یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۲۱:۰۷Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 22 تیر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 تیر 1396 صاحب نیوز 2 تیر 1396 صاحب نیوز 3 تیر 1396 صاحب نیوز 4 تیر 1396 صاحب نیوز 5 تیر 1396 صاحب نیوز 6 تیر 1396 صاحب نیوز 7 تیر 1396 صاحب نیوز 8 تیر 1396 صاحب نیوز 9 تیر 1396 صاحب نیوز 10 تیر 1396 صاحب نیوز 11 تیر 1396 صاحب نیوز 12 تیر 1396 صاحب نیوز 13 تیر 1396 صاحب نیوز 14 تیر 1396 صاحب نیوز 15 تیر 1396 صاحب نیوز 16 تیر 1396 صاحب نیوز 17 تیر 1396 صاحب نیوز 18 تیر 1396 صاحب نیوز 19 تیر 1396 صاحب نیوز 20 تیر 1396 صاحب نیوز 21 تیر 1396 صاحب نیوز 22 تیر 1396 صاحب نیوز 23 تیر 1396 صاحب نیوز 24 تیر 1396 صاحب نیوز 25 تیر 1396 صاحب نیوز 26 تیر 1396 صاحب نیوز 27 تیر 1396 صاحب نیوز 28 تیر 1396 صاحب نیوز 29 تیر 1396 صاحب نیوز 30 تیر 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۰    
هم زمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم وداع و تشییع کاروان شهدای گمنام، احراز هویت شده و سه شهید مدافع حرم در اصفهان برگزار خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۰:۱۵    
برخی افراد اذعان دارند که باید قلب پاک باشد و به حجاب اهمیت نمی دهند، در پاسخ به چنین افرادی باید گفت کسی عفاف دارد که حجاب داشته باشد؛ چرا که هرگز قلب پاک موجب بارور شدن میوه بدحجابی نخواهدشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۰    
یوسفیان گفت: جمعیت شناسان کشور شاخص جایگزینی جمعیت کشور را 1.9 درصد می دانند که این نرخ در آران وبیدگل به 2.15 درصد رسیده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۰    
وزیر جنگ اسرائیل در سخنانی متناقض گفت: ما قصد دخالت در اوضاع سوریه را نداریم، ولی اجازه نمی دهیم مواضع ایران در این کشور تقویت شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۰    
این بچه ها به جای اینکه در سنین پایین کودکی کنند، کار می کنند. وقتی بزرگ می شوند، شبیه یک گلوله آسیب های اجتماعی هستند...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۵    
یک مرکز مطالعاتی صهیونیستی نوشت که در عرصه سوریه رقابت اصلی بین ایران و آمریکا است، ایران به دنبال احیا نفوذ خود به صورت افقی است و آمریکا تلاش دارد به صورت عمودی شکل گرفته این خط را قطع کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۵    
بسته سفر یا تور پکیج یک برنامه زمان بندی و اجرایی برای شروع یک تور گردشگری است که در آن مسیر و برنامه سفر، برنامه بازدیدهای گروهی در جامعه مقصد، نوع حمل و نقل ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۹:۳۵    
حسین فتاحی گفت: تسهیلات 4٫5 درصدی برای کمک به علاقمندان فعالیت در حوزه کشت گلخانه ای ارائه می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۹:۳۰    
سرهنگ فروزاد از برگزاری مراسم شبی با شهدا با حضور پیکر های پاک شهدا در بقعه 17 تن خبر داد و گفت: صبح یکشنبه کاروان شهدا به سمت خوانسار حرکت خواهد کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۵    
فرمانده سپاه گلپایگان از بازگشت پیکر شهید مفقودالاثر گلپایگانی به زادگاه خود خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۸:۴۵    
چهارشنبه حجاب؛ روزی است که دختران جوان به چادری بودن خود ببالند و حتی جشن تکلیف چادری شدن در آن اجرا شود و بتوان یک خاطره بزرگ و اصیل برای به تکلیف رسیده ها تشکیل داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۲۲:۲۵    
یک دستگاه اتوبوس با خودروی پژو پارس در جاده بل.ار آزادگان خمینی شهر برخورد کرده که منجر به زخمی و مجروح 5نفر از همشهریان شده و 2نفر دیگر نیز در این حادثه جان باختند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۲۲:۱۵    
دو بازی خاص جوانمردی و به سبک بازی های اکشن و استراتژیک در این خبر گنجانده شده است. لوتی وار و نجات قلعه دو بازی ایرانی و زیبا هستند که در صاحب نیوز به صورت کاملا رایگان در اختیار شما علاقه مندان به ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۲۱:۴۵    
نیکبخت گفت: امروز وزش باد به شدت شب گذشته را نخواهیم داشت و از فردا وضعیت هوای برخوار بهتر خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۲۱:۱۰    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در سه ماهه نخست امسال 4هزارو 781ماموریت در شهرستان کاشان انجام شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۲۰:۲۵    
حسنی گفت: مراسم تشییع روز شنبه ساعت هشت صبح از میدان دفاع مقدس به سمت گلزار شهدای گمنام نطنز آغاز و سپس با حرکت به سوی بخش امامزاده و شهرهای بادرود و خالدآباد ادامه می یابد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۲۰:۲۰    
یکی از حادثه دیدگان که بر اثر برق گرفتگی از یکی از طبقه های ساختمان نیمه کاره به پایین پرت شده بود علائم حیاتی نداشت و در بیمارستان فاطمیه بادرود درگذشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۲۰:۰۵    
مراسم گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و بسیج ورزشکاران با حضور مسئولان در زورخانه پوریای ولی شهرضا برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۲۰:۰۰    
ابراز احساسات خانواده و مادر شهد نکونام از شهدای تازه تفحص شده اخیر استان اصفهان که به خاک وطن بازرگشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۹:۵۵    
تجمع بزرگ حجاب و عفاف در میدان امام اصفهان درحالی برگزار شد که این روز (21 تیر ماه) کم کم رنگ و بوی خود را در تقویم ایرانیان پر رنگ تر می کند. ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۹:۵۰    
نیروهای عراقی موفق شدند در جریان پاک سازی شهر موصل، 40 تروریست داعشی را به اسارت بگیرند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۹:۵۰    
همزمان با هجوم گرد و غبار از غرب کشور به استان ها، اصفهان در تصرف غبار و آلودگی قرار گرفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۹:۵۰    
من عاشق خانواده ام هستم نام پویشی کشوری برای علاقه مندان به کانون گرم خانواده است که این بار جامعه تحلیلی خبری ندای اصفهان آن را در شهر گنبدهای فیروزه ای رقم زده است
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۵:۲۵    
سرهنگ یاوری گفت: 150 نفر در غالب چهار گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم اعزام خواهند شد
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۵    
سردار شیروانیان جزییات تشییع 10 شهید گمنام در اصفهان را اعلام کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۵    
ده ها سوری و عراقی در یک ماه گذشته توسط جنگنده های آمریکائی کشته شده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۵    
آیت الله طباطبائی نژاد در پیامی رحلت مرحوم حجت السلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا فیروزیان را تسلیت گفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۵    
اگر شما در حال مطالعه این خبر هستید، احتمالا سرعت اینترنت شما کاهش پیدا کرده است. اما نیازی به نگرانی نخواهد بود چرا که در ادامه به تشریح روش هایی ساده به منظور افزایش سرعت اینترنت خواهیم پرداخت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۰    
راهپیمایی و اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب در شهرضا با حضور بانوان محجبه و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۴:۱۵    
حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا فیروزیان پس از عمری مجاهدت علمی و تبلیغی، صبح امروز در سن 98 سالگی دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۴:۱۵    
اسرائیل در دومین روز از جنگ تابستان 2006 علیه لبنان برای انتقام از پیروزی های مقاومت دست به سلسله جنایت هایی زد که از بامداد سیزدهم جولای آغاز شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۰    
دیدار مردمی شهردار کاشان پیش از برگزاری نماز جمعه این هفته در مصلی بزرگ شهر برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۵    
یادواره شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی و 50 شهید و مفقود تیپ فاطمیون کاشان در کاشان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۰:۰۰    
حجت الاسلام گرجی با بیان اینکه عفاف را رفتاری عاقلانه در جامعه دانست و گفت: عفت داشتن، نشانه حاکمیت عقل بر ابعاد مختلف شخصیت افراد است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۹:۳۵    
صفرپور گفت: تاکنون بیش از 78 نفر از جوکاران منطقه موفق به تحویل محصول خود به میزان 400 تن در بورس کالای ایران شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۹:۳۰    
شب گذشته و با حضور چهره های شاخص ورزش های باستانی استان، مراسم گرامیداشت روز پهلوانی و جوانمردی در لنجان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۵    
سروان دهقانی در خصوص هدف از برگزاری آموزش تکمیلی بسیج گفت: بالا بردن سطح توان رزمی و آشنایی بسیجیان با جنگ افزارها و تاکتیک های رزمی از اهداف بسیج و سپاه است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۹:۱۵    
کرمی نتایج مرحله اول انتخابات الکترونیکی اتحادیه صنف وسائط نقلیه شهرستان برخوار را اعلام کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۹:۱۰    
حجت الاسلام انصاری به عوامل موثر در تحکیم بنیان خانواده اشاره کرد و گفت: برای خانواده ها هیچ چیزی با ارزش تر از نگه داشتن فرزندان در دامن خانواده نیست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۹:۱۰    
راهپیمایی عفاف و حجاب و صیانت از خانواده با حضور گسترده بانوان شهر شاهد نمونه کشور با حضور ورونیکا فاضلی بانوی تازه مسلمان شده آلمانی در این شهر برگزار شد
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۵    
شیروانی گفت: جوانان دهاقانی به میزان 50 هزار و 70 نفر ساعت در 86 رشته صنعتی در مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان آموزش می بینند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۵    
مردم مومن و انقلابی شاهین شهر عصر روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در اجتماع بزرگ طلایه داران حجاب و عفاف و صیانت از خانواده شرکت کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۷:۳۰    
باقری با بیان اینکه این حجم از واردات و مشکلات موجود در کشور به دلیل عملکرد ضعیف در عرصه دیپلماسی است، گفت: نگاه روحانی به اروپا یک نگاه ساده اندیشانه بوده و واقع بینانه نیست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۰:۳۷    
داوری گفت: همزمان با ایام تابستان، برنامه های متنوع فرهنگی از جمله نمایشگاه مدافعان حرم، غرفه عکاسی، نماز جماعت، تریبون آزاد و مسابقه در پارک معلم دولت آباد برگزار می شود.