جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۲۰Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 27 تیر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 تیر 1396 صاحب نیوز 2 تیر 1396 صاحب نیوز 3 تیر 1396 صاحب نیوز 4 تیر 1396 صاحب نیوز 5 تیر 1396 صاحب نیوز 6 تیر 1396 صاحب نیوز 7 تیر 1396 صاحب نیوز 8 تیر 1396 صاحب نیوز 9 تیر 1396 صاحب نیوز 10 تیر 1396 صاحب نیوز 11 تیر 1396 صاحب نیوز 12 تیر 1396 صاحب نیوز 13 تیر 1396 صاحب نیوز 14 تیر 1396 صاحب نیوز 15 تیر 1396 صاحب نیوز 16 تیر 1396 صاحب نیوز 17 تیر 1396 صاحب نیوز 18 تیر 1396 صاحب نیوز 19 تیر 1396 صاحب نیوز 20 تیر 1396 صاحب نیوز 21 تیر 1396 صاحب نیوز 22 تیر 1396 صاحب نیوز 23 تیر 1396 صاحب نیوز 24 تیر 1396 صاحب نیوز 25 تیر 1396 صاحب نیوز 26 تیر 1396 صاحب نیوز 27 تیر 1396 صاحب نیوز 28 تیر 1396 صاحب نیوز 29 تیر 1396 صاحب نیوز 30 تیر 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۲    
راس الحسین شاهتور علی رغم پذیرایی از تجمعات سالانه هنوز بنای مستحکمی نداشته و پیشرفتی در ساخت این محل مشاهده نشده است که امیدواریم خیران دستی به دست مردم دهند تا بتوان فضا را برای حضور عزاداران آماده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۰:۰۶    
رئیس اداره تربیت بدنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از برگزاری مسابقات فوتسال و بسکتبال دانشجویان علوم پزشکی کشور انتخابی المپیاد ورزشی دختران دانشجو خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۲۱    
استاد موسیقی و آواز بختیاری گفت: موسیقی صدای زندگی است و قومی که ترانه ندارد زنده نیست و باید عنوان کرد که برخی اقوام با موسیقی دوستی بیشتری دارند و نوع زندگی سبب می شود تا موسیقی در زندگی شکل بگیرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۰۲    
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با حضور در منزل ناصر خویشتن دار از وی عیادت و بهبودی و شفای عاجل این هنرمند را از خداوند متعال مسألت کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۴۲    
حقیقتی که ترامپ تاب پذیرش آن را ندارد، برچیده شدن بساط آمریکا در سوریه به موازات بسته شدن پرونده داعش در این کشور است و این به معنای شکست در برابر ایران و روسیه است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۵۷    
از منظر رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، از جمله مهم ترین الزامات کار فرهنگی تبیین است و در چارچوب اندیشه ای ایشان، در کار فرهنگی باید گره گشایی کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۷:۱۷    
عباسیان امام صادق(ع) را چندین بار دستگیر کردند و مورد شکنجه و آزار قرار دادند. یک بار هم خانه امام (ع) را آتش زدند اما این حادثه باعث نشد به امام آسیبی وارد شود و حضرت همچون ابراهیم نبی از آتش به ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۵۵    
یکصدو پنجاه و نهمین مرکز مکتب القرآن استان اصفهان در شهر شاپور آباد شهرستان برخوار افتتاح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۵۰    
تشییع شکوهمند پیکر مطهر شهیدانی که سفیران غربت و مظلومیت هستند تجدید میثاق و بیعت دوباره با آرمان های والای شهیدان و امام شهیدان خواهد بود...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۵۰    
مرکز مشاوره ایمان، اولین مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده شهرستان چادگان، عصر امروز با حضور معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان، فرماندار چادگان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۴۵    
محمد درویشی از شرکت 75 دانشجوی بسیجی در اردوهای جهادی امسال خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۰۵    
امروز شهرستان فلاورجان میزبان کبوترهایی بود که پرواز رسم شان بود و این دنیا برایشان کوچک بود همان هایی که رفتند و با خون خود پای سند اسلام امضایی ماندگار زدند تا هیچ سندی برعلیه این کشور امضا نشود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۰:۰۰    
مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان لنجان با استقبال از پیکرمطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس این شهیدان را تشییع کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۰۰    
اصفهان صاحب کریدور علم و فناوری شد، بازگشایی خانه خلاقیت کودک و نوجوان در اصفهان، اختصاص 40 هکتار زمین برای احداث نیروگاه خورشیدی در آران و بیدگل، توقیف 10 تریلر با 9 میلیارد ریال برنج قاچاق و.. ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۹:۵۰    
فرماندار چادگان در حاشیه افتتاح اولین مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده شهرستان چادگان گفت: چادگان در زمینه طلاق، کمترین آمار را در سطح استان اصفهان دارد و خوشبختانه فاقد دفترخانه طلاق است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۴۰    
یادواره شهدای پایگاه شهید مصطفی خمینی و شهدای مدافع حرم شهر درچه همزمان با شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام برگزار خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۴۰    
کاروان شهدا بااستقبال پرشور مردم شهیدپرور و انقلابی خمینی شهری همراه شد که عطر حضور پرستوهای عاشق و لاله های گلگون کفن بار دیگر در شهرمان پیچید و کوچه ها و خیابان های شهر معطر به حضور پیکر 20شهید ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۳۰    
سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در عملیاتی اعضای شبکه انحرافی و منحط عرفان حلقه به همراه مستر آن را در نجف آباد دستگیر کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۳۰    
دو شهید گمنام جمعه 30 تیرماه در شهر برف انبار شهرستان فریدونشهر تشییع و به خاک سپرده می شوند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۲۰    
رقابت دو تیم آهن وحدت خوانسار و پرسپولیس نجف آباد در لیگ نوجوانان زیر 14 سال با پیروزی دو بر یک به سود تیم پرسپولیس نجف آباد بعد از ظهر امروز در زمین ورزشگاه پیروزی خوانسار برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۱۵    
دبیر جامعه روحانیت کاشان گفت: امروزه استکبار سعی دارد تا با کمرنگ کردن اعتقادات دینی مردم در آن ها نفوذ کند و نقشه استعمار آن است که اعتقادات جامعه هدف خود را برای سیطره پیدا کردن بر آن کشور هدف قرار ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۵    
رئیس بهزیستی خوانسار گفت: خانواده های دارای دو معلول در بخش شهری 32 میلیون تومان و در بخش روستایی 18 میلیون تومان کمک بلاعوض برای تهیه و ساخت مسکن دریافت می کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۵    
کرمی نتایج مرحله اول انتخابات اتحادیه صنف پوشاک، کیف، کفش و فرش شهرستان برخوار را اعلام کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۱۰    
بر اساس گزارش مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تمام گندم های خریداری شده تضمینی شهرستان به مقصد سیلو و کارخانه های آرد تعیین شده حمل شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۰۵    
خطی که سال ها پیش از این در شبکه های ماهواره ای دیده می شد حالا با هدف جذب مخاطب از روی ماهواره به سوی شبکه های ملی در رسانه خودی می توان دید و درحال تاثیرگذاری بر روی خانواده هایی است که به چشم یک ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۵۵    
معاون توانبخشی بهزیستی استان اصفهان نبود مرکز مشاوره ای و روانشناختی ویزه ناشنوایان را یکی از چالش های این قشر بیان کرد و گفت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۴۰    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: متاسفانه احزاب در ایران با روی کار آمدن سهم خواهی می کنند و چنین رفتاری نشان می دهد کسی به فکر مردم نیست و هر کس به فکر گروه، حزب و جریان خویش است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۲۰    
مشیری گفت: مراسم شهادت رئیس مذهب تشییع حضرت امام جعفرصادق(ع) در جوار حرم مطهر امامزاده نصرالدین محمد(ع)دیزیچه مبارکه برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۲۰    
کاروان شهدای تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس پس از سال ها گمنامی مهمان مردم ساده و بی ریای شهر اصغرآباد از توابع شهرستان خمینی شهر شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۱۵    
کاروان حامل پیکر پاک 20 شهید گمنام و شناسایی شده 8سال دفاع مقدس مورد استقبال باشکوه مردم مومن، ولایتمدار و شهیدپرور شهر کوشک از توابع شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۱۵    
حجت الاسلام روح الامینی گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم عزاداری این امام همام در جوار حرم مطهر امامزاده ابوالعباس(ع) خوراسگان اصفهان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۱۵    
گزیده ای از بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در مورد قطعنامه ی 598 به مناسبت سالگرد پذیرش آن منتشر شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۰۵    
فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف 10 محموله برنج خارجی قاچاق به ارزش 9 میلیارد ریال خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۴۰    
مشاور شهردار اصفهان در امور فناوری های نوین شهری از مشخص شدن هیئت مدیره سازمان عامل استقرار و توسعه مناطق ویژه علم و فناوری خبر داد و گفت: اصفهان بعد از 24 سال صاحب کریدور علم و فناوری شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۳۵    
صبری گفت: کلاس درس اخلاق ویژه خادمان خواهر در جوار حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۱۰    
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: احیای موقوفات و اخذ اسناد مالکیت برای موقوفه ها و بقاع متبرکه به منظور حراست و صیانت از حقوق واقفان نیک اندیش و همچنین اجرای امینانه نیات واقفان از ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۰۰    
دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه و جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری گفت: به دنبال لوکس کردن و برگزاری صرف نمایشگاهی از این رویداد نیستیم و در تلاش برای معرفی و تجاری سازی ایده های فناورانه هستیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۵۵    
یوسفیان گفت: بیش از 30 درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی آران و بیدگل بیکار هستند که اجرای طرح کارورزی برای دانش آموختگان می تواند به کاهش بیکاران کمک کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۵۰    
با پیگیری های انجام شده، پیکر دو شهید گمنام در روز پنجشنبه ساعت راس ساعت 16 همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در شهر حسن آباد تشیع می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۴۵    
امروز دولتی ها هم خوب فهمیده اند که هیچ سیب و گلابی در کار نیست؛ دیگر کسی از برجام حرف نمی زند؛ کسی عراقچی را در رسانه ملی نمی بیند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۰۰    
رشد ناموزون شهر پس از سیل مهاجرت هایی که از اقصی نقاط کشور به اصفهان صورت گرفت، هارمونی برجا مانده از اعصار مختلف این شهر را دچار سراشیبی سقوط به سمت ناهمخوانی برده است و دیگر آثار تمدنی تاریخ اصفهان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۳۰    
شهردار که به دنبال قهرمانی سهراب مرادی می خواست از این فرد تقدیر کند که با درهای بسته قانون مواجه شد اما نباید قبل از بررسی قانونی این موضوع ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۰    
محمد علی عباسی سرانه مصرف آب شهروندان سمیرمی را حدود سه برابر میانگین کشور اعلام کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۵۰    
جوادی فر که از مجریان این طرح در شهرستان های کاشان و شاهین شهر نیز است، افزود: هدف از اجرای این طرح این است که سرمایه گذاران کوچک و حتی مردم بتوانند در بحث تولید برق مشارکت داشته باشند و تامین برق بر ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۴۰    
فعالیت و سخت کوشی برای رزق و روزی حلال در گرمای طاقت فرسای تابستان اصفهان از دریچه دوربین صاحب نیوز
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۵    
مرتضی رحیمی از تمامی دانش آموختگان دانشگاهی جویای کار در شهرستان درخواست کرد در طرح کارورزی ثبت نام کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۰    
سازمان بسیج هنرمندان اصفهان با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، همکاری کانون عکس انجمن سینمای جوان و مجتمع فرهنگی فرشچیان اقدام به برگزاری مسابقه عکس با عنوان شاهدان صادق کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۵    
اولین باری که مادر شنید کودکش اختلال خواندن دارد، به خود لرزید و آینده ای را که در ذهن خود برای فرزندش به تصویر کشیده بود، سیاه و خط خطی دید ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۴۰    
آراسته گفت: زمین اختصاص داده شده به مساحت 40 هکتار در جاده فولاد قرار گرفته است که برای احداث نیروگاه خورشیدی 25 مگاواتی تولید برق در آران و بیدگل واگذار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۳۵    
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جدید باید آنها را به سمت ارتباطات محیطی و اجتماعی در فضای فیزیکی و حقیقی سوق داد و در این راه می توان میان روش های سنتی در فرهنگ ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۲۵    
غیور گفت: خدا این توفیق را نصیبمان کند تا هیچگاه اهداف، آرمان و ارزشهای شهدا را فراموش نکنیم چون با هدف مشخصی سرمایه وجودی خود را به مردم هدیه کردند و ما همیشه مدیون آنها هستیم و هر چه داریم از ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۵    
یادواره شهید تقی عسگرزاده شامگاه دوشنبه در جوار یاران دیروز و دوستان جوان امروزش در دارالسلام کاشان برگزار شد. ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۰    
خشونت های خانگی، بی مهری ها و نبود محبت های والدین بر فرزندان همه این ها از انواع کودک آزاری هاست که جامعه کودکان را له می کند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۴۵    
جهانبین گفت: 20 هزار و 700 تن قطعات فولادی در شرکت های صنعتی دهاقان تولید می شود، این در صورتی است که از تعداد 13 شرکت تولیدی آهن و قطعات تولیدی پنج شرکت به دلیل نداشتن نقدینگی و مشکلات مالیاتی و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۲۰    
یک مقام مسئول اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از انجام 669 مأموریت اورژانسی در سمیرم در مدت سه ماهه ابتدایی سال خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۱۵    
نساجی افزود: نظام حذف دفترچه و ارجاع بیماران نیازمند با نظر دکتر متخصص به بیمارستان غرضی اصفهان معرفی می شوند که این رویه در حال اجرا است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۱۰    
مدیر کل دفتر امور شهری استانداری اصفهان، انتخاب شهردار را مهمترین وظیفه شوراها دانست و گفت: انتخاب صحیح شهردار ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۸:۵۵    
به مناسبت روز دختر اولین دوره مسابقات تیراندازی، ویژه بانوان شهرستان لنجان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۸:۴۵    
نیروهای عراقی موفق شدند در جریان پاک سازی خانه به خانه مناطق مرزی با سوریه، مدارک ده ها اردنی که عضو گروه تروریستی داعش بودند را کشف کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۸:۳۰    
پر فروش ترین بازی های هفته گذشته در سراسر کشور انگلستان همه و همه دور هم جمع شده اند. بازی هایی که هر کدام کمپانی سازنده خود را غرق در پول کرده اند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۸:۳۰    
ملت ایران برای رهایی از سلطه بیگانگان و تعیین سرنوشت خود در تمامی عرصه ها شعار نه شرقی نه غربی سر داد تا در سایه نظام اسلامی به استقلال و آزادی حقیقی دست یابد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۸:۲۰    
حضور جوانان و نوجوانان عاشق مکتب امام صادق(ع) در هیات محبان اهل بیت و نصر من الله و فتح قریب همراه با مداحی مداحان، جواد شعبانی و حسن مارانی در مسجد و حسینیه قمر بنی هاشم اصفهان
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۸:۰۰    
ای کسانی که در راهکارهای احیای مساجد درمانده اید! ای بچه های مسجدی! ای ائمه جماعات دلسوز! می پرسید امروز چه کنیم تا مساجد پر از جوانان و نوجوانان شوند؟ چه کنیم تا مسجد سنگر شوند؟ آیه ها و نشانه ها ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۸:۰۰    
سعی بر آن داریم در این مبحث به ترتیب دورۀ تاریخی به چند گزارش از آن دسته از فرنگیانی که اطلاعات مفید و جامعی راجع به خوانسار قدیم به ما ارائه می دهند، بیان کنیم.