جمعه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۲۶Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 25 تیر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 تیر 1396 صاحب نیوز 2 تیر 1396 صاحب نیوز 3 تیر 1396 صاحب نیوز 4 تیر 1396 صاحب نیوز 5 تیر 1396 صاحب نیوز 6 تیر 1396 صاحب نیوز 7 تیر 1396 صاحب نیوز 8 تیر 1396 صاحب نیوز 9 تیر 1396 صاحب نیوز 10 تیر 1396 صاحب نیوز 11 تیر 1396 صاحب نیوز 12 تیر 1396 صاحب نیوز 13 تیر 1396 صاحب نیوز 14 تیر 1396 صاحب نیوز 15 تیر 1396 صاحب نیوز 16 تیر 1396 صاحب نیوز 17 تیر 1396 صاحب نیوز 18 تیر 1396 صاحب نیوز 19 تیر 1396 صاحب نیوز 20 تیر 1396 صاحب نیوز 21 تیر 1396 صاحب نیوز 22 تیر 1396 صاحب نیوز 23 تیر 1396 صاحب نیوز 24 تیر 1396 صاحب نیوز 25 تیر 1396 صاحب نیوز 26 تیر 1396 صاحب نیوز 27 تیر 1396 صاحب نیوز 28 تیر 1396 صاحب نیوز 29 تیر 1396 صاحب نیوز 30 تیر 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۷    
اردوی آموزشی، بصیرتی 50 نفر از اساتید سطح عالی حوزه علمیه اصفهان در مشهد مقدس در حال برگزاری است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۷    
دولت آمریکا در بازه زمانی بین سال های 1946 تاکنون در 81 انتخابات در 47 کشور دنیا دخالت کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۲    
رئیس صلیب سرخ کشور آفریقایی چاد در سفر به اصفهان بر توانمندی ها و تجربیات مفید جمعیت هلال احمر ایران و استان اصفهان اذعان کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۲    
روزنامه های زنجیره ای به دنبال انتشار سند رشوه دهی توتال به یک مقام دولت وقت ایران در دوره سازندگی و اصلاحات و پس از آن که نتوانستند اصالت این سند را انکار کنند در یک فرافکنی آشکار تلاش کردند تا نشان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۸    
پیکر جانباز شهید ابراهیم عسگری بر روی دستان مردم قدرشناس از گلزار شهدای دینان درچه به سمت گلزار شهدای ولاشان تشییع شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۹:۵۱    
ظهر امروز تجمع بیش از صد نفر دامدار و مردم شهر ورزنه در مقابل بخشداری بن رود در اعتراض به بهره برداری از کوه ارگشت و تخریب مراتع برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۹:۱۶    
کمبود آب شرب مناطق روستایی و شهری بخش مرکزی شهرستان اصفهان باعث بروز مشکلات بسیاری برای ساکنین این مناطق شده است و مسئولان باید پیگیر رفع این مشکل شوند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۹:۰۶    
موسوی گفت: با کمی هزینه و تبلیغ در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری می توانیم زمینه ساز اشتغال بسیار زیادی در شهرستان فلاورجان باشیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۸:۵۶    
سروان بهرامی بابیان اینکه شهرستان مبارکه میزبان 12 شهید گمنام است، گفت: شهرهای دیزیچه، کرکوند، مبارکه و زیباشهر میزبان شهدای گمنام هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۸:۵۰    
رشد تکنولوژی و کاهش فعالیت های بدنی در کنار مصرف غذاهای پرکالری سبب شده است تا ورزش های صبحگاهی در شهرها بیش ازپیش موضوعیت داشته باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۸:۲۵    
صالح پور گفت: در حال حاضر بیش از پنج هزار و 300 نفر از مردم شهرستان چادگان در قالب بیمه های مختلف تحت پوشش تامین اجتماعی این شعبه قرار دارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۸:۲۰    
جلسه ی فوق العاده کارگروه مقابله با پدیده ی گردوغبار استان برای بررسی ابعاد و علل هجوم شدید ریزگردها در روزهای گذشته به اصفهان تشکیل شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۷:۳۵    
آقائی گفت: آمار بیمه شدگان شهرستان دهاقان حدود 21 هزار نفراست که حدود 60 درصد جمعیت این منطقه را تحت پوشش قرار می دهد و شعبه تأمین اجتماعی این شهرستان درحال حاضر با 12 نفر پرسنل ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۷:۲۰    
سرهنگ اروجی گفت: در سه ماهه اول سال 96 با کاهش 27 درصدی تصادفات و به ویژه کاهش 200 درصدی تصادفات فوتی روبه رو بوده ایم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۷:۱۵    
محبی با بیان این که مجموعه بهزیستی برای تامین نیازهای مددجویان تلاش می کند و تحقق آن را هدف اصلی خود می داند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۵    
شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس با استقبال گرم مردم شهرها و روستاهای فریدونشهر در این شهرستان تشییع شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۰    
اثنی عشران با تاکید بر اهمیت توانمندسازی بانوان تصریح کرد: این گونه نیست که فکر کنیم افرادی که به مرکز مشاوره مراجعه می کنند افراد بیماری هستند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۳۰    
اسدی گفت: شبکه جمع آوری فاضلاب شهری و تصفیه خانه با صرف سرمایه های کلان به بهره برداری رسیده و ضروری است شهروندان نسبت به اتصال فاضلاب خانگی به شبکه جمع آوری اهتمام بیشتری داشته باشند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۳۰    
فرماندار لنجان گفت: هم جواری شهرستان لنجان با رودخانه زاینده رود سبب می شود که رعایت نکات ایمنی در این منطقه بیش ازپیش موضوعیت پیدا کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۰    
امیری پور بیمه شدگان زیر پوشش تامین اجتماعی اردستان را 27هزار و 263نفر اعلام کرد و گفت: 64درصد جمعیت اردستان زیر پوشش تامین اجتماعی هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۱۰    
عزیزی گفت: 14 هزار و 550 نفر از جمیعت 20 هزار نفری شهرستان خوروبیابانک در عنوان های بیمه شده اصلی، مستمری بگیر بازنشسته، از کار افتاده، بازمانده و افراد تحت تکفل آن ها از خدمات تأمین استفاده می کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۰    
بی تردید اهمیت شورای نگهبان در حفظ و حراست نظام اسلامی بی بدیل است، بنابراین ضرورت تبیین شاخصه های فقهی و معرفتی این نهاد مهم و انقلابی برای مقابله با موج تخریب بدخواهان نظام امری انکار ناپذیر است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۰    
هیئت امنای دانشگاه آزاد، فرهاد رهبر را به عنوان رئیس دانشگاه آزاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۵    
دهیار شاهتور گفت: با نهایت تاسف باید این نکته را یادآور شد که برخی مردم در برابر تذکرات همه چیز را با خنده رد می کنند و این در حالی است که هنوز روستا با مشکل وجود سگ های ولگرد رو به رو است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۰    
مردم قدردان و شهیدپرور شهرستان خوانسار پیش از ظهر امروز با استقبال از پیکرمطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس این شهیدان را تشییع کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۵    
سلطانی گفت: مرکز اورژانس اجتماعی تیران و کرون با همت اداره بهزیستی با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان برای تعمیر و تجهیز به منظور پاسخگویی به نیازهای مردم و کاهش مشکلات اجتماعی راه اندازی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۰    
مدیر مجموعه جهانی باغ تاریخی فین کاشان از مرمت و آماده سازی این مجوعه جهانی خبرداد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۰    
اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی در سال جاری میزبان برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری با موضوع امام روح الله خواهد بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۰    
شاخص کیفیت هوای اصفهان طبق اعلام مرکز پایش اداره کل حفاظت محیط زیست در شرایط سالم قرار دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۵    
سردار آقاخانی از انهدام پنج باند مجرمانه و دستگیری 24 محکوم غایب و فراری در طرح مقابله با کانون های جرم که سحرگاه امروز توسط تیم های عملیاتی پلیس آگاهی استان انجام گرفت، خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۵    
دانشجویی که با هدف گرفتن نمره از استاد خود اقدام به ارسال پیام های تهدید آمیز بر روی تلگرام وی کرده بود توسط پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۵    
حیدرعلی عابدی ضمن اشاره به مرخصی زایمان پدران گفت: این نوع مرخصی در مجلس تصویب شده است و همه اداره های دولتی و خصوصی ملزم به رعایت قوانین مربوط به این نوع مرخصی هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۰    
مراکز تخصصی خانه خلاقیت و خانه کودک در آخرین هفته تیرماه در قالب طرح هر هفته چند افتتاح رونمایی می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۵    
یوسفیان گفت: 63 درصد از مساحت این شهرستان را مناطق بیابانی تشکیل داده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۰    
زرگرپور گفت: دستیابی به مدیریت پایدار منابع آب و خاک، ارتقاء سطح آگاهی، مشارکت و معیشت ذی نفعان، احیا و حفظ تنوع زیستی و زیست بومی حوضه آبخیز گاوخونی همراه با مشارکت جوامع محلی و سایر ذی نفعان از ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۰    
سومین کنفرانس بین المللی چهارمین انقلاب صنعتی، با حضور فعالان اقتصادی و شش سخنران مهمان خارجی در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۵    
مغناطیس وجود آیت الله مدنی، با تفکر سیاسی اش گره خورد تا بتواند علاوه بر فعالیت های گسترده علمی، مسجد را پایگاه نیروهای انقلابی کاشان کند و محوریت خوبی برای جامعه انقلابی کاشان در آستانه انقلاب ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۰    
امروز در آستانه تحلیف ریاست جمهوری جدید بد نیست شورای نگهبان گزارشی از تخلف های انجام شده و نحوه رسیدگی به آنها و نتیجه نهایی این رسیدگی ها را به مردم و رسانه های رسمی کشور اعلام کرده و همچنین برای ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۲:۰۰    
همایش علمی قرآن کریم، جامعیت و جهانی بودن به همت جامعه المصطفی العالمیه اصفهان و طلاب خارجی حوزه علمیه در سطح ملی اسفندماه 96 برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۰    
فصل گرما که فرا می رسد اشتهایمان نسبت به خوردن غذاهای گرم و پرکالری کاسته شده و بیشتر به دنبال غذاهایی سبک، کم حجم، خنک و در عین حال اشتهاآور هستیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۳۵    
حوزه علمیه امام محمد تقی(ع) مبارکه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) یادواره 20 شهید طلبه و روحانی این شهرستان را برگزار می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۰    
حجت الاسلام رنجبر افزود: شورای نگهبان مأموریت نظارت بر انتخابات را بر عهده داشته و علت اصلی نامگذاری این نهاد به شورای نگهبان دو مسئله حراست و نگهبانی از احکام اسلام و صیانت از قانون اساسی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۰    
افشار گفت: درمانگاه تخصصی جدید تامین اجتماعی در آران و بیدگل آماده بهره برداری است اما به دلیل این که ساختمان جدید و امکانات آن باید مورد آزمایش قرار گیرد بهره برداری در هفته دولت انجام خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۵    
رضا شفیعی گفت: 120 هزار هکتار جنگل دست کاشتی که در حال حاضر در شهرستان وجود دارد، مربوط به دو دهه پیش است و چاره ای جز حفاظت از آن ها وجود ندارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۰:۴۵    
آلبالو میوه ای خوشمزه با خواص فراوان است که در سال های اخیر با توجه به وجود دلال ها در بازار نتوانسته قیمت واقعی خود را پیدا کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۰    
سرهنگ منصوری گفت: مردم شهرستان چادگان، عصر روز یکشنبه 25 تیرماه 96، میزبان شهدای سرافراز دفاع مقدس و یاوران خمینی در شهر زیارتی رزوه و شهر شهید پرور چادگان، خواهند بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۵    
نمایش قصه ظهر جمعه از26تیر تا ششم مردادماه درپلاتو ماه فرهنگسرای مهر کاشان به روی صحنه می رود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۵    
شش تصویر برتر از شش مکان برگزیده و پیشنهاد شده منتقدان و نشنال جئوگرافیک (National Geographic ) است که در ادامه به بررسی مشاهده آن می پردازیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۵    
سرهنگ هلیلی از حضور نیروهای منتخب لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان در مسابقات بین المللی نیروهای مسلح در چین خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۵    
کرمی نتایج مرحله اول اتحادیه صنف اتحادیه خواروبار و لبنیات شهرستان برخوار را اعلام کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۰    
عصر روز دوم حرکت کاروان شهدا این کاروان به شهر نایین رسید و مردم این شهر چون نگینی تریلی حامل شهدا را درمیان جمعیت خود محو کردند...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۹:۱۰    
حجت الاسلام نوری گفت: اردوهای جهادی باعث عزت و استقلال و روسفیدی است و کشور را از استعمار و وابستگی خارج می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۸:۵۵    
جوزی گفت: جابجایی پنج تیر برق فشار ضعیف و شش تیر برق به منظور روشنایی در بلوار رهبر روستای گلستان و همچنین ساخت و ساز شهرک انجام شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۸:۵۰    
مردم تیران و کرون در عصر روز یکشنبه در شهرهای عسگران و تیران میزبان شهدای سرافراز دفاع مقدس و یاوران خمینی خواهند بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۸:۴۵    
حجت الاسلام والمسلمین گشول کاروان حامل پیکرهای مطهر شهدا را تاریخچه فداکاری ها، جانبازی ها و مجاهدت هایی دانست که در راه دین به وقوع پیوسته و در ادامه گفت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۸:۳۵    
عطر حضور پرستوهای عاشق بار دیگر در شهرمان پیچید. این کاروان معطر به عطر یوسف گمگشته دیگری از شهرمان بود که پس از 31 سال به زادگاهش گلپایگان سرافراز بازگشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۸:۳۵    
نیروهای بسیج مردمی عراق موفق شدند کاروانی از عناصر تروریستی داعش را در نزدیکی مرز سوریه منهدم کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۸:۱۵    
کریم زاده گفت: در حال حاضر بیش از 12 هزار نفر از مردم شهر گز در قالب بیمه های مختلف تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۷:۳۰    
کارشناس پژوهش ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز میزان قاچاق براساس آمار ستاد مرکزی قاچاق کالا و ارز کشور در سال 95 را 12.6 میلیارد دلار دانست.