پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۲۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 18 مهر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 مهر 1396 صاحب نیوز 2 مهر 1396 صاحب نیوز 3 مهر 1396 صاحب نیوز 4 مهر 1396 صاحب نیوز 5 مهر 1396 صاحب نیوز 6 مهر 1396 صاحب نیوز 7 مهر 1396 صاحب نیوز 8 مهر 1396 صاحب نیوز 9 مهر 1396 صاحب نیوز 10 مهر 1396 صاحب نیوز 11 مهر 1396 صاحب نیوز 12 مهر 1396 صاحب نیوز 13 مهر 1396 صاحب نیوز 14 مهر 1396 صاحب نیوز 15 مهر 1396 صاحب نیوز 16 مهر 1396 صاحب نیوز 17 مهر 1396 صاحب نیوز 18 مهر 1396 صاحب نیوز 19 مهر 1396 صاحب نیوز 20 مهر 1396 صاحب نیوز 21 مهر 1396 صاحب نیوز 22 مهر 1396 صاحب نیوز 23 مهر 1396 صاحب نیوز 24 مهر 1396 صاحب نیوز 25 مهر 1396 صاحب نیوز 26 مهر 1396 صاحب نیوز 27 مهر 1396 صاحب نیوز 28 مهر 1396 صاحب نیوز 29 مهر 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۵    
زرگرپور گفت: صنایع استان اصفهان در گذشته مبادلات خوبی با کشور چک داشتند و این مبادلات می تواند در آینده تقویت شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۰:۰۷    
تیم دانشگاه کاشان در مسابقات بین المللی کمیکار مقام نخست ایده برتر یا بهترین طراحی خلاقانه را کسب کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۳۲    
سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از اعلام فراخوان سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۵۹    
معاون فرماندار آران و بیدگل گفت: برای ارزیابی عملکرد دستگاه ها، رزمایش لحظه صفر امداد رسانی سوانح جاده ای در آران و بیدگل برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۰    
وزیر دفاع آمریکا در حالی ایران را حامی تروریسم دولتی خوانده که اسناد رسمی افشاشده توسط منابع آمریکایی از واقعیت های دیگری پرده برمی دارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی در سفر دوروزه به اصفهان از تعدادی از پروژه های در حال اجرا بازدید خواهد کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۱    
حفاری اهواز سد راه گیتی پسند اصفهان شد، یک کشته و 9 مصدوم در اثر واژگونی یک دستگاه ون در اردستان، خانه سلامت محلی امن و موقت برای زنان و دختران آسیب دیده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۰:۵۱    
نخستین یادواره 40شهید پلیس در شهرستان خمینی شهر، چهارشنبه 19مهر در حسینیه باولگان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۶    
وکیلی، عضو شورای سالمندان گفت: سالمندان احتیاج به مکانی دارند که در کنار هم جمع شده و از تجربیات خود بگویند تا بیماری هایی چون آلزایمر به سراغ آنان نیاید اما این فضا در گلپایگان ایجاد نشده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۷    
حجت الاسلام شایسته گفت: سه نوع همراهی و مصاحبت وجود دارد که انسان را به صفت وفاداری و با وفا بودن متصف می کند و در قرآن کریم نیز توصیه شده است که اگر انسان می خواهد عاقبت به خیر شود باید باتقوا بوده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۸    
ایزددوست، دبیر نوزدهمین جشنواره نمایش بسیج هنرمندان استان اصفهان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه پیرامون برگزاری این جشنواره ، اظهار کرد: این جشنواره در بخش های نمایش صحنه ای ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۲    
حجت الاسلام محمدی دشمن شناسی و سپس مقاومت و جهاد در برابر دشمنان را عبرت بزرگ قیام عاشورا دانست و گفت: امروز برخی یا آمریکا را به عنوان دشمن نشناختند و یا می گویند نمی شود در مقابل آمریکا ایستاد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۸    
تیم فوتسال گیتی پسند در دیدار خانگی مقابل تیم حفاری اهواز با نتیجه 4-4 متوقف شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۷    
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان از برگزاری نوزدهمین جشنواره نمایش و سومین جشنواره سرود هنرمندان بسیجی خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۴    
کارشناس تربیت بدنی گفت: حداقل 20 دقیقه فعالیت ورزشی در روز و یا سه ساعت در هفته می تواند زمان مناسب ورزش در سالمندی باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۶    
سلطانی، معاون هنری سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان خبر از برگزاری نوزدهمین جشنواره نمایش بسیج و سومین جشنواره سرود و نواهای انقلابی و حماسی با محوریت آموزش از سوی این سازمان داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۹    
سلامه، مسئول پایگاه های اورژانس 115 اردستان گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه ون با 10 نفر سرنشین متاسفانه یک نفر کشته و 9نفر مصدوم شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۳    
ویژه برنامه روز جهانی کودک با عنوان هر کودک نشانی از خداست ، در دبستان حضرت رقیه (س) شهر دستگرد برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۲    
مهرجو رئیس اداره آب برخوار گفت: در مناطقی از شهرستان که دارای شبکه جمع آوری فاضلاب هستند، انشعاب فاضلاب واگذار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۶    
صبح امروز جمعی از کارکنان نیروی انتظامی شهرستان نطنز به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در مدارس، دانش آموزان را با وظایف پلیس در حوزه های گوناگون و همچنین روش های جلوگیری از آسیب های مختلف آشنا ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۶    
فرهنگسرای هنر شاهین شهر به مناسبت دهه محرم اقدام به برگزاری نخستین مسابقه نقاشی با عنوان رنگ عاشورا کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۴    
گزیده ای از سخنرانی استاد رائفی پور پیرامون تربت امام حسین علیه السلام
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۱    
هدی بادی گفت: با تلاش های صورت گرفته و آگاهی بخشی های انجام شده از طرف مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نطنز، کشت گیاهان دارویی در سطح شهرستان نطنز در حال افزایش است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۱    
تعدادی از دانش آموزان اردستانی به مناسبت هفته کودک از بناهای تاریخی این شهر بازدید کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۸    
ایرج پور گفت: دانشگاه پیام نور اردستان در آینده ای نزدیک با همکاری همه ارگان ها همایش ملی نقش اردستان در فرهنگ و ادب ایران را برگزار می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۶    
جهانگیری گفت: هرگونه همکاری این نهاد قانونی بازار اصفهان برای اجرای همایش های مربوط به روز نکوداشت زاینده رود را تکذیب می کنیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۴    
امام جمعه ورزنه گفت: امانتداری پست بر همگان روشن است و مردم دلنوشته ها و امانات با ارزش خود را در اختیار پست قرار می دهند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۵    
ششمین یادواره شهدای طلاب و روحانی شهرستان شاهین شهر و میمه روز جمعه 21 مهرماه در مصلی نماز جمعه شاهین شهر برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۱    
نهمین اجلاسیه شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان با محوریت شهید حجت الاسلام سید حسن بهشتی نژاد، شهید شاخص روحانی استان، برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۱    
مرتضی سالمی، داور خمینی شهری به عنوان داور نمونه مسابقات پومسه آقایان کشور انتخاب شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۸    
سرهنگ کریمی از کشف مقدار 143 کیلو و 700 گرم مواد افیونی توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و دستگیری دو سوداگر مرگ خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۸    
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از پاسخگویی مرکز فوریت های پلیسی 110 در طول شش ماهه اول امسال به 950 هزار تماس نفر از شهروندان در مدت شش ماهه امسال خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۲    
جافری گفت: شهرداری به عنوان مدیر حوزه خدمات شهری خود را موظف به ارائه خدمات بهینه به کودکان می داند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۶    
سهل آبادی رفع چالش های مالیاتی، بانکی و بحران آب را از اولویت های تحقق بهبود فضای کسب و کار اصفهان دانست و گفت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۷    
نشست ارائه نتایج حق آبه های کشاورزی استان با حضور دستگاه های اجرائی و قضائی استان اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۵    
همایش بزرگ همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک در اصفهان به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد و از کودکانی که در رواج فرهنگ ترافیک در شهر با نیروی انتظامی و پویش مردمی ترافیک همراهی می کنند تجلیل به ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۳    
مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فریدونشهر، 11 اقامتگاه گردشگری این شهرستان که به تایید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رسیده اند را معرفی کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۸    
فرماندار آران و بیدگل گفت: همه مردم اعم از ائمه جمعه، ائمه جماعت و متولیان هیات های مذهبی باید پای کار بیایند و با آگاه سازی و آموزش با این آفت و بلای خانمان سوز مبارزه کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۲    
بخشدار جرقوه علیا در شرق اصفهان، در دیدار با پرسنل نیروی انتظامی جرقویه گفت: یکی از زیرساخت ها و ابزارهای مهم توسعه هر منطقه ای وجود امنیت است که با تلاش پرسنل خدوم نیروی انتظامی محقق می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۳    
نیروهای سوری موفق شدند در کمینی دقیق در شمال استان حماه، ده ها تن از عناصر تروریستی تکفیری، داعش را کشته و زخمی کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۷    
جمعی از مسئولان و ورزشکاران شهرستان برخوار صبح امروز با محمد فتاحی پیشکسوت کشتی شهرستان برخوار دیدار کرده و به گفتگو با وی نشستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۲    
کتاب بر بام عزت اثر عباس حیدری مقدم و صیاد فضائل از آثار موسسه فرهنگی پژوهشی سردار شهید حسین صیادیان با محوریت دفاع مقدس در آران و بیدگل منتشر شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۶    
رئیس اداره ارشاد برخوار اجرای برنامه سوگواره تعزیه، شب شعر، تئاتر، برگزاری تور های برخوار گردی، نمایشگاه کتاب و نمایشگاه آثار هنرمندان شهرستان در زمینه های هنر های تجسمی را به عنوان برنامه های پیش ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۴    
معاون جهادکشاورزی شهرضا گفت: برای ایمنی قنات ها، باید حاشیه منازل مسکونی در اولویت قرار گیرد چرا که در حال حاضر پُشته های قنوات مشکلاتی را ایجاد کرده که باید با نظر کارشناسی برطرف شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۸    
با وجود تلاش های فراوان در نوسازی بافت فرسوده شهری اما باز هم صحنه های نازیبایی در حوزه شهرسازی به چشم می خورد که وجود بافت های فرسوده متعدد در برخی نقاط کلانشهر اصفهان از این دست مناظر قابل مشاهده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۶    
مسئول تاکسیرانی شهرداری شهرضا گفت: طرح ساماندهی سرویس مدارس شهرضا در قالب تشکیل پرونده و صدور پروانه فعالیت انجام شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۷    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: انسان های کریم اهل تغافل هستند یعنی خطای دیگران را نادیده می گیرند و نشانه دیگر آنها این است که به وعده هایشان عمل می کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۰    
پیام مهر مشترک نیروی انتظامی و آموزش و پرورش امروز در آموزشگاه اندیشه شهر دولت آباد برخوار قرائت شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۴    
رئیس مرکز فنی و حرفه ای نطنز گفت: مجموعه فنی و حرفه ای در شهرستان نطنز آمادگی کامل خود برای پیگیری و برپایی کارگاه آموزشی در زمینه های گردشگری، هتل داری ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۲    
نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی، بابیان اینکه یکی از نقاط ضعف سیاست خارجی دولت یازدهم، کم توجهی به دیپلماسی اقتصادی بود، گفت: سفر وزیر خارجه به قطر از بعد سیاسی و اقتصادی اهمیت زیادی دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۷    
مدیر جهاد کشاورزی دهاقان گفت: با توجه به نیاز سنجی انجام شده توسط کارشناسان، آموزش پیشگیری از بیماری های دامی و ترغیب دامداران به بیمه کردن دام را می توان به عنوان بهترین راه کاهش هزینه های بخش دام و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۲    
سخنگوی شورای شهر آران، گفت: طرح اولیه ایرادها و اشکال هایی داشت که از سوی کارشناسان بررسی و پیشنهادهایی برای اصلاح آن مطرح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۶    
مراسم زنجیرزنی و سینه زنی به مناسبت دهه دوم محرم در مدارس شهرستان دهاقان با حضور دانش آموزان و معلمان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۳    
مرکز خانه امن و سلامت، در رابطه با دخترانی است که در معرض آسیب هستند و هنوز آسیب ندیده اند و بر اثر مشکلات خانوادگی دچار مسائلی شده اند که خانواده شرایط نگهداری آنها را ندارد و به دلیل شرایط بسیار ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۳    
روسیه و عربستان بر خلاف اختلافات جدی سیاسی که دارند، نیازمندی های اقتصادی دارند که آنان را به سوی هم کشانده؛ یک مرکز آمریکایی این موضوع را تحلیل کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۵    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: جوانی 30 ساله که به دلیل پرونده کیفری در دادگستری کهندژ اصفهان حضور یافته بود، خود را از طبقه چهارم این مرکز به پایین پرتاب کرد اما جان سالم به در برد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۷    
دانش آموزان مدرسه دخترانه آمنه از دهستان شاهتور در شرق اصفهان، سفره ای با نشان غذای سالم پهن کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۱    
پنجمین دوره کلاس داوری درجه سه فوتبال شهرستان اصفهان به میزبانی هیئت فوتبال بخش جلگه در دانشگاه علمی کاربردی مرکز هرند برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۸    
شهید علی ابوتراب در سال 82 مصادف با 19 ماه مبارک رمضان در اثر درگیری با سارقان مسلح در زرین شهر به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۵    
پدر سرمایه گذاری شهرداری های کشور، با انتقاد از اختیارات اندک شهرداران در کشور، گفت: اختیارات کم شهرداران و تلف شدن زمان بسیار زیادی برای طی کردن فرایندهای قانونی مانع فعالیت موثر در شهر می شود که ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۸:۴۶    
همایش بزرگ سلامت سالمندان با همکاری شهرداری و مرکز بهداشت شهر چرمهین، در پارک گلهای این شهر برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۸:۴۳    
دانش آموزان دبستان شهید ابراهیم دادخواه شهر تیران به مناسبت هفته ناجا با حضور در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان با تقدیم گل از زحمات سبز پوشان نیروی انتظامی تقدیر کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۸:۴۰    
در اتفاقی نادر، درخت سیب در شهر کوهپایه اصفهان در فصل پاییز و سردی هوای صبح و شب به شکوفه نشست.