یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۰۹Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 21 مهر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 مهر 1396 صاحب نیوز 2 مهر 1396 صاحب نیوز 3 مهر 1396 صاحب نیوز 4 مهر 1396 صاحب نیوز 5 مهر 1396 صاحب نیوز 6 مهر 1396 صاحب نیوز 7 مهر 1396 صاحب نیوز 8 مهر 1396 صاحب نیوز 9 مهر 1396 صاحب نیوز 10 مهر 1396 صاحب نیوز 11 مهر 1396 صاحب نیوز 12 مهر 1396 صاحب نیوز 13 مهر 1396 صاحب نیوز 14 مهر 1396 صاحب نیوز 15 مهر 1396 صاحب نیوز 16 مهر 1396 صاحب نیوز 17 مهر 1396 صاحب نیوز 18 مهر 1396 صاحب نیوز 19 مهر 1396 صاحب نیوز 20 مهر 1396 صاحب نیوز 21 مهر 1396 صاحب نیوز 22 مهر 1396 صاحب نیوز 23 مهر 1396 صاحب نیوز 24 مهر 1396 صاحب نیوز 25 مهر 1396 صاحب نیوز 26 مهر 1396 صاحب نیوز 27 مهر 1396 صاحب نیوز 28 مهر 1396 صاحب نیوز 29 مهر 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۸:۴۰    
کارشناس مسائل ترکیه گفت: اعتماد به رجب طیب اردوغان، در حقیقت کار سختی به نظر می رسد چه آنکه اگر شرایط موجود و سیاست های سابق ترکیه را در منطقه دنبال کنیم، قبول این موضوع سخت تر نیز می شود
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۲۳:۵۷    
حاجی دلیگانی با بیان اینکه مردم ایران سپاه را از بدنه خود می دانند و نه منفک از خود، تصریح کرد: آمریکایی ها به دنبال اجرا و اشاعه طرح جداسازی سپاه از ایران هستند ولی باید بدانند که این طرحشان از همین ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۲۳:۴۵    
مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: توافق هسته ای محدود به برنامه هسته ای ایران است و از دستیابی ایران به سلاح هسته ای جلوگیری می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۲۳:۳۹    
سردار جزایری در پاسخ به سخنان ترامپ گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز مصمم تر و باانگیزه تر از همیشه مسیر توسعه و ارتقاء توان دفاعی را ادامه خواهد داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۲۳:۳۹    
رییس جمهور آمریکا در سخنان خود درباره پایبندی ایران به برجام گفت: ایران به زیرساخت های آمریکا حملات سایبری می کند و هرگز نباید به سلاح هسته ای دست یابد و از حامیان اصلی تروریسم در دنیاست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۲۳:۳۰    
رئیس جمهور با اشاره به سخنرانی ترامپ گفت: در سیاست های ترامپ جز فحاشی و اتهامات واهی عایه ایران وجود نداشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۲۱:۵۷    
یادواره شهید آبروی محله در محله سادات دهاقان به یاد شهید آیت الله جان نثاری با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور دهاقان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۲۰:۳۳    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی آران و بیدگل گفت: جاده مرنجاب در طول 24 ساعت گذشته شاهد پنج تصادف و واژگونی خودرو با 16 مجروح بوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۲۰:۰۹    
استاد حوزه علمیه قرائت قرآن را مقدمه رسیدن به مفهوم و عمل به آن دانست و با اشاره به مهجور بودن قرآن در جامعه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۳    
حجت الاسلام صابری امام جمعه دامنه گفت: آمریکا با ایجاد یک دعوای زرگری در برجام درپی آن است که با واسطه قرار دادن اروپایی ها برای میانجیگری امتیازاتی از قبیل بازدیدهای نظامی از ایران بگیرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۶:۱۸    
ائمه جمعه شرق اصفهان در خطبه های نماز جمعه این هفته شرق اصفهان بر قدرت بازدارندگی سپاه در مقابل دشمنان و همچنین رهاسازی آب زاینده رود برای کشت پاییزه کشاورزان تاکید کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۶:۰۰    
نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان گفت: سپاه مقتدر و توانمند در برابر تمام زیاده خواهی های نظام سلطه ایستاده و شاهد پیروزی های متعدد در مقابل این ستمگران هستیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۵:۵۱    
حجت الاسلام والمسلمین علاء الدینی امام جمعه گلپایگان با اشاره به سخنان اخیر ترامپ در رابطه با تروریست خواندن سپاه، گفت: سپاه در مقابل توطئه های دشمن ایستاده و خار چشم دشمنان بوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۹    
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اتحاد و انسجام موجود میان اهل باطل، همدلی و اتحاد میان اهل حق را از ضروریات امروز جامعه دانست و گفت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۶    
حاجی میرسعیدی نماینده بسیج دانشجویی گفت: ما دانشجویان انقلابی با تاسی از رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب بار دیگر اعلام می کنیم که تنها راه حل برطرف شدن این مشکلات و معضلات حال حاضر ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۷    
امام جمعه نطنز گفت: سپاه هر کجا قدم می گذارد امنیت و آرامش را برای مردم آن کشورها به ارمغان آورده است و نمونه بارز آن تلاش برای نابودی داعش در عراق و سوریه است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۶    
حجت الاسلام مهدی نژاد گفت:رفتار های سخیف رئیس جمهور آمریکا باعث انسجام همه گروه ها و حزب های کشور شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۰    
یعقوبی، امام جمعه شهرضا گفت: اقتدار سپاه همه دنیا را متحیر کرده و این نیرو با تجهیزات نظامی و تسلیحاتی که در اختیار دارد امکان هرگونه تهاجمی را به کشور از بین برده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۷    
امام جمعه فولادشهر گفت: عده ای از مبارزه بی امان با عوامل و سرچشمه های فساد و بی عدالتی در کشور هراس دارند و این روزها سنگین ترین هجمه ها و بی شرمانه ترین اتهامات و دروغ ها و شایعات را به قوه قضائیه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۴    
ایستگاه نقاشی و دست های مهربان به مناسبت هفته کودک در مصلی نماز جمعه شهر خور برپا شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۱    
نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی، گفت: ایشان شهیدی مجاهد، شاگرد و مورد وثوق امام راحل و از بزرگان حوزه های علمیه اصفهان و قم بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۵    
تلاش گران عرصه های جهادی خوروبیابانک ظهر امروز در نماز جمعه مورد تقدیر قرار گرفتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۲    
حجت الاسلام دهشیری با اشاره به هفته جهانی بهداشت گفت: بخشی از بیماری روانی که جامعه با آن در گیر بوده به دلیل فاصله گرفتن از معنویات به وجود آمده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۴:۴۳    
امام جمعه موقت سمیرم گفت: سپاه پاسدارانی انقلابی که فخر شهیدانی همچون عزیز دل همه ما، محسن حُججی را تحویل اسلام و انقلاب می دهد مایه افتخار و مباهات است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۷    
مسابقات تکواندو پومسه بانوان استان اصفهان در سالن تختی شهر خورزوق برخوار برگزار و ورزشکاران برخواری موفق به کسب عناوین قهرمانی در این مسابقه ها شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۹    
صبح امروز مراسم روحبخش دعای ندبه در مسجد جامع شهر دولت آباد برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۳    
پیکر شهید مرتضی جعفریان از اعضای تیپ فاطمیون که در درگیری با تروریست های داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد در آران و بیدگل تشییع و به خاک سپرده می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۳۴    
ترکی نماینده فریدن در مجلس گفت: تامین اعتبار لازم جهت تکمیل و بهسازی تونل خوانسار به بوئین میاندشت و جاده های منتهی به این تونل در سفر معاون وزیر به منطقه فریدن به تصویب رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۵    
محمودی، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است مسئولان شهرستان مصوبات وزارت راه و شهرسازی درخصوص اتمام مراحل ساخت مساکن مهر در تعهد این وزارتخانه را پیگیری کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۹:۲۲    
چندین پروژه اقتصادی، اجتماعی و خدماتی با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهرستان مبارکه افتتاح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۳    
شفیعی فرمانده ناحیه بسیج برخوار گفت: امریکایی ها به دنبال دیپلماسی اجبار هستند؛ آن ها به دنبال افزایش فشار علیه نظام سیاسی و ایجاد امنیت پایدار برای اسرائیل هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۹:۰۱    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از ارائه تعرفه دولتی برای زوجین نابارور منطقه کاشان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۸:۵۸    
کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مرز خسروی برای تردد زائران اربعین حسینی باز است، گفت: چهار پایانه مرزی در کشور پذیرای زائران اربعین حسینی خواهدبود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۸:۴۶    
محمودی، نماینده مردم شهرض با اشاره به تصویب بودجه 1.5 میلیارد دلاری برای برای اشتغال و رونق اقتصادی روستاها، گفت: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی باید برای حل معضلات مناطق روستایی تلاش کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۱    
حاجی دلیگانی با اشاره به پیش بینی ها در خلف وعده مجدد شرکت توتال، گفت: با وجود اینکه چندین ماه از عقد قرارداد شرکت توتال می گذرد هنوز اقدامی از سوی این شرکت برای اجرای این قرارداد صورت نگرفته است.