جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۹:۱۲May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 31 تیر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 تیر 1396 صاحب نیوز 2 تیر 1396 صاحب نیوز 3 تیر 1396 صاحب نیوز 4 تیر 1396 صاحب نیوز 5 تیر 1396 صاحب نیوز 6 تیر 1396 صاحب نیوز 7 تیر 1396 صاحب نیوز 8 تیر 1396 صاحب نیوز 9 تیر 1396 صاحب نیوز 10 تیر 1396 صاحب نیوز 11 تیر 1396 صاحب نیوز 12 تیر 1396 صاحب نیوز 13 تیر 1396 صاحب نیوز 14 تیر 1396 صاحب نیوز 15 تیر 1396 صاحب نیوز 16 تیر 1396 صاحب نیوز 17 تیر 1396 صاحب نیوز 18 تیر 1396 صاحب نیوز 19 تیر 1396 صاحب نیوز 20 تیر 1396 صاحب نیوز 21 تیر 1396 صاحب نیوز 22 تیر 1396 صاحب نیوز 23 تیر 1396 صاحب نیوز 24 تیر 1396 صاحب نیوز 25 تیر 1396 صاحب نیوز 26 تیر 1396 صاحب نیوز 27 تیر 1396 صاحب نیوز 28 تیر 1396 صاحب نیوز 29 تیر 1396 صاحب نیوز 30 تیر 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۲    
طبق روال هرساله، همزمان با آغاز دهه کرامت، استان اصفهان میزبان خادمان حرم حضرت معصومه(س) است که آیین استقبال از این کاروان عصر روز گذشته برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۲    
مسئولان لشکری، کشوری و استانی با ارسال پیام و حضور در مراسم ترحیم، درگذشت مادر نماینده خمینی شهر را تسلیت گفتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۵    
استاندار اصفهان گفت: در سه ماه ابتدای سال جاری صادرات صنایع دستی و فرش استان نسبت به سال گذشته 25 درصد کاهش یافته است و کاهش رتبه صادراتی استان در جدول استان ها در دست بررسی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۰    
صالحی گفت: سه سرفصل آموزشی مقتل شناسی، آداب مداحی و آموزش دعاخوانی در دوره آموزش تخصصی مداحی شهرستان ارائه خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۵    
مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های استان اصفهان یادبود خیر ورزشیار زنده یاد حاج عباس کریمشاهی، روزهای پنج شنبه و جمعه 29 و 30 تیرماه در سالن حضرت ولی عصر(عج) شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۰    
257 کیلو گرم تریاک و حشیش در اصفهان کشف شد، اعمال جریمه میلیاردی برای دو قاچاقچی سوخت در اصفهان، نگرانی کشاورزان شرق اصفهان از پرداخت به موقع وجه گندم، اصفهان قدیم از دیدگاه دیگران و.. ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۱    
همایش ورزش های زورخانه ای با حضور پدر ضرب ایران و قهرمانان این رشته ورزشی در مصلای نماز جمعه فلاورجان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۱    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از محکوم شدن دو متهم پرونده قاچاق سوخت در اصفهان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۱    
اتفاقات پیش آمده در روزهای اخیر پیش از این هم اتفاق افتاده بود و مردم شاهین شهر شاهد بی تفاوتی و کم اهمیت جلوه دادن نقش و جایگاه شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از سوی مسئولان شهر هستند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۶    
یک فعال فرهنگ گفت: برخی در ابتدا اجرای چنین قوانین را از زنان دارای مدارج علمی، فعال اقتصادی و ورزشی شروع می کنند و پس از آنکه آب ها از آسیاب افتاد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۱    
رئیس کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی شهرستان برخوار نتایج مرحله اول اتحادیه صنف طلا و جواهر و آرایشگران شهرستان برخوار را اعلام کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۶    
نائب رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به وقوع گردوغبار شدید در هفته های گذشته در شهر اصفهان، گفت: بحران زاینده رود و خشکی آن، این مسائل را تشدید می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۶    
استعمال دخانیات توسط دختران در سال های گذشته لکه ننگی برای خانواده ها و جامعه محسوب می شد اما امروز با کمرنگ شدن ارزش ها استعمال سیگار و دخانیات در بین دختران رو به افزایش است و آن را نوعی پرستیژ ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۱    
گزیده ای از سخنرانی آیت الله ناصری پیرامون ذکر شریف بسم الله الرحمن الرحیم
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: در طرح شاماندهی قبور شهدای اصفهان، ادبیات و نوع حکاکی سنگ قبور مطهر شهدا هیچ تغییری پیدا نخواهد کرد چراکه این نوع ادبیات ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۱    
امینی با تاکید بر ساماندهی رودخانه زاینده رود گفت: ساماندهی رودخانه زاینده رود باید در اولویت اول قرار بگیرد تا بتوان سهم آبه قانونی محیط زیست را به آن برگرداند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۶    
مسئول کمیته پیشگیری اداره بهزیستی نطنز گفت: ادارات و نهادهای مستقر در شهرستان به منظور دوری از موازی کاری خود اقدام به برگزاری همایش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی نکنند و در صورت لزوم اجرای برنامه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۶    
رئیس بهزیستی شهر کوهپایه گفت: هدف ما پیشگیری از معلولیت هاست و با توجه به عصر تکنولوژی، بهزیستی وظیفه غربالگری شنوایی و بینایی و مشاوره ژنتیک قبل و حین ازدواج را دارد تا مردم کمتر دچار معلولیت و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۶    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف 257 کیلو و 218 گرم تریاک و حشیش و دستگیری 4 سوداگر مرگ توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۱    
دوست دارید اطلاعاتی در هر زمینه کسب کنید و وارد هر جمعی که می شوید، در هر مبحثی حرفی برای گفتن داشته باشید؟ دوست دارید علاوه بر زبان انگلیسی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۱    
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی ال 90 در گردنه ملااحمد نایین، گفت: شش نفر در این حادثه مصدوم شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۱    
هم زمان با ایام سی و ششمین سالگرد سوء قصد به جان حضرت آیت الله خامنه ای در مسجد ابوذر تهران در ششم تیرماه 1360، رهبر انقلاب اسلامی 115 جلد کتاب شامل 43 عنوان را به کتابخانه ی این مسجد اهدا کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۱    
حجت الاسلام ترابی از برگزاری هفتمین دوره جشنواره علمی علامه حلی حوزه علمیه اصفهان با مشارکت طلاب خواهر و برادر جوان محقق در شهریورماه خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۶    
انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستان برخوار روز گذشته همزمان با سراسر استان در شهرستان برخوار برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۶    
در این یادداشت کوتاه، به مهم ترین و البته کاربردی ترین تدابیر مربوط به فصل تابستان، می پردازیم؛ تا مردم مناطق کویری و گرم و خشکی همچون کاشان، بتوانند با رعایت آنها، این فصل را به راحتی پشت سر بگذارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۶    
غیور با بیان اینکه نرخ بیکاری کشور 12/3 درصد بوده و نرخ بیکاری در استان اصفهان با توجه به مهاجر پذیر بودن آن 12/5 درصد گزارش شده، تصریح کرد: نرخ بیکاری اردستان در حال حاضر 9/7 دهم درصد است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۶    
آیت الله موسوی گفت: دولت شرکت سهامی نیست که به دلیل همکاری در پیروزی انتخابات از دولت سهم خواهی کنند و این مهم به دور از شان انقلاب و روحیه انقلابی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۱    
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: برای اولین بار طرح زندگی به رنگ خدا با هدف ترویج زندگی به سبک اسلامی در جوار بقاع متبرکه استان اصفهان اجرا می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۱    
رییس اداره اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان گفت: بهار امسال، 10 هزار و 948 تماس با اتاق فرمان 115 برقرار شد که دو هزار و 642 مورد از آن ها بدون پاسخ بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۲    
صدری گفت: زنده گیری و رها سازی این تیرمار، نشان از احترام مردم بخش کویرات به گونه های زیستی است که در منطقه شکار ممنوع یخاب زندگی می کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۲    
تکدی گری و گدایی نه در ایران بلکه در جوامع در حال توسعه حتی در تمام گوشه و کنار عالم دیده می شود که روزبه روز به شکل های مختلف در حال افزایش است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۷    
صدها عنصر گروه های تروریستی موجود در استان ادلب سوریه در اثر درگیری با یکدیگر کشته و زخمی شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۲    
اعضای تیم پاراگلایدر خوانسار پیش از ظهر امروز با پرواز از قله تا سایت پروازی مقابل پارک عسل این شهرستان اقدام به پرواز تمرینی در حضور مردم ورزش دوست و علاقمند به این رشته ورزشی کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۲    
حسن عباسی: نفاق نشانه ی غلبه حق است، اگر باطل غالب بود جریان منفی نیازی به نفاق در جامعه نداشت!!!
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۲    
بیست و ششمین شماره از برنامه رادیویی هفته رفته تولید شده در استودیوی پایگاه خبری شهرضانیوز منتشر شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۷    
گاهی یک عذرخواهی صمیمانه می تواند اعتماد از بین رفته را بازگرداند. برخی تصور می کنند با عذرخواهی تحقیر می شوند که این تفکر اشتباهی است و افرادی که از نظر عقلی رشد کرده اند می دانند هنگام خطا بهترین ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۷    
حسام الدین الله دادی و سهیل قاسمیان موفق به کسب مقام در مسابقات استانی تکواندو شدند و به اردوی تیم استان به منظور حضور در مسابقات کشوری راه پیدا کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۲    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به جد به طرح یکسان سازی قبور شهدا در اصفهان اعتراض کرد و اجرای این طرح را موجب نارضایتی خانواده شهدا دانست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۲    
دبیر اجرایی صنف کشاورزی استان اصفهان گفت: به تعویق افتادن پرداخت هزینه خرید محصولات به کشاورزان، خسارت بسیاری را به این قشر زحمت کش وارد می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۷    
حجت الاسلام میرباقری گفت: ما برای امور دنیایی خود برنامه داریم اما برای سوال پیرامون امور دینی برنامه ای نداریم؛ بزرگان ما پس از نماز صبح مسئله و تفسیر می گفتند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۲    
مردم شهرستان تیران و کرون و شهر شهید پرور رضوانشهر در قرار عاشقی با بزرگ مردان بی پلاک و بی ادعای دوران دفاع مقدس سنگ تمام گذاشتند و با حضور حماسی خود در مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام جای خالی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۲    
مراسم بزرگداشت شهید هشت سال دفاع مقدس محمود عبداللهی عصر جمعه با حضور خانواده این شهید والامقام، نماینده مردم چادگان در مجلس شورای اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۷    
رزمندگان یمنی موفق شدند بانفوذ در مناطق جنوبی عربستان سعودی، تعدادی از نظامیان رژیم را از پای دربیاورند و مقادیر زیادی سلاح را به غنیمت بگیرند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۷    
پیکر سردار محمد علی کریمی و مهدی صابری بر روی دستان مردم قدر شناس تشییع شد. شهید کریمی در گلزار شهدای امامزاده گان رشیده و حمیده خاتون و شهید صابری در گلزار شهدای فودان شهر درچه آرام گرفتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۷    
انتخابات نظام پزشکی مبارکه هم زمان با سراسر کشور در شهرستان مبارکه برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۸:۰۲    
شیخ عباس تبریزیان می گوید: امروزه در اروپا وقتی میوه می خرند نگاه می کنند که کدام میوه کرم زده است و همان را می خرند ...