاری از خشونت و اضطراب است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۰    
همزمان با 17 مهر ماه روز جهانی پست، مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد واحد دولت آباد با حضور مسئولان شهرستان غبار روبی و عطرافشانی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۸:۲۵    
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، گفت: سرمایه بزرگ و پویای دانشگاه آزاد اسلامی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۹:۳۸    
مداح اهل بیت(ع)گفت: همیشه در کلاس های آموزش مداحی به دانش آموختگان می گویم رهبر را دعا کنید و ببینید رهبر چه می فرمایند، اگر پیرو خط رهبر باشید هم دنیا و هم آخرت سعادتمند خواهید بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۵۰    
رئیس اتاق اصناف برخوار در همایش پلیس اطلاعات امنیت اصناف گفت: فقر و بیکاری دو عامل از بین بردن امنیت در جامعه است که امیدوارم این دو عنصری که باعث سست بودن امنیت می شود از بین برود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۶:۳۸    
پیکر مصیب درویشی؛ پدر شهیدان درویشی پیش ازظهر امروز بر روی دستان مردم شهید پرور و مسئولان شهرستان چادگان تشییع و در آرامگاه ابدی شهر به خاک سپرده شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۶:۳۵    
رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان گفت: تاکنون برای زیرسازی و آسفالت معابر اصلی روستای ظفرقند اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800میلیون ریال هزینه شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۶:۲۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در بخش روستایی اردستان ظرفیت های فراوانی وجود دارد که می توان برای اشتغال و تولید از آن ها استفاده کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۵۹    
مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر تیران صبح امروز ضمن بازدید از واحد آتش نشانی شهرداری تیران از آتش نشانان این مرکز تقدیر کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۵۶    
مدیر آموزش و پرورش و بخشدار حبیب آباد به مناسبت هفته نیروی انتظامی با سرهنگ علی صادقی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان برخوار دیدار و گفت و گو کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۵۰    
سرپرست اداره پست اردستان گفت: تا کنون 36 هزار و 293 کدپستی شهری در اردستان صادر شده و 55 درصد از روستاهای شهرستان دارای کدپستی و پلاک هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۴۱    
فرماندار اردستان گفت: اردستان با توجه به بعضی تغیرات کاربری و شرایط اقلیمی از فضای سبز کمتری برخوردار بوده و حفظ کاربری باغ ها و بخش کشاورزی و موضوع توسعه فضای سبز از ضروریت های اردستان است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۹    
یک مداح اهل بیت(ع) گفت: اکنون در فضای مجازی دشمن پیش می رود و پبرغلامان باید به هر نحوی کاری انجام بدهند تا جوان ها و نوجوان ها جذب هیئت، نماز و مسجد بشوند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۶    
کارشناس پیشگیری اداره بهزیستی نطنز گفت: طرح آموزشی پیشگیری از معلولیت ها برای پایه های دهم و یازدهم آموزش و پرورش اجرا می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۳    
امام جمعه موقت اصفهان گفت: حربه دشمن برای نظام جمهوری اسلامی همچون جریان آندلس، ترویج بی بندوباری و بی عفتی زنان است که ما باید در زمینه اقناع فکری در مسئله حجاب فعالیت کنیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۷    
نماهنگ خورشید ویرانه با صدای محمد هویدا – با هنروری زینب قربانی فرزند شهید مدافع حرم محمد جوادقربانی
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۴    
کارکنان نیروی انتظامی و مسئولان شهرستان تیران و کرون صبح امروز به مناسبت هفته ناجا برای آشنایی بیش تر دانش آموزان با نیروی انتظامی در مدرسه حاج احمد بهنیای تیران حضور پیدا کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۱    
رئیس پلیس راهور استان اصفهان از برگزاری همایش همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک اصفهان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۰۸    
دوره فنی تخصصی پیگرانی هوشمند خطوط لوله ایران با حضور 70 نفر از شرکت های مختلف از جمله نفت و گاز پارس، منطقه2عملیات انتقال گاز ، شرکت گاز استان و دانشگاه صنعتی اصفهان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۰۸    
معاون پیشگیری دادگستری استان اصفهان گفت: می توان با مداخله در محیط و مدیریت و کنترل بحران و موقعیت خطر، ضمن افزایش هزینه ارتکاب بزه برای بزهکاران و درنتیجه کاهش سود حاصله از ارتکاب جرم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۹    
مراسم عزاداری حسینی ظهر امروز با حضور آیت الله مهدوی و جمعی از فضلا و روحانیون در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۰    
امام جمعه اصفهان در دیدار با فرمانده و معاونان نیروی انتظامی استان، بخش عمده ای از تأمین امنیت جامعه را وظیفه نیروی انتظامی دانست و گفت: نیروی انتظامی ضمن حفظ اقتدار ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۴:۴۱    
معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردستان گفت: دانش آموزان ضمن احترام به مقام شامخ شهیدان، با آرمان های آنان تجدید میثاق کرده و در ادامه و حمل نمادهایی با کودکان عاشورا همنوایی کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۰    
نماهنگ زیبای حُب الحسین با صدای سینا دستخوش، تقدیم به عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۴    
صبح امروز همایش پیاده روی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی سالمند با اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی در فریدن برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۳    
نشستی با حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان و ائمه جمعه غرب استان برای بررسی مشکلات و مسائل مرتبط با منابع طبیعی در شهرستان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۴۴    
حمله تروریست های داعش در مناطق مرزی عراق با سوریه ناکام ماند.گروه تکفیری داعش، صدها تن از عناصر خود را در مناطق مرزی در درگیری با نیروهای عراقی از دست داده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۹    
رئیس اداره پست خوروبیابانک گفت: در یک سال گذشته مردم خوروبیابانک 35 هزار و 200 مرسوله پستی به همه نقاط کشور ارسال کرده اند و در همین مدت بالغ بر 40 هزار مرسوله پستی توسط پرسنل اداره پست در سطح ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۰    
همزمان با دهه دوم محرم، مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) در هیات عاشورائیان فولادشهر برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۴    
قهرمان چهاردهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان گفت: تیم دوئلین مردان ایران با کسب بهترین رتبۀ تاریخ ووشوی جهان به سلطه چینی ها پایان داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۲    
رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای اصفهان، با بیان اینکه حضور در نمایشگاه اتوکام، با توجه به رکود حاضر در بازار دارای هزینه های است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۰    
مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری اصفهان، تأکید کرد: مسئولان ارشد استان اصفهان برای تحقق دولت الکترونیک جدی و راسخ هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۵    
معاون استاندار اصفهان گفت: شهرستان خمینی شهر، نه تنها برای استان اصفهان بلکه در مدیریت سیاسی کشور بویژه برای رهبر معظم انقلاب نیز جایگاهی خاص و ویژه دارد که این بسیار ارزشمند است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۱    
رئیس کمیته امداد آران و بیدگل گفت: ماهانه میانگین بیش تر از چهار میلیارد ریال صدقه از مردم شهرستان برای کمک به محرومان و نیازمندان جمع آوری می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۵    
نویسنده و استاد دانشگاه گفت: یکی از ویژگی های کربلا آغاز فوق العاده زیباست که حضرت اباعبدالله(ع) روز بعثت را برای آغاز حرکت انتخاب می کند و لباس پیامبر را نیز به تن کرده و آخرین بار در میدان هم لباس ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۰۶    
رییس شورای شهر سجزی با اشاره به نزدیکی صنایع آلاینده به شهر سجزی در شرق اصفهان گفت: حال که شهروندان شهر سجزی در معرض این آلایندگی قرار دارند و متأسفانه عوارض آن دامن گیر مردم است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۴۵    
اردوی جهادی یعنی عشق، یعنی ایثار، یعنی سختی، یعنی گرسنگی! اردوی جهادی یعنی یک فرمانده مثل دیگران روی خاک می نشیند و نیروهایش گرداگرد او حلقه می زنند!
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۹    
تو دعوای فرعون پنداری رقیب توسط جناح های سیاسی، این قارون مسلکی هست که مثل موریانه به جون انقلاب افتاده!
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۸    
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آران و بیدگل گفت: کارگاه ها در قالب طرح آموزش در محیط کار می توانند در مشاغل صنفی مشغول کارآموزی قرار گیرند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۲    
پاییز فصل برداشت محصول عمده شهرستان فریدونشهر یعنی سیب زمینی است و سیب زمینی کاران فریدونشهری این روزها به همراه خانواده خود مشغول برداشت این محصول از مزارع کشاورزی هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۴    
خردسالان و کودکان پیش دبستانی دهاقانی، در جشنواره زیبای بادبادک ها شرکت کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۹    
یادگار دوران دفاع مقدس، با اشاره به پیوند دیرین وهابیت و صهیونیسم، برگزاری همه پرسی اقلیم کردستان را مقدمه ایجاد اسراییل دوم در منطقه دانست و گفت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۳    
مدیر شبکه دامپزشکی تیران و کرون، دامپزشکان را سربازان گمنام سلامت نامید و گفت: دامپزشکان خطر دام های مشکوک به انواع بیماری ها را به جان می خرند تا سلامتی را به مردم هدیه دهند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۵۴    
امام جمعه اردستان گفت: روحانیون نقش بسیار مهمی برای فرهنگ سازی ساخت مساجد در جامعه داشته و باید از ظرفیت خیران مسجد ساز شهرستان در این زمینه استفاده کافی را ببریم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۴۵    
رئیس اداره پست تیران و کرون، با بیان اینکه نصف جامعه هدف تیران و کرون نسبت به تعویض کارت ملی اقدام کرده اند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۳۳    
محمد لطفی در مراسمی شهردار دهاقان شد و از خدمات شهردار سابق، علی عطایی تقدیر به عمل آمد. وی پیش از این شهردار سمیرم بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۱۴    
کارگاه توجیهی طرح شهید مدافع حرم محسن حججی، به منظور هم اندیشی و تبیین این طرح با حضور فرماندهان نواحی مختلف استان اصفهان برگزار شد.